portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
2015-774-KP
zmluva
BADUCCI Legal, s.r.o.
35872900
150 000,00 EUR
30.11.2015
Predmet: Rámcová zmluva o poskytovaní právnych služieb - na základe tejto zmluvy sa AK zaväzuje poskytnúť klientovi na základe jeho požiadaviek a v rámci výkonu činnosti klienta odplatné komplexné právne služby, a to v rozsahu, za podmienok a spôsobom uvedeným v tejto zmluve a klient sa zaväzuje platiť AK za právne služby špecifikované v tejto zmluve odplatu, a to za podmienok, v rozsahu a spôsobom uvedeným v tejto zmluve.
0278/15/EO
objednávka
BADUCCI Legal, s.r.o.
35872900
23 998,80 EUR
08.06.2015
Predmet: Poskytovanie audítorských služieb v oblasti platnej legislatívy týkajúcej sa VÚC a legislatívnych zmien od roku 2001 súvisiacich s činnosťou a fungovaním VÚC (vrátane organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti VÚC) s vyšpecifikovaním negatívnych legislatívnych zmien (dopadov) spočívajúcich v odoberaní kompetencií, alebo pridávaní kompetencií bez náležitého poskytnutia nárokovateľných finančných zdrojov, a s poukázaním na uzatvorené zmluvné vzťahy. Poskytovanie služieb do 31.12.2015 alebo do vyčerpania finančného limitu objednávky pri stanovenej cene 132,- EUR s DPH za osobu/hodinu.
0092/15/EO
objednávka
BADUCCI Legal, s.r.o.
35872900
23 998,80 EUR
27.02.2015
Predmet: Poskytnutie služby podľa CPV: 79140000-7.Poskytnutie služby - právne poradenstvo a informačné služby vo veciach aplikácie právnych predpisov v oblasti verejného obstarávania. Právne poradenstvo a informačné služby v konaniach pred Úradom pre verejné obstarávanie. Dohodnutá odmena: 132,00 € s DPH na osobu/hodinu. Celkový rozsah fakturovaných služieb nepresiahne sumu 23,998,80 s DPH. Presná špecifikácia a vyhodnotenie prieskumu trhu tvorí prílohu objednávky.
B/1890/14
faktúra
BADUCCI Legal, s.r.o.
35872900
2 904,00 EUR
13.01.2015
Predmet: Právne poradenstvo a informačné služby v rozsahu objednávky
B/1889/14
faktúra
BADUCCI Legal, s.r.o.
35872900
396,00 EUR
12.01.2015
Predmet: Právne poradenstvo a informačné služby v rozsahu objednávky.
B/1761/14
faktúra
BADUCCI Legal, s.r.o.
35872900
3 432,00 EUR
22.12.2014
Predmet: Právne poradenstvo a informačné služby v rozsahu objednávky.
B/1566/14
faktúra
BADUCCI Legal, s.r.o.
35872900
3 300,00 EUR
25.11.2014
Predmet: Právne poradenstvo a informačné služby v rozsahu objednávky
B/1503/14
faktúra
BADUCCI Legal, s.r.o.
35872900
4 752,00 EUR
19.11.2014
Predmet: Právne poradenstvo a informačné služby v rozsahu objednávky.
0576/14/EO
objednávka
BADUCCI Legal, s.r.o.
35872900
11 978,00 EUR
28.10.2014
Predmet: Právne poradenstvo a informačné služby. Dohodnutá odmena: 132,00 € s DPH na osobu/hodinu. Celkový rozsah fakturovaných služieb nedosiahne sumu 11.987,00 EUR s DPH. Presná špecifikácia a vyhodnotenie prieskumu trhu tvorí prílohu objednávky.
B/2174/13
faktúra
BADUCCI Legal, s.r.o.
35872900
6 300,00 EUR
16.01.2014
Predmet: Právne služby
B/1619/13
faktúra
BADUCCI Legal, s.r.o.
35872900
360,00 EUR
07.11.2013
Predmet: Právne služby za 09/2013
B/0428/13
faktúra
BADUCCI Legal, s.r.o.
35 872 900
4 500,00 EUR
24.04.2013
Predmet: Právne služby za február 2013 - marec 2013
0126/13/EO
objednávka
BADUCCI Legal, s.r.o.
35 872 900
11 998,80 EUR
01.03.2013
Predmet: Auditórske služby (Právny audit)" a "Ekonomické a právne poradenstvo". Celkový rozsah fakturovaných služieb nepresiahne 11.998,80 EUR s DPH/ rok 2013. Hodinová sadzba za poskytnuté právne služby je 180,00 EUR s DPH.
