portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

organizácia Gymnázium Pavla Országha Hviezdoslava, Kežmarok
zriaďovateľ Prešovský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 3721
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
Z 25/2014
zmluva
1. Mestský futbalový klub Kežmarok
42231001
127,50 EUR
29.10.2014
Predmet: Účelom nájmu je prenechanie nebytového priestoru nájomcovi telocvične T2 na Tvarožnianskej ulici v Kežmarku na vykonávanie športovej činnosti (tréning starších žiakov oddielu). Výška nájmu za prevádzkové náklady 8,50 € na 1 cvičenie. Telocvičňa sa poskytuje každú stredu v čase od 15.30.hod. do 17.00 hod. (t.j. 1,5 hodiny)
Z 03/2023
zmluva
1.Mestský futbalový klub Kežmarok
42231001
1 800,00 EUR
17.02.2023
Predmet: Zmluva č.01/2023 o nájme telocvične T2 na vykonávanie športovej činnosti (tréning žiakov). Nájomcovi sa telocvičňa poskytuje na dobu od 20.02.2023 do 23.04.2023 a to: pondelok od 18.00 hod. do 19.30 hod., utorok od 16.00 hod. do 19.00 hod., streda od 16.00 hod. do 17.30 hod., štvrtok od 16.00 hod. do 19.00 hod., piatok od 15.30 hod. do 17.00 hod. Prevádzkové náklady činia 25,- € za 1 hodinu cvičenia.
Z 12/2023
zmluva
1.Mestský futbalový klub Kežmarok
42231001
2 800,00 EUR
22.11.2023
Predmet: Zmluva č.03/2023 o nájme telocvične T2 na vykonávanie športovej činnosti (tréning žiakov). Nájomcovi sa telocvičňa poskytuje na dobu od 27.11.2023 do 31.03.2024 a to: pondelok od 14.30 hod. do 16.00 hod., streda od 15.00 hod. do 18.00 hod., piatok od 15.00 hod. do 17.30 hod. Prevádzkové náklady činia 25,- € za 1 hodinu cvičenia.
Z 66/2024
zmluva
1.Mestský futbalový klub Kežmarok
42231001
2 800,00 EUR
15.11.2024
Predmet: Zmluva č.02/2024 o nájme nebytových priestorov telocvične T2 na vykonávanie športovej činnosti (tréning žiakov). Nájomcovi sa telocvičňa poskytuje na dobu od 18.11.2024 do 28.03.2025 a to: v stredu od 15.30 hod. do 17.30 hod., štvrtok od 14.30 hod. do 17.30 hod. a od 02.12.2024 do 28.02.2025 aj utorok od 16.30 hod. do 18,00 hod. Prevádzkové náklady činia 25,- € za 1 hodinu cvičenia.
Z 13/2015
zmluva
1. MFK Kežmarok
42231001
187,00 EUR
27.10.2015
Predmet: Predmetom nájmu je dočasné užívanie nebytových priestorov - telocvične T2 na Tvarožnianskej ulici v Kežmarku na vykonávanie športovej činnosti (tréning starších žiakov futbalového oddielu). Prevádzkové náklady činia 11,- € na 1 cvičenie. Nájomcovi sa telocvičňa T2 poskytuje od 1. novembra 2015 do 29. februára 2016, a to každú sobotu v čase od 9.00 hod. do 11.00 hod. (t.j. 2 hodiny).
