portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
0350/14/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
522,00 EUR
26.06.2014
Predmet: Zabezpečenie ubytovania pre Ing. Michala Beniača v dňoch 3.-6.7.2014 v hoteli MARITIM v Ulme a ubytovanie dňa 6.7.2014 v Hoteli DONAUSCHLINGE v meste Linz. Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a. s. a Úradom BSK.
B/1002/14
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
522,00 EUR
03.09.2014
Predmet: 1x ubytovanie - p. Beniač - Hotel Maritim, Ulm-03.07.-06.07.2014, Hotel Donauschlinge, Linz-06.07.-07.07.2014
B/0416/13
faktúra
Mgr. Nora Šagátová
45606544
522,50 EUR
23.04.2013
Predmet: Propagácia BSK - grafická výroba 1. čísla novín Bratislavský kraj
B/0534/13
faktúra
Mgr. Nora Šagátová
45606544
522,50 EUR
03.05.2013
Predmet: Propagácia BSK - grafická výroba 3. čísla novín Bratislavský kraj
B/0645/13
faktúra
Mgr. Nora Šagátová
45606544
522,50 EUR
10.06.2013
Predmet: Grafická výroba 4. čísla novín Bratislavský kraj
B/0820/13
faktúra
Mgr. Nora Šagátová-ASSAULTmedia
45606544
522,50 EUR
01.07.2013
Predmet: grafická výroba 5.čísla novín Bratislavský kraj
B/1024/13
faktúra
Mgr. Nora Šagátová
45606544
522,50 EUR
25.07.2013
Predmet: Grafická výroba 6.čísla novín Bratislavský kraj
B/1384/13
faktúra
Mgr. Nora Šagátová
45606544
522,50 EUR
10.10.2013
Predmet: Grafická výroba 7. čísla novín Bratislavský kraj
B/1695/13
faktúra
Mgr. Nora Šagátová
45606544
522,50 EUR
15.11.2013
Predmet: Grafická výroba 8. čísla novín Bratislavský kraj
B/2033/13
faktúra
Mgr. Nora Šagátová
45606544
522,50 EUR
08.01.2014
Predmet: Grafická výroba 9.čísla novín Bratislavský kraj
B/2038/13
faktúra
Mgr. Nora Šagátová
45606544
522,50 EUR
08.01.2014
Predmet: Grafická výroba 10. čísla novín Bratislavský kraj
0380-12-EO
objednávka
Luis Faustino
522,75 EUR
27.06.2012
Predmet: Zabezpečenie fotoreportáže zo zasadnutí Advisory Group of the European Cooperation Day a CBC Communication Network - annual meeting 2012 v Lisabone (Portugalsko) dňa 12.6.2012.
B/0855/12
faktúra
Luis Faustino
522,75 EUR
30.07.2012
Predmet: Yabez. fotorepor.-Advisory Group of the European Cooperation Day 2012-annual meeting 2012-Lisabon Portugalsko-12.06.2012
B/0927/13
faktúra
Stredná odborná škola, Na Pántoch 9
00893471
522,80 EUR
04.07.2013
Predmet: catering-12.06.2013-projekt TRANSDANUBE
B/0207/12
faktúra
Ekopaleta, s.r.o.
35835036
523,18 EUR
14.03.2012
Predmet: Dodanie tovaru podľa prílohy - 10.02.2012
B/0611/12
faktúra
HSQ Partner s.r.o.
44282851
525,00 EUR
30.05.2012
Predmet: H535RX MOT.KROVINOREZ-1 ks
B/0283/14
faktúra
JURIGA spol. s r. o.
31344194
525,60 EUR
07.04.2014
Predmet: Spotrebný materiál do kopírovacích zariadení Ú BSK
2020-314-DOP
zmluva
Jozef Hržič
527,22 EUR
07.05.2020
Predmet: Nájomná zmluva a zmluva o budúcej zmluve o zriadení vecného bremena č. 41/2020/NZaZoVB-000/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
2020-329-DOP
zmluva
Anna Grofičová
527,22 EUR
18.05.2020
Predmet: Nájomná zmluva a zmluva o budúcej zmluve o zriadení vecného bremena č. 35/2020/NZaZoVB-000/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
2020-369-DOP
zmluva
Anna Babláková
527,22 EUR
18.06.2020
Predmet: Nájomná zmluva a zmluva o budúcej zmluve o zriadení vecného bremena č. 3/2020/NZaZoVB-000/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
2020-850-DOP
zmluva
Starland Holding,a.s.