B/1933/12
faktúra
BADUCCI Legal, s.r.o.
35 872 900
1 980,00 EUR
14.01.2013
Predmet: Právne služby podľa prílohy za október 2012
B/1383/12
faktúra
BADUCCI Legal, s.r.o.
35 872 900
1 080,00 EUR
22.10.2012
Predmet: Právne služby podľa prílohy za obdobie september 2012
B/0902/12
faktúra
BADUCCI Legal, s.r.o.
35 872 900
1 620,00 EUR
10.08.2012
Predmet: Ekonomické a právne poradenstvo za obdobie 06/2012
B/0790/12
faktúra
BADUCCI Legal, s.r.o.
35 872 900
5 940,00 EUR
19.07.2012
Predmet: Právne služby za obd. 04/2012
B/0789/12
faktúra
BADUCCI Legal, s.r.o.
35 872 900
1 260,00 EUR
19.07.2012
Predmet: Právne služby za obd. 05/2012
B/0519/12
faktúra
BADUCCI Legal, s.r.o.
35 872 900
11 880,00 EUR
19.07.2012
Predmet: Právne služby
0063-12-EO
objednávka
BADUCCI Legal, s.r.o.
35 872 900
12 000,00 EUR
24.05.2012
Predmet: Výber dodávateľa: 1. Audítorské služby (Právny audit), 2. Ekonomické a právne poradenstvo.
B/1682/11
faktúra
BADUCCI Legal, s.r.o.
35 872 900
11 880,00 EUR
10.01.2012
Predmet: Právne služby za obd. 01.06.2011-31.08.2011
B/0095/11
faktúra
BADUCCI Legal, s.r.o.
35 872 900
2 160,00 EUR
07.07.2011
Predmet: Faktúra za právne služby za 01/2011
B/0777/11
faktúra
BADUCCI Legal, s.r.o.
35 872 900
6 120,00 EUR
14.06.2011
Predmet: Právne služby za mesiac máj 2011
B/0607/11
faktúra
BADUCCI Legal, s.r.o.
35 872 900
7 380,00 EUR
08.06.2011
Predmet: právne služby za mesiac apríl 2011
B/0574/11
faktúra
BADUCCI Legal, s.r.o.
35 872 900
5 580,00 EUR
13.05.2011
Predmet: Právne služby za mesiac marec 2011
246-11-EO
objednávka
BADUCCI Legal, s.r.o.
20 000,00 EUR
28.04.2011
Predmet: Všeobecné právne služby v zmysle slovenského právneho poriadku z rôzných oblastí s dôrazom na oblasť verejnej správy
B/0826/13
faktúra
BADUCCI Legal, s. r. o.
35872900
720,00 EUR
01.07.2013
Predmet: právne služby za máj 2013
B/1178/14
faktúra
BADUCCI Legal s.r.o.
35872900
1 452,00 EUR
25.09.2014
Predmet: Právne poradenstvo a inform. služby za obd. 05.08.2014-31.08.2014
B/1078/14
faktúra
BADUCCI Legal s.r.o.
35872900
7 656,00 EUR
08.09.2014
Predmet: Právne poradenstvo a inform. služby za obd. 23.07.2014-04.08.2014
0411/14/EO
objednávka
BADUCCI Legal s.r.o.
35872900
12 000,00 EUR
25.07.2014
Predmet: Právne poradenstvo a informačné služby. Dohodnutá odmena: 132,00 € s DPH na osobu/hodinu. Celkový rozsah fakturovaných služieb nedosiahne sumu 12 000,- EUR s DPH.
2019-747-FIN
zmluva
Bábky v nemocnici
42180805
3 300,00 EUR
05.08.2019
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK – dotačná schéma Participatívny rozpočet 2019 na úhradu časti nákladov projektu: "Bábky v nemocnici liečia i v roku 2019" (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 5/2018 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 5/2018“) a žiadosťou príjemcu o poskytnutie dotácie.
2017-876-KUL
zmluva
AZYL Production s.r.o.
35799498
2 000,00 EUR
26.09.2017
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z Bratislavskej regionálnej dotačnej schémy na podporu kultúry na úhradu časti nákladov projektu: "Festival AZYL 2017" (ďalej len "projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 2/2016 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len "VZN č. 2/2016") a s Uznesením Zastupiteľstva Bratislavského samosprávneho kraja č. 25/2017 zo dňa 31.03.2017.
