portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

obec Jasov
Košický kraj, okres Košice - okolie
zverejnené dokumenty: 2287
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
Objednávky 1 - 6 2024
objednávka
Obec Jasov objednávky
0,00 EUR
09.07.2024
Predmet: Obec Jasov objednávky 1 - 6 2024
Objednávky 10 - 12 2023
objednávka
Obec Jasov
0,00 EUR
23.01.2024
Predmet: Objednávky 10 - 12 2023
Objednávky 7 - 9 2023
objednávka
Obec Jasov
0,00 EUR
23.01.2024
Predmet: Objednávky 7 - 9 2023
Objednávky lesy 2023
objednávka
Objednávky lesy 2023
0,00 EUR
10.01.2024
Predmet: Objednávky lesy 2023
Objednávky obec 4 - 6 2023
objednávka
Objednávky obec 4 - 6 2023
0,00 EUR
10.01.2024
Predmet: Objednávky obec 4 - 6 2023
Objednávky 1 - 3 2023
objednávka
Objednávky obec 1 - 3 2023
0,00 EUR
10.01.2024
Predmet: Objednávky obec 1 - 3 2023
Objednávky 10., 11. 2022
objednávka
Obec Jasov
0,00 EUR
27.01.2023
Predmet: Objednávky 10.-11.2022
Objednávky III.Q 2022
objednávka
Obec Jasov
0,00 EUR
27.01.2023
Predmet: Objednávky 7. - 9. 2022
Objednávky II.Q 2022
objednávka
Obec Jasov
0,00 EUR
27.01.2023
Predmet: Objednávky 4.-6.2022
Objednávky 1 - 3 2022
objednávka
Objednávky I.Q 2022
0,00 EUR
15.06.2022
Predmet: Objednávky za 1 - 3 2022
8/2100015/1
objednávka
Ing.Ondrej Bajza - Ecolandia
50506935
3 040,00 EUR
11.02.2022
Predmet: Stručný popis: Objednávame si u Vás 19 ks hygienických drevených latrín so sedátkom, v cene 160EUR/1ks, na faktúru. A to v rámci zabezpečenia karanténnych opatrení v obci Jasov pre Covid-19. Celková suma zahŕňa dopravu aj montáž. Položky
8/2100046
objednávka
Autokemping Jasov s.r.o.
53940628
0,00 EUR
11.02.2022
Predmet: Stručný popis: Objednávame si u Vás catering na 6.10.2021 Položky
8/2100047
objednávka
ALEX kovový a školský nábytok s.r.o.
36553859
2 551,20 EUR
11.02.2022
Predmet: Stručný popis: Objednávame si u Vás Plastový stôl obdĺžnik, kovové nohy 4ks - 484,80EUR, Plastová stolička 48ks-1209,60EUR, Donald stôl šesťuholník, celodrevený 4ks- 782,40EUR. Cena Dopravy 74,40EUR Položky
8/2100048
objednávka
Salexcontrol s.r.o.
47578459
500,00 EUR
11.02.2022
Predmet: Stručný popis: Objednávame si u Vás inštaláciu a dodanie svietidla LED, osvetlenie obeného úradu- východná strana a následnú opravu inštalácie. Položky
8/2100049
objednávka
Salexcontrol s.r.o.
47578459
1 548,00 EUR
11.02.2022
Predmet: Stručný popis: Objednávame si u Vás revíziu VTZ elektroinštalácie bytového domu Jasov Ku kachličkárni 744/5A-6A , 12 bytových jednotiek a spoločné priestory RE RS pri vchode č-5 RE RS pri vchode č-6 Položky
8/2100050
objednávka
Salexcontrol s.r.o.
47578459
1 534,80 EUR
11.02.2022
Predmet: Stručný popis: Objednávame si u Vás revíziu VTZ elektroinštalácie bytového domu Jasov Ku kachličkárni č-3 a 5, 19 bytových jednotiek a spoločné priestory VRIS/RIS-4 / RIS-2 / HRE-1/HRE-2/Rozvádzač PL Položky
8/2100051
objednávka
Peter Dzurik
54227003
4 950,00 EUR
11.02.2022
Predmet: Stručný popis: Objednávame si u Vás vyčistenie brehu rieky Bodvy od naplaveného odpadu na úseku od Jasovskej jaskyne po ul. Medzevská č.d.487 a jeho následnú nákladku do veľkokapacitných kontajnerov. Položky
8/2100052
objednávka
GeoCassa, s.r.o.
