portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
2020-653-DOP
zmluva
Filip Červienka, Katarína Červienková
426,09 EUR
23.09.2020
Predmet: Nájomná zmluva č. 187/2020/NZaZoVB-000/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
B/1331/12
faktúra
TEX- Print v.d.
35802987
425,40 EUR
17.10.2012
Predmet: Tričká s pot. Župná olympiáda seniorov - 115ks
0542-12-EO
objednávka
TEX- Print v.d.
35802987
425,40 EUR
07.09.2012
Predmet: Dodanie tričiek s potlačou a dovozom určených na Župnú olympiádu seniorov 2012 na základe našej špecifikácie.Špecifikácia: Veľkosť tričiek XL, Počet tričiek: 15 x farebné tričko BC 150 x 7 ks - spolu 105 ks farebných tričiek pre 15 družstiev ,10 ks tričiek bielej farby BC 150 . Tričká biele 10 ks + čierna potlač . Farebné tričká 7ks v každej farbe+ biela potlač
B/1732/13
faktúra
ŠEVT, a.s.
31331131
425,34 EUR
28.11.2013
Predmet: Kancelárske potreby pre projekt RECOM
0743/13/EO
objednávka
ŠEVT, a.s.
31331131
425,34 EUR
24.10.2013
Predmet: Zabezpečenie kancelárskych potrieb pre potreby projektu RECOM, ktorý sa realizuje vrámci Programu cezhraničnej spolupráce SK-AT 2007-2013. Nákup tovaru bude hradený z OŠ 943. Žiadam o vystavenie 3 originálov faktúry s názvom projektu RECOM.
B/1754/12
faktúra
GO4 s.r.o.
359067614
425,00 EUR
03.12.2012
Predmet: Preprava zásielky - "Bratislava - Kodaň a späť" - 31.10.2012 - 14.11.2012
0731/12/EO
objednávka
GO4 s.r.o.
359067614
425,00 EUR
31.10.2012
Predmet: Export (cca 70 kg) a import (cca 30 kg) zásielky v rámci zasadnutia monitorovacieho výboru (08. - 09. 11. 2012, Kodaň) na trase Bratislava - Kodaň a späť.
B/0618/12
faktúra
GO travel Slovakia, s.r.o.
31380123
424,00 EUR
07.06.2012
Predmet: 1x letenka -VIEDEŇ-BRUSEL a späť- p. Matteo Malvani-07.05.-08.05.2012
0287-12-EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
424,00 EUR
22.05.2012
Predmet: Spiatočná letenka pre Matteo Malvani na trase Viedeň- Brusel-Viedeň, v termíne od 7.-8.5.2012, účasť na stretnutí "Common Strategic Framework- Consultation Event"
B/0194/14
faktúra
Todos Bratislava, s.r.o.
31 319 823
423,70 EUR
14.03.2014
Predmet: Oprava služob. motor.vozidla Audi A8 BA121TV
B/1896/13
faktúra
OBJEKTIF-Lenka Sovová
423,50 EUR
16.12.2013
Predmet: Simultánne tlmočenie zo slov. jazyka do anglického jazyka - Open days - Brusel-09.10.2013
0620/13/EO
objednávka
Lenka Sovová
423,50 EUR
10.09.2013
Predmet: Zabezpečenie simultánneho tlmočenia zo slovenského jazyka do anglického jazyka na podujatí Open days v Bruseli počas odborného semináru, na ktorom BSK prezentuje problematiku suburbanizácie, dňa 09.10.2013 od 14 hod. do 18 hod.
B/1635/13
faktúra
SATUR TRAVEL,a.s.
35787201
423,10 EUR
29.10.2013
Predmet: 1x letenka-VIE-BRU-VIE-07.-08.10.2013-p.Csahok Szabolcs
B/1634/13
faktúra
SATUR TRAVEL,a.s.
35787201
423,10 EUR
29.10.2013
Predmet: 1x letenka-VIE-BRU-VIE-07.-09.10.2013-p.M.Malvani
B/1786/14
faktúra
RATIO SERVICES s.r.o.