K/0009/14
faktúra
AZ – MAN s.r.o.
25088742
33 510,60 EUR
07.07.2014
Predmet: Projekt Perimost - vybudovanie cykloodpočívadiel
B/0806/14
faktúra
AZ – MAN s.r.o.
25088742
9 058,66 EUR
07.07.2014
Predmet: Projekt Perimost - vybudovanie cykloodpočívadiel
2014-212-SaRP
zmluva
AZ - MAN s.r.o.
25088742
42 568,86 EUR
23.05.2014
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je záväzok zhotoviteľa zhotoviť za podmienok uvedených v tejto zmluve pre objednávateľa v rámci projektu PERIMOST, spolufinancovaného z Programu cezhraničnej spolupráce Slovenská republika – Rakúsko 2007 – 2013, na vlastné náklady a na svoje nebezpečenstvo dielo – cykloodpočívadlá, zadefinované v článku II. tejto zmluvy, v rozsahu realizačných projektov: - Cykloodpočívadlo Vysoká pri Morave, - Cykloodpočívadlo Svätý Jur, - Cykloodpočívadlo Malé Leváre, vypracovaných autorom: Ing. Peter Lobotka – AVI design, so sídlom na ul. Javorinská 25, 911 01 Trenčín, (ak je dátum – tak zo dňa) . Realizačné projekty sú neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy a tvoria prílohu č. 1 – 3 tejto zmluvy. 2. Zhotoviteľ sa zaväzuje pre objednávateľa vyhotoviť dielo podľa tejto zmluvy a toto dielo odovzdať v dohodnutom termíne. Objednávateľ sa zaväzuje riadne vyhotovené a odovzdané dielo prevziať a zaplatiť zaň cenu podľa článku IV. tejto zmluvy. 3. Zhotoviteľ je spoločnosťou, ktorá je pre objednávateľa spôsobilá zhotoviť dielo, a to v súlade s touto zmluvou a v takej kvalite, aby dielo zodpovedalo požiadavkám na jeho obvyklé užívanie, technickým požiadavkám/normám uvedeným v projekte a touto zmluvou vymieneným vlastnostiam.
2005-545-ZVZP
zmluva
AZ KOVO, s.r.o.
35739932
1 601,27 EUR
08.09.2011
Predmet: DODATOK č. 4 k Zmluve č. 80/SOUs/2005 o nájme nebytového priestoru.
0290/15/EO
objednávka
Azet.sk, a.s.
36023523
23 998,80 EUR
12.06.2015
Predmet: Zabezpečenie propagácie činností Úradu BSK - priorít Akčného plánu a PHSR BSK prostredníctvom PR článkov na internetových portáloch skupiny Azet.sk, a.s.
B/1961/12
faktúra
AXIMA,s.r.o.
17579406
988,80 EUR
15.01.2013
Predmet: Tlač blokov, brožúr - projekt RECOM SKAT
0850/12/EO
objednávka
AXIMA,s.r.o.
17579406
988,80 EUR
10.12.2012
Predmet: Zabezpečenie blokov a brožúr pre potreby projektu RECOM. Žiadame o vystavenie 3 originálov faktúry s názvom projektu a uvedenými jednotkovými cenami.
2017-668-KP
zmluva
AVORI s.r.o.
48128201
1 000,00 EUR
28.08.2017
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie mimoriadneho alebo osobitného významu na úhradu časti nákladov projektu: „Bežecká infografika pri Štrkoveckom jazere“ (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 2/2016 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 2/2016“) a s Uznesením Zastupiteľstva Bratislavského samosprávneho kraja č. 25/2017 zo dňa 31.3.2017.
B/1878/13
faktúra
AV MED s.r.o.
46374400
6,97 EUR
18.12.2013
Predmet: Za zdravotný výkon na účely odkázanosti na soc.službu - 1 pacient
B/0051/13
faktúra
AUTO VALUŠEK, s.r.o.
31319823
1 346,64 EUR
20.02.2013
Predmet: Servis služob.motorového vozidla AUDI A8 BA 121 TV
B/0050/13
faktúra
AUTO VALUŠEK, s.r.o.
31319823
984,66 EUR
20.02.2013
Predmet: Servis služob.motorového vozidla AUDI A8 BA 121 TV
0062/13/EO
objednávka
AUTO VALUŠEK, s.r.o.
