Dokumenty:
zobraziť na stránke
2009-227-EKO
zmluva
Regionálne cesty Bratislava, a. s.
35947161
0,00 EUR
14.06.2013
Predmet: Dodatok č. 1/2013 k Zmluve o výkone správy majetku a o údržbe a rekonštrukcii ciest II a III. triedy v znení jej dodatku č. 1 z 24.2.2009
Zmluvné strany sa z dôvodu rozšírenia počtu ciest II. a III. triedy, mostov a pod nimi ležiacich a priľahlých pozemkov vo vlastníctve Bratislavského samosprávneho kraja dohodli na uzatvorení tohto dodatku v súlade s Čl. X Záverečné ustanovenia ods. 3 Zmluvy o výkone správy majetku a o údržbe a rekonštrukcii ciest II a III. triedy.
1. Týmto dodatkom sa mení Čl. III Predmet zmluvy, a to tak, že sa v odseku 5 za písm. k) dopĺňa písm. l) v nasledovnom znení:
l/ údržbu mostného objektu v súlade s Technickými podmienkami pre správu a údržbu, Cyklomost „Devínska Nová ves – Schlosshof“.
2. Týmto dodatkom sa mení Čl. X Záverečné ustanovenia ods. 6, a to tak, že sa za písm. d) dopĺňa písm. e) v znení:
e) Technické podmienky pre správu a údržbu, Cyklomost „Devínska Nová ves – Schlosshof“.
1. Týmto dodatkom sa mení Príloha č. 1 zmluvy – PASPORT CIEST, a to tak, že sa v oddiele „ CESTY“:
- vypúšťa položka RC/2/116;
- dopĺňajú položky RC/2/0343 – RC/2/0345; 2/821/0001;
a v oddiele „POZEMKY“:
- dopĺňajú položky RC/9/0175; RC/9/0177- RC/9/0219.
2013-195-SaRP
zmluva
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
00165182
6 000,00 EUR
14.06.2013
Predmet: Zmluva o poskytnutí dotácie zo štátneho rozpočtu č.:MK-7054/2013/1.1
na projekt s názvom Vypracovanie návrhu na reštaurovanie a realizačnej projektovej dokumentácie obnovy prístupového mosta do kaštieľa v Stupave
2013-196-KUL
zmluva
ABBY ART, s.r.o.
35789085
24 000,00 EUR
17.06.2013
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je záväzok zmluvných strán o vzájomnej spolupráci a propagácii pri realizácii kultúrneho podujatia „Obliehanie Bratislavy Napoleonom“. Podujatie organizuje
vykonávateľ v priestoroch Sadu Janka Kráľa v Bratislave v termíne 21. - 23. 6. 2013. Popis Podujatia tvorí prílohu č. 1 a program Podujatia tvorí prílohu č. 2 tejto zmluvy, pričom prílohy č. 1 a č. 2 sú neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy. V spojitosti s realizáciou Podujatia sa vykonávateľ zaväzuje zabezpečiť propagáciu objednávateľa spôsobom a v rozsahu uvedenom v čl. III tejto zmluvy a objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť vykonávateľovi za vykonanú propagáciu odmenu podľa čl. IV tejto zmluvy.
2013-198-CRS
zmluva
Nezisková organizácia rozvoja vidieckej turistiky
31 821 456
8 330,00 EUR
18.06.2013
Predmet: 1. Predmetom tejto zmluvy je dodanie databáz (štruktúrované informácie o rôznych produktoch cestovného ruchu, subjektoch poskytujúcich služby cestovného ruchu alebo produktoch a službách súvisiacich s cestovným ruchom) na propagáciu destinácie „Bratislavský región“ prostredníctvom Úradu Bratislavského samosprávneho kraja a cieľových skupín projektu cezhraničnej spolupráce Destinatour 2013 - Krajskej organizácie cestovného ruchu „Turizmus regiónu Bratislava“ a oblastných organizácií cestovného ruchu na území Bratislavského kraja, ktoré sú členom krajskej organizácie.
2013-199-FIN
zmluva
AUDANA AUDIT, s.r.o.
316 922 49
11 880,00 EUR
18.06.2013
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je záväzok audítora, že v rozsahu a za podmienok dohodnutých v tejto
zmluve vykoná pre objednávateľa audit za účtovné obdobie 2012 a záväzok objednávateľa za
riadne a včas vykonaný audit zaplatiť audítorovi dohodnutú odplatu.
2. V rámci auditu vykonávaného podľa tejto zmluvy sa audítor zaväzuje overiť:
a) konsolidovanú účtovnú závierku objednávateľa; .
b) súlad konsolidovanej výročnej správy objednávateľa s konsolidovanou účtovnou závierkou objednávateľa
2013-200-KP
zmluva
Ambrelo, o.z.