35683015
527,22 EUR
17.12.2020
Predmet: Nájomná zmluva č. 1/NZ/2020/Bernolákovo/BSK. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
0840/13/EO
objednávka
COPY PRINT Bratislava,s.r.o
45310106
528,00 EUR
11.12.2013
Predmet: 2 ks laserových multifunkčných kancelárskych zariadenií XEROX WorkCentre 6015N. Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky. Celková suma nepresiahne 528,-EUR s DPH.
B/2132/13
faktúra
COPY PRINT Bratislava,s.r.o
45310106
528,00 EUR
10.01.2014
Predmet: XEROX WC 6015 N-multifunk.zariadenie-2ks
2019-1092-DOP
zmluva
JUDr. Martina Mišovicová
528,05 EUR
26.11.2019
Predmet: Kúpna zmluva č. 1/68/2019/CHORVÁTSKY GROB/01/NekMon uzatvorená v súlade s ustanovením § 588 a nasl. Občianskeho zákonníka č. 40/1964 Zb. v platnom znení. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu o prevode vlastníckeho práva nehnuteľnosti pre účely majetkovoprávneho vysporiadania stavby BSK Križovatka Triblavina- cesta III/1059 Chorvátsky Grob (ďalej aj ako „predmetná stavba“) v súlade s ustanovením § 588 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. - Občianskeho zákonníka v znení neskorších zmien a doplnkov (ďalej len „zmluva”). Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26. 4. 2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4. 6. 2019.
0093/14/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
528,19 EUR
26.02.2014
Predmet: Zabezpečenie spiatočnej letenky z Viedne do Bruselu pre zamestnanca OSÚR Martina Bezeka z dôvodu absolvovania zahraničnej pracovnej cesty v termíne 20.2.2014 a spiatočný let 21.2.2014. - na základe Komisionárskej zmluvy č.2012/392. Dohodnutá cena je bez DPH.
B/0222/14
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
528,19 EUR
28.03.2014
Predmet: 1x letenka -- p. Martin Bezek-VIE-BRU VIE-20.-21.02.2014
0246-12-EO
objednávka
Tomáš Farkaš/ DDD/ KONTAKT
37123301
528,20 EUR
03.05.2012
Predmet: Deratizácia objektov Úradu BSK Sabinovská ul., Jankolová ul., Krásnohorská ul. a Stará Ivánska cesta, ktorá je upravená všeobecne záväzným nariadením hlavného mesta Bratislava VZTN 10/2002, ktoré nariaďuje celoplošnú deratizáciu na území Bratislavy. DDD - KONTAKT nie je platcom DPH.
B/0645/12
faktúra
Tomáš Farkaš/ DDD/ KONTAKT
37123301
528,20 EUR
07.06.2012
Predmet: Ochranná deratizácia - Sabinovská, Jankolová, Krásnohorská, Stará Ivánska cesta
B/1044/12
faktúra
Ing. Oto Pisoň
6311286685
530,00 EUR
28.08.2012
Predmet: Za vyhotovenie znaleckého posudku - Pozemky k.ú. Vištuk
0541-12-EO
objednávka
AFORTUNA, s.r.o.
31388051
530,00 EUR
07.09.2012
Predmet: Priestory a zabezpečenie občerstvenia dňa 31.8.2012 o 17:00 hod.
B/1262/12
faktúra
AFORTUNA, s.r.o.
31388051
530,00 EUR
27.09.2012
Predmet: Faktúra za občerstvenie-Bakchus vila-31.08.2012
0151/14/EO
objednávka
Satur Travel a.s.
35787201
530,00 EUR
25.03.2014
Predmet: Zabezpečenie ubytovania pre Mgr.Ivetu Tyšlerovú v Hoteli SILKEN BERLAYMONT 4*, BOULEVARD CHARLEMAGNE 119 B1000 BRUSSELS BELGIUM, 2x SGL s raňajkami.- na základe Komisionárskej zmluvy č. 2015/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL,a.s. a Úradom BSK.
B/0536/14
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
530,00 EUR
04.06.2014
Predmet: 1x ubytovanie - p. Tyšlerová - Hotel Silken, Berlaymont, Brusel-01.04.-03.04.2014
0718/14/EO
objednávka
Edmund Kele
530,00 EUR
19.12.2014
Predmet: Zabezpečenie reštaurátorského zámeru na konzervovanie historického nábytku z pozostalosti Samuela Zocha v sume 530,- € bez DPH.