31319823
1 346,64 EUR
28.01.2013
Predmet: Oprava služobného motorového vozidla AUDI A8 BA 121 TV ( výmena predných a zadných kotúčov a platničiek. Odstránenie zistených nepredpokladaných závad na vozidle . Celková suma za poskytnuté služby nepresiahne 1280,85 EUR s DPH.
0028/13/EO
objednávka
AUTO VALUŠEK, s.r.o.
31319823
984,66 EUR
24.01.2013
Predmet: Servis služobného motorového vozidla AUDI A8 Ba 121 TV po 90 000 km ( výmena oleja a filtrov, kontrola brzdového systému, kontrola osvetlenia , vyčistenie klimatizácie, oprava - odstránenie zistených nepredpokladaných závad na vozidle. Celková suma za poskytnuté služby nepresiahne 980,00 EUR s DPH.
421-11-EO
objednávka
Autoškola WASO
1 500,00 EUR
08.06.2011
Predmet: povinné preškolenie vodičov referentov, pracovníkov BSK
2005-421-ZVZP
zmluva
Autoservis A.S.M. s.r.o.
35 819 863
1 852,48 EUR
08.09.2011
Predmet: DODATOK č. 5 k Zmluve č. 81/SOUs/2005 o nájme nebytového priestoru.
2018-229-INF
zmluva
Autocont SK a.s.
36396222
0,00 EUR
25.05.2018
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je záväzok zmluvných strán zachovávať mlčanlivosť o dôverných informáciách, s ktorými boli zmluvné strany oboznámené, alebo ktoré získali alebo mali z titulu spolupráce k dispozícii.
0255/15/EO
objednávka
Autocares Ramón S.L.
132,00 EUR
28.05.2015
Predmet: Zabezpečenie autobusového transferu počas stretnutia štyroch interregionálnych programov vo Valencii, Španielsku v termíne 27.5.2015. Bus transfer during the 4 Pan-European Programmes meeting in Valencia, Spain on May 27th 2015. Bus capacity: app. 20 persons.
2017-99-SOC
zmluva
Autisti n.o.
31821553
6 482,50 EUR
27.01.2017
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytovanie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) z rozpočtu BSK príjemcovi, v zmysle § 71 a § 81 písm. l) zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“).
2016-136-SOC
zmluva
Autisti n.o.
31821553
6 482,50 EUR
15.04.2016
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytovanie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) z rozpočtu BSK príjemcovi, v zmysle § 71 a § 81 písm. l) zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“).
2015-38-SOC
zmluva
Autisti n.o.
31821553
12 450,00 EUR
26.01.2015
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytovanie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) z rozpočtu BSK príjemcovi, v zmysle § 71 a § 81 písm. l) zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“).
2014-66-SOC
zmluva
Autisti n.o.
31821553
12 447,72 EUR
25.02.2014
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytovanie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) z rozpočtu BSK príjemcovi, v zmysle § 71 a § 81 písm. l) zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“).
2012-614-SOC
dodatok
Autisti n.o.
31821553
0,00 EUR
18.07.2013
Predmet: Bod 1. Článok I. Zmluvné strany bod 2. pôvodné znenie sa ruší a nahrádza sa nasledovným znením: Príjemca: Autisti – Agentúra špecializovaných služieb pre autistov a iné zdravotné postihnutia, nezisková organizácia, skrátený názov Autisti n.o. Sídlo: Súťažná 18, 821 08 Bratislava V zastúpení: PhDr. Katarínou Sabovou - štatutárom Bankové spojenie: Tatra banka, a.s. Číslo účtu: IČO: 31821553 Bod 2. Článok IV. Miesto poskytovania sociálnej služby pôvodné znenie sa ruší a nahrádza sa nasledovným znením: 1. Príjemca poskytuje špecializované sociálne poradenstvo v neziskovej organizácii Autisti – Agentúra špecializovaných služieb pre autistov a iné zdravotné postihnutia, nezisková organizácia, skrátený názov Autisti n.o., Súťažná 18, 821 08 Bratislava a na území Bratislavského samosprávneho kraja. Bod 3. Článok XI. Ostatné ustanovenia pôvodné znenie bodu 7 sa ruší a nahrádza sa nasledovným znením: 7. Zmluvné vzťahy, ktoré nie sú upravené v tejto zmluve, sa spravujú príslušnými ustanoveniami zákona o sociálnych službách a zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, ako aj ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi.
2013-81-KP
zmluva
Autisti n.o.