45299391
422,40 EUR
19.12.2014
Predmet: projekt RECOM SKAT-za vyúčbu nemec.jazyka-za 11/2014
0051/14/EO
objednávka
MiHi.sk, s.r.o.
36645095
422,40 EUR
05.02.2014
Predmet: Zabezpečenie 20 kusov zamatových tubusov 35 cm (modrá farba).
B/0617/14
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
422,00 EUR
24.06.2014
Predmet: 3x ubytovanie - p. Neméth, p. Pechová, p. Tyšlerová, Hotel Meridien, Brusel-03.05.-04.05.2014
B/0835/14
faktúra
EURO VKM, s.r.o.
35893508
421,34 EUR
16.07.2014
Predmet: RECOM - preklad prezentácie a protokolu zo slovenského do nemeckého jazyka
0909/12/EO
objednávka
Motor Car, s.r.o.
35828161
421,22 EUR
19.12.2012
Predmet: Oprava služobného motorového vozidla Mercedes Benz BA 073OU (oprava prednej nápravy, výmena ĽZ svetla a odstránenie zistených závad na vozidle v limite. Celková suma za poskytnuté služby nepresiahne 421,22 € s DPH.
2020-463-DOP
zmluva
Štefan Turinič
421,17 EUR
25.06.2020
Predmet: Nájomná zmluva a zmluva o budúcej zmluve o zriadení vecného bremena č. 156/2020/NZaZoVB-000/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
B/2038/12
faktúra
Motor Car, s.r.o.
35828161
420,19 EUR
16.01.2013
Predmet: Servis motorového vozidla Mercedes Benz BA 073OU
B/0355/12
faktúra
MILLENNIUM TRAVEL s.r.o
35 772 271
420,03 EUR
17.04.2012
Predmet: 1x letenka VIENNA - BRUSSELS - VIENNA - p. Hakel 13.03.2012-15.03.2012- RECOM
0166-12-EO
objednávka
MILLENNIUM TRAVEL s.r.o
35 772 271
420,03 EUR
19.03.2012
Predmet: Spiatočná letenka pre Martina Hakela, experta projektu RECOM Viedeň - Brusel dňa 13. - 15.3.2012.letenka bude financovaná cez projekt RECOM OŠ 943 v rámci programu cezhraničnej spolupráce SK-AT 2007 - 2013. Žiadam o vystavenie 3 originálov faktúr s názvom projektu RECOM.
2018-1050-SM
zmluva
NIFKIN s.r.o.
36849723
420,00 EUR
26.10.2018
Predmet: Zmluva o zriadení vecných bremien v prospech tretej osoby. Žiadateľ je investorom a stavebníkom stavby "Súbor rodinných domov Malý Tomášov - lokalita za družstvom, SO 06 Prípojka VN, SO 07 Transformačná stanica, SO 08 Vonkajšie rozvody NN" v rámci ktorej vybudoval na svoje náklady a nebezpečenstvo nasledovné elektroenergetické zariadenia: a) podzemné káblové NN (1kW) vedenie.
0363/15/EO
objednávka
Satur Travel a.s.
35787201
420,00 EUR
07.07.2015
Predmet: Zabezpečenie ubytovania s raňajkami (3 noci) v hoteli IBISCH ESCH BELVAL pre zamestnanca odboru INTERACT Ing. Luciu Neczliovú z dôvodu účasti na zahraničnej pracovnej ceste v Luxembursku v termíne 14.09.2015 - 17.09.2015. Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a. s. a Úradom BSK.
0364/15/EO
objednávka
Satur Travel a.s.
35787201
420,00 EUR
07.07.2015
Predmet: Zabezpečenie ubytovania s raňajkami (3 noci) v hoteli IBISCH ESCH BELVAL pre riaditeľku odboru INTERACT Mgr. Petru Masácovú z dôvodu účasti na zahraničnej pracovnej ceste v Luxembursku v termíne 14.09.2015 - 17.09.2015. Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a. s. a Úradom BSK.
0242/15/EO
objednávka
SATUR TRAVEL, a.s.
