portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
0533/14/EO
objednávka
Ekopaleta, s.r.o.
35835036
443,26 EUR
06.10.2014
Predmet: Donáška stravy pre účastníkov konferencie zameranej na témy rodinnej politiky, ktorá je aktivitou projektu Family Net. Stravovanie bude zabezpečené v priestoroch Úradu BSK, kde sa akcia koná v termíne 7.10.2014. Podujatie sa realizuje ako súčasť aktivít projektu Family Net financovaného z Programu cezhraničnej spolupráce SK-AT 2007-2013 v termíne 7.10.2014. Predmetom je zabezpečenie občerstvenia v rozsahu podľa špecifikácie pre 50 osôb. Služba bude hradená z OŠ 966 Family Net. prosím o vystavenie 3 originálov faktúry s jednotkovými cenami a uvedeným názvom projektu Family Net.
B/0100/14
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
443,19 EUR
04.03.2014
Predmet: 1x-letenka - VIE-BRU-VIE - p. Forgáčová 26.01.-28.01.2014
0025/14/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
443,19 EUR
29.01.2014
Predmet: Spiatočnú letenka z Viedne do Bruselu pre zamestnankyňu OSÚR Dominiku Forgáčovú z dôvodu absolvovania zahraničnej pracovnej cesty v termíne 26.1.2014 a spiatočný let 28.1.2014. Táto suma sa bude čerpať z Komisionárskej zmluvy č.2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a.s. a Úradom BSK. DOHODNUTÁ CENA JE BEZ DPH.
B/1705/13
faktúra
T service, s.r.o.
35935847
442,80 EUR
19.11.2013
Predmet: Prenájom techniky - tlmočenie - Politická konferencia CENTROPE-14.10.2013-Modra - projekt RECOM SKAT
0722/13/EO
objednávka
T service, s.r.o.
35935847
442,80 EUR
16.10.2013
Predmet: Tlmočnícka technika pre potreby projektu RECOM vrámci Programu cezhraničnej spolupráce SK-AT 2007-2013 na podujatie: "Politická konferencia Centrope", ktoré sa uskutoční 14.10.2013 v galérii Elesko v Modre v spolupráci s projektom RECOM. Služba bude hradená z OŠ 943 projektu. Prosím o dodanie 3 originálov faktúry s jednotkovými cenami a názvom projektu RECOM.
B/1224/14
faktúra
Kreativa s.r.o.
44986092
442,40 EUR
07.10.2014
Predmet: Župná olympiáda seniorov - tričká s potlač.-130ks
0403/14/EO
objednávka
Kreativa s.r.o.
44986092
442,20 EUR
20.08.2014
Predmet: 130 ks tričiek s logom BSK pre účastníkov Župnej olympiády seniorov 2014 dňa 20.9.2014, ktorá sa uskutoční v DSS a RS ROSA, Dúbravská cesta 1, Bratislava. V celkovej výške 442,20.-EUR s DPH.
B/2013/13
faktúra
Róbert Török - Autodielňa TOBA
32098707
441,60 EUR
10.01.2014
Predmet: Oprava služobného mot. vozidla BA 504 RI
0202/15/EO
objednávka
SATUR TRAVEL, a.s.
35787201
441,00 EUR
28.04.2015
Predmet: Zabezpečenie ubytovania s raňajkami vo Florencii pre zamestnanca odboru Interact Ing.Neczliovú, ktorá sa zúčastní zahraničnej pracovnej cesty v Taliansku v termíne 19.-22.5.2015. Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a. s. a Úradom BSK.
2020-370-DOP
zmluva
Mária Huďanová
440,36 EUR
18.06.2020
Predmet: Nájomná zmluva a zmluva o budúcej zmluve o zriadení vecného bremena č. 42/2020/NZaZoVB-000/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
2020-328-DOP
zmluva
Peter Bukovský
440,36 EUR
18.05.2020
Predmet: Nájomná zmluva a zmluva o budúcej zmluve o zriadení vecného bremena č. 13/2020/NZaZoVB-000/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
B/1013/12
faktúra
IMPA BRATISLAVA, a.s.
