portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
0134-12-EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
385,15 EUR
27.03.2012
Predmet: Zabezpečenie letenky pre Lorenzo Foti na trase Rím - Luxemburg - Rím, v termíne od 27.2.2012 do 29.2.2012.
B/1703/13
faktúra
CM CONTROL, s.r.o.
36693529
385,00 EUR
18.11.2013
Predmet: Za vykonané emisné a technické kontroly na služobných vozidlách Ú BSK
0717/13/EO
objednávka
CM CONTROL, s.r.o.
36693529
385,00 EUR
16.10.2013
Predmet: Vykonanie STK + EK na služobných vozidlách úradu BSK . ( BA 188 GT, BA 601 GM, BA 662 GM, BA 644 RO, BA 445 GA, BA 341 JD a BA 450 FB ). Celková suma za poskytnuté služby nepresiahne 385 EUR s DPH.
B/1728/12
faktúra
CM CONTROL, s.r.o.
36 693 529
385,00 EUR
03.12.2012
Predmet: Vykonanie STK a EK na vozidlách Ú BSK
0730/12/EO
objednávka
CM CONTROL, s.r.o.
36 693 529
385,00 EUR
31.10.2012
Predmet: Vykonanie STK a EK na služobných motorových vozidlách Úradu BSK.
B/1441/12
faktúra
Ochranná služba s.r.o.
35 695 340
384,86 EUR
29.10.2012
Predmet: Servisné práce na EZS v objekte BSK - Jankolova podľa servisného záznamu -01.10.2012.
0726/13/EO
objednávka
Bewley´s Hotel Ballsbridge
384,50 EUR
21.10.2013
Predmet: Stretnutie koordinačnej skupiny INTERACT a pracovnej skupiny KEEP dňa 05. 11. 2013 v Dubline, Venue for INTERACT Coordinators Group Meeting and KEEP Advisory Task Force Meeting on 5th November 2013 in Dublin, Ireland.
B/1581/14
faktúra
RATIO SERVICES s.r.o.
45299391
384,00 EUR
25.11.2014
Predmet: Projekt RECOM SKAT - za výučbu nemec. jazyka-za 10/2014
B/1459/14
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
384,00 EUR
25.11.2014
Predmet: Ubytovanie v termíne 6.10.-8.10.2014/ Brussel EU p. Tyšlerová
0524/14/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
384,00 EUR
06.10.2014
Predmet: Ubytovanie na dve noci pre Mgr. Ivetu Tyšlerovú v termíne 06. - 08.10.2014 v "HOTEL MARTIN´S BRUSSELS EU4* ". Táto suma sa bude čerpať z Komisionárskej zmluvy č.2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a.s. a Úradom BSK.
B/0172/12
faktúra
MERCATOR DMS, spol. s.r.o.
17327547
384,00 EUR
08.03.2012
Predmet: Skriňa univerzálna 4x police-2ks
0080-12-EO
objednávka
MERCATOR DMS, spol. s.r.o.
17327547
384,00 EUR
24.02.2012
Predmet: Objednávka na zakúpenie 2 kusov plechových skríň určených na archiváciu podpísaných dokumentov Úradu BSK. Dodávateľ: MERCATOR DMS, s.r.o., Jasovska 3/A, 851 07 Bratislava
0352/14/EO
objednávka
EURO VKM, s.r.o.
35893508
383,04 EUR
26.06.2014
Predmet: Zabezpečenie prekladu "Monitorovacia správa č.3 v rámci projektu Family NEt Programu cezhraničnej spolupráce SK-AT 2007-2013. Táto suma bude čerpaná zo Zmluvy o poskytovaní prekladateľských a tlmočníckych služieb č. 2014-119-SaRP.
0061/15/EO
objednávka
EURO VKM, s.r.o.
35893508
382,80 EUR
25.02.2015
Predmet: Zabezpečenie tlmočníckych služieb v srbskom jazyku na deň 12.2.2015 od 12:00- 18:00 hod. počas návštevy delegácie z Vojvodiny, téma rokovania školstvo. Táto suma sa bude čerpať zo Zmluvy o poskytovaní prekladateľských a tlmočníckych služieb č. 2014-119/SaRP uzatvorenej medzi spoločnosťou Euro VKM,s.r.o. a Úradom BSK.
B/1346/14
faktúra
COPY PRINT Bratislava,s.r.o
45310106
382,32 EUR
03.11.2014
Predmet: Tonerové náplne do kopírovacích zariadení - servisné práce
B/1713/13
faktúra
Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.