Z 07/2017
zmluva
1. MFK Kežmarok
42231001
440,00 EUR
17.02.2017
Predmet: Predmetom zmluvy o nájme je dočasné užívanie nebytových priestorov - telocvične T2 Gymnázia P. O. Hviezdoslava na Tvarožnianskej ulici v Kežmarku na vykonávanie športovej činnosti (tréning starších žiakov oddielu). Výška nájmu nebola stanovená. Prevádzkové náklady činia 11,- € na 1 cvičenie. Telocvičňa sa pokytuje na dobu od 20.02.2017 do 30.06.2017, a to každý utorok v čase od 16.00 hod. do 17.30 hod. a v sobotu v čase od 8.30 hod. do 10.00 hod. (1,5 hodiny za 1 cvičenie)
Z 04/2019
zmluva
1. MFK Kežmarok
42231001
500,00 EUR
18.01.2019
Predmet: Predmetom zmluvy o nájme je dočasné užívanie nebytových priestorov - telocvične T2 Gymnázia P. O. Hviezdoslava na Tvarožnianskej ulici v Kežmarku na vykonávanie športovej činnosti (tréning starších žiakov oddielu). Výška nájmu je 5,00 € na 1 cvičenie. Prevádzkové náklady predstavujú 15,- € na 1 cvičenie. Telocvičňa sa poskytuje na dobu od 21. januára 2019 do 15. marca 2019, a to každý pondelok v čase od 19.00 hod. do 20.00 hod., stredu od 19.00 hod. do 20.30 hod., piatok od 19.00 - 20.00 hod.
Z 02/2018
zmluva
1.MFK Kežmarok
42231001
540,00 EUR
15.01.2018
Predmet: Predmetom zmluvy o nájme je dočasné užívanie nebytových priestorov - telocvične T2 Gymnázia P. O. Hviezdoslava na Tvarožnianskej ulici v Kežmarku na vykonávanie športovej činnosti (tréning starších žiakov oddielu). Výška nájmu nebola stanovená. Prevádzkové náklady činia 15,- € na 1 cvičenie. Telocvičňa sa poskytuje na dobu od 16.01.2018 do 31.05.2018, a to každý pondelok v čase od 17.30 hod. do 19.00 hod., stredu v čase od 16.30 hod. do 18.00 hod., piatok v čase od 19.30 hod. do 21.00 hod. (1,5 hodiny za 1 cvičenie)
148/2012
faktúra
ABECEDY s.r.o.
45907731
44,63 EUR
26.10.2012
Predmet: Kolekcia 4 nosičov DVD "Dramatická štvorka" na Slovenský jazyk
042/2012
objednávka
ABECEDY, s.r.o.
45907731
44,63 EUR
10.10.2012
Predmet: Objednávame si kolekciu 4 nosičov DVD "Dramatická štvorka"
SF 009/11
faktúra
ADUS s.r.o. Lekáreň Ľubka
31680291
223,74 EUR
07.11.2011
Predmet: Vitamíny Zinavit 36 ks a 1ks očkovacia látka - prevencia proti chrípke pre zamestnancov
036/2014
objednávka
ADUS, s.r.o. Lekáreň Ľubka
31680291
11,38 EUR
14.11.2014
Predmet: Objednávame si 1 liter koncentrovanej kyseliny dusičnej, 1 liter koncentrovanej kyseliny chlorovodíkovej do chemického laboratória.
142/2014
faktúra
ADUS, s.r.o. Lekáreň Ľubka
31680291
11,38 EUR
21.11.2014
Predmet: Kyselina chlorovodíková 1185 g, kyselina dusičná P.A. 1000 g (do chemického laboratória)
008/2011
faktúra
Agentúra regionálneho rozvoja PSK
37885341
395,00 EUR
07.02.2011
Predmet: členské za rok 2011
002/2012
faktúra
Agentúra regionálneho rozvoja PSK
37885341
395,00 EUR
30.01.2012
Predmet: Záloha na základe Zmluvy o poskytovaní služieb č.05/07-is/š zo dňa 6.2.2007 v celkovej sume 395,- € na obdobie za celý kalendárny rok 2012
Z 03/2014
zmluva
Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s.
