portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
0325/14/EO
objednávka
ABC klima, s.r.o.
31354131
4 609,90 EUR
09.06.2014
Predmet: Oprava tlakového čidla Cliver MSE - SC90D a zároveň JARNÝ servis zariadení VZT fancoil a CHILLER, servis klimatizačného zariadenia, v budove Úradu BSK na základe zmluvy č. 7001/Ba uzatvorenej medzi spoločnosťou ABC Klima, s.r.o. a Úradom BSK.
2021-771-FIN
zmluva
Slovenská letecká asociácia
51823292
4 600,00 EUR
26.08.2021
Predmet: Zmluva o poskytnutí dotácie č. DOT /2021/0467. Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK dotačná schéma: Individuálna dotácia z BSK 2021 na úhradu časti nákladov projektu: Medzinárodné letecké dni SIAF 2021.
2017-950-KP
zmluva
Modranská beseda, o. z.
30868190
4 600,00 EUR
12.10.2017
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie individuálnej dotácie na úhradu časti nákladov projektu: "Album dobových fotografií a pohľadníc MALÝCH KARPÁT a ich okolia" (ďalej len "projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 2/2016 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 2/2016“).
B/2053/13
faktúra
DOLIS s.r.o.
35698586
4 596,00 EUR
13.01.2014
Predmet: Propagácia BSK - "Brožúra o Unikátnom biomoste-Cyklomoste slobody"-10000ks
0789/13/EO
objednávka
DOLIS s.r.o.
35698586
4 596,00 EUR
14.11.2013
Predmet: Zabezpečenie výroby brožúry o Unikátnom biomoste - Cyklomoste slobody (tvorba, grafický návrh, tlač, zalomenie, balenie, dodávku vrátane neobmedzených autorských práv k dielu). Formát: 21x21 cm; Rozsah: 12 strán vrátane obálky,farebnosť: 4+4; Povrchová úprava: 1+1 matný lak, papier: 150 gr ONM celá brožúra ; Väzba: V1 – sita, fotografie v počte 24 ks (70 % fotografie + 30 % text) z dodaných podkladov (aj texty aj fotografie aj preklady), úprava všetkých použitých fotografií, grafické práce, zalamovanie, príprava na tlač a tlač vr. knihárskeho spracovania, náklad: 10 000 ks; Dodanie do sídla objednávateľa.
B/0574/12
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
4 594,15 EUR
23.05.2012
Predmet: dodávka tepelnej energie za obdobie 01.04.2012-30.04.2012 Jankolova, Krásnohorská, Haanova
B/0417/14
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
4 589,83 EUR
29.04.2014
Predmet: Dodávka tepelnej energie za 03/2014 Jankolova, Krásnohorská, Haanova
2020-210-SOC
zmluva
Ad usum, n.o.
45736031
4 589,16 EUR
18.02.2020
Predmet: Zmluva č. 22/2020/FPP/ZSS - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby. Predmetom zmluvy je poskytovanie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) z rozpočtu BSK príjemcovi v zmysle § 75 a § 81 písm. l) zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“).
2020-131-SOC
zmluva
Oáza života n.o.
37986147
4 589,16 EUR
04.02.2020
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytovanie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) z rozpočtu BSK príjemcovi v zmysle § 75 a § 81 písm. l) zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“).
2020-123-SOC
zmluva
Stredisko Evanjelickej DIAKONIE so sídlom v Trnave
37845420
4 589,16 EUR
30.01.2020
Predmet: 1. Predmetom zmluvy je poskytovanie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) z rozpočtu BSK príjemcovi v zmysle § 75 a § 81 písm. l) zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“).
2019-153-INTRCT
zmluva
NH Brussels Berlaymont Hotel
4 582,45 EUR
18.03.2019
Predmet: Zmluva medzi Bratislavským samosprávnym krajom a NH Brussels Berlaymont Hotel za účelom zabezpečenia stretnutia programovacej skupiny INTERACT IV v Belgicku v termíne 03.04.2019.
B/0754/12
faktúra
GO travel Slovakia, s.r.o.
