portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
2020-426-DOP
zmluva
Jozefína Struhárová
228,78 EUR
24.06.2020
Predmet: Nájomná zmluva a zmluva o budúcej zmluve o zriadení vecného bremena č. 13/2020/NZaZoVB-000/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
0260-12-EO
objednávka
GO travel Slovakia, s.r.o.
31380123
229,00 EUR
04.05.2012
Predmet: Zabezpečenie spiatočnej letenky pre Danu Šimovú na trase Viedeň- Barcelóna-Viedeň, v termíne 23.-.27.4.2012 v pracovnej skupine riadenie programu a na sedení na tému kapitalizácia v Barcelóne, 24.-26.4.2012
B/0579/12
faktúra
GO travel Slovakia, s.r.o.
31380123
229,00 EUR
30.05.2012
Predmet: 1x letenka p. Šímová - VIEDEŇ-BARCELONA-23.04.-27.04.2012
B/1322/13
faktúra
Slovak Telekom, a.s.
35763469
229,00 EUR
10.10.2013
Predmet: Mobilný telefón zn. BlackBerry 990-1ks
B/1288/14
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
229,20 EUR
03.11.2014
Predmet: Projekt TransDanube- 2x ubytovanie- p. Holčíková-08.09.-09.09.2014, p. Vaľková-08.09.-10.09.2014-Hotel Tulip Inn Putnik Belehrad
B/0889/14
faktúra
STAROMEŠŤAN s.r.o.
36842834
229,32 EUR
29.07.2014
Predmet: Za inzerciu v Bratislavskom kuriérovi č.12 - za mesiac jún 2014
B/1066/14
faktúra
STAROMEŠŤAN s.r.o.
36842834
229,64 EUR
03.09.2014
Predmet: Za inzerciu v Bratislavskom kuriérovi č.13-za mesiac júl 2014
B/0805/12
faktúra
MiHi.sk, s.r.o.
366 45 095
229,68 EUR
30.07.2012
Predmet: Spotrebný materiál-hygienické potreby
0258/13/EO
objednávka
Kominárske služby, Ľudovít Dohorák
40097897
230,00 EUR
19.04.2013
Predmet: Kontrola a čistenie komínov v objekte Stará Ivanska cesta 1/A. Kontrolu a čistenie je nutné vykonávať v zmysle § 23 ods. 1 vyhlášky MVSR č. 401/2007 Z.z. o technických podmienkach. Cena je stanovená na čistenie komínov 2 x za rok 2013. Celková suma za poskytnuté služby nepresiahne 230,00 EUR s DPH.
0561/13/EO
objednávka
PaedDr. Igor Grgula-MLS-MERC.LIM.Servis
41906306
230,00 EUR
20.08.2013
Predmet: Zabezpečenie autobusovej dopravy pre 20 osôb z Bratislavy do Viedne s krátkymi presunmi v rámci Viedne podľa pokynov a následný návrat vo večerných hodinách v celkovom rozsahu do 200 km pre účasť na stretnutí partnerských škôl v rámci projektu EdTRANS za účasti zástupcov stredných škôl dňa 30.8.2013. Prosíme o vystavenie 4 originálov faktúr s uvedeným názvom projektu EdTRANS.
0455/14/EO
objednávka
Igor Holeš
35147849
230,00 EUR
03.09.2014
Predmet: Vykonanie dezinfekcie po vytopení . Dezinfekcia sa bude vykonávať v priestoroch Úradu BSK - suterén budovy, garáže, kancelárie.
B/1207/14
faktúra
Igor Holeš
35147849
230,00 EUR
25.09.2014
Predmet: Dezinfekcia zatopených priestorov-Úrad BSK
2020-375-DOP
dodatok
Ing. Marián Kováč
230,29 EUR
15.11.2021
Predmet: Dodatok k nájomnej zmluve a zmluve o budúcej zmluve o zriadení vecného bremena č. 63/2020/NZaZoVB-000/Chorvátsky Grob.