00151700
100,00 EUR
20.01.2014
Predmet: Predmetom poistnej zmluvy je poistenie 3 ks notebook HP Compaq 673Gb, 8ks stolových počítačov PC HP Compaq dc 5850 SFF, 1 ks Dataprojektor EPSON podľa preberacieho protokolu č. 40580, 4 ks notebook HP ProBook 4330s podľa preberacieho protokolu č. 502970-3454, 2 ks osobný počítač PC Dell OptiPlex 7010SFF + monitor podľa preberacieho protokolu č. 2132637 -357
040/2012
objednávka
Alter ego
36492922
134,45 EUR
10.10.2012
Predmet: Objednávame si 3 ks - Literatúra 3 učebnica pre SŠ (Polakovičová Alena, Caltíková Milada a kol.), 3 ks - Zbierka textov a úloh z literatúry 3 pre SŠ ( Polakovičová Alena, Caltíková Milada a kol.), 4 ks - Synonymický slovník slovenčiny ( kolektív autorov, VEDA 2000)
043/2012
objednávka
Alter ego
36492922
21,05 EUR
10.10.2012
Predmet: Objednávame si učebnice : 1x Planet A2 - Kursbuch 2 a 1x Planet A2 - pracovný zošit 2, spolu v hodnote 21,05 €
035/2024
objednávka
Alza.sk, s.r.o.
36562939
78,96 EUR
25.09.2024
Predmet: Objednávame si u Vás: futbalové lopty Select FB Tempo Tb, veľkosť 5 = 2 ks á 37,73 € + doprava 3,50 €, celkom 78,96 €.
036/2024
objednávka
Alza.sk, s.r.o.
36562939
153,29 EUR
25.09.2024
Predmet: Objednávame si u Vás volejbalové lopty Mikasa V200W = 2 ks á 74,90 € + doprava 3,49 €, celkom 153,29 €
145/2024
faktúra
Alza.sk, s.r.o.
36562939
153,29 EUR
07.10.2024
Predmet: Volejbalové lopty Mikasa V200W = 2 ks á 74,90 € + doprava 3,49 €, celkom 153,29 €
146/2024
faktúra
Alza.sk, s.r.o.
36562939
78,96 EUR
09.10.2024
Predmet: Futbalové lopty Select FB Tempo Tb, veľkosť 5 = 2 ks á 37,73 € + doprava 3,50 €, celkom 78,96 €.
001/2025
objednávka
Alza.sk, s.r.o.
36562939
83,75 EUR
21.01.2025
Predmet: Objednávame si Bluetooth reproduktor Sencor Resonex Midi á 81,90 €, doprava 1,85 €. Cena spolu 83,75 €.
016/2025
faktúra
Alza.sk, s.r.o.
36562939
83,75 EUR
21.01.2025
Predmet: Bluetooth reproduktor Sencor Resonex Midi á 81,90 € + doprava 1,85 € (na vyučovanie cudzích jazykov). Cena spolu 83,75 €.
Z 08/2017
zmluva
Amberg Engineering Slovakia, s.r.o.
35860073
0,00 EUR
13.03.2017
Predmet: Predmetom Darovacej zmluvy je bezodplatné darovanie Servera HP Proliant ML 370 s/n: GB8630ENKK + príslušenstvo.
Z 44/2024
zmluva
Andrea Petrášková
0,00 EUR
22.05.2024
Predmet: Darovacou zmluvou Gymnázium Pavla Országha Hviezdoslava Kežmarok, bezodplatne daruje knižničné dokumenty Andrei Petráškovej z Huncoviec
018/2022
objednávka
ANKAZ Kežmarok, spol. s r.o.
31716113
224,00 EUR
18.10.2022
Predmet: Objednávame si u Vás: montážnu platničku OTS 36/634 1 x á 17,50 €, rameno k OTS 536 s aretáciou 1 x á 39,90 €, samozatvárač GU OTS 536 bez ramena 1 x á 166,60 €, celkom 224,00 €.
137/2022
faktúra
ANKAZ Kežmarok, spol. s r.o.
31716113
224,00 EUR
25.10.2022
Predmet: Montážna platnička OTS 36/634 1 x á 17,50 €, rameno k OTS 536 s aretáciou 1 x á 39,90 €, samozatvárač GU OTS 536 bez ramena 1 x á 166,60 €, celkom 224,00 €.
014/2019
objednávka
Anna Petrik Nagyová IMAGE
14437783
280,00 EUR
08.10.2019
Predmet: Objednávame si 70 ks pracovných zošitov s názvom (Ne)zabudnuté tragédie deportácie. Cena 4,- € za 1 ks.
