portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
2013-392-SaRP
dodatok
EMtest-SK, s.r.o.
35741236
0,00 EUR
28.05.2014
Predmet: Predmet dodatku č. 1/2014. Bratislavský samosprávny kraj s EMtest-SK s.r.o. a PROSOFT, spol. s r.o. na základe znenia kúpnej a licenčnej zmluvy, registračné číslo 2013-392-SARP uzavretej dňa 22.11. 2013, článok X. bod 10.2 uzatvárajú týmto po vzájomnej dohode nasledovný dodatok č. 1/2014 k pôvodnej kúpnej zmluve. Prvá strana Zmluvy, Zmluvné strany, Predávajúci EMtest-SK s.r.o. sa mení takto: - pôvodný text: Predávajúci: EMtest-SK s.r.o., so sídlom Jašíkova 2, 821 03 Bratislava, Zastúpená : Ing. Branislav Jurčišin, konateľ spoločnosti IČO : 35 741 236 IČ DPH: SK2020242763 Bankové spojenie : Tatra Banka, a.s., Bratislava, č. účtu: Obchodný register Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, vloţka č.: 16788/B Zodpovedná osoba určená Predávajúcim na prijímanie a doručovanie písomností a všetkej oficiálnej komunikácie zmluvných strán: Mgr. Andrej Čačko - nový text: Predávajúci: EMtest-SK s.r.o., so sídlom Jašíkova 2, 821 03 Bratislava, Zastúpená : Ing. Branislav Jurčišin, konateľ spoločnosti JUDr. Peter Štrpka, konateľ spoločnosti IČO : 35 741 236 IČ DPH: SK2020242763 Bankové spojenie : Tatra Banka, a.s., Bratislava, č. účtu: Obchodný register Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, vloţka č.: 16788/B Zodpovedná osoba určená Predávajúcim na prijímanie a doručovanie písomností a všetkej oficiálnej komunikácie zmluvných strán: Mgr. Andrej Čačko článok II., bod. 2.1 sa mení takto: – pôvodný text: Lehota dodania predmetu Zmluvy Predávajúcim Kupujúcemu je 6 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy. - nový text: Lehota dodania predmetu Zmluvy Predávajúcim Kupujúcemu je do 31. XII. 2014.
2013-392-SaRP
zmluva
EMtest-SK, s.r.o.
35741236
450 000,00 EUR
22.11.2013
Predmet: Kúpna zmluva a Licenčná zmluva
B/0665/12
faktúra
EMtest-SK, s.r.o.
35 741 236
387,00 EUR
07.06.2012
Predmet: Účastnícky poplatok-odbor.konferencia"Aplikácia čipovej karty ako multifunkčný preukaz" Ing. Beniač, Ing.Jurčíková, Mgr.Jamrišková-15.-17.05.2012
0301-12-EO
objednávka
EMtest-SK, s.r.o.
35 741 236
387,00 EUR
24.05.2012
Predmet: Účasť na odbornej konferencii na tému "Aplikácia čipovej karty ako multifunkčného preukazu v rezorte školstva, dopravy a kultúry" pre Ing. Beniača, Ing. Jurčíkovú a Mgr. Jamriškovú, ktorá sa bude konať dňa 15. - 17.5.2012.
K/0080/11
faktúra
EMtest-SK, s.r.o.
35 741 236
375 396,00 EUR
17.01.2012
Predmet: Kombinovaný označovač EM316iTROC-Projekt "Zriadenie jednotného tarifného systému u dopravcov v pôsobnosti BSK v rámci Operačného programu Bratislavský kraj"
2011-316-SaRP
zmluva
EMtest-SK, s.r.o.
35 741 236
375 396,00 EUR
01.03.2011
Predmet: Kúpna zmluva
0603/13/EO
objednávka
EMSO, spol.s.r.o.
31413421
165 934,06 EUR
09.09.2013
Predmet: Odstránenie havárie na SPŠ Zochova ulica v Bratislave v rozsahu prác : Montáž lešenia a kompletné zabezpečenie priestoru, demontáž poškodených častí ríms, odstránenie dikoplastových náterov, kompletná umelecko remeselná obnova ríms, výroba odliatkov a ich montáž, demontáž okapových plechov ,montáž novej izolácie medzi strechou a dažďovými zvodmi, montáž sanačných omietok a vonkajších úprav. Všetky práce budú vykonané v zmysle priloženého výkazu výmer a všetkých nariadení Krajského Pamiatkového úradu. Odvoz a likvidácia odpadov a vyčistenie priestorov.
0196/14/EO
objednávka
EMM, spol.s.r.o.
17316260
4 320,00 EUR
07.04.2014
Predmet: Zabezpečenie komponentov do serverovne podľa špecifikácie, ktorá bola zadaná prostredníctvom dopytu v el.aukčnom systéme.
K/0006/14
faktúra
EMM, spol. s r.o.
17316260
4 320,00 EUR
24.06.2014
Predmet: Komponenty do serverovne
2021-1044-INF
zmluva
EMM, spol. s r. o.
17316260
75 300,00 EUR
31.12.2021
Predmet: Predmetom tejto kúpnej zmluvy je záväzok predávajúceho dodať predmet kúpy bližšie špecifikovaný v prílohe č. 1 (ďalej len „tovar") a previesť na kupujúceho vlastnícke práva k tomuto tovaru a záväzok kupujúceho zaplatiť za dodanie tovaru cenu podľa čl. III tejto zmluvy, úprava vzájomných práv a povinností zmluvných strán s tým súvisiacich, ako aj ďalších skutočností vyplývajúcich z tejto zmluvy.