31821553
500,00 EUR
12.04.2013
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Nízkoprahové komunitné stretnutia pre ľudí s duševnými poruchami" (ďalej ako „projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
2012-614-SOC
zmluva
Autisti n.o.
31821553
16 596,96 EUR
27.12.2012
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytnutie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) z rozpočtu BSK príjemcovi, v zmysle § 71 a § 81 písm. l) zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“).
2022-91-SOC
zmluva
Autistické centrum Andreas, n.o.
31821677
106 456,61 EUR
08.02.2022
Predmet: Zmluva č. 1/2022/FPP/ŠSP - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby.
2021-107-SOC
dodatok
Autistické centrum Andreas, n.o.
31 821 677
50 529,23 EUR
24.06.2021
Predmet: Dodatok č. 2 k Zmluve č. 1/2021/FPP/ŠSP - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby.
2021-107-SOC
dodatok
Autistické centrum Andreas, n.o.
31 821 677
0,00 EUR
19.05.2021
Predmet: Dodatok č. 1 k Zmluve č. 1/2021/FPP/ŠSP-OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby.
2021-107-SOC
zmluva
Autistické centrum Andreas, n.o.
31 821 677
101 058,46 EUR
09.02.2021
Predmet: Zmluva č. 1/2021/FPP/ŠSP - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby
2020-78-SOC
zmluva
Autistické centrum Andreas, n.o.
31 821 677
89 069,54 EUR
22.01.2020
Predmet: Zmluva č. 2/2020/FPP/ŠSP - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby. Predmetom zmluvy je poskytovanie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) z rozpočtu BSK príjemcovi, v zmysle § 75 a § 81 písm. l) zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“).
2019-88-SOC
zmluva
Autistické centrum Andreas, n.o.
31 821 677
89 069,00 EUR
13.02.2019
Predmet: Zmluva č. 2/2019/FPP/ŠSP - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby.
2018-27-SOC
dodatok
Autistické centrum Andreas, n.o.
31821677
59 788,50 EUR
17.07.2018
Predmet: Dodatok č. 1 k Zmluve č. 2/2018/FPP/ŠSP - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby
2018-27-SOC
zmluva
Autistické centrum Andreas, n.o.
31821677
39 859,00 EUR
23.02.2018
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytovanie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) z rozpočtu BSK príjemcovi, v zmysle § 71 a § 81 písm. l) zákona č. 448/2008 Z. z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“).
2014-59-SOC
zmluva
Autistické centrum Andreas, n.o.
31821677
33 193,92 EUR
25.02.2014
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytovanie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) z rozpočtu BSK príjemcovi, v zmysle § 71 a § 81 písm. l) zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“).
2012-690-SOC
zmluva
Autistické centrum Andreas, n.o.
31 821 677
33 193,92 EUR
28.12.2012
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytnutie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) z rozpočtu BSK príjemcovi, v zmysle § 71 a § 81 písm. l) zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“).
2012-15-SOC
zmluva
Autistické centrum Andreas, n.o.
31 821 677
24 895,44 EUR
24.01.2012
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytnutie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) z rozpočtu BSK príjemcovi, v zmysle § 71 a § 81 písm. l) zákon č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“).
2011-236-SOC
zmluva
Autistické centrum Andreas, n.o.
31 821 677
16 596,96 EUR
14.02.2011
Predmet: Zmluva o poskytnutí finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby
2015-883-SOC
zmluva
Autistické centrum Andreas, n. o.
31821677
38 895,00 EUR
04.01.2016
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytovanie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) z rozpočtu BSK príjemcovi, v zmysle § 71 a § 81 písm. l) zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“).
2017-39-SKO
zmluva
Autistické centrum Andreas n.o.
31821677
0,00 EUR
17.01.2017
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie poskytovateľom v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja o poskytovaní príspevkov z vlastných príjmov Bratislavského samosprávneho kraja jazykovým školám a školským zariadeniam v zriaďovateľskej pôsobnosti Bratislavského samosprávneho kraja a o poskytovaní dotácií jazykovým školám, základným umeleckým školám a školským zariadeniam, ktoré nie sú v zriaďovateľskej pôsobnosti Bratislavského samosprávneho kraja pre: Súkromné centrum špeciálno-pedagogického poradenstva, Galandova 7, 811 06 Bratislava
2014-645-SOC
zmluva
Autistické centrum Andreas n.o.
31821677
37 350,00 EUR
07.01.2015
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytovanie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) z rozpočtu BSK príjemcovi, v zmysle § 71 a § 81 písm. l) zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“).
