portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
2014-341-INTRCT
dodatok
Dánsky úrad pre podnikanie (Danish Business Authority)
7 473 148,21 EUR
09.07.2015
Predmet: Dodatok č. 3
2015-866-INTRCT
zmluva
Dánsky úrad pre podnikanie (Danish Business Authority)
10 593 192,00 EUR
29.12.2015
Predmet: Zmluva o poskytnutí finančného príspevku na činnosť Interact bodu Viborg. Účel poskytnutia finančného príspevku 1. V zmysle článku 1 tejto zmluvy sa táto zmluva sa uzatvára za účelom umožniť prijímateľovi splniť úlohy a ciele v rámci jeho pôsobnosti v zmysle požiadaviek programu spolupráce INTERACT III 2014-2020 (ďalej aj “Program”), menovite dosiahnuť zlepšenie v: a) riadiacich a kontrolných kapacitách programov EÚS, b) kapacite EÚS pri zachytávaní a propagácii programových výsledkov, c) schopnosti riadenia spolupráce v oblasti implementácie inovatívnych prístupov 2. INTERACT bod bude vykonávať svoje aktivity ako prijímateľ od 01. 01.2016 do 31. 12. 2023.
2015-866-INTRCT
dodatok
Dánsky úrad pre podnikanie (Danish Business Authority)
10 611 827,00 EUR
23.11.2018
Predmet: Prvý dodatok k zmluve o poskytnutí príspevku na implementáciu INTERACT bodu Viborg
2015-866-INTRCT
dodatok
Dánsky úrad pre podnikanie (Danish Business Authority)
9 525 431,00 EUR
16.02.2022
Predmet: Druhý dodatok k zmluve o poskytnutí príspevku na implementáciu INTERACT bodu Viborg.
2015-273-KP
zmluva
DANUBIANA - Centrum moderného umenia, n.o.
45737932
5 000,00 EUR
21.05.2015
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Loďou za umením"
2016-659-KUL
zmluva
DANUBIANA - Centrum moderného umenia, n.o.
45737932
3 000,00 EUR
19.09.2016
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Výstava: Rudolf Uher - Sochy“ (ďalej ako „projekt") v súlade s uznesením Zastupiteľstva BSK č. 23/2016 a so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
2012-599-VO
zmluva
DANUBIASERVICE, a.s.
31 397 549
92 000,00 EUR
12.12.2012
Predmet: Predmetom je záväzok predávajúceho odovzdať kupujúcemu v súlade s touto zmluvou a so súťažnými podkladmi osobné motorové vozidlá značky ŠKODA, ktoré sú bližšie špecifikované v bode 1.2. tejto zmluvy a previesť na kupujúceho vlastnícke práva k týmto vozidlám, a záväzok kupujúceho prevziať tieto vozidlá a zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu, to všetko za podmienok uvedených ďalej v tejto zmluve. 1.2 Záväzok uvedený v bode 1.1 tejto zmluvy sa vzťahuje na nové osobné motorové vozidlá továrenskej značky ŠKODA v počte 5 ks pre časť1. súťaže 10090-MST, VVO 165/2012 zo dňa 28.08.2012 A) Škoda Superb Combi Ambition 2,0 TSI, 147kW, DSG – 1 ks B) Škoda Fabia Combi Family 1,6 TDI 66kW – 4 ks
0910/12/EO
objednávka
DANUBIASERVICE, a.s.
31 397 549
452,00 EUR
19.12.2012
Predmet: Doplnkový tovar pre vozidlá BSK (4ks plnohodnotnej rezervy na oceľovom disku, 4ks mechanického systému výškového nastavenia sedadla, 4ks lakťovej opierky).. Celková suma za poskytnuté služby nepresiahne 452 € s DPH.
K/0092/12
faktúra
DANUBIASERVICE, a.s.
31 397 549
14 441,78 EUR
16.01.2013
Predmet: Motorové vozidlo Fabia Com TDI Activ L4
K/0093/12
faktúra
DANUBIASERVICE, a.s.
