Dokumenty:
zobraziť na stránke
2021-207-ZDR
zmluva
DÓVERA zdravotná poisťovňa, a. s.
35 942 436
0,00 EUR
12.03.2021
Predmet: ZMLUVA O POSKYfOVA NÍ
ZDRAVOTNEJSTAROSTLIVOSTI
č. 71SSAS001121. Poskytovatef sa za podmienok stanovených v Zmluve a vo Všeobecných zmluvných podmienkach pre
zdravotnú starostlivosť (ďalej len „VZP") zavazuje poskytovať poistencom Poisťovne a ďalším osobám
uvedeným vo VZP zdravotnú starostlivosť plne alebo čiastočne uhrádzanú z verejného zdravotného
poistenia.
2019-1068-OIČaVO
zmluva
Pittel + Brausewetter s.r.o.
35943653
356 371,09 EUR
13.11.2019
Predmet: Zmluva o dielo. PREDMET ZMLUVY: Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať za podmienok stanovených v tejto zmluve všetky práce a dodávky pre uskutočnenie diela: „Vybudovanie športového areálu / SPŠ elektrotechnická, Karola Adlera č. 5, Bratislava“ .
Predmetom zákazky sú stavebné práce k zabezpečeniu vybudovania športového areálu na SPŠ elektrotechnická, Karola Adlera č. 5, Bratislava- mestská časť Dúbravka v rozsahu prác a dodávok podľa projektovej dokumentácie. Stavebné práce zahŕňajú vybudovanie troch oplotených športových plôch školského areálu - futbalové, multifunkčné, tenisové ihrisko a ich umelého osvetlenia.
2019-1068-OIČaVO
dodatok
Pittel + Brausewetter s.r.o.
35943653
0,00 EUR
07.05.2020
Predmet: Dodatok č. 1 k Zmluve o dielo. Objednávateľ a Zhotoviteľ uzatvorili dňa 12.11.2019 Zmluvu o dielo na predmet zákazky “Vybudovanie športového areálu SPŠ elektrotechnická, Karola Adlera č.5, Bratislava. Z dôvodu vyhlásenia mimoriadnej situácie na území Slovenskej republiky a s tým súvisiacimi opatreniami vyhlásenými Úradom verejného zdravotníctva SR pri ohrození verejného zdravia, nie je možné dodržať termín dokončenia a odovzdania diela. Zmluvné strany sa dohodli, že vzhľadom na súčasnú situáciu uzatvoria tento dodatok, ktorým dôjde k predĺženiu termínu vykonania a odovzdania celého diela.
2019-13-SaRP
zmluva
LUKNAR s.r.o.
35944421
6 352,80 EUR
31.01.2019
Predmet: Predmet zmluvy bude financovaný z prostriedkov Bratislavského samosprávneho kraja pre Strednú odbornú školu informačných technológií Hlinická 1, Bratislava v rámci projektu "Centier odborného vzdelávania a prípravy".
Predmetom tejto kúpnej zmluvy je záväzok predávajúceho dodať kupujúcemu "tovar - (dodávka a montáž) materiálno-technického vybavenia" (kuchynské vybavenie) podľa špecifikácie v prílohe č. 1, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy (ďalej len "tovar") a previesť na kupujúceho vlastnícke práva k tomuto tovaru a záväzok kupujúceho zaplatiť za dodanie tovaru a jeho montáž cenu podľa čl. IV tejto zmluvy a úprava vzájomných práv a povinností zmluvných strán s tým súvisiacich, ako aj ďalších skutočností vyplývajúcich z tejto zmluvy.
0354/15/EO
objednávka
Deloitte Advisory s.r.o.
35946067
23 400,00 EUR
02.07.2015
Predmet: Výber poskytovateľa služieb týkajúcich sa podpory organizácie INTERACT pri výbere kolaboračnej platformy / Selection of a service provider to support the INTERACT organization in a process of collaboration platform selection. Cieľom tejto novej kolaboračnej platformy je nahradiť niektoré zo súčasných komunikačných nástrojov jednou komplexnou platformou a zlepšiť celkovú používateľskú skúsenosť s informačnými technológiami. The aim of a new collaboration platform is to replace some of the existing communication tools by one complex platform and improve overall users’ experience. Presná špecifikácia bola zadaná prostredníctvom dopytu v el.aukčnom systéme.
0242/14/EO
objednávka
Deloitte Advisory s.r.o.
35 946 067
17 880,00 EUR
25.04.2014
Predmet: INTERACT IACS internal assessment/Interné hodnotenie komunikačných nástrojov INTERACTu. Internal assessment of INTERACT Communication Tools.The assessment should include an analysis of the current available tools, their use and costs, a determination of the next programming period needs in terms of software and infrastructure and a set of proposals for the future. Interné hodnotenie komunikačných nástrojov INTERACT. Hodnotenie bude obsahovať analýzu súčasných dostupných nástrojov, ich využitie, náklady, stanovenie potrieb programu na softvér a infraštruktúru pre pripravované programovacie obdobie a zoznam návrhovaných riešení.
0615/12/EO
objednávka
Cmart s.r.o.
35946458
1 440,00 EUR
27.09.2012
Predmet: Zabezpečenie vystúpenia umeleckej skupiny Muzikanti a choduliari na podujatí slávnostného otvorenia Cyklomosta Devínska Nová Ves - Schlosshof. Vystúpenie sa uskutoční 22.9.2012 v Devínskej Novej Vsi,bude v celkovej minutáži:150 minút. Predpokladaný čas vystúpenia:11:00 -17:00.