51134217
2 100,00 EUR
11.02.2022
Predmet: Stručný popis: Na základe vzájomnej dohody si u Vás objednávame poskytnutie služby: Konzultant jednoduchých pozemkových úprav /JPÚ/ v rámci výzvy OPLZ-PO5-2020-4 pre projekt s názvom: „ Vysporiadanie pozemkov v obci Jasov z dôvodov podľa § 2 ods. 1 písm h)“, podľa priloženého uzniesenia Obce Jasov schváleného dňa 25.6.2021. Úlohou poskytovateľa bude: • realizovať úvodné konzultácie s dotknutými účastníkmi /vlastníkmi pozemkov/ • spracovanie úvodných podkladov a ich odovzdanie príslušnému odboru okresného úradu ako prílohu žiadosti o povolenie JPÚ. • zabezpečiť individuálne alebo skupinové /ak to bude možné/ stretnutia za účelom informovania, usmernenia a vysvetlenia výhod JPÚ. Cieľom je získať aktívny súhlas nadpolovičnej väčšiny vlastníkov pozemkov podľa výmery, so začatím JPÚ. Dohodnutá cena celkom: 2 100,00 €, / t.j. 30 hod. x 70€ = 2 100,00 € / Platobné podmienky: - vystavenie 1. faktúry vo výške 1 050,00 € (50% z dohodnutej ceny celkom) pri doručení úvodných podkladov okresnému úradu a po schválení žiadosti o NFP - vystavenie 2. faktúry vo výške 1 050,00 € (50% z dohodnutej ceny celkom) po nadobudnutí právoplatnosti rozhodnutia o povolení JPÚ a po schválení žiadosti o NFP Platby za jednotlivé faktúry budú oprávnené až po splnení vyššie uvedených podmienok Termín plnenia: - začiatok činnosti bezprostredne po doručení a prevzatí Objednávky poskytovateľom a poskytnutí všetkých podkladov zo strany objednávateľa /obvod JPÚ/. - koniec činnosti právoplatné rozhodnutie o začatí JPÚ . Osobitné dojednanie: Poskytovateľ má povinnosť strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Položky
8/2100053
objednávka
HOLZKNECHT, spol. s r.o.
36853518
0,00 EUR
11.02.2022
Predmet: Stručný popis: Objednávame si u Vás zemné práce s pracovnými mechanizmami v obci Jasov podľa dohody: - úprava koryta rieky Bodva a rozhrňovania zeminy v rómskej osade na ulici Medzevskej pri bytovkách a domčekoch ZENIT. Zároveň si objednávame aj úpravu cesty na Lucia Baňa, sklad Borzo a v oblasti Haršaš prekopanie cesty Položky
8/2100054
objednávka
pre Vás, s.r.o.
53123727
0,00 EUR
11.02.2022
Predmet: Stručný popis: Objednávame si u Vás 100ks Antigénové testy na špičku nosa - 2,29 bez DPH/kus Položky
8/2100055
objednávka
Salexcontrol s.r.o.