2020-386-DOP
zmluva
Emil Mráz
230,64 EUR
18.06.2020
Predmet: Nájomná zmluva č. 91/2020/NZ/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
B/0656/12
faktúra
Ochranná služba s.r.o.
35 695 340
231,02 EUR
11.06.2012
Predmet: Servisné práce na EZS v objekte BSK - Sabinovská podľa servisného záznamu - 16.05.2012
B/1924/12
faktúra
Ochranná služba s.r.o.
35 695 340
231,02 EUR
11.01.2013
Predmet: Servisné práce na EZS v objekte BSK - Sabinovská podľa servisného záznamu - 06.12.2012
B/0623/12
faktúra
Bratislavská teplárenská, a.s.
35823542
231,14 EUR
30.05.2012
Predmet: Dodávka tepla za obdobie 28.03.2012-27.04.2012-Sabinovská
B/2014/13
faktúra
Róbert Török - Autodielňa TOBA
231,31 EUR
08.01.2014
Predmet: Oprava služobného mot. vozidla BA 509 RI
B/1937/13
faktúra
RATIO SERVICES s.r.o.
45299391
231,42 EUR
18.12.2013
Predmet: Jazyková výučba 11/13 - Aj
B/0173/14
faktúra
Zutom
35740019
231,60 EUR
04.03.2014
Predmet: Programátorské práce - email marketing - za 01/2014
2012-149-RU
zmluva
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
00686832
232,00 EUR
15.03.2012
Predmet: ZMLUVA O FINANCOVANÍ BEŽNÝCH VÝDAVKOV HOSPODÁRSKEJ MOBILIZÁCIE Z PROSTRIEDKOV ŠTÁTNEHO ROZPOČTU NA ROK 2012, ktoré vzniknú subjektu HM v období od 01. 01. 2012 do 31. 12. 2012 pri plnení opatrení hospodárskej mobilizácie
2014-133-RÚ
zmluva
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
00686832
232,00 EUR
08.04.2014
Predmet: Zmluva o financovaní bežných výdavkov hospodárskej mobilizácie z prostriedkov štátneho rozpočtu na rok 2014
0516/14/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
232,00 EUR
30.09.2014
Predmet: Zabezpečenie ubytovania bez raňajok v Amsterdame pre Mikisa Moselta v termíne 21.-23.09.2014 z dôvodu účasti na zahraničnej pracovnej ceste v Amsterdame (Holandsko). Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a. s. a Úradom BSK.
B/1296/14
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
232,00 EUR
04.11.2014
Predmet: 1x ubytovanie - Hotel BW Premier Couture, Amsterdam-21.09.-23.09.2014 - p. Moselt
0482-12-EO
objednávka
Web Retail s.r.o.
28876431
233,38 EUR
15.08.2012
Predmet: Lampu s modulom pre projektor Sanyo PLC - XP57.
0333/15/EO
objednávka
Agentúra DOV Mgr. Denisa Viteková
35000856
233,88 EUR
29.06.2015
Predmet: Zabezpečenie prekladu 3 dokumentov zo slovenského do nemeckého jazyka pre rakúskych partnerov z pracovných stretnutí, ktoré sa konali 26.5.2015 a 28.5.2015 na BSK a MOS v Modre.
0416/14/EO
objednávka
WOMAX, Tekeli Peter
33588996
234,00 EUR
30.07.2014
Predmet: Periodická revízia bleskozvodového zariadenia na objekte v správe Úradu BSK - Haanova 28, Bratislava - Petržalka. V celkovej výške 234,- EUR s DPH.
B/1082/14
faktúra
WOMAX, Tekeli Peter
33588996
234,00 EUR
03.09.2014
Predmet: Periodická revízia bleskozvod. zariadenia-na objekte Ú BSK - Haanova ul.
0280/15/EO
objednávka
SATUR TRAVEL, a.s.
35787201
234,21 EUR
12.06.2015
Predmet: Zabezpečenie spiatočnej letenky z Viedne do Berlína pre zamestnanca BSK Mgr. Tomáša Telekyho v termíne s odletom z Viedne dňa 21.06.2015 a odletom z Berlína dňa 23.06.2015. Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a.s. a Úradom BSK.
