portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
0793/13/EO
objednávka
ALFA DM - Dušan Mazanovský
34270264
480,00 EUR
19.11.2013
Predmet: Zabezpečenie mobilnej exteriérovej podlahy o výmere 100m2 vrátane dopravy na miesto konania v Bratislave MČ Devínska Nová Ves, priestor pod Cyklomostom Slobody, ulica Na mýte, v rámci akcie - Slávnostné odhalenie Pamätníka obetiam Železnej opony, dňa 14.11.2013 v čase - montáž podlahy do 14.30 hod, demontáž po 16.00. Podlaha bude uložená ako prístupový chodník pre peších o dĺžke cca. 40 m (plocha 40 m2) ukončený plochou pre cca. 40 ľudí (plocha 60 m2). Podkladom je rozmočený trávnik, prípadne hlina.
0794/13/EO
objednávka
IPOS - kancelárske potreby, spol. s r.o.
17332354
188,64 EUR
19.11.2013
Predmet: Zabezpečenie 60ks obojstranne čitateľných stolových menoviek z PVC v celkovej cene 188,64 EUR s DPH vrátane dopravy na Úrad BSK.
0795/13/EO
objednávka
Mészároš Ladislav - Hotel Nostalgia
32334656
195,30 EUR
19.11.2013
Predmet: Stravovanie pre 21 členov obvodných volebných komisií č. XV, XVI, XVIII, počas II. kola volieb dňa 23. a 24. 11. 2013 v hoteli Nostalgia v Senci. Stravovanie je vo výške 9,30€/osoba (obed - polievka + hlavné jedlo, večera - hlavné jedlo).
0796/13/EO
objednávka
J a H s.r.o., prevádzka Motel M diaľničné odpočívadlo
31408923
266,00 EUR
19.11.2013
Predmet: Stravovanie podľa požiadavky a cenovej ponuky pre 20 členov obvodných volebných komisií IX, X, XI počas II. kola volieb dňa 23. a 24. 11. 2013 v Moteli v Malackách. Stravovanie je vo výške 13,30 €/ osoba ( raňajky - obložená bageta, obed - polievka + hlavné jedlo, večera - hlavné jedlo, druhá večera - obložený chlebíček 2 ks/osoba).
0797/13/EO
objednávka
ELIZABETH Slovakia, s. r. o.
36655503
279,30 EUR
19.11.2013
Predmet: Stravovanie podľa požiadavky a cenovej ponuky pre 21 členov obvodných volebných komisií č. XII, XIII, XIV počas II. kola volieb dňa 23. a 24. 11. 2013 v hoteli Sebastian v Modre. Stravovanie je vo výške 13,30 €/osoba ( raňajky - obložená bageta, obed-polievka + hlavné jedlo, večera - hlavné jedlo, druhá večera - polievka ).
0798/13/EO
objednávka
Tibor Varga-TSV Papier
32627211
1 294,86 EUR
19.11.2013
Predmet: Zabezpečenie kancelárskych potrieb pre projekt TRANSDANUBE . Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky . Prosíme o vystavenie faktúry v 4 origináloch so splatnosťou 30 dní, uvedenie jednotkových cien a názvu projektu "TRANSDANUBE". Náhľad faktúry prosíme zašlite vopred elektronicky na kontrolu na: joana.holcikova@region-bsk.sk.
2013-390-VNP
zmluva
Slovenská republika, Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže
00212008
0,00 EUR
21.11.2013
Predmet: Darovacia zmluva - Seat Toledo, r. v. 1996
2013-391-SOC
zmluva
Domov sociálnych sluţieb pre deti a dospelých Šoporňa - Štrkovec
1824099
0,00 EUR
22.11.2013
Predmet: Predmetom zmluvy je zabezpečenie poskytovania sociálnej služby podľa § 8 ods. 3 zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“) a úhrada ekonomicky oprávnených nákladov (ďalej len „EON“), ktoré vznikajú príjemcovi pri poskytovaní sociálnej služby. Ekonomicky oprávnené náklady budú príjemcovi uhradené z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja v zmysle § 71 ods. 7 a § 81 písm. k) zákona o sociálnych službách.
2013-392-SaRP
zmluva
EMtest-SK, s.r.o.
35741236
450 000,00 EUR
22.11.2013
Predmet: Kúpna zmluva a Licenčná zmluva
0802/13/EO
objednávka
Jeger, s.r.o.
43946780
984,20 EUR
25.11.2013
Predmet: Zabezpečenie stravovania pre obvodné volebné komisie I-VIII, XVII a volebnú komisiu BSK počas volieb dňa 23. a 24. 11. 2013. Stravovanie: raňajky- obložená bageta, obed: polievka+ hlavné jedlo, večera, neskorá večera: obložené misy. Celková suma je 984,20 €.
2013-393-SaRP
zmluva
Miroslav Bartoš - agentúra VŠEHOMÍR
37308599
970,00 EUR
25.11.2013
Predmet: Licenčná zmluva Predmetom tejto zmluvy je úprava autorských práv Poskytovateľa, ktorý udeľuje Nadobúdateľovi súhlas na použitie autorského diela, nadobudnutého Nadobúdateľom na základe objednávky č. 0578/13/EO zo dňa 20.08.2013 za podmienok a v rozsahu uvedených v tejto zmluve. Autorským dielom sa pre účely tejto zmluvy rozumie audiovizuálne dielo s pracovným názvom ČUNOVO (ďalej AVD)
B/1541/13
faktúra
SWAN, a. s.
35680202
1 954,80 EUR
26.11.2013
Predmet: Internetové pripojenie pre Úrad BSK za obd. 10/2013
B/1735/13
faktúra
IURA EDITION
31348262
180,58 EUR
26.11.2013
Predmet: Zákon o verejnom obstarávaní, komentár.
B/1760/13
faktúra
Hotel Yasmin
35908467
60,50 EUR
26.11.2013
Predmet: 1x ubytovanie - Hotel Yasmin - Košice - 24.-25.10.2013 - p. Jelemenská
B/1761/13
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
26.11.2013
Predmet: Služby v oblasti PO za 10/2013
B/1763/13
faktúra
ABO, a.s.
35783176
13 927,68 EUR
26.11.2013
Predmet: Strážna služba za 10/2013 - Sabinovská, Malinovo
K/0049/13
faktúra
H.B.S. projekt, s.r.o.
36595691
5 700,00 EUR
26.11.2013
Predmet: V zmysle zmluvy - "Projektová dokumentácia na rekonštrukciu NKP Synagóga Senec, novostavba infopavilónu a úprava areálu synagógy"
K/0050/13
faktúra
H.B.S. projekt, s.r.o.
36595691
38,00 EUR
26.11.2013
Predmet: V zmysle zmluvy - "Projektová dokumentácia na rekonštrukciu NKP Synagóga Senec, novostavba infopavilónu a úprava areálu synagógy"
B/1721/13
faktúra
ŠEVT, a.s.
31331131
45,02 EUR
26.11.2013
Predmet: Kancelársky papier - projekt TRANSDANUBE
B/1727/13
faktúra
Creative Pro, s.r.o.
35968702
23 758,31 EUR
26.11.2013
Predmet: Technické zabezpečenie prezen. podujatia pre projekt Destinatour 2013