35787201
420,00 EUR
13.05.2015
Predmet: Zabezpečenie ubytovania s raňajkami vo Valencii pre riaditeľku odboru Interact Mgr.Petru Masácovú, ktorá sa zúčastní zahraničnej pracovnej cesty v Španielsku v termíne 26.-29.5.2015. Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a. s. a Úradom BSK.
0239/15/EO
objednávka
SATUR TRAVEL, a.s.
35787201
420,00 EUR
13.05.2015
Predmet: Zabezpečenie ubytovania s raňajkami vo Valencii pre zamestnanca oddelenia INTERACT Sekretariát, Szabolcsa Csahóka, ktorý sa zúčastní zahraničnej pracovnej cesty v Španielsku v termíne 26.-29.5..2015. Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a. s. a Úradom BSK.
B/0639/14
faktúra
ELCOMP, s.r.o.
36544141
420,00 EUR
25.06.2014
Predmet: Inžiniering na FTVE
B/0340/14
faktúra
Rotrans, s.r.o.
35856467
420,00 EUR
07.04.2014
Predmet: Za prepravu darčekových predmetov - Bratislava/SK/ -Brusel/BE/-14.03.2014
B/0203/14
faktúra
Satur Travel a.s.
35787201
420,00 EUR
24.03.2014
Predmet: 2x ubytovanie - p. Holčíková, p. Hakel - Hotel Oliva, Veszprém - 11.02. - 14.02.2014 - projekt Trans Danube
0147/14/EO
objednávka
Rotrans, s.r.o.
35856467
420,00 EUR
20.03.2014
Predmet: Zabezpečenie prepravných služieb na prevoz darčekových predmetov z Úradu BSK, Sabinovská 16, Bratislava na Zastúpenie mesta Praha v Bruseli, Avenue Palmerston 16, 1000 Brusel, Belgicko, dňa 14.3.2014, na zabezpečenie aktivít Kancelárie BSK v Bruseli.
0089/14/EO
objednávka
ELCOMP, s.r.o.
36544141
420,00 EUR
26.02.2014
Predmet: Zabezpečenie mesačného spracovávania a nahlasovania údajov, komunikáciu a legislatívu po celý rok 2014 pre spoločnosť OKTE, a.s., Mlynské nivy 59/A, Bratislava .
0062/14/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
420,00 EUR
13.02.2014
Predmet: Ubytovanie pre zamestnancov OSÚR Joanu Holčíkovú a Martina Hakela z dôvodu absolvovania zahraničnej pracovnej cesty v hoteli Oliva 4*, Veszprém v termíne od 11.2. - 14.2.2014, na tri noci s raňajkami. Zamestnanci sa zúčastnia partnerského stretnutia k projektu TransDanube a tieto výdavky budú z projektu TransDanube aj refundované. Táto suma sa bude čerpať z Komisionárskej zmluvy č.2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a.s. a Úradom BSK.
B/1775/13
faktúra
APRSR, o.z.
30809401
420,00 EUR
26.11.2013
Predmet: Pražská 5 81104 Bratislava poplatok za registráciu 3. projektov BSK - súťaž "PROKOP 2013 - Najlepšie PR projekty roka"
B/1771/13
faktúra
Pavol Valentovič- Bezpečnostné uzamykacie systémy- Trezory
11649933
420,00 EUR
26.11.2013
Predmet: Otvorenie oprava, premazanie a kontrola trezoru SAFETRONICS
0753/13/EO
objednávka
Pavol Valentovič- Bezpečnostné uzamykacie systémy- Trezory
11649933
420,00 EUR
30.10.2013
Predmet: Zabezpečenie odomknutia a výmeny bezpečnostného zámku na trezore. Cena za poskytnuté služby nepresiahne 420,00 EUR s DPH.
B/1012/13
faktúra
RENAR SLOVAKIA, s.r.o.
46088369
420,00 EUR
18.07.2013
Predmet: Autobusová preprava - Bratislava-Viedeň-Bratislava-13.6.2013 - projekt - EDTRANS
B/0917/13
faktúra
Rotrans, s.r.o.
35856467
420,00 EUR
03.07.2013
Predmet: za prepravu Bratislava-Brusel-03.06.2013
0405/13/EO
objednávka
RENAR SLOVAKIA, s.r.o.