30869455
1 000,00 EUR
19.06.2013
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Koncert za zdravý rozum" (ďalej ako „projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
2013-201-KP
zmluva
MČ Bratislava – Ružinov
00603155
5 000,00 EUR
19.06.2013
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Poď hrať ping pong“ (ďalej ako „projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
2013-202-KP
zmluva
Školský športový klub GAB Senec, o.z.
30803322
500,00 EUR
19.06.2013
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „GABBO Cup 2013 – IV. ročník basketbalového turnaja" (ďalej ako „projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
2013-203-KP
zmluva
Mestské centrum kultúry Malacky
00350117
1 000,00 EUR
19.06.2013
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Rozvoj a šírenie čitateľskej gramotnosti" (ďalej ako „projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
0432/13/EO
objednávka
ENERG-ZAV, s.r.o.
46180095
227 437,75 EUR
19.06.2013
Predmet: Odstránenie havárie statických porúch budovy školy PASA, Bullova 2, Bratislava v rozsahu prác : geologický prieskum na povrchu vykonaný vrtnými súpravami,injektovanie podložia syntetickou živicou,výkopy hĺbenia otvoroch,zapaženie výkopov a otvorov, montáže hydroizolácií,montáže zdravotechniky a rozvodov kanalizácií a rozvodov vody,montáž podláh vrátane tepelných izolácií,montáž podlahových krytín,obkladov. Všetky práce budú vykonané v zmysle priloženého výkazu výmer. Odvoz a likvidácia odpadov.
0433/13/EO
objednávka
SALIT s.r.o.
46196986
84 772,63 EUR
19.06.2013
Predmet: Odstránenie systémovej havárie kanalizačných rozvodov v sociálnych zariadeniach PAKA Modra Sokolská č. 6 v rozsahu prác : Výkopy v uzavretých priestoroch,demontáž kanalizačných rozvodov a rozvodov SV a TÚV, montáž nových kompletných rozvodov, montáž zdravotechniky, obkladov a dlažieb vrátane zriaďovacích predmetov. Všetky práce budú vykonané plne v zmysle priloženého výkazu výmer. Odvoz a likvidácia odpadov .
0374/13/EO
objednávka
01design grafik&produkt
6 600,00 EUR
19.06.2013
Predmet: Dizajn 8 častí webovej stránky INTERACT: domovská stránka, obsahová stránka, obsahová podstránka, kalendár, novinky, knižnica, práca, zamestnanci, video. Jednotlivé šablóny webovej stránky pozostávajú z grafických riešení a obrázkov . Dodržiavanie nasledovného: žiadne "dropdown" ponuky na celej web stránke, zjednodušené zorganizovanie obsahu /menu vľavo existujúcej web stránky/, vhodnejšie návrhy obrázkov, grafické riešenie pre zruzumiteľnejšie oddelenie jednotlivých sekcií web stránky, nový návrh kalendára. Design of 8 templates for INTERACT website: Homepage, Theme page, Theme subpage, Calendar page, News page, Library page, Jobs page, Staff page, Video page. The templates pages are composed by graphic solutions and pictures. Complying with the following indications: No dropdown menus in the whole website, simplified organisation of the content /left hand menu of the current website/, more pertinent picture suggestions, graphic solution for a clearer separation between the website sections, new proposal for website calendar.
0403/13/EO
objednávka
eTechnology, s.r.o.
44632304
11 930,88 EUR
19.06.2013
Predmet: Dodanie interaktívneho vybavenia učební na vybraných stredných odborných školách pre interaktívnu výučbu - interaktívna tabuľa, ultrakrátky dataprojektor a osobný počítač, software a inštalácia zariadení, ako aj organizácia základného školenia pre užívateľov v rámci projektu EdTRANS. Prosíme o vystavenie faktúry v 4 origináloch s uvedením názvu projektu EdTrans. Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky.
0417/13/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
1 008,00 EUR
19.06.2013
Predmet: Zabezpečenie ubytovania bez stravy v Hoteli Marriott Executive Apartments European Quarter 4* pre Mgr. Petru Masácovú, Ing. Janku Jelemenskú a Ing. Mateja Bugriho počas zahraničnej pracovnej cesty v Bruseli /Belgicko/ v termíne 07.-10.10.2013.- na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392.
0418/13/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
296,00 EUR
19.06.2013
Predmet: Zabezpečenie ubytovania s raňajkami v Hoteli Couvent du Franciscian 3* pre Mgr. Petru Masácovú a Ing. Janku Jelemenskú počas zahraničnej pracovnej cesty v Strasbourgu /Francúzsko/ v termíne 09.-10.09.2013.- na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392.
0419/13/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
1 119,30 EUR
19.06.2013
Predmet: Zabezpečenie spiatočných leteniek pre Mgr. Petru Masácovú, Ing. Janku Jelemenskú a Ing. MAteja Bugriho na trase Viedeň- Brusel- Viedeň počas zahraničnej pracovnej cesty v Bruseli / Belgicko/, v termíne 07.-10.10.2013.- na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392.