35850370
381,82 EUR
18.11.2013
Predmet: Vodné, stočné za obdobie 06.09.2013-04.10.2013 - Sabinovská
2020-416-DOP
zmluva
Marián Chríbik
381,81 EUR
23.06.2020
Predmet: Nájomná zmluva č. 45/2020/NZ/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
2020-645-DOP
zmluva
Ing. Jozef Chríbik
381,78 EUR
11.09.2020
Predmet: Nájomná zmluva č. 8/2020/NZ/Chorvátsky Grob.Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
0014/15/EO
objednávka
DHL Express, spol. s r.o.
31342876
381,60 EUR
23.01.2015
Predmet: Zabezpečenie poštovej prepravnej služby v rámci Slovenskej republiky /Košice- Bratislava/ v celkovej cene 381,60 EUR s DPH.
B/0997/13
faktúra
Ochranná služba s.r.o.
35695340
380,39 EUR
18.07.2013
Predmet: Servisné práce na EZS v objekte BSK - Sabinovská podľa servisného záznamu - 24.6 a 27.06.2013
B/1037/13
faktúra
ŠPEP-Štefan Petráš
46655174
380,16 EUR
19.07.2013
Predmet: Odvoz a likvidácia odpadu - Kaštieľ Malinovo
0475/13/EO
objednávka
ŠPEP- Štefan Petráš
46655174
380,16 EUR
04.07.2013
Predmet: Vypratanie objektu v Kaštieli Malinovo. Celková suma za poskytnuté služby nepresiahne 380,16 Eur s DPH.
2016-567-SOC
zmluva
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR
00 681 156
380,00 EUR
25.08.2016
Predmet: Zmluva o poskytnutí dotácie Dotácia sa poskytuje prijímateľovi jednorazovo v sume 380,- Eur (slovom: tristoosemdesiat Eur) z rozpočtovej kapitoly ministerstva formou bežného transferu bezhotovostne na účet prijímateľa za účelom rozvoja sociálnej oblasti v pôsobnosti ministerstva, bližšie konkretizovanej v Prílohe č. 1: Zmluvný rozpočet
B/0669/14
faktúra
Stredná odborná škola záhradnícka Gustáva Čejku
31817483
380,00 EUR
25.06.2014
Predmet: Ruže-pri príležitosti MDŽ
0121/14/EO
objednávka
Stredná odborná škola záhradnícka Gustáva Čejku
31817483
380,00 EUR
12.03.2014
Predmet: Zabezpečenie 190ks kvetov - ruže pri príležitosti MDŽ v celkovej sume 380,-€
B/0141/13
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
380,00 EUR
01.03.2013
Predmet: 1x ubytovanie - Hotel Aloft Schuman, Brusel-30.01.-01.02.2013 - p. Tyšlerová
0056/13/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
380,00 EUR
28.01.2013
Predmet: Zabezpečenie ubytovania s raňajkami na termín 30.1. do 1.2.2013 /2noci/ v hoteli Aloft pre p. Ivetu Tyšlerovú, hovorkyňu BSK, počas zahraničnej pracovnej cesty v Bruseli / Belgicko/.- na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392.
B/1616/12
faktúra
Synerta Transport, s.r.o.
45587221
380,00 EUR
21.11.2012
Predmet: Prepravné služby - BA - Falkenstein - Niedersulz-BA/BSK - 18.10.2012
0673/12/EO
objednávka
Synerta Transport, s.r.o.
45587221
380,00 EUR
25.10.2012
Predmet: Zabezpečenie prepravy 29-miestnym minibusom do Dolného Rakúska (región Weinviertel) podľa programu v termíne 18.10.2012 pre účastníkov študijnej cesty v rámci projektu Destinatour 2013 z Programu cezhraničnej spolupráce SK-AT 2007-2013. Dohodnutá cena 380 EUR + 0% DPH. Prosíme vystaviť faktúru v 3 origináloch a uviesť názov projektu "Destinatour 2013".