B/1907/14
faktúra
Edmund Kele
530,00 EUR
13.01.2015
Predmet: Vypracovanie reštaurátor. zámeru na konzer. historic. nábytku - prvého brat. župana S. Zocha
0149/15/EO
objednávka
TCNS, s.r.o.
44082011
530,40 EUR
24.03.2015
Predmet: Zabezpečenie upgrade ústredne: výmena externých batérií, inštalácia softvérového update, obnova databázy. Celková suma za dodaný tovar je vrátane dopravy na Úrad BSK. Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky.
B/1638/12
faktúra
Hlavné mesto SR Bratislava
00 603 481
530,88 EUR
22.11.2012
Predmet: Poplatok za KO 10 /2012 - Jankolova, Sabinovská
B/1213/13
faktúra
Hlavné mesto SR Bratislava
603481
530,88 EUR
02.09.2013
Predmet: Poplatok za KO 07/2013-Jankolova, Sabinovská
2011-775-KP
dodatok
Obvodný úrad Bratislava
42131111
531,00 EUR
16.11.2011
Predmet: Dodatok č. 1 vyčísluje predbežné náklady - Pietny akt kladenia vencov pri príležitosti Dňa boja za slobodu a demokraciu 17.11.2011 Ružinovský cintorín v BA.
0758/12/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
531,45 EUR
13.11.2012
Predmet: Zabezpečenie leteniek a ubytovania pre p. Mikisa Moselta v súvislosti so zahraničnou pracovnou cestou v Paríži, Francúzsko, v termíne 2.-4.12.2012 - účasť na stretnutí INFORM - na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 .
0319-12-EO
objednávka
GO travel Slovakia, s.r.o.
31380123
533,00 EUR
25.05.2012
Predmet: Zabezpečenie leteckej prepravy pre Mikis Moselt na trase Ancona - Kodaň - Viedeň, v termíne 21. - 23.5.2012. Dohodnutá cena je bez DPH.
B/0696/12
faktúra
GO travel Slovakia, s.r.o.
31380123
533,00 EUR
09.07.2012
Predmet: 1x letenka-ANCONA-KODAŇ-VIEDEŇ-21.05.2012-23.05.2012 p.Moselt Mikis
0500/14/EO
objednávka
Stredná vinársko-ovocinárska škola Modra
162311
533,40 EUR
25.09.2014
Predmet: Celodenná autobusová preprava pre študentov a pedagógov počas výmenného pobytu partnerských škôl v rámci aktivít projektu EdTRANS v termíne 30.9.-2.10.2014 pre 28 osôb v rozsahu podľa špecifikácie predmetu zákazky. Služba bude hradená z OŠ 965. Prosím o dodanie 3 originálov faktúry s uvedením názvu projektu EdTRANS.
B/1376/14
faktúra
Stredná vinársko - ovocinárska Modra
00162311
533,40 EUR
29.10.2014
Predmet: Projekt EdTRANS - preprava študentov a pedagógov - 30.9.2014-02.10.2014
0307/13/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
534,00 EUR
09.05.2013
Predmet: Zabezpečenie ubytovania v HOTELI MILANO 4*, Padova, Taliansko pre zamestnancov OSÚRRP Ing. Michala Beniača a Mgr. Dominiku Forgáčovú, PhD. v termíne od 14.05. do 17.05.2013 (3 noci), samostatné izby, z dôvodu absolvovania ZPC a účasti na výročnej konferencii Central Europe.- na základe Komisionárskej zmluvy č.2012/392.
B/0761/13
faktúra
SATUR TRAVEL,a.s.
35787201
534,00 EUR
27.06.2013
Predmet: 2x ubytovanie -Hotel Milano,Padova-14.05.-17.05.2013-p.Forgáčová,p.Beniač
B/2020/13
faktúra
Ekopaleta, s.r.o.
35835036
535,00 EUR
10.01.2014
Predmet: Cateringové služby - Stretnutie starostov - 25.11.2013
0439/14/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
535,77 EUR
18.08.2014
Predmet: Zabezpečenie 3 spiatočných leteniek Viedeň- Belehrad pre zamestnancov OSÚRaRP MArtina Hakela, Joanu Holčíkovú, Alenu Vaľkovú, ktorí sa zúčastnia partnerského stretnutia, záverečnej konferencie /8.-9.9.2014/ a študijnej cesty / 9.-11.9.2014/ k projektu TRANSDANUBE a tieto výdavky budú z projektu TransDanube aj refundované. Táto suma sa bude čerpať z Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL,a.s. a Úradom BSK.
