Dokumenty:
zobraziť na stránke
2012-532-KP
zmluva
Juraj Gajdoš, PaedDr., PhD.
45358036
700,00 EUR
15.10.2012
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Joga pre zdravie 2012" (ďalej ako „projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 8/2005 o poskytovaní dotácií v znení zmien a doplnkov (ďalej len „ VZN č. 8/2005").
2012-531-INTRCT
zmluva
InterWay, s.r.o.
35728531
335 880,00 EUR
15.10.2012
Predmet: Rámcová dohoda medzi BSK, InteWay spol. s r.o. a ICZ Slovakia a.s.
Predmetom tejto dohody je úprava podmienok poskytovania služieb potrebných počas platnosti tejto rámcovej dohody pre dodávku služieb TECHNICKÉHO VÝVOJA EXISTUJÚCEJ INTEGROVANEJ DATABÁZY,WEBSTRÁNKY A GEOKÓDOVACIEHO SYSTÉMU „KEEP 2012 - 2015 Technický rozvoj" (ďalej len SYSTÉM KEEP2012 2015 Technický rozvoj) ako aj podmienok vystavenia objednávok pri zadávaní zákaziek podľa tejto dohody.
Budúci objednávateľ týmto vyhlasuje, že je spôsobilý uzatvoriť túto dohodu ako aj vystaviť následné objednávky a plniť záväzky v nich obsiahnuté.
Budúci poskytovateľ týmto vyhlasuje, že v súlade splatnými právnymi predpismi je spôsobilý uzatvoriť túto dohodu ako aj prijať následné objednávky a plniť záväzky v nich obsiahnuté.
Neoddeliteľnú súčasť tejto dohody tvoria tieto prílohy:
príloha č. 1, ktorá obsahuje opis predmetu zákazky (ďalej len „príloha č. 1");
príloha č. 2, ktorá obsahuje záväzný štruktúrovaný rozpočet ceny (ďalej len „príloha č. 2");
príloha č. 3, ktorá obsahuje záväzný popis užívacích, vlastníckych a autorských práv k
TECHNICKÉMU VÝVOJU EXISTUJÚCEJ INTEGROVANEJ DA TABAZY, WEBSTRÁNKY A GEOKÓDOVACIEHO SYSTÉMU., KEEP 2012 - 2015 Technický' rozvoj "(ďalej len „príloha č. 3");
príloha č. 4, ktorá obsahuje spôsob komunikácie, zadávania požiadaviek a ich spracovania cez softvérovú aplikáciu, tzv. helpdesk (ďalej len „príloha č. 4")
2012-530-SOC
zmluva
Oáza života n.o.
37986147
0,00 EUR
15.10.2012
Predmet: Predmetom zmluvy je zabezpečenie poskytovania sociálnej služby podľa § 8 ods. 3 zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“) a poskytnutie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) a finančného príspevku pri odkázanosti fyzickej osoby na pomoc inej fyzickej osoby pri úkonoch sebaobsluhy (ďalej len „FPO“) z rozpočtu BSK príjemcovi, v zmysle § 71 a § 81 písm. l) zákona o sociálnych službách.
2012-529-SOC
zmluva
Trnavská arcidiecézna charita
35602619
0,00 EUR
15.10.2012
Predmet: 1. Predmetom zmluvy je zabezpečenie poskytovania sociálnej služby podľa § 8 ods. 3 zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“) a poskytnutie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) a finančného príspevku pri odkázanosti fyzickej osoby na pomoc inej fyzickej osoby pri úkonoch sebaobsluhy (ďalej len „FPO“) z rozpočtu BSK príjemcovi, v zmysle § 71 a § 81 písm. l) zákona o sociálnych službách.
2012-528-SOC
zmluva
Pokoj a zdravie, n. o.
45733325
0,00 EUR
15.10.2012
Predmet: Predmetom zmluvy je zabezpečenie poskytovania sociálnej služby podľa § 8 ods. 3 zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“) a poskytnutie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) a finančného príspevku pri odkázanosti fyzickej osoby na pomoc inej fyzickej osoby pri úkonoch sebaobsluhy (ďalej len „FPO“) z rozpočtu BSK príjemcovi, v zmysle § 71 a § 81 písm. l) zákona o sociálnych službách.
2012-19-SOC
dodatok
Domov pre každého, o.z.
31 781 373
0,00 EUR
15.10.2012
Predmet: Bod 1.
Článok I. Zmluvné strany pôvodné znenie údajov príjemcu sa ruší a znie nasledovne:
Príjemca: Domov pre každého - občianske združenie na podporu a hmotné zaopatrenie ľudí bez domova v SR
Sídlo: Stará Vajnorská 92, 831 04 Bratislava
V zastúpení: Adriánom Gschwengom - štatutárom Ing. Bc. Vladimírom Jonášom - štatutárom
Bankové spojenie: Tatra banka, a.s.
Číslo účtu:
IČO: 31781373
Bod 2.
Článok III. Druh a forma poskytovanej sociálnej služby pôvodné znenie bodu 1 sa ruší a nahrádza sa nasledovným znením:
1. Príjemca poskytuje sociálnu službu:
a) v útulku s pobytom na určitý čas, s kapacitou 140 miest,
b) v útulku s pobytom na určitý čas, s kapacitou 27 miest (do 31.12.2012),
v nocľahárni ambulantnou formou, s kapacitou 40 miest (od 01.01.2013),
c) v stredisku osobnej hygieny ambulantnou formou, s kapacitou 40 miest v zmysle platnej registrácie č. 23/2008/2 - soc, vedenej podľa § 62 zákona o sociálnych službách v Registri poskytovateľov sociálnych služieb na Úrade Bratislavského samosprávneho kraja.
Bod 3.