B/0325/14
faktúra
Bratislavská vodárenská spoločnosť, a. s.
35850370
235,16 EUR
07.04.2014
Predmet: Vodné, stočné, zrážky od 04.02.2014-03.03.2014-Haanova
0302-12-EO
objednávka
PROEKO BA, s.r.o.- Inštitút vzdelávania
35900831
236,00 EUR
18.05.2012
Predmet: Seminár: "Novela zákona o finančnej kontrole verejnej správy", ktorý sa uskutoční v Bratislave dňa 22.05.2012 pre Ing. Šarayovú, p. Zaťkovú A., p. Sodomovú, p. Herákovú.
0254/14/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
236,00 EUR
30.04.2014
Predmet: Zabezpečenie ubytovania s raňajkami v hoteli Novotel Wenceslas Square pre Mikisa Moselta v termíne 21.-23.05.2014 z dôvodu účasti na zahraničnej pracovnej ceste v Prahe (Česká republika). Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a. s. a Úradom BSK.
B/0693/14
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
236,00 EUR
04.07.2014
Predmet: 1x ubytovanie - p. Mikis Moselt - Hotel Novotel Wenceslas Square, Praha -21.05.-23.05.2014
0560/14/EO
objednávka
RENAR SLOVAKIA, s.r.o.
46088369
236,00 EUR
20.10.2014
Predmet: Zabezpečenie autobusovej prepravy pre študentov a pedagógov počas výmenného pobytu partnerských škôl v rámci aktivít projektu EdTRANS v termíne 22.10.2014 pre 30 osôb v rozsahu podľa špecifikácie predmetu zákazky, ktorá tvorí prílohu objednávky. Prosíme o dodanie 3 originálov faktúry s uvedením názvu projektu EdTRANS.
B/1550/14
faktúra
RENAR SLOVAKIA, s.r.o.
46088369
236,00 EUR
20.11.2014
Predmet: Projekt EdTRANS - preprava študentov - Malinovo-BA - 22.10.2014
2020-534-DOP
zmluva
Vojtech Turinič
236,34 EUR
16.07.2020
Predmet: Nájomná zmluva č. 189/2020/NZ/Chorvátsky Grob Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
0553/13/EO
objednávka
KWESTO, s.r.o.
35833289
236,52 EUR
19.08.2013
Predmet: Zabezpečenie jednostranného stojanu na bicykle. Celková suma za dodaný tovar je vrátane dopravy na Úrad BSK.
B/1304/13
faktúra
KWESTO, s.r.o.
35833289
236,52 EUR
10.09.2013
Predmet: Jednostranný stojan pre bicykle-1ks
B/0950/13
faktúra
Ekopaleta, s.r.o.
35835036
236,80 EUR
16.07.2013
Predmet: Cateringové služby - 19.06.2013
0040-12-EO
objednávka
IVES - Inštitút pre verejnú správu
237,00 EUR
24.02.2012
Predmet: "Žiadosť zamestnankyne útvaru hlavného kontrolóra Ing. Viery Potankovej na akreditovaný kurz : ,,Správne konanie - aplikácia Správneho poriadku v praxi + skúška"". Inštitút pre verejnú správu, Ul. M. Schneidera - Trnavského 1/a, 844 10 Bratislava 42 ,,Správne konanie - aplikácia Správneho poriadku v praxi + skúška"", v termíne I.sústredenie: 06. - 10. 02. 2012 II.sústredenie: 13. - 15. 02. 2012 skúška: február 2012 Účastnícky poplatok za účastníka je 237 €
B/2132/12
faktúra
Bratislavská vodárenská spoločnosť, a. s.
35 850 370
237,23 EUR
04.02.2013
Predmet: Vodné, stočné od 07.12.2012-08.01.2013 - Sabinovská
B/0727/12
faktúra
Ochranná služba s.r.o.
35 695 340
237,32 EUR
11.07.2012
Predmet: servisné práce na EZS v objekte BSK-Sabinovská podľa servisného záznamu-29.05.2012
0657/14/EO
objednávka
ŠEVT, a.s.
