portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
B/1061/12
faktúra
Petit Pres, a.s.
35 790 253
1 758,00 EUR
04.09.2012
Predmet: Za inzerciu v týždenníku MY Senec Pezinok za obd. od 03.07.-31.07.2012
B/1624/12
faktúra
Petit Pres, a.s.
35 790 253
1 758,00 EUR
21.11.2012
Predmet: Za inzerciu v týždenníku MY Senec Pezinok za 10/2012
B/1024/14
faktúra
SWAN, a.s.
35680202
1 758,00 EUR
08.09.2014
Predmet: Internetové pripojenie pre Úrad BSK za obd. 01.07.-31.07.2014
2017-236-OICŠMaVO
zmluva
Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s.
00151700
1 758,29 EUR
16.06.2017
Predmet: Poistná zmluva č. 511098472
0328/14/EO
objednávka
Slovanet, a.s.
35765143
1 759,44 EUR
16.06.2014
Predmet: Zabezpečenie informačného systému a servera. Podrobná špecifikácia tvorí prílohu objednávky. Presná špecifikácia bola zadaná prostredníctvom dopytu v elektronickom aukčnom systéme.
B/1015/14
faktúra
Slovanet, a.s.
35765143
1 759,44 EUR
19.08.2014
Predmet: Informačný systém - hardvér a softvér
0170-12-EO
objednávka
Dušan Bobrík - vydavateľstvo ELÁN
12650943
1 760,00 EUR
19.03.2012
Predmet: Kniha RANOSTREDOVEKÝ Devín v počte 100 ks
B/0344/12
faktúra
Dušan Bobrík - vydavateľstvo ELÁN
12650943
1 760,00 EUR
13.04.2012
Predmet: Knihy Ranostredoveký Devín-100 výtlačkov
0273/13/EO
objednávka
BigMedia, s.r.o.
43999999
1 760,40 EUR
24.04.2013
Predmet: Zabezpečenie outdoorovej reklamy prostredníctvom 3x bigboardov v termíne od 19.04.2013 do konca mesiaca. Objednávka zahŕňa tlač, inštaláciu a prenájom 3 reklamný plôch. Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky.
B/0594/13
faktúra
BigMedia, s.r.o.
43999999
1 760,40 EUR
05.06.2013
Predmet: Reklamné služby za obdobie 19.04.-30.04.2013
2019-873-FIN
zmluva
Strom života
00587010
1 764,00 EUR
28.08.2019
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK – dotačná schéma Bratislavská regionálna dotačná schéma na podporu ŽIVOTNÉHO PROSTREDIA A ROZVOJA VIDIEKA 2019 na úhradu časti nákladov projektu: "Investigatívni ochranári" (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 5/2018 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 5/2018“) a žiadosťou príjemcu o poskytnutie dotácie.
B/0995/14
faktúra
SOUKENÍK - ŠTRPKA, s.r.o.
36862711
1 770,00 EUR
15.08.2014
Predmet: právne služby
0691/12/EO
objednávka
Orangeriet Kongens Have
1 770,17 EUR
25.10.2012
Predmet: Zabezpečenie večere pri príležitosti zasadnutia monitorovacieho výboru dňa 07. 11. 2012 v Kodani pre cca 30 osôb .
635-11-EO
objednávka
MAJOR PALACE s.r.o. - Art Hotel Kaštieľ
1 771,20 EUR
11.11.2011
Predmet: Konferenčný priestor
2015-508-OIČSMaVO
zmluva
MTI a.s.
35697393
1 772,40 EUR
14.08.2015
Predmet: Na základe tejto zmluvy prenajímateľ záväzne prenecháva nájomcovi do nájmu za účelom zriadenia jeho prevádzky - nebytové priestory bez vnútorného vybavenia uvedené v článku II odsek 2 tejto zmluvy.
0357/15/EO
objednávka
Satur Travel a.s.
35787201
1 773,72 EUR
07.07.2015
Predmet: Zabezpečenie leteniek a ubytovania v hoteli ALOFT BRUSSELS SCHUMAN 3* v termíne 7.7.2015. - 9.7.2015 (2 noci) pre zamestnancov Úradu BSK Ing. Bystríka Žáka a Dr. Jána Kokoráka počas zahraničnej pracovnej cesty v Bruseli. Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a. s. a Úradom BSK.
B/0339/12
faktúra
bee media + technology gmbh
101611FO1/08
1 775,52 EUR
17.04.2012
Predmet: Služby IT-Interact CMS
0248/15/EO
objednávka
DATALAN a.s.
35810734
1 778,40 EUR
12.05.2015
Predmet: Predĺženie licencie na antivírusový softvér ESET Endpoint Protection Standart/v najnovšej generácií/ na obdobie 12 mesiacov pre 250 používateľov v rozsahu podľa výzvy na predloženie cenovej ponuky zo dňa 29.4.2015, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť objednávky.
B/0632/13
faktúra
Ochranná služba s.r.o.
1 783,24 EUR
06.06.2013
Predmet: Servisné práce - doplnenie sys. kontroly na 1. posch. podľa servis. záznamov - 23.04 - 25.04.2013
B/1843/11
faktúra
MiHi.sk, s.r.o.
366 45 095
1 783,68 EUR
03.01.2012
Predmet: Spotrebný materiál - hygienické prostriedky