Článok IV. Miesto poskytovania sociálnej služby pôvodné znenie bodu 1 sa ruší a nahrádza sa nasledovným znením:
1. Príjemca poskytuje sociálnu službu:
a) uvedenú v Čl. III. ods. 1 písm. a) v Domove pre každého - občianske združenie na podporu a hmotné zaopatrenie ľudí bez domova v SR, Hradská 2/C a 2/D, 821 07 Bratislava,
b) uvedenú v Čl. III. ods. 1 písm. b) v Domove pre každého - občianske združenie na podporu a hmotné zaopatrenie ľudí bez domova v SR, Ivánska cesta 32, 821 07 Bratislava,
c) uvedenú v Čl. III. ods. 1 písm. c) v Domove pre každého – občianske združenie na podporu a hmotné zaopatrenie ľudí bez domova v SR, Hradská 2/C a 2/D, 821 07 Bratislava.
2012-192-SOC
dodatok
DOM SENIOROV CENTRUM ODDYCHU, n.o.
36096890
0,00 EUR
15.10.2012
Predmet: Bod 1.
Článok III. Druh a forma poskytovanej sociálnej služby pôvodné znenie bodu 1 sa ruší a nahrádza sa nasledovným znením:
1. Príjemca poskytuje sociálnu službu:
a) v domove sociálnych služieb s celoročnou pobytovou formou, s kapacitou 30 miest (do 31.10.2012),
v domove sociálnych služieb s celoročnou pobytovou formou, s kapacitou 40 miest (od 01.11.2012),
b) v zariadení pre seniorov s celoročnou pobytovou formou, s kapacitou 16 miest (do 31.10.2012),
v zariadení pre seniorov s celoročnou pobytovou formou, s kapacitou 32 miest (od 01.11.2012)
v zmysle platnej registrácie č. 159/2011/1 - SP, vedenej podľa § 62 zákona o sociálnych službách v Registri poskytovateľov sociálnych služieb na Úrade Bratislavského samosprávneho kraja.
2012-36-SOC
dodatok
Betánia Bratislava, n. o.
36 077 445
0,00 EUR
15.10.2012
Predmet: Bod 1.
Článok III. Druh a forma poskytovanej sociálnej služby pôvodné znenie bodu 1 sa ruší a nahrádza sa nasledovným znením:
1. Príjemca poskytuje sociálnu službu v domove sociálnych služieb celoročnou pobytovou formou, s kapacitou 25 miest v zmysle platnej registrácie č. 29/2008/7 - soc vedenej podľa § 62 zákona o sociálnych službách v Registri poskytovateľov sociálnych služieb na Úrade Trnavského samosprávneho kraja.
Bod 2.
Článok VIII. Spôsob poskytnutia a vyúčtovania FPP a FPO pôvodné znenie bodu 4 písm. e) sa ruší a nahrádza sa nasledovným znením:
e) Príjemca je povinný odviesť výnosy z prostriedkov rozpočtu BSK do 15.01.2013 na účet BSK č.: vedený v OTP Banke Slovensko, a.s. a zároveň zašle odboru financií Ú BSK písomné avízo o platbe výnosov z poskytnutého FPP, t.j. výnos po odpočítaní poplatkov za vedenie účtov.
2012-527-KP
zmluva
Slovenská hokejbalová únia (SHÚ)
00603091
1 500,00 EUR
15.10.2012
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Materiálno-športové zabezpečenie hokejbalových tímov z BSK v rámci podujatí SHbÚ" (ďalej ako „projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 8/2005 o poskytovaní dotácií v znení zmien a doplnkov (ďalej len „ VZN č. 8/2005").
0644/12/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
204,00 EUR
15.10.2012
Predmet: Ubytovania vo Viedni v termíne 03.-04.10.2012 /1noc/ pre dve osoby v hotely HOTEL AUSTRIA TREND BEIM THERESIANUM 3*, Austria, VIenna, Favoritenstrasse 52, 2x SGL s raňajkami za účelom účasti na dvojdňovom vzdelávacom kurze vo Viedni v oblasti manažmentu verejnej správy, organizovaného projektom PUMAKO v rámci cezhraničnej spolupráce Slovensko- Rakúsko. Jedná sa o kurzy zamerané na nástroje riadenia orientovaného na výkon a účinok vo verejnej správe, manažment verejnej správy, E-Government, rozpočtové hospodárenie ako nástroj riadenia aj s príslušnými workshopmi počas oboch dní.
0611/12/EO
objednávka
BOSO, s.r.o.
35 932 767
106 146,62 EUR
15.10.2012
Predmet: Opravu HAVÁRIE strešnej krytiny na budove školy SOŠ Malinovo v rozsahu prác : Odstránenie poškodených častí krytiny a sutín , oprava spádovanie a prepadnutej plochy strechy k odtokovému žľabu nad strojovňou ,odstránenie machov a nánosov, montáž novej PVC krytiny vrátane polypropylénovej geotextílie, montáž odtokových košov, montáž žľabového systému,demontáž a montáž bleskozvodov vrátane revíznej správy . Odvoz a likvidácia odpadov.
0652/12/EO
objednávka
Dom Matice slovenskej
31790992
2 750,00 EUR
15.10.2012
Predmet: "Pri príležitosti podujatia Dní Antona Bernoláka v Bratislave pri príležitosti jeho 250. Výročia narodenia, ktoré sa uskutoční v dňoch 08.-14.10.2012 propagáciu formou:umiestnením loga BSK na plagátoch v počte 120 kusov
- umiestnením loga BSK na pozvánkach v počte 200 kusov
- umiestnením loga BSK na webovej stránke Matice slovenskej a Slovenských národných novín
- inzercia v Slovenských národných novinách
"