2017-57-SOC
zmluva
Autistické centrum Andreas n. o.
31821677
38 895,00 EUR
25.01.2017
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytovanie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) z rozpočtu BSK príjemcovi, v zmysle § 71 a § 81 písm. l) zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“).
B/1965/11
faktúra
Austria Trend Hotel Management Slovakia, spol. s r. o.
44 657 455
9 000,00 EUR
11.01.2012
Predmet: Vyúčtovacia faktúra k Z/0076/11-konferenčná miestnosť, technické vybavenie,catering-medzinárodná konferencia-08.-09.12.2011-OP INTERACT RO. Vyúčtovacia faktúra k Z/0076/11-konferenčná miestnosť, technické vybavenie, catering-medzinárodná konferencia-08.-09.12.2011-OP INTERACT RO
2011-687-INTRCT
zmluva
Austria Trend Hotel Management Slovakia, spol. s r. o.
44 657 455
9 000,00 EUR
03.10.2011
Predmet: ZMLUVA O USPORIADANÍ SPOLOČENSKÉHO PODUJATIA. Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie miestností, technického vybavenia a služieb poskytovateľa pre organizátora dňa 08. 12. 2011 a dňa 09. 12. 2011 v čase od 09:00 hod. do 18:00 hod. podľa špecifikácie uvedenej v článku II. tejto zmluvy.
B/0786/13
faktúra
Aurex, s.r.o.
31325483
9 768,00 EUR
03.07.2013
Predmet: v súlade so Zmluvou o dielo "Program hosp. a soc.rozvoja BSK-2014-2020- za spracovanú 3. etapu prác (Programová časť+kompletizácia diela)
2016-829-ÚPaGIS
zmluva
AUREX, spol. s r.o.
31 325 483
60 000,00 EUR
11.11.2016
Predmet: Zmluva o dielo. Predmetom tejto zmluvy sú služby týkajúce sa vypracovania územnoplánovacej dokumentácie. Zmeny a doplnky č. 1 územného plánu regiónu - Bratislavský samosprávny kraj (ďalej ako "ZaD č.1 ÚPN R BSK"), spolupôsobenia pri prerokovaní a vyhodnocovaní pripomienok, vypracovania čistopisu ZaD č.1 ÚPN R BSK a plného znenia územného plánu regiónu - Bratislavský samosprávny kraj v znení ZaD č.1 ÚPN R BSK s geografickou databázou, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť podľa ustanovení tejto zmluvy.
0413/14/EO
objednávka
AUREX, spol. s r.o.
31325483
19 800,00 EUR
30.07.2014
Predmet: Zabezpečenie 2 štúdií v rámci projektu TRANSDANUBE na tému "Ponuky udržateľnej dopravy v podunajskom regióne" v zmysle opisu predmetu zákazky a dodacích podmienok v prílohe. Položka č.1 - Štúdia vybraných prístavísk k dopravnému lodnému spojeniu DUNAJBUS na trase Hamuliakovo - Bratislava s možnosťou prepojenia na Hainburg a Viedeň. Položka č.2 - Štúdia uskutočniteľnosti využitia vodného toku Malý Dunaj na vznik nových alternatívnych dopravných prepojení v území medzi Bratislavou a Komárnom. Termín odovzdania štúdií najneskôr do 20.9.2014. Prezentácia štúdií na národnom workshope TransDanube, termín najneskôr do 30.9.2014. Vystavenie faktúry v 3 origináloch s názvom projektu Transdanube a uvedenými jednotkovými cenami.
K/0060/13
faktúra
AUREX, spol. s r.o.
31325483
7 740,00 EUR
13.01.2014
Predmet: Za vypracovanie 6. etapy - čistopis"Územného plánu regiónu - Bratislavský samosprávny kraj"
K/0058/13
faktúra
AUREX, spol. s r.o.
31325483
7 797,44 EUR
16.12.2013
Predmet: Za dotlač materiálov - výkresov textov a lam. výkresov - "Územného plánu regiónu-Bratislavský samosprávny kraj"
0790/13/EO
objednávka
AUREX, spol. s r.o.
31325483
7 798,44 EUR
14.11.2013
Predmet: Dotlač materiálov - výkresov a textov laminovanie Územného plánu regiónu v ktorej sme objednávali 5. etapu - Návrh UPN R BSK a 6. etapu - príprava a tlač čistopisu. Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky. Celková suma je 7797,44 EUR s DPH.