0468/14/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
535,77 EUR
09.09.2014
Predmet: Zabezpečenie 3 spiatočných leteniek Viedeň- Belehrad pre zástupcov pridružených strategických partnerov projektu Transdanube ( Katarína Manczalová, Marián Bujna, Dáša Szabóová), ktorí sa na základe príkazných zmlúv zúčastnia záverečnej konferencie k projektu Transdanube v dňoch 8.-10.9.2014. Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL,a.s. a Úradom BSK.
B/1495/14
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
535,77 EUR
01.12.2014
Predmet: Projekt TransDanube- 3x letenka - p. Manczalová, p. Szaboová, p. Bujna-8.-10.2014-VIE-BEG-VIE
0614/13/EO
objednávka
ŠEVT, a.s.
31331131
535,87 EUR
10.09.2013
Predmet: Zabezpečenie 200 ks archivačných krabíc (úložné boxy). Celková suma za dodaný tovar je vrátane dopravy na Úrad BSK.
B/1431/13
faktúra
ŠEVT, a.s.
31331131
535,87 EUR
23.10.2013
Predmet: Úložný box na šanóny - 200ks
2020-373-DOP
zmluva
Ľubomír Granec
536,34 EUR
18.06.2020
Predmet: Nájomná zmluva a zmluva o budúcej zmluve o zriadení vecného bremena č. 32/2020/NZaZoVB-000/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
2013-396-SOC
zmluva
ÁNO PRE ŽIVOT n.o.
36149764
536,54 EUR
03.12.2013
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytnutie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) z rozpočtu BSK príjemcovi, v zmysle § 71 a § 81 písm. l) zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“).
B/1850/12
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
537,79 EUR
14.01.2013
Predmet: 1x letenka-VIE-CPH-VIE-02.12.-04.12.2012- p. Agostinho
B/2014/12
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
537,98 EUR
15.01.2013
Predmet: 1x letenka -VIE-BRU-VIE- p. Csahok - 26.-27.09.2012
0040/14/EO
objednávka
Ecopress, a.s.
31333524
537,99 EUR
27.01.2014
Predmet: Zabezpečenie 3x celoročného predplatného denníka Hospodárske noviny na rok 2014 pre Úrad BSK v celkovej cene 537,99 EUR s DPH vrátane distribúcie. Začiatok odoberania výtlačkov: dňa 3.2.2014.
B/0167/14
faktúra
Ecopress, a.s.
31333524
537,99 EUR
19.02.2014
Predmet: VYÚČTOVACIA k Z/0011/14 - predplatné "Hospodárske noviny " na rok 2014
0428-12-EO
objednávka
Henrich Sonnenschein ITSK
37212931
539,88 EUR
16.07.2012
Predmet: Nákup kávovaru zn. Philips Saeco HD 8836/29
B/0959/12
faktúra
Henrich Sonnenschein ITSK
37212931
539,88 EUR
10.08.2012
Predmet: Kávovar zn. PHILIPS SAECO-1ks
0348/13/EO
objednávka
BKC s.r.o.
35800968
539,90 EUR
21.05.2013
Predmet: Kosačka zn. DOLMAR PM-5100 S3 pre potreby oddelenia správy majetku .
B/0750/13
faktúra
BKC s.r.o.
35800968
539,90 EUR
12.06.2013
Predmet: kosačka zn. DOLMAR-1ks
0410-12-EO
objednávka
EURONICS TPD
11790547
539,99 EUR
16.07.2012
Predmet: Zakúpenie kávovaru zn. Philips Saeco HD 8836
B/0900/12
faktúra
František Majtán-EURONICS TPD
11790547
539,99 EUR
24.08.2012
Predmet: Kávovar zn. SAECO HD8836 -1 ks
0217-12-EO
objednávka
Slovak Lines Express, a. s.
44667345
540,00 EUR
03.04.2012
Predmet: Preprava osôb autobusom na trase úrad BSK, Sabinovská 16, 820 056 Bratislava - Skalka - Kremnické vrchy v cene 540 euro. Autobus žiadame pristaviť dňa 31.03.2012 o 7.00 hod.
0583/13/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
540,00 EUR
26.08.2013
Predmet: Zabezpečenie ubytovania v hoteli Four points Sheraton v Bruseli pre podpredsedníčku BSK Gabriellu Németh, riaditeľku OSÚRRP Barboru Lukáčovú a zamestnankyňu OSÚRRP Dominiku Forgáčovú na dve noci v termíne od 13.09.2013 do 15.09.2013 z dôvodu absolvovania zahraničnej služobnej cesty. - na základe Komisionárskej zmluvy č.2012/392.