31 397 549
14 441,78 EUR
16.01.2013
Predmet: Motorové vozidlo Faba Com TDI Activ L4
K/0094/12
faktúra
DANUBIASERVICE, a.s.
31 397 549
14 441,78 EUR
16.01.2013
Predmet: Motorové vozidlo Faba Com TDI Activ L4
K/0095/12
faktúra
DANUBIASERVICE, a.s.
31 397 549
14 441,78 EUR
16.01.2013
Predmet: Motorové vozidlo Faba Com TDI Activ L4
K/0096/12
faktúra
DANUBIASERVICE, a.s.
31 397 549
34 232,86 EUR
16.01.2013
Predmet: Motorové vozidlo SUP.CO AMBIT L4
K/0098/12
faktúra
DANUBIASERVICE, a.s.
31 397 549
113,00 EUR
16.01.2013
Predmet: Príslušenstvo na vozidlo ŠKODA Fábia Comb - rezerva, výškovo nastaviteľné sedadlo,lakťová opierka.Doplatok faktúry 12772222
K/0099/12
faktúra
DANUBIASERVICE, a.s.
31 397 549
113,00 EUR
16.01.2013
Predmet: Príslušenstvo na vozidlo ŠKODA Fábia Comb - rezerva, výškovo nastaviteľné sedadlo,lakťová opierka. Doplatok fa.12772223
K/0100/12
faktúra
DANUBIASERVICE, a.s.
31 397 549
113,00 EUR
16.01.2013
Predmet: Príslušenstvo na vozidlo ŠKODA Fábia Comb - rezerva, výškovo nastaviteľné sedadlo, lakťová opierka. Doplatok fa.12772221
K/0101/12
faktúra
DANUBIASERVICE, a.s.
31 397 549
113,00 EUR
16.01.2013
Predmet: Príslušenstvo na vozidlo ŠKODA Fábia Comb - rezerva, výškovo nastaviteľné sedadlo, lakťová opierka. Doplatok fa.12772220
2013-342-VO
zmluva
DANUBIASERVICE, a.s.
31397549
103 554,70 EUR
09.10.2013
Predmet: Predmetom plnenia tejto kúpnej zmluvy je záväzok predávajúceho dodať kupujúcemu v súlade s touto zmluvou a so súťažnými podkladmi osobné motorové vozidlá značky CITROËN, ktoré sú bližšie špecifikované v bode 1.2. tejto zmluvy a previesť na kupujúceho vlastnícke práva k týmto vozidlám, a záväzok kupujúceho kúpiť tieto vozidlá a zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu, to všetko za podmienok uvedených ďalej v tejto zmluve. 1.2 Záväzok uvedený v bode 1.1 tejto zmluvy sa vzťahuje na nové osobné motorové vozidlá továrenskej značky CITROËN v počte 4 ks pre súťaž 8798 - MST, VVO 111/2013 zo dňa 08.06.2013 A) Jumper Combi Tour 33 L2H2 HDI 130 – 3 ks B) Jumper Combi Standard 33 L2H2 HDI 130 – 1 ks vo výbave a vo farbe podľa Prílohy č.1. –Cenové ponuky a Opis predmetu, ktoré tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto kúpnej zmluvy, (ďalej aj ako “vozidlá“ alebo „predmet zmluvy“). 1.3 Súčasťou štandardnej výbavy motorového vozidla je: návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, servisná knižka, technický preukaz motorového vozidla a COC certifikát sa predávajúci zaväzuje odovzdať kupujúcemu súčasne s dodaním predmetu zmluvy.
K/0043/13
faktúra
DANUBIASERVICE, a.s.
Bratislava
26 113,70 EUR
27.11.2013
Predmet: Špeciálne osobné motorové vozidlo Jumper COMBI TOUR 2.2 HDi 130k -DSS Javorinská
K/0044/13
faktúra
DANUBIASERVICE, a.s.
31397549
26 113,70 EUR
27.11.2013
Predmet: Špeciálne osobné motorové vozidlo Jumper COMBI TOUR 2.2 HDi 130k-DSS Pl.Podhradie