131/2019
faktúra
Anna Petrik Nagyová - IMAGE
14437783
280,00 EUR
22.10.2019
Predmet: Pracovné zošity s názvom (Ne)zabudnuté tragédie deportácie. Počet výtlačkov 70 ks, jednotková cena 4,- €, celková suma 280,- €.
008/2024
faktúra
Aricoma Systems s.r.o.
36396222
25,49 EUR
12.01.2024
Predmet: Nové verzie MAGMA HCM za obdobie od 01.01.2024 do 31.03.2024 (mzdový program)
048/2024
faktúra
Aricoma Systems s.r.o.
36396222
135,29 EUR
16.04.2024
Predmet: Systémová podpora MAGMA HCM za obdobie od 01.01.2024 do 31.03.2024 (mzdový program)
057/2024
faktúra
Aricoma Systems s.r.o.
36396222
25,49 EUR
16.04.2024
Predmet: Nové verzie MAGMA HCM za obdobie od 01.04.2024 do 30.06.2024 (mzdový program)
108/2024
faktúra
Aricoma Systems s.r.o.
36396222
135,29 EUR
11.07.2024
Predmet: Systémová podpora MAGMA HCM za obdobie od 01.04.2024 do 30.06.2024 (mzdový program)
113/2024
faktúra
Aricoma Systems s.r.o.
36396222
25,49 EUR
17.07.2024
Predmet: Nové verzie MAGMA HCM za obdobie od 01.07.2024 do 30.09.2024 (mzdový program)
154/2024
faktúra
Aricoma Systems s.r.o.
135,29 EUR
10.10.2024
Predmet: Systémová podpora MAGMA HCM za obdobie od 01.07.2024 do 30.09.2024 (mzdový program)
167/2024
faktúra
Aricoma Systems s.r.o.
36396222
25,49 EUR
22.10.2024
Predmet: Nové verzie MAGMA HCM za obdobie od 01.10.2024 do 31.12.2024 (mzdový program)
199/2024
faktúra
Aricoma Systems s.r.o.
36396222
135,29 EUR
13.12.2024
Predmet: Systémová podpora MAGMA HCM za obdobie od 01.10.2024 do 31.12.2024 (mzdový program)
007/2025
faktúra
Aricoma Systems s.r.o.
36396222
26,13 EUR
16.01.2025
Predmet: Nové verzie MAGMA HCM za obdobie od 01.01.2025 do 31.03.2025 (mzdový program)
045/2025
faktúra
Aricoma Systems s.r.o.
36396222
138,67 EUR
01.04.2025
Predmet: Systémová podpora MAGMA HCM za obdobie od 01.01.2025 do 31.03.2025 (mzdový program)
051/2025
faktúra
Aricoma Systems s.r.o.
36396222
26,13 EUR
02.04.2025
Predmet: Nové verzie MAGMA HCM za obdobie od 01.04.2025 do 30.06.2025 (mzdový program)
021/2011
faktúra
ARS NOVA spol. s r.o.
35827521
48,00 EUR
15.02.2011
Predmet: Poskytovanie služby eGov-Zmluvy rok 2011
Z 01/2011
zmluva
ARS NOVA spol. s r.o.
35827521
48,00 EUR
15.02.2011
Predmet: Zmluva o poskytovaní služieb využívania portálu eGov-Zmluvy zverejňovanie dokumentov.
099/2011
faktúra
ASC Applied Software Consultants, s.r.o.
31361161
199,00 EUR
27.07.2011
Predmet: aSc Agenda Komplet 2011/2012 pre SŠ
096/2012
faktúra
ASC Applied Software Consultants, s.r.o.
31361161
399,00 EUR
16.07.2012
Predmet: aSc Agenda Komplet SŠ 2013
107/2013
faktúra
ASC Applied Software Consultants, s.r.o.
31361161
399,00 EUR
05.08.2013
Predmet: aSc Agenda Komplet SŠ 2014
085/2014
faktúra
ASC Applied Software Consultants, s.r.o.