B/0259/12
faktúra
Peter Šidlík geodetické práce
40777235
380,00 EUR
27.03.2012
Predmet: Vypracovanie GP na zameranie stavby mostného telesa -Tomášov
0120-12-EO
objednávka
Peter Šidlík geodetické práce
40777235
380,00 EUR
23.02.2012
Predmet: Z dôvodu zápisu vlastníckeho práva samosprávneho kraja do katastra nehnuteľností, vrátane jeho zakreslenia do katastrálnej mapy na príslušnej správe katastra a to cesty III. triedy č.5037, spravovanej v zmysle Zmluvy č. 4/2005 Regionálnymi cestami Bratislava, a.s., ako most vedený cez Malý Dunaj v k. ú. Tomášov, okres Senec, evidovaný ako investičný majetok pod číslom 10130 Most III/5037 001 Senec- V. Biel- Tomášov, Vás žiadame o zadanie objednávky v merite veci príslušnému geodetovi. Jedná sa nám o situačné zakreslenie mosta tak, aby správa katastra nám zapísala vlastníctvo k uvedenému majetku na LV. Nakoľko uvedená problematika bola konzultovaná s odborníkom v odbore geodézie a kartografie odporúčame Vám uvedenú objednávku zadať na meno Peter Šidlík, Osuského 40, Bratislava, IČO 40 777 235
B/1287/14
faktúra
KODYS SLOVENSKO
31387454
379,20 EUR
04.11.2014
Predmet: Tlačiareň TLP2824 Plus-1ks
0405/14/EO
objednávka
KODYS SLOVENSKO
31387454
379,20 EUR
29.07.2014
Predmet: Termotransferová tlačiareň Zebra TLP2824 Plus na tlač etikiet na označovanie majetku. V celkovej výške 379,20-EUR s DPH.
B/1309/14
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
379,09 EUR
04.11.2014
Predmet: 1x letenka p. Csahok Szabolcs- VIE-AMS-VIE- 22.-23.09.2014
0494/14/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
379,09 EUR
19.09.2014
Predmet: Zabezpečenie spiatočnej letenky Viedeň-Amsterdam-Viedeň pre Szabolcsa Csahóka v termíne 22.-23.09.2014 z dôvodu účasti na zahraničnej pracovnej ceste v Amsterdame (Holandsko). Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a. s. a Úradom BSK.
B/1782/13
faktúra
ZSE Energia, a.s.
36677281
378,68 EUR
27.11.2013
Predmet: Elektrická energia 11/2013 - Jankolova
B/1542/13
faktúra
ZSE Energia, a.s.
36677281
378,68 EUR
24.10.2013
Predmet: Elektrická energia 10/2013 - Jankolova
B/1332/13
faktúra
ZSE Energia, a.s.
36677281
378,68 EUR
07.10.2013
Predmet: Elektrická energia 09/2013 - Jankolova
B/1212/13
faktúra
ZSE Energia, a.s.
36677281
378,68 EUR
02.09.2013
Predmet: Elektrická energia 08/2013-Jankolova
B/1093/13
faktúra
ZSE Energia, a.s.
36677281
378,68 EUR
05.08.2013
Predmet: Elektrická energia 07/2013-Jankolova
B/0842/13
faktúra
ZSE Energia, a. s.
36677281
378,68 EUR
02.07.2013
Predmet: el.energia 06/2013-Jankolova
B/0680/13
faktúra
ZSE Energia, a. s.
36677281
378,68 EUR
12.06.2013
Predmet: el.energia 05/2013-Jankolova
B/0461/13
faktúra
ZSE Energia, a.s.
36 677 281
378,68 EUR
26.04.2013
Predmet: Elektrická energia 04/2013 - Jankolova
B/0303/13
faktúra
ZSE Energia, a.s.
36 677 281
378,68 EUR
04.04.2013
Predmet: Elektrická energia 03/2013 - Jankolova
B/0132/13
faktúra
ZSE Energia, a.s.
36 677 281
378,68 EUR
22.02.2013
Predmet: Elektrická energia 02/2013 - Jankolova
B/0032/13
faktúra
ZSE Energia, a.s.
36 677 281
378,68 EUR
04.02.2013
Predmet: Elektrická energia 01/2013 - Jankolova
B/1463/14
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
378,50 EUR
06.11.2014
Predmet: 2x letenka v termíne 15.-17.10.2014/ VIE-Berlín-VIE p. Brinzík, Novotná
0518/14/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
378,50 EUR
30.09.2014
Predmet: Zabezpečenie spiatočných leteniek na trase Viedeň-Berlín-Viedeň pre Ing. Alexandru Novotnú a Mgr. Mareka Brinzíka v termíne 15.-17.10.2014 z dôvodu účasti na zahraničnej pracovnej ceste v Berlíne (Nemecko). Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a. s. a Úradom BSK.
2019-821-FIN
zmluva
MLADÉ UMENIE
42365627
378,00 EUR
14.08.2019
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK – dotačná schéma Participatívny rozpočet 2019 na úhradu časti nákladov projektu: "FLATGALLERY 2019" (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 5/2018 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 5/2018“) a žiadosťou príjemcu o poskytnutie dotácie.
