Dokumenty:
zobraziť na stránke
0001/14/EO
objednávka
SOUKENÍK - ŠTRPKA, s.r.o.
36862711
11 999,90 EUR
15.01.2014
Predmet: Poradenstvo, konzultácie a realizácia agendy spojenej s riešením pracovnoprávnych a obchodných sporov pre potreby OP INTERACT. Dohodnutá odmena: 120,- € s DPH/hod. Celkový rozsah fakturovaných služieb nepresiahne sumu 11 999,90- € s DPH s nasledovnými podmienkami: mesačné predkladanie rozsahu činností v hodinách s podrobným popisom vykonaných úkonov s doložením všetkých písomných podaní, analýz a stanovísk. Priznané náhrady trov právneho zastúpenia ste povinní poukázať do 31. 12. 2013 na číslo účtu BSK, od 1.1.2014 na číslo účtu: spolu so zaslaním informácie, ktorého konania sa priznané trovy týkali.
0002/14/EO
objednávka
SOUKENÍK - ŠTRPKA, s.r.o.
36862711
11 999,90 EUR
15.01.2014
Predmet: Analýza právnej dokumentácie pre OP INTERACT a jej overovanie. Dohodnutá odmena: 120,- € s DPH/hod. Celkový rozsah fakturovaných služieb nepresiahne sumu 11 999,90- € s DPH s nasledovnými podmienkami: mesačné predkladanie rozsahu činností v hodinách s podrobným popisom vykonaných úkonov s doložením všetkých písomných podaní, analýz a stanovísk. Priznané náhrady trov právneho zastúpenia ste povinní poukázať do 31. 12. 2013 na číslo účtu BSK, od 1.1.2014 na číslo účtu:spolu so zaslaním informácie, ktorého konania sa priznané trovy týkali.
0003/15/EO
objednávka
Deloitte Slovakia s. r. o.
35700416
22 200,00 EUR
21.01.2015
Predmet: Detailná analýza a špecifikácia požiadaviek na budúcu kolaboračnú platformu INTERACTu / Detailed analysis and requirement specification of a future collaboration platform of INTERACT.Cieľom tejto novej kolaboračnej platformy je nahradiť niektoré zo súčasných komunikačných nástrojov jednou komplexnou platformou a zlepšiť celkovú používateľskú skúsenosť s informačnými technológiami.The aim of a new collaboration platform is to replace some of the existing communication tools by one complex platform and improve overall users' experience.
0004/15/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
140,00 EUR
23.01.2015
Predmet: Zabezpečenie ubytovania s raňajkami pre zamestnanca oddelenia INTERACT Sekretariát Szabolcsa Csahóka z dôvodu účasti na zahraničnej pracovnej ceste v Kodani, Dánsko v termíne 14.-15.1.2015. Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a. s. a Úradom BSK.
0005-12-EO
objednávka
PANELMEDIA s.r.o.
36702404
9 979,20 EUR
24.02.2012
Predmet: Objednávame si u Vás prezentačné stolíky a rpll-up-y na základe špecifikácie a to k projektu "Deň župných škôl v Avione". Prosíme o vyhotovenie, branding a potlačenie 33 ks prezentačných stolíkov (120x50x95 + tyče s vrchným panelom 100x40 s potlačou + servis + dodanie s inštaláciou) a ich doručenie do sídla BSK, alebo miesta podujatia ako aj 10 ks roll up (70x200) s potlačou a vyhotovením. Konečná cena je 9979,20 Eur s DPH.
0005/13/EO
objednávka
Ing. Renáta Šimoníková - SALRYPLUS
46296441
96,00 EUR
24.01.2013
Predmet: Účasť na odbornom seminári "Ročné zúčtovanie preddavkov na daň, ročný výkaz pre UPSVR za rok 2012, výpočet čistej mzdy po zmenách v daňovom, sociálnom, zdravotnom systéme a v Zákonníku práce od 1.1.2013" pre Ing. Gabrielu Poliačikovú a Beátu Kostickú, ktorý sa uskutoční dňa 16.1.2013 v Bratislave.