31331131
237,38 EUR
28.11.2014
Predmet: Zabezpečenie laminátora zn. GBC Fusion 5000L A3 v celkovej cene 237,38 EUR s DPH. Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky.
B/1762/14
faktúra
ŠEVT, a.s.
31331131
237,38 EUR
19.12.2014
Predmet: 1 ks -GBC Laminátor FUSION 5000L A3
B/1374/12
faktúra
RADIO Production House, s.r.o.
45880042
237,60 EUR
22.10.2012
Predmet: Za výrobu produktov - Štart župnej jesene a Otvorenie cyklomosta DNV
B/1545/12
faktúra
RADIO Production House, s.r.o.
45880042
237,60 EUR
07.11.2012
Predmet: Propagácia BSK - výroba produktu Slávnosti kapusty a Jablkové hodovanie Senec
B/0204/13
faktúra
RADIO Production House, s.r.o.
45880042
237,60 EUR
11.03.2013
Predmet: Za výrobu produktu - BSK - Vajnorský pohár/oznam
B/0206/13
faktúra
RADIO Production House, s.r.o.
45880042
237,60 EUR
11.03.2013
Predmet: Za výrobu produktu - BSK- Baba Cup/oznam
0240/15/EO
objednávka
SATUR TRAVEL, a.s.
35787201
237,62 EUR
13.05.2015
Predmet: Zabezpečenie letenky na trase Viedeň- Valencia- Viedeň pre zamestnanca oddelenia INTERACT Sekretariát, Szabolcsa Csahóka v termíne 26.-29.05.2015 z dôvodu účasti na zahraničnej pracovnej ceste v Španielsku. Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a. s. a Úradom BSK.
0241/15/EO
objednávka
SATUR TRAVEL, a.s.
35787201
237,62 EUR
13.05.2015
Predmet: Zabezpečenie letenky na trase Viedeň- Valencia- Viedeň pre riaditeľku odboru Interact Mgr.Petru Masácovú v termíne 26.-.29.05.2015 z dôvodu účasti na zahraničnej pracovnej ceste v Španielsku. Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a. s. a Úradom BSK.
2020-464-DOP
dodatok
Irena Mannsbartová
237,87 EUR
15.11.2021
Predmet: Dodatok k nájomnej zmluve a zmluva o budúcej zmluve o zriadení vecného bremena č. 80/2020/NZaZoVB-000/Chorvátsky Grob.
0207/15/EO
objednávka
SATUR TRAVEL, a.s.
35787201
238,00 EUR
29.04.2015
Predmet: Zabezpečenie ubytovania s raňajkami v Rige (2 noci) , HOTEL RADISSON BLU LATVIJA 4* pre zamestnanca BSK Tomáša Telekyho, ktorý sa zúčastní zahraničnej pracovnej cesty v Lotyšsku v termíne 11.-13.5.2015. Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a. s. a Úradom BSK.
0806/13/EO
objednávka
SKRIVANEK SLOVENSKO
36409812
238,08 EUR
26.11.2013
Predmet: Simultánne tlmočenie slovenský - nemecký jazyk a opačne na tlačovú konferenciu pre projekt Destinatour 2013 dňa 5.12.2013 od 10.00 na dve hodiny v Bratislave.Preklad tlačovej správy zo slovenčiny do nemčiny a opačne max. 8 normostrán prekladu. Téma: cestovný ruch, aktivity cezhraničného projektu, destinačný manažment, podujatia. Cena služieb sa bude fakturovať podľa skutočného počtu normostrán prekladu. Prosím uviesť ceny samostatne za tlmočenie a za preklad. Prosíme o vystavenie faktúry v 3 origináloch so splatnosťou 30 dní, uvedenie jednotkových cien a názvu projektu "Destinatour 2013". Náhľad faktúry prosím zašlite vopred elektronicky na kontrolu na: viera.jamriskova@region-bsk.sk.
0561/12/EO
objednávka
LUGAS, s.r.o.