35 731 851
440,28 EUR
27.08.2012
Predmet: Servis služobného vozidla VW Passat BA-028RL
B/1615/14
faktúra
TOUR4U, s.r.o.
36801658
440,00 EUR
01.12.2014
Predmet: Projekt EdTRANS - za vyhliadkovú jazdu Prešporáčikmi-hrad-22.10.2014 - výmen. pobyt študentov
0558/14/EO
objednávka
TOUR4U, s.r.o.
36801658
440,00 EUR
20.10.2014
Predmet: Zabezpečenie prehliadky historického centra mesta Bratislava s výkladom v nemeckom jazyku v rámci programu výmenných pobytov študentov z partnerských škôl v rámci projektu EdTRANS v termíne 22.10.2014 pre 55 osôb. Predmetom služby bude zabezpečenie prehliadky a sprievodcu v nemeckom jazyku. Prosíme o dodanie 3 originálov faktúry s uvedením názvu projektu EdTRANS.
B/0687/14
faktúra
TOUR4U, s.r.o.
36801658
440,00 EUR
24.06.2014
Predmet: Projekt EdTRANS - za služby Cestovnej kancelárie
0131/14/EO
objednávka
Tour4U, s.r.o.
36801658
440,00 EUR
14.03.2014
Predmet: Zabezpečenie prehliadky historického centra mesta Bratislava v nasledovnom rozsahu: -prehliadka prostredníctvom vyhliadkovej jazdy historickým vozidlom s výkladom v nemeckom jazyku v rámci programu výmenných pobytov študentov z partnerských škôl v rámci projektu EdTRANS v termíne 9.4.2014 pre 20 osôb , -prehliadka historického centra mesta Bratislava so sprievodcom v nemeckom jazyku v rámci programu výmenných pobytov študentov z partnerských škôl v rámci projektu EdTRANS v termíne 28.4.2014 a v termíne 19.5.2014 pre 15 osôb. Predmetom služby bude zabezpečenie prehliadky a sprievodcu v nemeckom jazyku. Prosíme o vystavenie faktúry v 3 origináloch so splatnosťou 14 dní, s položkovým rozpisom nákladov a názvom projektu "EdTRANS". Náhľad faktúry prosíme zaslať vopred elektronicky na kontrolu na e-mail: jan.kollar@region-bsk.sk a peter.furik@region-bsk.sk.
B/1550/13
faktúra
SATUR TRAVEL,a.s.
35787201
440,00 EUR
29.10.2013
Predmet: 4x ubytovanie -Varaždin, Chorvátsko-p.p.Lukáčová, Hakel, Forgáčová, Bezek
0609/13/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
440,00 EUR
10.09.2013
Predmet: Zabezpečenie ubytovania v hoteli Varaždin vo Varaždíne, Chorvátsku pre riaditeľku OSÚRRP Barboru Lukáčovú, vedúceho OSÚR Martina Hakela, zamestnancov OSÚR Dominiku Forgáčovú a Martina Bezeka na dve noci v termíne od 22.09.2013 do 24.09.2013 z dôvodu absolvovania zahraničnej služobnej cesty. - na základe Komisionárskej zmluvy č.2012/392.
B/1457/12
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
440,00 EUR
05.11.2012
Predmet: 2x ubytovanie Hotel Comfort-Malmo-02.10.-04.10.2012 - p. Formánková, p. Jelemenská
0606/12/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
440,00 EUR
24.10.2012
Predmet: Technicko-realizačné zabezpečenie vydania mesačníka Bratislavský kraj (vydanie 09/2012, 12 strán) podľa nasledujúcej špecifikácie: jazykové korektúry textu, grafické spracovanie novín, zalomenie novín pre tlač, krížovka .