B/0958/14
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
378,00 EUR
19.08.2014
Predmet: 1x ubytovanie - p. Tyšlerová - Hotel Aloft Brussels Schuman, Brusel-24.06.-26.06.2014
0347/14/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
378,00 EUR
20.06.2014
Predmet: Zabezpečenie ubytovania pre Mgr. Tyšlerovú v Hoteli ALOFT BRUSSELS SCHUMAN 3*, PLACE JEAN REY BRUSSELS BE 11xSGL s raňajkami v termíne 24.-26.6.2014. Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a. s. a Úradom BSK.
B/1844/12
faktúra
Bratislavská vodárenská spoločnosť, a. s.
35 850 370
377,92 EUR
02.01.2013
Predmet: Vodné, stočné, zrážky od 03.10. - 05.11.12 - Haanova 28
B/0752/13
faktúra
HQ Tools,spol.s.r.o.
36833622
377,84 EUR
27.06.2013
Predmet: elektric.náradie-kladivo vŕtacie-1ks,set MEU 041-1ks
0331/13/EO
objednávka
HQ Tools,s.r.o.
36833622
377,84 EUR
16.05.2013
Predmet: Zabezpečenie elektrického náradia (vŕtacie kladivo + sada uhlových brúsiek) podľa špecifikácie, ktorá tvorí prílohu objednávky . Elektrické náradie je určené pre potreby oddelenia správy majetku. Celková suma za dodaný tovar zahŕňa dopravu na Úrad BSK.
B/1488/13
faktúra
Ekopaleta, s.r.o.
35835036
377,56 EUR
21.10.2013
Predmet: Cateringové služby - konzultačný deň - SKAT-23.09.2013
2018-162-SOC
dodatok
Spoločnosť Zlatý vek
42204267
377,19 EUR
26.09.2018
Predmet: Dodatok č. 1 k Zmluve č. 61/2018/FPP - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby
B/0685/14
faktúra
SOŠ informačných technológií
17055415
376,42 EUR
24.06.2014
Predmet: Projekt EdTRANS - ubytovanie študentov a pedagog. partners. škôl z Rakúska - za mesiac-04-05/2014
B/0392/14
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
376,00 EUR
07.05.2014
Predmet: 1x ubytovanie -Hotel Martin´s Central Park, Brusel - p. Geist-26.03.-28.03.2014
0145/14/EO
objednávka
Satur Travel a.s.
35787201
376,00 EUR
19.03.2014
Predmet: Zabezpečenie ubytovania pre príkazníka BSK Mgr. Radovana Geista, PhD. z dôvodu absolvovania zahraničnej pracovnej cesty v hoteli HOTEL MARTIN'S CENTRAL PARK 4*, BOULEVARD CHARLEMAGNE 80 B1000 Brusel, Belgicko v termíne od 26.3. - 28.3.2014, na dve noci s raňajkami. - na základe Komisionárskej zmluvy č.2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a.s. a Úradom BSK.
B/1742/12
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
376,00 EUR
19.12.2012
Predmet: 2x ubytovanie - Hotel Renaissance,Viedeň-14.11.-16.11.2012 - p. Moselt, p. Agostinho
0759/12/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
376,00 EUR
13.11.2012
Predmet: Zabezpečenie ubytovania pre p. Rafaela Agostinha a p.Mikisa Moselta v súvislosti so zahraničnou pracovnou cestou vo Viedni, Rakúsko, v termíne 14.-16.11.2012 - účasť na stretnutí INTERACT komunikačnej skupiny a zasadnutí "Advisory Task Group of the European Cooperation Day 2012" - na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 .
0160/14/EO
objednávka
Holiday Inn Vilnius
375,92 EUR
25.03.2014
Predmet: Zabezpečenie stretnutia a občerstvenia koordinačnej skupiny INTERACT dňa 01.04.2014 vo Vilniuse, Litva. Venue and catering for INTERACT Coordinators Group Meeting on 1st April 2014 in Vilnius, Lithuania.
B/0945/12
faktúra
MiHi.sk, s.r.o.
366 45 095
375,84 EUR
27.08.2012
Predmet: Spotrebný materiál - hygienické potreby
2020-461-DOP
zmluva
Ľubomír Grofič
374,97 EUR
25.06.2020
Predmet: Nájomná zmluva a zmluva o budúcej zmluve o zriadení vecného bremena č. 33/2020/NZaZoVB-000/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
0166/15/EO
objednávka
SATUR TRAVEL, a.s.
35787201
374,71 EUR
07.04.2015
Predmet: Zabezpečenie spiatočnej letenky na trase Viedeň-Barcelona-Viedeň pre zamestnanca odboru INTERACT, Mgr. Žanetu Chylovú, z dôvodu účasti na zahraničnej pracovnej ceste v Barcelone v termíne 28.04.-03.05.2015. Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a. s. a úradom BSK.