2021-774-INF
dodatok
EMM, spol. s r. o.
17316260
0,00 EUR
23.11.2021
Predmet: Dodatok č 1 ku Kúpnej zmluve. Zmluvné strany sa dohodli, že bod 2 v čl. IV. Kúpnej zmluvy sa v celom rozsahu mení a znie: ,,Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar v termíne najneskôr do 30.11.2021. Ak predávajúci nedodá tovar do konca vyššie uvedenej dodacej lehoty, dostane sa do omeškania s plnením zmluvy."
2021-773-INF
dodatok
EMM, spol. s r. o.
17316260
0,00 EUR
23.11.2021
Predmet: Dodatok č. 1 ku Kúpnej zmluve. Zmluvné strany sa.-dohodli, že bod 2 v čl. IV. Kúpnej zmluvy sa v celom rozsahu mení a znie: ,,Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar v termíne najneskôr do 31.12.2021. Ak predávajúci nedodá tovar do konca vyššie uvedenej dodacej lehoty, dostane sa do omeškania s plnením zmluvy.''
2021-774-INF
zmluva
EMM, spol. s r. o.
17316260
50 788,80 EUR
26.08.2021
Predmet: KÚPNA ZMLUVA. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu ako výsledok verejného obstarávania v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na základe výsledku verejného obstarávania na predmet zákazky "Nákup výpočtovej techniky a príslušenstva pre organizácie v zriaďovatel'skej pôsobnosti BSK - 4" obstaranej prostredníctvom dynamického nákupného systému „Nákup výpočtovej techniky a príslušenstva pre Ú BSK a organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti" zverejneného v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania č. 153/2020 pod zn. 26466-MUT dňa 22.07.2020.
2021-773-INF
zmluva
EMM, spol. s r. o.
17316260
34 747,20 EUR
26.08.2021
Predmet: KÚPNA ZMLUVA. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu ako výsledok verejného obstarávania v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na základe výsledku verejného obstarávania na predmet zákazky "Nákup výpočtovej techniky a príslušenstva pre organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti BSK - 3" obstaranej prostredníctvom dynamického nákupného systému „Nákup výpočtovej techniky a príslušenstva pre Ú BSK a organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti" zverejneného v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania č. 153/2020 pod zn. 26466-MUT dňa 22.07.2020.
2021-198-OIČaVO
zmluva
EMM, spol. s r. o.
17316260
120 100,00 EUR
11.03.2021
Predmet: Kúpna zmluva. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu ako výsledok verejného obstarávania v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na základe výsledku verejného obstarávania na predmet zákazky " Nákup výpočtovej techniky a príslušenstva pre Ú BSK" obstaranej prostredníctvom dynamického nákupného systému „Nákup výpočtovej techniky a príslušenstva pre Ú BSK a organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti" zverejneného v Oznámení o v vyhlásení verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania č. 153/2020 pod zn. 26466-MUT dňa 22.07.2020.
B/0329/12
faktúra
EMM, spol. s r. o.
17316260
8 856,00 EUR
17.04.2012
Predmet: Nákup výpočtovej techniky - HP Compaq 8200 Elite AiO Business PC - 12 ks
B/2145/11
faktúra
EMM, spol. s r. o.
17316260
17 985,98 EUR
20.01.2012
Predmet: Nákup výpočtovej techniky - bežné výdavky.
2011-832-RU
zmluva
EMM, spol. s r. o.
17316260
42 544,13 EUR
29.12.2011
Predmet: Predmetom tejto kúpnej zmluvy je nákup a dodávka tovaru špecifikovaného v Prílohe č. 1
2019-477-ÚPaGIS
dodatok
EMIS s.r.o.
35708816
36 000,00 EUR
25.06.2020
Predmet: Dodatok č.1 k Zmluve o poskytnutí služby uzatvorenej dňa 21.06.2019.
2019-477-ÚPaGIS
zmluva
EMIS s.r.o.
35708816
36 000,00 EUR
25.06.2019
Predmet: Predmetom tejto Zmluvy je: a. záväzok Poskytovateľa • poskytnúť Objednávateľovi Softvér v rozsahu uvedenom v článku I. tejto Zmluvy na použitie tohto Softvéru spôsobom, v rozsahu a za podmienok stanovených touto Zmluvou. • poskytnúť Objednávateľovi na dobu trvania tejto Zmluvy súvisiacu programovú dokumentáciu (pokiaľ bola k Softvéru vydaná) • poskytovať Objednávateľovi služby podpory k Softvéru v súlade s ustanoveniami tejto zmluvy. b. záväzok Objednávateľa •uhradiť Poskytovateľovi odplatu za jeho plnenia špecifikované v písm. a) tohto bodu Zmluvy v rozsahu a spôsobom dohodnutým v tejto Zmluve, • poskytovať Poskytovateľovi všetku súčinnosť potrebnú pre riadne a včasné plnenie zo strany Poskytovatel'a • po uplynutí dohodnutej doby nájmu vrátiť Poskytovateľovi všetky kópie Softvéru, ich komponentov a dokumentáciu, ktoré mu holi poskytnuté, alebo na požiadanie Poskytovateľa tieto znehodnotiť a/alebo inak zabezpečiť proti ďalšiemu použitiu.