31361161
399,00 EUR
25.07.2014
Predmet: aSc Agenda Komplet SŠ 2014/2015
076/2016
faktúra
ASC Applied Software Consultants, s.r.o.
31361161
399,00 EUR
22.06.2016
Predmet: aSc Agenda Komplet SŠ 2016/2017
064/2017
faktúra
ASC Applied Software Consultants, s.r.o.
31361161
399,00 EUR
09.06.2017
Predmet: aSc Agenda Komplet SŠ 2017/2018
082/2018
faktúra
ASC Applied Software Consultants, s.r.o.
31361161
399,00 EUR
03.07.2018
Predmet: aSc Agenda Komplet SŠ 2018/2019
078/2019
faktúra
ASC Applied Software Consultants, s.r.o.
31361161
449,00 EUR
21.06.2019
Predmet: aSc Agenda Komplet 100 - 399 žiakov SŠ 2019/2020
066/2020
faktúra
ASC Applied Software Consultants, s.r.o.
31361161
449,00 EUR
18.06.2020
Predmet: aSc Agenda Komplet 100 - 399 žiakov SŠ 2020/2021
063/2021
faktúra
ASC Applied Software Consultants, s.r.o.
31361161
459,00 EUR
10.06.2021
Predmet: aSc Agenda Komplet 100 - 399 žiakov SŠ 2021/2022
077/2022
faktúra
ASC Applied Software Consultants, s.r.o.
31361161
559,00 EUR
29.06.2022
Predmet: aSc Agenda Komplet 200 - 299 žiakov SŠ 2022/2023
091/2023
faktúra
ASC Applied Software Consultants, s.r.o.
31361161
589,00 EUR
13.06.2023
Predmet: aSc Agenda Komplet 200 - 299 žiakov SŠ 2023/2024
116/2024
faktúra
ASC Applied Software Consultants, s.r.o.
31361161
589,00 EUR
05.08.2024
Predmet: aSc Agenda Komplet 200-299 žiakov pre stredné školy na školský rok 2024/2025
170/2024
faktúra
ASC Applied Software Consultants, s.r.o.
31361161
44,00 EUR
22.10.2024
Predmet: EduPage eGovernment modul - pre školy do 300 žiakov
010/2025
faktúra
ASC Applied Software Consultants, s.r.o.
31361161
250,00 EUR
16.01.2025
Predmet: EduPage eGovernment modul - pre školy do 300 žiakov
072/2015
faktúra
ASC Applied Software Consultants,s.r.o.
31361161
399,00 EUR
24.06.2015
Predmet: aSc Agenda Komplet SŠ 2015/2016
006/2020
objednávka
Asseco Solutions
00602311
71,70 EUR
21.05.2020
Predmet: Objednávame si školenie ekonomického informačného systému iSpin pre začiatočníkov dňa 28.05.2020 v cene 71,70 €. Účastníčka školenia Jana Zacherová.
007/2020
objednávka
Asseco Solutions
00602311
71,70 EUR
02.06.2020
Predmet: Objednávame si školenie ekonomického informačného systému iSpin pre pokročilých používateľov dňa 17.06.2020 v cene 71,70 €. Účastníčka školenia Ľuboslava Michaláková.
095/2011
faktúra
Asseco Solutions, a.s
00602311
387,14 EUR
27.07.2011
Predmet: Služba č.1 iSPIN servisné práce za 01.07.2011 - 30.09.2011
013/2012
faktúra
Asseco Solutions, a.s
00602311
964,51 EUR
30.01.2012
Predmet: V zmysle zmluvy č. SPIN 283-2007/S/OvZP, rozsah služby č. 2 RAP za rok 2012
048/2012
faktúra
Asseco Solutions, a.s
00602311
387,14 EUR
10.04.2012
Predmet: Servisné práce iSPIN za obdobie od 01.04.2012 do 30.06.2012 v zmysle zmluvy č. SPIN 283-2007/S/OvZP, rozsah služby č. 1
097/2018
faktúra
Asseco Solutions, a.s
00602311
387,14 EUR
16.07.2018
Predmet: V zmysle zmluvy č. SPIN 283-2007/S/OvZP, rozsah služby č.1, fakturácia za servisné práce v období od 01.07.2018 do 30.09.2018 (účtovný program)
007/2011
faktúra
Asseco Solutions, a.s.
