portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
B/0801/12
faktúra
Ekopark, s.r.o.
35718889
1 032,00 EUR
23.07.2012
Predmet: Odvoz a likvidácia odpadu-Kaštieľ Veľký Biel
2012-212-KP
dodatok
Obvodný úrad Bratislava
42131111
1 031,00 EUR
07.05.2012
Predmet: Dodatok č. 1 Pietny akt kladenia vencov pri príležitosti Dňa víťazstva nad fašizmom 9. mája 2012 (streda) Slavín v Bratislave
0175/14/EO
objednávka
Alza.cz, a.s.
27082440
1 027,20 EUR
27.03.2014
Predmet: Zabezpečenie dvoch skenerov Canon Formula DR-C130 pre Útvar riaditeľa Úradu BSK.
B/2205/13
faktúra
Best FM Production, a.s.
46520813
1 026,00 EUR
04.02.2014
Predmet: Reklamný priestor - na základe objednávky
B/0937/14
faktúra
Slovak Telekom, a.s.
35763469
1 024,07 EUR
31.07.2014
Predmet: Poplatky za 06/2014-Voice VPN
0225/15/EO
objednávka
SATUR TRAVEL, a.s.
35787201
1 022,30 EUR
13.05.2015
Predmet: Zabezpečenie spiatočných leteniek na trase Viedeň - Miláno - Viedeň pre predsedu BSK Pavla Freša a zamestnankyňu BSK Dominiku Forgáčovú v termíne 21.-22.5.2015. Táto suma sa bude čerpať z Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TAVEL, a. s. a Úradom BSK.
0284/15/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
1 020,00 EUR
09.06.2015
Predmet: Objednávka na zabezpečenie ubytovania s raňajkami v Bruseli (2 noci) pre predsedu BSK Ing. Pavla Freša, riaditeľku OSÚRaRP Mgr. Barboru Lukáčovú a zamestnanca OSaÚR Mgr. Tomáša Telekyho. 3x jednolôžková izba s raňajkami, HOTEL ALOFT BRUSSELS SCHUMAN 3*, Place Jean Rey Brussels BE, cena: 170 €/izba/noc. Celková suma: 1020€. Táto suma sa bude čerpať z Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a BSK.
0173/15/EO
objednávka
SATUR TRAVEL, a.s.
35787201
1 020,00 EUR
17.04.2015
Predmet: Zabezpečenie ubytovania s raňajkami pre predsedu BSK Ing. Pavla Freša a zamestnancov BSK Mgr. Barboru Lukáčovu a Mgr. Tomáša Telekyho, z dôvodu účasti na zahraničnej pracovnej ceste na plenárnom zasadnutí Výboru regiónov EÚ v termíne 15.-17.4. 2015. Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a. s. a Úradom BSK.
2020-475-DOP
zmluva
MUDr. Martin Takáč
1 015,05 EUR
29.06.2020
Predmet: Nájomná zmluva a zmluva o budúcej zmluve o zriadení vecného bremena č. 140/2020/NZaZoVB-000/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
B/1706/12
faktúra
TCNS, s.r.o.
44082011
1 014,72 EUR
03.12.2012
Predmet: Telefónne aparáty zn. ALCATEL - 8ks
0753/12/EO
objednávka
TCNS, s.r.o.
44082011
1 014,72 EUR
13.11.2012
Predmet: Telefónne aparáty zn. Alcatel 4019, 4039 podľa prílohy aj s dovozom.
B/0585/13
faktúra
Gratex International, a.s.
35743468
1 014,00 EUR
23.05.2013
Predmet: Stolový počítač pre potreby implementácie projektu TRANSDANUBE
0231/13/EO
objednávka
Gratex International, a.s.
35743468
1 014,00 EUR
16.04.2013
Predmet: Zabezpečenie výpočtovej techniky - stolový počítač pre potreby implementácie projektu TRANSDANUBE. Predmetom zákazky je dodanie stolového počítača na základe špecifikácie, ktorá tvorí prílohu objednávky, pre účely zabezpečenia realizácie projektu.
B/1868/14
faktúra
TASR-SLOVAKIA
31320414
1 012,80 EUR
12.01.2015
Predmet: Spravodajský servis za 11/2014
B/1654/14
faktúra
TASR-SLOVAKIA
31320414
1 012,80 EUR
11.12.2014
Predmet: Spravodajský servis za10/2014, OTS na teraz.sk, webreport
B/1345/14
faktúra
TASR-SLOVAKIA
31320414
1 012,80 EUR
29.10.2014
Predmet: Spravodajský servis za 09/2014
B/1237/14
faktúra
TASR-SLOVAKIA
31320414
1 012,80 EUR
07.10.2014
Predmet: Spravodajský servis za 08/2014
B/1115/14
faktúra
TASR-SLOVAKIA
31320414
1 012,80 EUR
09.09.2014
Predmet: Spravodajský servis za 07/2014
B/0891/14
faktúra
TASR-SLOVAKIA
31320414
1 012,80 EUR
29.07.2014
Predmet: Spravodajský servis za 06/2014
B/0747/14
faktúra
TASR-SLOVAKIA
31320414
1 012,80 EUR
01.07.2014
Predmet: Spravodajský servis za 05/2014