0005/15/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
355,01 EUR
23.01.2015
Predmet: Zabezpečenie spiatočnej letenky na trase Viedeň-Kodaň-Viedeň pre zamestnanca Czabolcsa Csahóka z dôvodu účasti na zahraničnej pracovnej ceste v Kodani, Dánsko v termíne 14.-15.1.2015. Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a. s. a Úradom BSK.
0006/13/EO
objednávka
EXTRAORDINARY, s.r.o.
36185418
970,00 EUR
24.01.2013
Predmet: Technicko-organizačné, prevádzkové zabezpečenie podujatia Župné školy v Avione, Zvukár, mixpult, 2x hand, cd prehrávač, doprava, montáž, demontáž, Technické zabezpečenie, montáž a demontáž pódia , asistencia pri montáži a demontáži stánkov 3 osoby, kabeláž a elektrické rozvody k stánkom, celodenný produkčný dozor 1 osoba, čítaný reklamný oznam, režijné a produkčné náklady 1 osoba, zabezpečenie reklamnej plochy
0008/13/EO
objednávka
Floowie Slovakia, s.r.o.
44799896
3 600,00 EUR
24.01.2013
Predmet: Poskytovanie elektronických mediálnych služieb a publikácií s možnosťou interaktívnych a multimediálnych prvkov (audio, video, flash animácie) a podporou mobilného rozhrania na obdobie od 12.01.2013 - 31.12.2013. Celkový rozsah prác je uvedený v špecifikácii, ktorá tvorí prílohu objednávky.
0008/14/EO
objednávka
EXTRAORDINARY, s.r.o.
36185418
1 495,00 EUR
15.01.2014
Predmet: Technicko-organizačné, produkčné a koordinačné zabezpečenie podujatia Župné školy v Avione 2014 a to nasledovné : Výroba 1 ks bannerov rozmer 310 x 100, ozvučenie priestoru a zvukár - mix pult, 2 x hand, CD prehrávač, doprava, montáž, demontáž, technické zabezpečenie - montáž a demontáž pódia, asistencia pri montáži a demontáži stánkov, kabeláž a elektrické rozvody k stánkom, zabezpečenie a výroba: čítaný a reklamný oznam , režijné a produkčné náklady 1 osoba 06:00 - 20:00. Výška a rozsah prác (viď špecifikácia) boli vyšpecifikované prostredníctvom dopytu v el. aukčnom systéme.
0008/15/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
520,37 EUR
11.02.2015
Predmet: Zabezpečenie ubytovania pre 6 osôb s raňajkami v Hoteli Grand Nymburk, 3*, v termíne 19.-20.01.2015 (1 noc) a letenku smer Košice- Bratislava v termíne 21.1.2015 o 8,35h pre predsedu Úradu BSK p. Pavla Freša. Táto suma sa bude čerpať z Komisionárskej zmluvy č.2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a.s. a Úradom BSK.
0009/15/EO
objednávka
R E X s.r.o.
31 560 474
1 285,67 EUR
22.01.2015
Predmet: Zabezpečenie systému "DRON" na vyhotovovanie propagačných (fotografických a audiovizuálnych) záberov. Presná špecifikácia bola zadaná prostredníctvom dopytu v el.aukčnom systéme. Celková suma za dodaný tovar je vrátane dopravy na Úrad BSK.
0010/14/EO
objednávka
Plotbase s.r.o.
45674515
1 149,00 EUR
21.01.2014
Predmet: 5 ks obojstranných roll-upov určených pre propagáciu vybraných stredných odborných škôl v rámci projektu EdTRANS. Celková suma za poskytnuté služby nepresiahne 1.149,- EUR s DPH. Služba bude hradená z OŠ 965. Prosím o vystavenie faktúr v 4 origináloch s uvedením názvu projektu EdTRANS. Služba bude hradená z OŠ 965. Prosím o dodanie 3 originálov faktúry s uvedením názvu projektu EdTRANS.
0010/15/EO
objednávka
VERSUS, a.s.
35795115
11 389,20 EUR
28.01.2015
Predmet: Technické zabezpečenie tlače a distribúciu mesačníka Bratislavský kraj (BK, vydanie 01/2015) v celkovom náklade 282 000 ks. Výška a rozsah prác (viď špecifikácia) boli vyšpecifikované prostredníctvom dopytu v el. aukčnom systéme.