Dokumenty:
zobraziť na stránke
17/2025
objednávka
Marek Vávra - kosenie a údržba pozemkov
56571151
0,00 EUR
02.05.2025
Predmet: Marek Vávra - kosenie nožovým mulčovačom - 0,08 EUR za m2, kosenie krovinorezom - 0,10 EUR za m2, kosenie kladivkovým mulčovačom - 0,08 EUR za m2 - požiadavky na kosenie budú zadávané na základe pokynov starostu počas roka 2025
44/2021
objednávka
SMART MODULAR SYSTEMS, s.r.o.
55912028
4 700,00 EUR
13.09.2024
Predmet: SMART MODULAR SYSTEMS - Vypracovanie stavebnotechnickej dokumentácie k ŽoNFP Oblasť: Adaptácia na zmenu klímy v sídelnom prostredí (A), Činnosť A1 2 500,00 € bez DPH
- Vypracovanie ŽoNFP Oblasť: Adaptácia na zmenu klímy v sídelnom prostredí (A), Činnosť A1 700,00 € bez DPH
- Vypracovanie ŽoNFP Oblasť: Rozvoj odpadového a obehového hospodárstva (C),
Činnosť C1 750,00 € bez DPH
- Vypracovanie ŽoNFP Oblasť: Rozvoj odpadového a obehového hospodárstva (C),
Činnosť C2 750,00 € bez DPH
SPOLU: 4 700,00 € bez DPH
Suma 4 700,00 € bez DPH rozdelené na platby 4 x 1 175,00 € bez DPH mesačne, počas
období 9 – 12/2024.
10/2025
objednávka
CONEXTRA s.r.o.
53056973
6 000,00 EUR
10.04.2025
Predmet: CONEXTRA - spracovanie ŽoNFP + Poskytovanie poradenských a konzultačných služieb pri procese predprojektových príprav a verejného obstarávania k ENVIROFOND. Zvyšovanie energetickej hospodárnosti existujúcich verejných budov
38/2024
objednávka
Končitík, s.r.o.
52497496
2 025,40 EUR
02.09.2024
Predmet: Končitík - malé stavebné práce a maliarske práce v KD - odstránenie odutej poškodenej omietky, opravy poškodených miest - sádrovanie, stierkovanie, olepovanie páskou, maskovanie práce papierom, maliarske práce 2x, prenájom lešenia, materiál
11/2019
objednávka
Houston, s.r.o.
52142281
500,00 EUR
03.06.2019
Predmet: Houston - Finančný management projektu č. 10066, Detské ihrisko v obci Rovensko, z Programu rozvoja športu na rok 2018. Rozsah poskytovaných služieb: príprava a spracovanie formulárov vyúčtovania dotácia formulár č. 1, záverečná správa o realizácii projektu, formulár č. 2 finančné vyúčtovanie poskytnutej dotácie a spolufinancovania z vlastných zdrojov alebo iných zdrojov, formulár č. 3 dokumentácia o procese verejného obstarávania, formulár č. 4 avízo o platbe, kontrola potrebných príloh a konzultácie s príslušným RO pre uvedený projekt v sume 500 e.