46088369
420,00 EUR
10.06.2013
Predmet: Zabezpečenie autobusovej dopravy pre účasť na stretnutí projektových partnerov projektu EdTRANS za účasti zástupcov škôl vo Viedni , ktoré sa uskutoční vo Viedni dňa 13.6.2013 pre 20 osôb z Bratislavy do Viedne s krátkymi presunmi v rámci Viedne podľa pokynov a následný návrat vo večerných hodinách v celkovom rozsahu do 250 km. Prosím o vystavenie faktúr v 4 origináloch s uvedením názvu projektu EdTRANS.
0368/13/EO
objednávka
Rotrans, s.r.o.
35856467
420,00 EUR
03.06.2013
Predmet: Zabezpečenie prepravných služieb na prevoz darčekových predmetov od Strednej odbornej školy vinársko-ovocinárskej v Modre z Bratislavy/Modry do Bruselu na zabezpečenie koncertu Mira Žbirku k 20. výročiu vzniku SR a ČR organizovaný Bratislavským samosprávnym krajom a Hlavným mestom Praha v Bruseli.
B/1400/12
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
420,00 EUR
29.10.2012
Predmet: 2x ubytovanie-Hotel Siru Brusel-17.09.-19.09.2012-p. Malvani, Hotel Husa President-18.09.-19.09.2012-p. Csahok
2011-679-CRS
zmluva
Mgr. art. Monika Kováčová
45632499
420,00 EUR
28.09.2011
Predmet: Licenčná zmluva. Predmetom tejto zmluvy je prevod užívateľských práv k dielu – 14 fotografií
0335/13/EO
objednávka
Slovak Telekom, a.s.
35 763 469
419,03 EUR
16.05.2013
Predmet: Akciový mobilný telefón zn. SAMSUNG Galaxy S4 Black /+Mini Sim karta/.
B/0755/13
faktúra
Slovak Telekom,a.s.
35763469
419,00 EUR
02.07.2013
Predmet: mobil.tel. zn.SAMSUNG GALAXY-1ks
0580/14/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
418,55 EUR
23.10.2014
Predmet: Zabezpečenie spiatočnej letenky pre zamestnankyňu OSÚRaRP Mgr. Dominiku Forgáčovú, PhD. z Bruselu, Belgicko do Viedne, Rakúsko dňa 19.10.2014 a spiatočný let 26.10.2014 za účelom účasti na konzultáciách s predsedom BSK a vedením OSÚRaRP ohľadom budúceho pôsobenia vo Výbore regiónov. Táto suma sa bude čerpať z Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a.s. a Úradom BSK.
B/1288/12
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
417,98 EUR
19.10.2012
Predmet: 1x letenka - VIE-BRU-VIE- p. Masácová-11.-13.09.2012
0545-12-EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
417,98 EUR
07.09.2012
Predmet: Zabezpečenie spiatočných leteniek na trase Viedeň- Brusel- Viedeň pre Mgr. P. Masácovú počas zahraničnej pracovnej cesty v termíne 11.-13.09.2012 v Bruseli /Belgicko/. - na základe Komisionárskej zmluvy č.2012/392.
B/0300/13
faktúra
COPY PRINT Bratislava,s.r.o
45310106
417,60 EUR
22.03.2013
Predmet: Servis kopírovacích zariadení zn. XEROX WC 7245 a zn. XEROX 7345
0147/13/EO
objednávka
COPY PRINT Bratislava,s.r.o
45310106
417,60 EUR
07.03.2013
Predmet: Zabezpečenie servisu a údržby kopírovacieho zariadenia zn. XEROX WC 7245 a zn. XEROX WC 7345 (výmena čističa prenosového pásu a vyčistenie zariadení) .
B/0281/12
faktúra
Agentúra VKM s.r.o.
35736763
417,60 EUR
28.03.2012
Predmet: Simultánne tlmočenie - projekt RECOM SK-AT-02.03.2012kt
0129-12-EO
objednávka
Agentúra VKM s.r.o.
