portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

obec Štiavnička
Žilinský kraj, okres Ružomberok
zverejnené dokumenty: 4804
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
2019/007
objednávka
Poľnohospodárske družstvo Ludrová
00195693
0,00 EUR
24.04.2019
Predmet: Objednávka posypového materiálu, veľkoplošné kontajnery na vývoz odpadu
2019/006
objednávka
FIREOSTRAVA, s. r. o.
5 450,00 EUR
11.04.2019
Predmet: motorová hasičská striekačka s objemom 1500 cm3
2019/005
objednávka
Technické služby a.s.
36391301
13.02.2019
Predmet: Objednávka výroby, osadenia a montáže "trvalého dopravného značenia IP28a obytná zóna a IP28b koniec obytnej zóny"
2019/004
objednávka
Technické služby a.s.
36391301
22.01.2019
Predmet: Objednávka posypu miestnych komunikácií na rok 2019
2019/003
objednávka
AJ Produkty, a. s.
10.01.2019
Predmet: Objednávka 40 kusov jedálenských stoličiek Tulsa orech/koženka
2019/002
objednávka
CBC Slovakia
10.01.2019
Predmet: Servis kopírovacieho stroja CANON IR 1024
2019/001
objednávka
Ives Košice
00162957
08.01.2019
Predmet: program WinASU - registratúra - 1 licencia
16/2018
objednávka
TetraStav, s.r.o.
07.11.2018
Predmet: Objdenávka na opravu komína na budove MŠ.
15/2018
objednávka
KFP , s.r.o.
2 858,00 EUR
24.10.2018
Predmet: Objednávka na reštauračné stoly.
14/2018
objednávka
GEODÉZIA Žilina, akciová spoločnosť
850,00 EUR
22.10.2018
Predmet: Objednávka na spracovanie geom. plánu.
13/2018
objednávka
EUPC s.r.o., Pobočka Žilina
2 244,00 EUR
19.10.2018
Predmet: Objednávka - v rámci projektu "Zníženie energetickej efektívnosti budovy MŠ."
12/2018
objednávka
LIBETO a.s.
18.09.2018
Predmet: Objednávka na premostenie
11/2018
objednávka
PIKAN - DEZINFEKCIA, DEZINSEKCIA - DERATIZÁCIA
18.09.2018
Predmet: Objednávame si u Vás deratizáciu priestorov ŠJ pre Materskej škole Štiavnička.
9/2018
objednávka
Riline, s.r.o.
5 177,47 EUR
27.08.2018
Predmet: Oprava chodníka
8/2018
objednávka
Florian s.r.o.
1 413,14 EUR
27.08.2018
Predmet: Zásahový oblek , prilba, rukavice obuv, savica Garden, savica Pyros, prúdnica
7/2018
objednávka
Poľnohospodárske družstvo
02.07.2018
Predmet: Objednávka na opravu plota, náter, oprava stĺpikov a zabetónovanie stĺpikov podľa predloženia CP.
6/2018
objednávka
Archív Tatry s.r.o.
1 599,26 EUR
22.06.2018
Predmet: 1. Správa registratúry 2. Vyraďovacie konanie 3. Archivačný materiál
5/2018
objednávka
Ing. Miroslav Lukáč
1 500,00 EUR
06.06.2018
Predmet: Objednávka na vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie na MK Kamenec a Sihote.
4/2018
objednávka
Kollár Ľubomír - STAVCEN
200,00 EUR
02.05.2018
Predmet: Objednávame si u vás úpravy rozpočtu v členení na oprávnené a neoprávnené výdavky v rámci definovaných výdavkov z Environmentálneho fondu v rámci činnosti L4.
3/2018
objednávka
DATAZ s.r.o.
47537825
590,00 EUR
16.03.2018
Predmet: Vyhotovenie aktuálnej pasportizácie hr. miest. Vyhotovenie aktuálnych lepiek. Aktualizácia údajov vo virtuálnom infosystéme. Vyhotovenie štítkov. Lepenie štítkov na hroby.
« naspäť 1234... 241 ďalej »