B/1644/13
faktúra
SATUR TRAVEL, a.s.
35787201
373,10 EUR
06.11.2013
Predmet: 1x letenka-VIE-BRU-VIE-07.10.-10.10.2013 - p. Neczliová
0536/13/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
373,10 EUR
09.08.2013
Predmet: Zabezpečenie spiatočnej letenky pre Ing.Luciu Neczliovú v termíne 7.-10.10.2013 na trase Viedeň-Brusel-Viedeň počas zahraničnej pracovnej cesty do Bruselu.- na základe Komisionárskej zmluvy č.2012/392.
B/0635/13
faktúra
SATUR TRAVEL, a.s.
35787201
372,00 EUR
12.06.2013
Predmet: 2x ubytovanie-Hotel Dome,Brusel-22.04.-23.04.2013-p.Masácová,p.Jelemenská
0084/13/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
372,00 EUR
11.02.2013
Predmet: Zabezpečenie ubytovania s raňajkami v Hoteli Dome 4* pre Mgr.Petru Masácovú a Ing.Janku Jelemenskú počas zahraničnej pracovnej cesty v Bruseli/ Belgicko/ v termíne 22.-23.4.2013.- na základe Komisionárskej zmluvy č.2012/392.
0039-12-EO
objednávka
Ústav vzdelávania a služieb, s.r.o.
35810700
372,00 EUR
24.02.2012
Predmet: Žiadame Vás o vystavenie objednávky na kurz "Správa registratúry, hodnotenie a vyraďovanie záznamov, archív organizácie", ktorý sa koná od 06.02.-16.02.2012 v Bratislave. Kurzu sa zúčastní p. Soňa Gazdíková. Cena kurzu je 372,- € s DPH.
B/0565/14
faktúra
Hotelová akadémia
31780466
371,00 EUR
22.05.2014
Predmet: Zabezpečenie cateringu - Zastupiteľstvo BSK-11.04.2014
0227/14/EO
objednávka
Hotelová akadémia
31780466
371,00 EUR
16.04.2014
Predmet: Zabezpečenie cateringu na Zastupiteľstvo BSK, dňa 11.04.2014. Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky.
B/0494/13
faktúra
AGEM Computers, s.r.o.
35692715
370,80 EUR
03.05.2013
Predmet: Projektor - BENQ MX503 - 1ks
0223/13/EO
objednávka
AGEM Computers, s.r.o.
35692715
370,80 EUR
02.05.2013
Predmet: Zabezpečenie výpočtovej techniky - projektor pre potreby chodu kancelárie BSK v Bruseli. Predmetom zákazky je dodanie projektora na základe špecifikácie, ktorá tvorí prílohu objednávky, pre účely zabezpečenia technickej vybavenosti kancelárie BSK v Bruseli.
0317/13/EO
objednávka
František Majtán-EURONICS TPD
11790547
369,99 EUR
09.05.2013
Predmet: Zabezpečenie umývačky riadu pre potreby Úradu Bratislavského samosprávneho kraja. Celková suma za dodaný tovar zahŕňa aj dopravu na Úrad BSK.
B/0673/13
faktúra
František Majtán-EURONICS TPD
11790547
369,50 EUR
11.06.2013
Predmet: Umývačka riadu
B/0777/14
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
369,08 EUR
16.07.2014
Predmet: 1x letenka-VIE-STR-VIE- p. Tomáš Teleky-10.-11.06.2014
0320/14/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
369,08 EUR
16.06.2014
Predmet: Zabezpečenie spiatočnej letenky z Viedne do Stuttgartu, Nemecko pre zamestnanca OSÚRaRP Mgr. Tomáša Telekyho v dňoch 10.06.2014 a spiatočný let 11.06.2014 za účelom účasti na stretnutí pracovnej skupiny dunajských regiónov. Táto suma sa bude čerpať z Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a.s. a Úradom BSK. Prosíme o vystavenie faktúry so splatnosťou 30 dní.
B/0493/14
faktúra
ELRON Elektro s.r.o.
35933747
368,40 EUR
13.05.2014
Predmet: Elektromateriál pre Ú BSK
0205/14/EO
objednávka
Elron Elektro s.r.o.
35933747
368,40 EUR
07.04.2014
Predmet: Zabezpečenie elektromateriálu (kábel 100m, žiarivky 70ks) v celkovej cene 368,40 EUR s DPH vrátane dopravy na Úrad BSK.