47578459
4 810,33 EUR
11.02.2022
Predmet: Stručný popis: Objednávame si u Vás rozšírenie obecného kamerového systému na základe Vašej cenovej ponuky č.402117 nasledovne: 1. Monitoring priestranstva pred kostolom a časti cintorína (3 kamery) fáza 1 príprava kabeláže a montáž 1 kamery 2. Monitoring priestranstva pred bytovkou (2 kamery) – fáza 1 príprava kabeláže Príslušenstvo: 1. IP kamera Dahua s IR prísvitom 1 ks 214,26 € 2. Montážna pätica 1 ks 22,20 € 3. Adaptér pre montáž kamery na stĺp 1ks 23,04 € 4. HDD 4 TB 1 ks 150 € 5. Parkový oceľový stĺp s prírubou H -7m(zinkovaný) 1 ks 590,40 € 6. Betónová pätka pre stĺpy s výškou 7-10m 1 ks 117,60 € 7. FTP c.5E 1500 m 882 € 8. Optický kábel 220 m 131,64 € 9. Optický prevodník 2 ks 332,64 € 10. 8-portový PoE switch priemyselný 2 ks 348 € 11. Kamerový rozvádzač 1 ks 420 € 12. Montážny a kotviaci materiál 1 ks 165,60 € 13. Zváranie optického vlákna (výška nad 1,5m) 12 ks 141,12 € 14. Práce celkom 1 ks 954 15. Výkopové práce pre pätku a kábel 1 bal 186 € 16. Zmeny v existujúcich rozvádzačoch 2 ks 132 €: Položky
8/2100056
objednávka
FLORIAN, s.r.o.
36427969
3 800,00 EUR
11.02.2022
Predmet: Stručný popis: Objednávame si u Vás na základe Vašej cenovej ponuky CP20210553 z 26.11.2021 nasledovné príslušenstvo: Položky: Suma DPH 633.330 Eur, Svietidlo LED iskra, 6.0008 ks, Suma položky 143.000 Eur, Sada - chrbticová doska Spencer FLASH ROCK PIN, 1.0000 ks, Suma položky 273.670 Eur, Defibrilátor ZOLL AED Plus so skrinkou s alarmom AIVIA 100, 1.0000 ks, Suma položky 1383.330 Eur, FLIR K2 TERMOKAMERA PRE HASIČOV, 1.0000 ks, Suma položky 1366.670 Eur
8/2100057
objednávka
FLORIAN, s.r.o.
36427969
2 394,80 EUR
11.02.2022
Predmet: Stručný popis: Objednávame si u Vás na základe Vašej cenovej ponuky CP20210552 z 26.11.2021 Veľkosti a počet jednotlivých odevov sú v prílohe tejto objednávky Položky: Hasičský opasok FIREMAN, 6.0005 ks, Suma položky 245.000 Eur, Kukla Nomex konfort Florian, 6.0000 ks, Suma položky 107.520 Eur, Pánska hasičská rovnošata FLORIAN PS II (UBO), 1.9998 ks, Suma položky 96.330 Eur, Bunda do pása Pilot, 12.0000 ks, Suma položky 540.000 Eur, Kravata tmavomodrá so znakom DPO / EXKLUZÍV, 12.0000 ks, Suma položky 96.000 Eur, Suma DPH 399.130 Eur, Pánske termo nohavice, 15.0000 ks, Suma položky 247.500 Eur, Pánsky termonátelník, 15.0027 ks, Suma položky 275.000 Eur, Mikina HASIČI DHZO JASOV - fluožlté nápisy - pánska, 9.9972 ks, Suma položky 141.660 Eur, Mikina HASIČKY DHZO JASOV - fluožlté nápisy - dámska , 9.9972 ks, Suma položky 141.660 Eur, Termoponožky, 30.0000 ks, Suma položky 105.000 Eur
8/2100058
objednávka
Mestský podnik služieb mesta Medzev
31309984
375,00 EUR
11.02.2022
Predmet: Stručný popis: Na základe Vašej cenovej ponuky si u Vás objednávame 15ks svietidiel verejného osvetlenia kus za 25 € Položky
Objednávky obec 1 - 9 2021
objednávka
Objednávky obec Jasov
28.10.2021
Predmet: Objednávky obec 1 - 9 2021
Objednávky 11 - 12 2020
objednávka
Objednávky 11 - 12 2020
28.10.2021
Predmet: Objednávky 11 - 12 2020
6-12/2019
objednávka
Dodávatelia 2019
0,00 EUR
15.10.2020
Predmet: objednávky 6- 12/2019
1 - 10/2020
objednávka
Dodávatelia 2020
0,00 EUR
15.10.2020
Predmet: objednávky 1 - 10/2020
7/2000007
objednávka
Ing. Peter Ferenc
33950725
1 450,00 EUR
21.04.2020
Predmet: Objednávka na stanovenie predpokladanej hodnoty zákazky
72000004
objednávka
ABIZ s.r.o.
