portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
2011-539-KUL
zmluva
Fargo, s. r. o
35808446
9 780,00 EUR
15.06.2011
Predmet: Zmluva o dielo. Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť pre objednávateľa ideový a realizačný projekt stavby "Stratené mesto - Neologická synagóga" časť "Dekorácia/kulisa"
2018-80-SOC
dodatok
ORLÍK, o.z.
42427908
9 779,40 EUR
17.09.2018
Predmet: Dodatok č. 1 k Zmluve č. 38/2018/FPP - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby.
2009-721-DOP
dodatok
Slovak Lines, a. s.
35821019
9 778,00 EUR
06.02.2015
Predmet: Dodatok č. 17
B/0373/14
faktúra
Shocart, s.r.o.
40942040
9 775,00 EUR
30.04.2014
Predmet: Cykloturistická mapa reg. Pomoravie-28 000ks-projekt "ZA MOSTOM"
0053/14/EO
objednávka
Shocart,s.r.o.
9 775,00 EUR
03.02.2014
Predmet: Zabezpečenie cykloturistických máp (2. reevidované vydanie) pre projekt ZA MOSTOM vrámci Programu cezhraničnej spolupráce SK-AT 2007-2013. Výška a rozsah prác (viď špecifikácia) boli vyšpecifikované prostredníctvom dopytu v el. aukčnom systéme.
B/1919/14
faktúra
DATALAN a.s.
35810734
9 768,00 EUR
13.01.2015
Predmet: Výpočtová technika pre prevádzku zasadnutí zastupiteľstva
0658/14/EO
objednávka
DATALAN a.s.
35810734
9 768,00 EUR
28.11.2014
Predmet: Zabezpečenie výpočtovej techniky pre prevádzku zasadnutí zastupiteľstva: 1ks Audio/Video karta pre živý prenos rokovaní zastupiteľstva, 1ks Software pre zabezpečenie živých prenosov rokovaní zastupiteľstva, 1ks Počítač pre hlasovací systém HER, 1ks Počitač pre živý prenos zasadnutí zastupiteľstva, 1ks Notebook pre ovládanie kamerového systému zastupiteľstva, 3ks Počitač Mac mini. Presná špecifikácia bola zadaná prostredníctvom dopytu v el. aukčnom systéme.
B/0786/13
faktúra
Aurex, s.r.o.
31325483
9 768,00 EUR
03.07.2013
Predmet: v súlade so Zmluvou o dielo "Program hosp. a soc.rozvoja BSK-2014-2020- za spracovanú 3. etapu prác (Programová časť+kompletizácia diela)
B/1053/14
faktúra
STAVRO-Ing. Milan Vavrinec
30941067
9 747,52 EUR
09.09.2014
Predmet: Stavebný dozor - SOŠ Na Pántoch - revitalizácia ihriska
2021-117-SOC
zmluva
Inklúzia, o.z.
31 800 785
9 724,80 EUR
09.02.2021
Predmet: Zmluva č. 4/2021/FPP - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby.
2020-184-SOC
zmluva
Inklúzia, o.z.
31 800 785
9 724,80 EUR
10.02.2020
Predmet: Zmluva č. 5/2020/FPP - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby. Predmetom zmluvy je poskytovanie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) z rozpočtu BSK príjemcovi, v zmysle § 75 a § 81 písm. l) zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“).
2017-60-SOC
dodatok
Raná starostlivosť n.o.
37886410
9 723,25 EUR
25.10.2017
Predmet: Dodatok č. 1 k Zmluve č. 9/2017/FPP/ŠSP - SP o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby.
2021-324-FIN
zmluva
Obec Malé Leváre
00309711
9 700,00 EUR
31.05.2021
Predmet: Zmluva o poskytnutí dotácie č. DOT /2021/0024. Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK dotačná schéma: Bratislavská regionálna dotačná schéma -výzva na podporu životného prostredia a rozvoja vidieka 2021 na úhradu časti nákladov projektu: Oddychový park pri ZŠ Malé Leváre.
0470-12-EO
objednávka
VIA HARMONIA, s.r.o.
36746894
9 700,00 EUR
10.08.2012
Predmet: Komplexné zabezpečenie podujatia Genuss Fest- Slávnosť pôžitku v rámci projektu cezhraničnej spolupráce Slovensko- Rakúsko 2007- 2013 DESTINATOUR 2013, tzn. kreatívny návrh podujatia a jeho sprievodného programu, organizačno- technické zabezpečenie, produkcia podujatia, propagácia podujatia. Termín 14.-15.9.2012. MIesto : Centrum mesta MOdry. Prosím o vystavenie faktúry v 3 origináloch a uvedenie názvu projektu" Destinatour 2013".
2021-152-SOC
dodatok
OZ Vagus
42185971
9 660,00 EUR
01.07.2021
Predmet: Dodatok č. 1 k Zmluve č. 6/2021/FPP/ŠSP - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby.
2021-232-SOC
dodatok
Ružová záhrada, n.o.
42 166 331
9 660,00 EUR
24.06.2021
Predmet: Dodatok č. 1 k Zmluve č. 19/2021/FPP/ŠSP - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby.
B/1887/14
faktúra
PLUS PROMMOTION Bratislava, s.r.o.
35787201
9 660,00 EUR
13.01.2015
Predmet: Produkčno-real.zabezpečenie sláv. galavečera Bratislavského samosprávneho kraja-16.12.2014
0719/14/EO
objednávka
PLUS PROMMOTION Bratislava, s.r.o.
35805358
9 660,00 EUR
17.12.2014
Predmet: Zabezpečenie slávnostného galavečera Bratislavského samosprávneho kraja, ktoré sa uskutoční 16.12.2014 v Divadle aréna so začiatkom o 19:00 h podľa špecifikácie: réžia podujatia, spracovanie scenáru, dramaturgia umelcov, zabezpečenie moderátora večera, zabezpečenie umeleckého telesa (headline večera - 3+1), zabezpečenie generálnej skúšky najneskôr 2 h pre začiatkom podujatia, zastupovanie organizátora vo vzťahu k partnerom podujatia/dodávateľom, grafický návrh a výroba pamätných cien 6ks predsedu.
B/0334/11
faktúra
Bratislavská teplárenská, a.s.
35823542
9 641,92 EUR
01.04.2011
Predmet: Dodávka tepla za obd. 28.01.2011-25.02.2011- Sabinovská
094/11/EO
objednávka
GRATEX International, a.s.
35 743 468
9 618,00 EUR
02.03.2011
Predmet: Nákup komponentov na upgrade servera HP ProLiant