00602311
387,14 EUR
07.02.2011
Predmet: Servisné práce služba č.1 účt. program SPIN, 1. štvrťrok 2011
022/2011
faktúra
Asseco Solutions, a.s.
00602311
964,51 EUR
15.02.2011
Predmet: SPIN-283-2007/S/OvZP služba č.2 RAP rok 2011
051/2011
faktúra
Asseco Solutions, a.s.
00602311
387,14 EUR
12.04.2011
Predmet: Servisné práce SPIN služba č.1 za obdobie 1.4.2011 - 30.6.2011
136/2011
faktúra
Asseco Solutions, a.s.
00602311
387,14 EUR
12.10.2011
Predmet: Servisné práce účtovníctvo iSPIN za obdobie 1.10.2011 - 31.12.2011 rozsah služby č.1
001/2012
faktúra
Asseco Solutions, a.s.
00602311
387,14 EUR
27.01.2012
Predmet: V zmysle zmluvy č. SPIN 283-2007/S/OvZP, rozsah služby č.1 Vám fakturujeme servisné práce za obdobie od 01.01.2012 do 31.03.2012
100/2012
faktúra
Asseco Solutions, a.s.
00602311
387,14 EUR
16.07.2012
Predmet: V zmysle zmluvy č. SPIN 283-2007/S/OvZP, rozsah služby č.1 Vám fakturujeme servisné práce za obdobie od 01.07.2012 do 30.09.2012
133/2012
faktúra
Asseco Solutions, a.s.
00602311
387,14 EUR
09.10.2012
Predmet: Servisné práce iSPIN za obdobie od 1.10.2012 do 31.12.2012 v zmysle zmluvy č. SPIN 283-2007/S/OvZP, rozsah služby č.1
059/2012
objednávka
Asseco Solutions, a.s.
00602311
485,00 EUR
18.12.2012
Predmet: Objednávame si novú verziu systému iSPIN 2
191/2012
faktúra
Asseco Solutions, a.s.
00602311
485,00 EUR
16.01.2013
Predmet: Fakturácia prechod účtovného programu na iSPIN2
006/2013
faktúra
Asseco Solutions, a.s.
00602311
964,51 EUR
29.01.2013
Predmet: V zmysle zmluvy č. SPIN-283-2007/S/OvZP, rozsah služby č. 2 RAP za rok 2013 (účtovnícky program)
015/2013
faktúra
Asseco Solutions, a.s.
00602311
387,14 EUR
06.02.2013
Predmet: V zmysle zmluvy č. SPIN 283-2007/S/OvZP, rozsah služby č. 1 servisné práce za obdobie od 01.01.2013 do 31.03.2013
055/2013
faktúra
Asseco Solutions, a.s.
00602311
387,14 EUR
18.04.2013
Predmet: Servisné práce iSPIN za obdobie 1.4.2013 - 30.6.2013 v zmysle zmluvy č. SPIN 283-2007/S/OvZP rozsah služby č.1
099/2013
faktúra
Asseco Solutions, a.s.
00602311
387,14 EUR
10.07.2013
Predmet: Servisné práce iSPIN za obdobie 1.7.2013 - 30.9.2013 v zmysle zmluvy č. SPIN 283-2007/S/OvZP rozsah služby č.1
132/2013
faktúra
Asseco Solutions, a.s.
00602311
387,14 EUR
10.10.2013
Predmet: Servisné práce iSPIN za obdobie od 01.10.2013 do 31.12.2013 v zmysle zmluvy č. SPIN 283-2007/S/OvZP, rozsah služby č.1
007/2014
faktúra
Asseco Solutions, a.s.
00602311
964,51 EUR
31.01.2014
Predmet: V zmysle zmluvy č. SPIN 283-2007/S/OvZP, rozsah služby č.2 fakturácia RAP za rok 2014
« naspäť 1234... 47 ďalej »