43840213
238,20 EUR
24.09.2012
Predmet: Na aktivitu "Župná olympiáda seniorov 2012" dodanie liekoviek s potlačou a dovozom na základe našej špecifikácie, ktorá tvorí prílohu objednávky- počet kusov 500.
B/1292/12
faktúra
LUGAS, s.r.o.
43840213
238,20 EUR
03.10.2012
Predmet: Propagácia BSK-Župná olympiáda seniorov 2012"- liekovky s potlačou loga
0365/13/EO
objednávka
Stilus, s.r.o.
35789671
238,80 EUR
03.06.2013
Predmet: Simultánne tlmočenie slovenský jazyk- anglický jazyk pracovného stretnutia s názvom: Transdanube national workshop 1, v rozsahu 3 hodiny, ktoré sa bude konať v rámci projektu TRANSDANUBE dňa 12.6.2013 na Úrade BSK, Sabinovská 16, Bratislava. Prosím o vystavenie faktúr v 4 origináloch s uvedením názvu projektu TRANSDANUBE.
B/0962/13
faktúra
Stilus, s.r.o.
35789671
238,80 EUR
02.08.2013
Predmet: Simultánne tlmočenie v angličtine - 12.06.2013 - projekt TRANSDANUBE
0655/14/EO
objednávka
Ultra Print, s.r.o.
31399088
238,80 EUR
28.11.2014
Predmet: Zabezpečenie výroby a dodania 1500 ks informačných brožúr pre projekt EdTRANS. Predmetom zákazky je zabezpečenie grafického návrhu, tlače a dodávky plnofarebných brožúr podľa zadania. Termín pre dodanie brožúr je 2.12.2014. Služba bude hradená z OŠ 965. Prosím o dodanie 3 originálov faktúry s uvedením názvu projektu EdTRANS.
B/1856/14
faktúra
Ultra Print, s.r.o.
31399088
238,80 EUR
12.01.2015
Predmet: Projekt EdTRANS - za vyhotovenie - 1500 ks - informač. brožúr pre projekt EdTRANS.
B/1883/13
faktúra
Plus Academia, n.o.
36077402
239,04 EUR
28.11.2013
Predmet: Za výučbu anglického jazyka za 10/2013 - Interact RO
B/2004/13
faktúra
Plus Academia, n.o.
36077402
239,04 EUR
08.01.2014
Predmet: Za výučbu anglického jazyka za 11/2013 - Interact RO
0652/14/EO
objednávka
Ladislav Pollák
11850981
239,09 EUR
28.11.2014
Predmet: Zabezpečenie stavebných prác - oprava rozvodu vody na 5. poschodí budovy Úradu BSK, kancelária 504/A. Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky. Cena za poskytnuté služby nepresiahne 239,09 € s DPH.
B/1797/14
faktúra
Ladislav Pollák
11850981
239,09 EUR
08.01.2015
Predmet: Oprava rozvodu vody - 5. posch. Úrad BSK
0228/15/EO
objednávka
SATUR TRAVEL, a.s.
35787201
239,17 EUR
05.05.2015
Predmet: Zabezpečenie spiatočnej letenky na trase Viedeň - Florencia - Viedeň pre riaditeľku odboru INTERACT, Mgr. Masácovú v termíne 18.-22.05.2015, ktorá sa zúčastní na zahraničnej pracovnej ceste vo Florencii. Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a. s. a Úradom BSK.
0775/13/EO
objednávka
IPOS - kancelárske potreby, spol. s r.o.
17332354
239,40 EUR
06.11.2013
Predmet: Zabezpečenie 19 ks rýchlovarných kanvíc zn. SENCOR pre potreby organizácie volieb do VÚC 2013.
B/1764/13
faktúra
IPOS - kancelárske potreby, spol. s r.o.
17332354
239,40 EUR
27.11.2013
Predmet: Kanvica rýchlovarná zn. SENCOR - 19ks - voľby VÚC 2013
B/0510/13
faktúra
Streamhosting.cz, s.r.o.