B/1472/13
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
540,00 EUR
21.10.2013
Predmet: 3x ubytovanie-Hotel Four Points, Sheraton, Brusel-13.09.-15.09.2013- p. Neméth, p. Lukáčová, p. Forgáčová
B/1145/14
faktúra
F.I.R.E spol. s.r.o.
36735612
540,00 EUR
22.09.2014
Predmet: Za vykonanie deratizácie-objekty úradu BSK
0382/15/EO
objednávka
Spoločnosť 7 Plus, a.s.
31347291
540,00 EUR
14.07.2015
Predmet: Zabezpečenie inzercie súvisiacej so zverejnením verejnej obchodnej súťaže v denníku Plus 1 Deň podľa špecifikácie (rozmer: 79x65mm -1/16 strany, farebnosť: čiernobiela, celkový počet zverejnení 3x v termíne najneskôr do 14.08.2015). Špecifikácia verejnej obchodnej súťaže tvorí prílohu objednávky. Spoločnosť 7 Plus, a.s. je jediným a výhradným vydavateľom denníka Plus 1 Deň.
2021-699-SOC
zmluva
IKEA Bratislava, s.r.o.
35849436
540,00 EUR
10.08.2021
Predmet: Darovacia zmluva.
2020-428-DOP
dodatok
Jozef Tesar
540,90 EUR
09.11.2021
Predmet: Dodatok k nájomnej zmluve a zmluve o budúcej zmluve o zriadení vecného bremena č. 142/2020/NZaZoVB-000/Chorvátsky Grob uzatvorenej podľa § 663 v spojení s § 50a zákona č. 40/ 1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov.
2015-578-KP
zmluva
Obec Doľany
00304727
541,00 EUR
04.09.2015
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na opravu, údržbu ciest a chodníkov na projekt: „50 centov" (ďalej ako „projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
0106/14/EO
objednávka
INTEGRAM, s.r.o.
44470011
542,40 EUR
05.03.2014
Predmet: Zabezpečenie 6 ks POCKET BOOK TOUCH 622-4 čierna/ biela v celkovej sume 542,40 € s DPH. Celková suma za dodaný tovar je vrátane dopravy na Úrad BSK.
B/0311/14
faktúra
INTERGAM, s.r.o.
44470011
542,40 EUR
31.03.2014
Predmet: Pocketbook 624 Basic White Touch-6ks
B/0206/12
faktúra
Ekopaleta, s.r.o.
35835036
543,80 EUR
14.03.2012
Predmet: Catering - seminár - 23.02.2012
2015-613-KP
zmluva
Obec Tureň
00305138
544,00 EUR
25.09.2015
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Deň obce v Turni“ (ďalej ako „projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
0126/14/EO
objednávka
EURO VKM, s.r.o.
35893508
544,32 EUR
14.03.2014
Predmet: Zabezpečenie úradného prekladu en/Sk v rozsahu 22 ns a preklad bez úradného overenia en/sk v rozsahu 5 ns. - na základe Zmluvy č. 2014-119-SaRP uzatvorenej medzi BSK a Euro VKM s.r.o. Prosíme o vystavenie faktúry v 3 origináloch so splatnosťou 30 dní, s položkovitým rozpisom nákladov a názvom projektu "TransDanube". Náhľad faktúry zašlite prosím vopred elektronicky na kontrolu na: viera.jamriskova@region-bsk.sk
B/0351/14
faktúra
EURO VKM, s.r.o.
35893508
544,32 EUR
24.04.2014
Predmet: Projekt "Transdanube" - odborný a úradne overený preklad z anglického jazyka do slovenského jazyka
0454/13/EO
objednávka
SATUR TRAVEL,a.s.
35787201
545,00 EUR
26.06.2013
Predmet: Zabezpečenie ubytovania s raňajkami v Hoteli Hospes Palau de La Mar 5* pre Mgr. Petru Masácovú v termíne 07.-10.7.2013 a pre Ing. Janku Jelemenskú v termíne 08.-10.7.2013 počas zahraničnej pracovnej cesty vo Valencii /Španielsko/.- na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392.
B/1131/13
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
545,00 EUR
13.08.2013
Predmet: 2x ubytovanie - Hotel Hospes Palau De La Mar, Valencia, Španielsko - p. Masácová - 07.07.-10.07.2013. p. Jelemenská - 08.07.-10.07.2013