portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
0478-12-EO
objednávka
Stredná vinársko-ovocinárska škola Modra
1 881,20 EUR
15.08.2012
Predmet: Zabezpečenie porady riaditeľov škôl a školských zariadení v zriaďovateľskej pôsobnosti BSK konanej v dňoch 6. a 7.9. 2012 v priestoroch SOŠVO v Modre. Finančné prostriedky spojené so zabezpečením porady budú hradené z rozpočtu Školského úradu pri Úrade BSK.
2011-801-SOC
zmluva
Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb Klas, n.o.
36084166
1 879,32 EUR
08.12.2011
Predmet: Predmetom zmluvy je úhrada ekonomicky oprávnených nákladov, ktoré vznikajú príjemcovi pri poskytovaní sociálnej služby (ďalej len EON). Ekonomicky oprávnené náklady budú príjemcovi uhradené z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja v zmysle § 71 ods. 7 a § 81 písm. k) zákona č. 448/2008 Z. z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“), na základe uplatnenia písomnej žiadosti príjemcu o úhradu EON na kalendárny rok 2011.
960-11-EO
objednávka
COPY PRINT Bratislava,s.r.o
1 878,00 EUR
23.02.2012
Predmet: Zakúpenie spotrebného materiálu do kopírovacích zariadení XEROX WC 7245.
B/1876/11
faktúra
COPY PRINT Bratislava,s.r.o
1 878,00 EUR
03.01.2012
Predmet: Spotrebný materiál do kopír. zariadení zn. Xerox WC 7245
2019-110-SOC
zmluva
SYMPATHY n.o.
42052491
1 876,80 EUR
13.02.2019
Predmet: Zmluva č. 64/2019/FPP/ZSS - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby.
2018-84-SOC
dodatok
SYMPATHY n.o.
42052491
1 875,00 EUR
26.09.2018
Predmet: Dodatok č. 1 k Zmluve č. 59/2018/FPP - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby.
B/1230/11
faktúra
ZIPP Bratislava spol. s. r. o.
31355161
1 874,68 EUR
07.09.2011
Predmet: Náklady spojené s nájomným-Stará Vajnorská za II.Q.2011
2021-97-SOC
zmluva
Domov, n.o.
31908675
1 873,20 EUR
08.02.2021
Predmet: Zmluva č. 45/2021/FPP/ZSS - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby.
2020-250-SOC
dodatok
Domov, n.o.
31908675
1 873,20 EUR
31.03.2020
Predmet: Oznámenie k Zmluve č. 55/2020/FPP/ZSS - OSV
B/1767/11
faktúra
Creativ line, s. r. o.
1 872,00 EUR
28.11.2011
Predmet: Cyklistické prilby s potlačou - erb BSK - 50ks - projekt PIMMS TRANSFER
2021-603-FIN
zmluva
Mestská časť Bratislava - Petržalka
603 201
1 870,00 EUR
22.06.2021
Predmet: Zmluva o poskytnutí dotácie č. DOT /2021/0310. Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK dotačná schéma: Bratislavská regionálna dotačná schéma -výzva na podporu životného prostredia a rozvoja vidieka 2021 na úhradu časti nákladov projektu: Spoločne EKO - učiaca záhrada.
2019-710-FIN
zmluva
Marina Žiaková
41339762
1 870,00 EUR
30.07.2019
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK – dotačná schéma Bratislavská regionálna dotačná schéma na podporu KULTÚRY 2019 na úhradu časti nákladov projektu: "Prezentacia modnej kolekcie More a ešte VIAC!" (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 5/2018 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 5/2018“) a žiadosťou príjemcu o poskytnutie dotácie.
B/1828/12
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
1 868,94 EUR
14.01.2013
Predmet: 3x letenka-VIE-BRU-VIE-28.29.11.2012 - p. Bujková, p. Forgáčová, p. Méry
0790/12/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
1 868,94 EUR
27.11.2012
Predmet: Letenky pre zamestnankyňu oddelenia stratégie a územného rozvoja Dominiku Forgáčovú a študentky Školy úžitkového výtvarníctva Josefa Vydru v zriaďovateľskej pôsobnosti BSK - Kristínu Bujkovú a Katalin Méry do Bruselu, v dňoch 28.11.2012 a 29.11.2012, z dôvodu účasti na podujatí k príležitosti výročia 17. novembra. Konkrétne údaje o letenkách sú v priloženej špecifikácii. - na základe Komisionárskej zmluvy č.2012/392.
0273/15/EO
objednávka
Satur travel, a.s.
35787201
1 867,00 EUR
29.05.2015
Predmet: Zabezpečenie ubytovania pre členov zahraničnej delegácie v dňoch 16.-20.5.2015, ubytovanie v Hoteli Devín. Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou Satur Travel, a.s. a BSK.
B/0098/13
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
1 866,30 EUR
11.03.2013
Predmet: 3x letenka - VIE-BRU-VIE - 30.01. - 01.02.2013 - p. Frešo, p. Lukáčová, p. Forgáčová
0044/13/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
1 866,30 EUR
25.01.2013
Predmet: Zabezpečenie leteniek do Bruselu, Belgicko pre Ing. Pavla Freša a Mgr. Barboru Lukáčovú a Mgr. Dominiku Forgáčovú, PhD. v termíne 30.01.2013 a spiatočný let dňa 01.02.2013 z dôvodu absolvovania zahraničnej služobnej cesty a účasti na plenárnom zasadnutí Výboru regiónov. -na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392.
2015-714-OSM
zmluva
Gelezis s.r.o.
47623322
1 858,09 EUR
18.11.2015
Predmet: Kúpna zmluva. Predmetom zmluvy je nákup elektromateriálu (káble, zásuvky, rozbočovače, žiarivky, žiarovky, vidlice)
2021-196-SOC
dodatok
Slovenská humanitná rada
17 316 014
1 857,69 EUR
01.07.2021
Predmet: Dodatok č. 1 k Zmluve č. 9/2021/FPP/ŠSP - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby.
B/1681/12
faktúra
SERVIS COMPANY, s.r.o.
35949112
1 855,60 EUR
26.11.2012
Predmet: Oprava rozvodu TÚV - SOŠ Kysucká Senec