46659579
480,00 EUR
17.02.2020
Predmet: Objednávka - dodávateľ na stavebné práce "Hasičská zbrojnica Jasov-prestavba"
7/2000001
objednávka
ROZVOJ SPIŠA n.o.
35582537
600,00 EUR
10.01.2020
Predmet: Objednávka na vypracovanie žiadosti o poskytnutie dotácie
2/9/2019
objednávka
TAPER spol. s.r.o.
31701515
0,00 EUR
18.09.2019
Predmet: biomasa
01082019
objednávka
Štefan Kontúr-ELKON
17256178
17.09.2019
Predmet: skuška
1 - 5/2019 OBEC
objednávka
vydané objednávky OBEC
0,00 EUR
02.07.2019
Predmet: vydané objednávky OBEC
1 - 5/2019 LESY
objednávka
Dodávatelia - objednávky
0,00 EUR
02.07.2019
Predmet: objednávky 1 - 5/2019 LESY
4/1900020
objednávka
JUDr.Anna Filipová
47874856
971,51 EUR
30.05.2019
Predmet: VO-novostavba MŠ
4/1900021
objednávka
HS BAU s.r.o.
36600211
3 108,00 EUR
30.05.2019
Predmet: Zabezpečenie činnosti stavebného dozoru-Znižovanie energetickej náročnosti OÚ
4/1900015
objednávka
Neudorf, s.r.o.
46328955
1 386,00 EUR
27.02.2019
Predmet: externé riadenie projektu Sanácia nelegálnej skládky
4/1900014
objednávka
ROZVOJ SPIŠA n.o.
35582537
1 200,00 EUR
27.02.2019
Predmet: vypracovanie žiadosti o poskytnutie dotácie pre prevenciu kriminality
4/1900007
objednávka
JUDr. Anna Filipová
47874856
480,00 EUR
27.02.2019
Predmet: projekt Sanácia skládky
1-3/2017
objednávka
Dodávatelia
0,00 EUR
30.05.2017
Predmet: zoznam objednávok
7-12/2016
objednávka
Dodávatelia
15.02.2017
Predmet: zoznam objednávok
1-6/2016
objednávka
Dodávatelia
0,00 EUR
23.09.2016
Predmet: Objednávky dodávatelia
1-12/2015
objednávka
Dodávatelia 2015
0,00 EUR
27.05.2016
Predmet: zoznam objednávok
20140006/1
objednávka
Plant servise s.r.o.
35804521
1 344,00 EUR
31.07.2014
Predmet: thuja smaragd
20140010/1
objednávka
E.T.K, s.r.o.
36175340
7 450,00 EUR
31.07.2014
Predmet: oprava miestnej komunikácie
2014009
objednávka
Štofko Štefan - ECOMONT
17257964
2 000,00 EUR
31.07.2014
Predmet: oprava ústredného kúrenia
1-12/2013
objednávka
dodávatelia
22.05.2014
Predmet: objednávky
1-7/2014
objednávka
dodávatelia
0,00 EUR
22.05.2014
Predmet: objednávky
GARANT 5
objednávka
Východoslovenská energetika, a.s.
36211222
0,00 EUR
06.11.2012
Predmet: dodávka elektriny do 30.06.201
10/2012
objednávka
dodávatelia
0,00 EUR
26.10.2012
Predmet: objednávky dodávatelia
20120030
objednávka
E.T.K, s.r.o.
36175340
1 200,00 EUR
10.09.2012
Predmet: oprava miestnych komunikácií
7-9/2012
objednávka
dodávatelia
0,00 EUR
06.09.2012
Predmet: zoznam objednavok
1-6/2012
objednávka
dodávatelia
0,00 EUR
14.08.2012
Predmet: vydané objednávky
2012002
objednávka
LOM Drienovec, s.r.o.
36212016
24.01.2012
Predmet: celoročná dodávka drveného kameniva pre obec
2012001
objednávka
Východoslovenská vodárenská spol.