35736763
417,60 EUR
01.03.2012
Predmet: Konzekutívne tlmočenie pre potreby projektu RECOM v rámci Programu cezhraničnej spolupráce SK-AT 2007-2013. Tlmočenie je potrebné na 6 hodín z nemeckého do slovenského jazyka a opačne k téme "Železná opona a revitalizácia obranných bunkrov" pre konferenciu, ktorá sa uskutoční dňa 2.3. 2012 na úrade BSK pod záštitou projektu RECOM. Prosíme Vás tiež o vystavenie troch originálov faktúr s jednotkovými cenami a uvedenie názvu projektu "Recom " na faktúre.
2019-1165-DOP
zmluva
Ján Pätoprstý
417,41 EUR
20.12.2019
Predmet: Kúpna zmluva č. 1/140/2019/CHORVÁTSKY GROB/01/NekMon uzatvorená v súlade s ustanovením § 588 a nasl. Občianskeho zákonníka č. 40/1964 Zb. v platnom znení. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu o prevode vlastníckeho práva nehnuteľnosti pre účely majetkovoprávneho vysporiadania stavby BSK Križovatka Triblavina- cesta III/1059 Chorvátsky Grob (ďalej aj ako „predmetná stavba“) v súlade s ustanovením § 588 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. - Občianskeho zákonníka v znení neskorších zmien a doplnkov (ďalej len „zmluva”). Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26. 4. 2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4. 6. 2019.
B/1423/14
faktúra
Stredná odborná škola záhradnícka Gustáva Čejku
31817483
417,00 EUR
05.11.2014
Predmet: Za odborné záhradnícke a aranžérske služby
B/0318/14
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
417,00 EUR
24.04.2014
Predmet: 1x ubytovanie- p. Kuchárová-Hotel Ibis Styles Alexanderplatz, Berlin-04.03.-07.03.2014
0105/14/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
417,00 EUR
05.03.2014
Predmet: Zabezpečenie ubytovania na zahraničnú pracovnú cestu pre Mgr. Denisu Kuchárovú v termíne 4. - 7. marec 2014 do Nemecka z dôvodu účasti na veľtrhu cestovného ruchu ITB Berlín 2014 v hoteli Ibis Styles Alexanderplatz (139,- EUR/noc). - na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 .
2020-382-DOP
zmluva
Štefan Krištofič
416,62 EUR
18.06.2020
Predmet: Nájomná zmluva a zmluva o budúcej zmluve o zriadení vecného bremena č. 74/2020/NZaZoVB-000/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
B/0858/13
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
416,57 EUR
17.07.2013
Predmet: 1x letenka - VIE-LCA-VIE-27.05.-02.06.2013 - p. Masácová
B/1456/14
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
416,16 EUR
06.11.2014
Predmet: 1x letenka p. Moselt Mikis- 14.-16.10.2014-VIE-BRU-VIE
0562/14/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
416,16 EUR
20.10.2014
Predmet: Zabezpečenie spiatočnej letenky na trase Viedeň - Brusel - Florencia pre Mikisa Moselta v termíne 14.-16.10.2014 z dôvodu účasti na zahraničnej pracovnej ceste v Bruseli (Belgicko). Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a. s. a Úradom BSK.
2013-122-KP
dodatok
Ministerstvo vnútra SR
001 518 66
416,00 EUR
07.05.2013
Predmet: Pietny akt kladenia vencov pri príležitosti Dňa víťazstva nad fašizmom 9. mája 2013 (štvrtok) Slavín v Bratislave
B/1506/13
faktúra
Ochranná služba s.r.o.
35695340
414,24 EUR
21.10.2013
Predmet: Servisné práce na systéme PTV a na EZS v objekte BSK - Sabinovská dňa 17.9.2013
0094/13/EO
objednávka
Activa Slovakia, s.r.o.
35787180
414,19 EUR
14.02.2013
Predmet: Čistiace prostriedky a výrobky pre potreby Úradu BSK. Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky.
B/0919/13
faktúra
DHL Express, spol. s r. o.
31342876
414,17 EUR
29.07.2013
Predmet: Preprava zásielok - Bratislava - Limassol, Cyprus
B/1816/12
faktúra
Bratislavská vodárenská spoločnosť, a. s.