31380123
4 578,00 EUR
18.07.2012
Predmet: 8x letenka-VIEDEŇ-VARŠAVA a späť,1x letenka BUDAPEŠŤ-VARŠAVA,1x letenka-RÍM-VARŠAVA a späť-28.05-31.05.2012
0358-12-EO
objednávka
GO travel Slovakia, s.r.o.
31380123
4 578,00 EUR
11.06.2012
Predmet: Zabezpečenie leteckej prepravy pre Rafael Agostinho, Ariane Devriendt, matteo malvani a Danu Šimovú na trase Viedeň-Varšava-Viedeň, v termíne 28.-31.2012, pre Vieru Gažíkovú, karinu Kubiňákovú, Mikis Moselt a Robert Muehlegger na trase Viedeň-Varšava-Viedeň, v termíne 29.-31.5.2012, pre Lorenzo Foti na trase Rím-Varšava-Rím, v termíne 29.-31.5.2012 a pre Szabolcs Csahok na trase Budapešť-Varšava, v termíne 28.5.2012. Účasť na zasadnutí monitorovacieho výboru vo Varšave v Poľsku 29.-31.5.2012. Dohodnutá cena je bez DPH.
979-11-EO
objednávka
ŠEVT, a.s.
31331131
4 575,00 EUR
23.02.2012
Predmet: Kalendáre pre potreby Úradu BSK na rok 2012.
B/2045/11
faktúra
ŠEVT, a.s.
31331131
4 575,00 EUR
18.01.2012
Predmet: Kalendáre pre potreby Úradu BSK na rok 2012
B/0304/12
faktúra
Ekopaleta, s.r.o.
35835036
4 560,90 EUR
12.04.2012
Predmet: Akcia - 04.03.2012 - Vítanie starostov a primátorov BSK 2012
0336/15/EO
objednávka
Process Management, s.r.o.
36356794
4 560,00 EUR
01.07.2015
Predmet: Zabezpečenie procesu verejného obstarávania na výber dodávateľa na výmenu okien, PVC podlahy a maľovky pre SPŠe, K. Adlera 5, Bratislava (podlimitná zákazka).Táto suma sa bude čerpať na základe Zmluvy č. 2015-1-OIČSMaVO uzatvorenej medzi spoločnosťou PROCESS MANAGEMENT,s.r.o. a Úradom BSK.
0313/15/EO
objednávka
Process Management,s.r.o.
36356794
4 560,00 EUR
18.06.2015
Predmet: Zabezpečenie procesu verejného obstarávania na výber dodávateľa na opravu telocvične na OA Dudova 4 v BRatislave.Táto suma sa bude čerpať na základe Zmluvy č. 2015-1-OIČSMaVO uzatvorenej medzi spoločnosťou PROCESS MANAGEMENT,s.r.o. a Úradom BSK.
0136/15/EO
objednávka
PROCESS MANAGEMENT, s. r. o.
36356794
4 560,00 EUR
19.03.2015
Predmet: Zabezpečenie verejného obstarávania pre výber dodávateľa "Stavebná časť objektu (zateplenie objektu, výmena okien...) v zmysle projektovej dokumentácie pre jednotlivé zariadenia v rámci projektu MUNSEFF pre SOŠ elektrotechnická, Hálová 993/16, Bratislava - Petržalka" (podlimitná zákazka). Táto suma sa bude čerpať na základe Zmluvy č. 2015-1-OIČSMaVO uzatvorenej medzi spoločnosťou PROCESS MANAGEMENT,s.r.o. a Úradom BSK.
0135/15/EO
objednávka
PROCESS MANAGEMENT, s. r. o.
36356794
4 560,00 EUR
19.03.2015
Predmet: Zabezpečenie verejného obstarávania pre výber dodávateľa "Stavebná časť objektu (zateplenie objektu, výmena okien...) v zmysle projektovej dokumentácie pre jednotlivé zariadenia v rámci projektu MUNSEFF pre SOŠ hotelových služieb a obchodu, Na pántoch 7700/9, Bratislava - Rača" (podlimitná zákazka). Táto suma sa bude čerpať na základe Zmluvy č. 2015-1-OIČSMaVO uzatvorenej medzi spoločnosťou PROCESS MANAGEMENT,s.r.o. a Úradom BSK.