36570460
24.01.2012
Predmet: celoročný vývoz žúmp z bytova nebytových priestorov obce
20110047
objednávka
Tomáš Juhász
32706502
20.12.2011
Predmet: Objednavka štrku s dovozom na cestu .
20110046
objednávka
Združenie CEVING
40160238
1 080,00 EUR
07.12.2011
Predmet: spracovanie rozpočtu k projektu rekonštrukcie denného centra
20110045
objednávka
SPP - Distribúcia, a.s.
35910739
07.12.2011
Predmet: vytýčenie podzemných vedení
20110044
objednávka
T-Com Slovak Telecom
35763469
07.12.2011
Predmet: vytýčenie podzemných vedení
20110043
objednávka
Východoslovenská distribučná, a.s.
36599361
07.12.2011
Predmet: vytýčenie podzemných vedení
20110042
objednávka
Východoslovenská vodárenská spol.
36570460
07.12.2011
Predmet: vytýčenie podzemných vedení
20110041
objednávka
E.T.K, s.r.o.
36175340
2 600,00 EUR
07.12.2011
Predmet: oprava cesty pri rómskej osade
20110039
objednávka
E.T.K, s.r.o.
36175340
2 500,00 EUR
22.11.2011
Predmet: práce na úpravu a odvodňovanie miestnej komunikácie smerok ku kláštoru
20110026
objednávka
ENERGO profi s.r.o.
46134697
2 068,80 EUR
21.11.2011
Predmet: výmena konvenčného kotla
20110031
objednávka
OTO LUKÁČ
45666504
1 500,00 EUR
21.11.2011
Predmet: klampiarske a murárske práce na opravu 12 bytov nižšieho štandardu
20110035
objednávka
OTO LUKÁČ
45666504
1 265,00 EUR
21.11.2011
Predmet: murárske práce a oprava priestorov optiky
20110025
objednávka
E.T.K, s.r.o.
36175340
5 000,00 EUR
16.09.2011
Predmet: úpravy žúmp,zámková dlažba, úprava verejných priestranstiev
20110020
objednávka
BS Košice s.r.o.
46214500
10 997,00 EUR
22.08.2011
Predmet: Stavebné práce vykonávané horizontálnym ručným vŕtaním na stavbe "Obec-Jasov"
20110018
objednávka
Združenie CEVING
40160238
1 260,00 EUR
03.08.2011
Predmet: Spracovanie projektovej dokumentácie na tvalé dopravné značenie miestnych komunikácií a chodníkov v cintoríne
20110011
objednávka
B.I.L. Art - Rácz Ladislav
37017926
1 500,00 EUR
07.06.2011
Predmet: výroba ozdobného znaku na budovu požiarnej zbrojnice
20110010
objednávka
E.T.K, s.r.o.
36175340
5 400,00 EUR
29.04.2011
Predmet: Údržba verejných priestranstiev a miestnych komunikácií
20110007
objednávka
Korzár
19.04.2011
Predmet: Objednávka na riadkovú inzerciu
20110009
objednávka
Štefan Kontúr-ELKON
17256178
1 000,00 EUR
19.04.2011
Predmet: Rekonštrukciu NN prípojky pre objekty prenajatých budov
20110006
objednávka
Pavol Petrik
41452232
760,00 EUR
24.03.2011
Predmet: deratizácia rómskej osady s preškolením
20110004/1
objednávka
AFSPIN
36176966
15.03.2011
Predmet: vykonanie pravidelnej ročnej odbornej technickej prehliadky zabezpečovacieho systému
20110003
objednávka
AVE - V.O.D.S. odpadové hospodárstvo a.s.
36789127
15.03.2011
Predmet: vývoz a uloženie komunálneho odpadu na rok 2011
20110002
objednávka
AVE - V.O.D.S. odpadové hospodárstvo a.s.
36789127
15.03.2011
Predmet: prenájom VKK kontajnerov pre obec
20110001
objednávka
Východoslovenská vodárenská spol.
36570460
15.03.2011
Predmet: celoročný vývoz žúmp
20110004
objednávka
OTO LUKÁČ
45666504
7 500,00 EUR
08.03.2011
Predmet: Oprava podláh a maľovanie MŠ
« naspäť 1234... 29 ďalej »