35 850 370
414,14 EUR
19.12.2012
Predmet: Vodné Malinovo za obd. 10.11.2012-15.11.2012
B/1291/14
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
414,00 EUR
03.11.2014
Predmet: 3x ubytovanie - Hotel Sercotel Sorolla Palace,Valencia-08.09.-10.09.2014 - p. Masácová, p. Neczliová, p. Garajová
0396/14/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
414,00 EUR
24.07.2014
Predmet: Ubytovanie s raňajkami pre Mgr. Petru Masácovú, Ing. Luciu Neczliovú a Silviu Garajovú v termíne 08.-10.09.2014 z dôvodu účasti na zahraničnej služobnej ceste vo Valencii (Španielsko). Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionálnej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a.s. a Úradom BSK.
B/2057/13
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
414,00 EUR
13.01.2014
Predmet: 1x ubytovanie - Hotel Adagio Access Brussels Europe-08.12.-11.12.2013 - p. Forgáčová
0841/13/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
414,00 EUR
11.12.2013
Predmet: Zabezpečenie ubytovania pre zamestnankyňu OSÚR Dominiku Forgáčovú z dôvodu absolvovania zahraničnej pracovnej cesty v termíne od 8.12.2013 do 11.12.2013 (3 noci) v HOTELI ADAGIO ACCESS BRUSSELS EUROPE v Bruseli , 1 x SGL bez stravy. - na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392.
B/1433/13
faktúra
Euro Data SK, a.s.
44271875
414,00 EUR
14.10.2013
Predmet: Oprava multifunkčného zariadenia Toshiba e-STUDIO 355
0551/13/EO
objednávka
Euro Data SK, a.s.
44271875
414,00 EUR
09.09.2013
Predmet: Zabezpečenie opravy multifunkčného zariadenia Toshiba e-STUDIO 355 pre kanceláriu predsedu.
B/0800/12
faktúra
GO travel Slovakia, s.r.o.
31380123
414,00 EUR
19.07.2012
Predmet: 1x letenka -VIEDEŇ-BRUSEL a späť- p. Masácová-04.06.-05.6.2012
0354-12-EO
objednávka
GO travel Slovakia, s.r.o.
31380123
414,00 EUR
11.06.2012
Predmet: Zabezpečenie spiatočnej letenky pre Mgr. Petru Masácovú na trase Viedeň-Brusel, ktorá sa uskutoční v termíne 04.-05.06.2012.Dohodnutá cena je bez DPH.
B/0333/12
faktúra
bee media + technology gmbh
101611FO1/08
414,00 EUR
17.04.2012
Predmet: Služby IT-Interact CMS
B/1745/12
faktúra
Bratislavská vodárenská spoločnosť, a. s.
35 850 370
413,50 EUR
03.12.2012
Predmet: Stočné 05.10.-07.11.2012 Sabinovská, vodné 05.10.-07.11.2012 Sabinovská
0369/14/EO
objednávka
Ecopress, a.s.
31333524
413,28 EUR
07.07.2014
Predmet: Zabezpečenie propagačných služieb pre potreby zabezpečenia zákonnej povinnosti o vyhlásení obchodnej verejnej súťaže v denníku Hospodárske noviny, v termíne: 09.07.2014, 23.07.2014, s min. rozmerom 93x40 mm v celkovej výške 413,28€ s DPH.
B/0524/13
faktúra
Ekopaleta, s.r.o.
35835036
411,50 EUR
13.05.2013
Predmet: Cateringové služby - 10.04.2013
B/0436/12
faktúra
Stredná odborná škola
17054281
411,32 EUR
27.04.2012
Predmet: Občerstvenie a catering na zasadnutie Zastupiteľstva BSK-30.03.2012012
B/0188/13
faktúra
Activa Slovakia, s.r.o.
35787180
411,10 EUR
05.03.2013
Predmet: Spotrebný materiál - čistiace potreby
B/1929/13
faktúra
Družstvo lekárov Zrkadlový háj
35747099
410,65 EUR
17.12.2013
Predmet: Náklady za energie, OLO byt ZS Rovniakova za obd. 07-09/2013