Dokumenty:
zobraziť na stránke
0533/14/EO
objednávka
Ekopaleta, s.r.o.
35835036
443,26 EUR
06.10.2014
Predmet: Donáška stravy pre účastníkov konferencie zameranej na témy rodinnej politiky, ktorá je aktivitou projektu Family Net. Stravovanie bude zabezpečené v priestoroch Úradu BSK, kde sa akcia koná v termíne 7.10.2014. Podujatie sa realizuje ako súčasť aktivít projektu Family Net financovaného z Programu cezhraničnej spolupráce SK-AT 2007-2013 v termíne 7.10.2014. Predmetom je zabezpečenie občerstvenia v rozsahu podľa špecifikácie pre 50 osôb. Služba bude hradená z OŠ 966 Family Net. prosím o vystavenie 3 originálov faktúry s jednotkovými cenami a uvedeným názvom projektu Family Net.
0025/14/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
443,19 EUR
29.01.2014
Predmet: Spiatočnú letenka z Viedne do Bruselu pre zamestnankyňu OSÚR Dominiku Forgáčovú z dôvodu absolvovania zahraničnej pracovnej cesty v termíne 26.1.2014 a spiatočný let 28.1.2014. Táto suma sa bude čerpať z Komisionárskej zmluvy č.2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a.s. a Úradom BSK. DOHODNUTÁ CENA JE BEZ DPH.
0722/13/EO
objednávka
T service, s.r.o.
35935847
442,80 EUR
16.10.2013
Predmet: Tlmočnícka technika pre potreby projektu RECOM vrámci Programu cezhraničnej spolupráce SK-AT 2007-2013 na podujatie: "Politická konferencia Centrope", ktoré sa uskutoční 14.10.2013 v galérii Elesko v Modre v spolupráci s projektom RECOM. Služba bude hradená z OŠ 943 projektu. Prosím o dodanie 3 originálov faktúry s jednotkovými cenami a názvom projektu RECOM.
0202/15/EO
objednávka
SATUR TRAVEL, a.s.
35787201
441,00 EUR
28.04.2015
Predmet: Zabezpečenie ubytovania s raňajkami vo Florencii pre zamestnanca odboru Interact Ing.Neczliovú, ktorá sa zúčastní zahraničnej pracovnej cesty v Taliansku v termíne 19.-22.5.2015. Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a. s. a Úradom BSK.
2020-370-DOP
zmluva
Mária Huďanová
440,36 EUR
18.06.2020
Predmet: Nájomná zmluva a zmluva o budúcej zmluve o zriadení vecného bremena č. 42/2020/NZaZoVB-000/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
2020-328-DOP
zmluva
Peter Bukovský
440,36 EUR
18.05.2020
Predmet: Nájomná zmluva a zmluva o budúcej zmluve o zriadení vecného bremena č. 13/2020/NZaZoVB-000/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
0558/14/EO
objednávka
TOUR4U, s.r.o.
36801658
440,00 EUR
20.10.2014
Predmet: Zabezpečenie prehliadky historického centra mesta Bratislava s výkladom v nemeckom jazyku v rámci programu výmenných pobytov študentov z partnerských škôl v rámci projektu EdTRANS v termíne 22.10.2014 pre 55 osôb. Predmetom služby bude zabezpečenie prehliadky a sprievodcu v nemeckom jazyku. Prosíme o dodanie 3 originálov faktúry s uvedením názvu projektu EdTRANS.
0131/14/EO
objednávka
Tour4U, s.r.o.
36801658
440,00 EUR
14.03.2014
Predmet: Zabezpečenie prehliadky historického centra mesta Bratislava v nasledovnom rozsahu: -prehliadka prostredníctvom vyhliadkovej jazdy historickým vozidlom s výkladom v nemeckom jazyku v rámci programu výmenných pobytov študentov z partnerských škôl v rámci projektu EdTRANS v termíne 9.4.2014 pre 20 osôb , -prehliadka historického centra mesta Bratislava so sprievodcom v nemeckom jazyku v rámci programu výmenných pobytov študentov z partnerských škôl v rámci projektu EdTRANS v termíne 28.4.2014 a v termíne 19.5.2014 pre 15 osôb. Predmetom služby bude zabezpečenie prehliadky a sprievodcu v nemeckom jazyku. Prosíme o vystavenie faktúry v 3 origináloch so splatnosťou 14 dní, s položkovým rozpisom nákladov a názvom projektu "EdTRANS". Náhľad faktúry prosíme zaslať vopred elektronicky na kontrolu na e-mail: jan.kollar@region-bsk.sk a peter.furik@region-bsk.sk.
0609/13/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
440,00 EUR
10.09.2013
Predmet: Zabezpečenie ubytovania v hoteli Varaždin vo Varaždíne, Chorvátsku pre riaditeľku OSÚRRP Barboru Lukáčovú, vedúceho OSÚR Martina Hakela, zamestnancov OSÚR Dominiku Forgáčovú a Martina Bezeka na dve noci v termíne od 22.09.2013 do 24.09.2013 z dôvodu absolvovania zahraničnej služobnej cesty. - na základe Komisionárskej zmluvy č.2012/392.
0606/12/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
440,00 EUR
24.10.2012
Predmet: Technicko-realizačné zabezpečenie vydania mesačníka Bratislavský kraj (vydanie 09/2012, 12 strán) podľa nasledujúcej špecifikácie: jazykové korektúry textu, grafické spracovanie novín, zalomenie novín pre tlač, krížovka .