28535367
239,58 EUR
26.04.2013
Predmet: Stream Archive - pre potreby zastupiteľstva BSK
0204/13/EO
objednávka
Streamhosting.cz, s.r.o.
28535367
239,60 EUR
30.04.2013
Predmet: Stream Archive pre potreby zastupiteľstva BSK.
0245-12-EO
objednávka
Henrich Sonnenschein - ITSK
37212931
239,90 EUR
04.05.2012
Predmet: Zakúpenie kombinovanej chladničky s mrazničkou zn. Electrolux ERD 28310 W
B/0526/12
faktúra
Henrich Sonnenschein - ITSK
37212931
239,90 EUR
21.05.2012
Predmet: Chladnička zn. ELEKTROLUX ERD 28310 W-1ks
B/0035/12
faktúra
Slovak Lines, a. s.
35821019
240,00 EUR
16.02.2012
Predmet: Preprava osôb - 11.01.2012 - Úrad BSK Hotel Bôrik
0004-12-EO
objednávka
Slovak Lines Express, a. s.
44667345
240,00 EUR
24.02.2012
Predmet: Preprava osôb dňa 11.01.2012 - 2 autobusy, odchod z pred Úradu BSK o 16,00 hod. do Účelového zariadenia Hotel Bôrik, Bôrik 15, Bratislava.
0323-12-EO
objednávka
Stredná vinársko-ovocinárska škola Modra
240,00 EUR
31.05.2012
Predmet: Darčekové sety
B/0782/12
faktúra
SOŠVO Modra
00162311
240,00 EUR
18.07.2012
Predmet: Darčekové sety
0523-12-EO
objednávka
Róbert Török - Autodielňa TOBA
32098707
240,00 EUR
28.08.2012
Predmet: Servis služobného motorového vozidla Škoda Fabia BA 508 RI po roku. / výmena oleja, filtrov, výmena sviečok a odstránenie zistených závad na motorovom vozidle. Celková cena nepresiahne 240,- € s DPH.
B/1204/12
faktúra
Róbert Török - Autodielňa TOBA
32098707
240,00 EUR
20.09.2012
Predmet: Servis služob.motorového vozidla BA 508RI
0696/12/EO
objednávka
IGES s.r.o.
35888466
240,00 EUR
31.10.2012
Predmet: V súvislosti s vysporiadaním pozemkov dotknutých stavbou Cyklomostu II- Devínska Nová Ves bol v prospech BSK vypracovaný a doložený Geometrický plán č.23/2012 zo dňa 4.6.2012 úradne overený Správou Katastra pre Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislavu.V nadväznosti na jeho doplnenie - Protokolu s grafickou časťou a autorizačným overením na určenie plochy stavby mosta nad vodnou plochou /Morava+ Stará mláka/, doloženie Technickej správy na výpočet plôch stavby Cyklomosta nad vodnými plochami predložený Ing. Ladislavom Somorovským, IGES, s.r.o. Komenského 29, 902 01 Pezinok, si objednávame dopracovanie k jestvujúcemu Geometrickému plánu.
B/1575/12
faktúra
IGES s.r.o.
35888466
240,00 EUR
20.11.2012
Predmet: Geodetický elaborát s grafickou časťou na určenie plôch - stavba Cyklomostu v k.ú. Devínska Nová Ves
0831/12/EO
objednávka
Stredná odborná škola záhradnícka Gustáva Čejku
31 817 483
240,00 EUR
03.12.2012
Predmet: Pri príležitosti vyhlasovania výsledkov XX. ročníka ankety "Najúspešnejší športovec a športový kolektív Bratislavy a bratislavského kraja 2012", ktoré sa bude konať 20. 12. 2012 v Zrkadlovej sieni Primaciálneho paláca v Bratislave, si u Vás objednávame 22 kytíc pre ocenených športovcov .
B/2035/12
faktúra
Stredná odborná škola záhradnícka Gustáva Čejku
31 817 483
240,00 EUR
15.01.2013
Predmet: Kvety-anketa "Najúspešnejší športovci a kolektívy BSK"