portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
0042/14/EO
objednávka
Marienhof eventcatering services GmbH
497,13 EUR
03.02.2014
Predmet: Zabezpečenie stravovacích služieb počas stretnutia pracovnej skupiny KEEP vo Viedni, Rakúsku dňa 30. 01. 2014.
0053/14/EO
objednávka
Shocart,s.r.o.
9 775,00 EUR
03.02.2014
Predmet: Zabezpečenie cykloturistických máp (2. reevidované vydanie) pre projekt ZA MOSTOM vrámci Programu cezhraničnej spolupráce SK-AT 2007-2013. Výška a rozsah prác (viď špecifikácia) boli vyšpecifikované prostredníctvom dopytu v el. aukčnom systéme.
B/0073/14
faktúra
Niederosterreich - Werbung GmbH
6 960,00 EUR
21.02.2014
Predmet: Dohodnutý podiel nákladov na mapu Dolné Rakúsko/Bratislavský kraj v zmysle Dohody
B/0048/14
faktúra
Schuman Business Center
1 518,36 EUR
24.02.2014
Predmet: Prenájom kancelárie v Bruseli 01/2014
0091/14/EO
objednávka
Holiday Inn
5 062,40 EUR
26.02.2014
Predmet: Zabezpečenie zasadnutia Monitorovacieho výboru vo Vilnius, Litva v dňoch 2.4.2014 - 3.4.2014 pre cca 55 dvanástnikov . Cena zahŕňa: konferenčnú miestnosť, technické vybavenie (projektor, plátno, počítač, flipchart, komunikačný systém s mikrofónmi, technická asistencia, zvukové nahrávanie s technickou asistenciou, internetové pripojenie (wifi), voda v miestnosti, obedy pre 55 ludi (bufetové stoly) a celodenne občerstvenie. Organisation of Monitoring Committee meeting in Vilnius, Lithuania on April 2th and 3th 2014 for 55 attendees . The amount covers: rental of conference room, technical assistance (beamer, screen, computer, flipchart, discussion system with microphones, technical assistance, audio recording with technical assistance, internet access (wifi), water in the room, lunch for 55 people (buffet style) and all day coffee break
B/0152/14
faktúra
Schuman Business Center
1 518,36 EUR
04.03.2014
Predmet: Prenájom kancelárie v Bruseli 02/2014
0113/14/EO
objednávka
Restaurant Lokys
938,40 EUR
11.03.2014
Predmet: Zabezpečenie neoficiálnej večere vo Vilniuse v Litve dňa 1.4.2014 pre 40 osôb pri príležitosti zasadnutia Monitorovacieho výboru (trojchodová večera, 2 nápoje, káva/čaj).Request for unofficial dinner in Vilnius in Lithuania on April 1th 2014 for 40 people in relation to Monitoring Committee meeting (3 course menu, 2 beverages, tea/coffee).
0109/14/EO
objednávka
Parallels International GmbH
984,00 EUR
12.03.2014
Predmet: Zabezpečenie 4 licencií softvéru Parallels Virtuozzo pre program INTERACT na obdobie 6 mesiacov. Spoločnosť Parallels International GmbH má výhradné právo na predaj licencií Parallels Virtuozzo.
2014-125-SaRP
zmluva
Mgr. Radovan Geist, PhD.
0,00 EUR
18.03.2014
Predmet: Príkazník sa podľa tejto zmluvy zúčastní na diskusnom podujatí na tému zhodnotenia 10 rokov členstva SR a ČR v Európskej únii organizovanom Kanceláriou Bratislavského samosprávneho kraja v Bruseli v spolupráci so Zastúpením mesta Praha v Bruseli dňa 26.03.2014 v Pražskom dome v Bruseli, Belgicko. Príkazník bude na podujatí spolu s českým novinárom hodnotiť desať rokov členstva oboch štátov v Európskej únii.
0160/14/EO
objednávka
Holiday Inn Vilnius
375,92 EUR
25.03.2014
Predmet: Zabezpečenie stretnutia a občerstvenia koordinačnej skupiny INTERACT dňa 01.04.2014 vo Vilniuse, Litva. Venue and catering for INTERACT Coordinators Group Meeting on 1st April 2014 in Vilnius, Lithuania.
2014-129-SaRP
zmluva
Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahú Praha o.p.s.
0,00 EUR
31.03.2014
Predmet: Forma spolupráce sa uskutoční prostredníctvom realizácie uzatvorených Dohôd o absolvovaní odbornej stáže medzi BSK a študentom VŠMVV.
B/0328/14
faktúra
Schuman Business Center
1 518,36 EUR
07.04.2014
Predmet: Prenájom kancelárie v Bruseli 03/2014
B/0303/14
faktúra
Parallels International GmbH
984,00 EUR
07.04.2014
Predmet: 4 licenciesoftvéru Paralles Virtuozzo pre program INTERACT - na obd. 6 mesiacov
B/0428/14
faktúra
Schuman Business Center
1 518,36 EUR
30.04.2014
Predmet: Prenájom kancelárie v Bruseli 04/2014
0246/14/EO
objednávka
INVERSIONES NARON 2003 SL, Hotel Sorrola Palace
8 175,64 EUR
30.04.2014
Predmet: Organizácia stretnutia tímu INTERACT vo Valencii, Španielsko (prenájom konferenčnej miestnosti, ubytovanie, catering, technické vybavenie) v termíne 09.-10.09.2014 pre cca 45 ľudí. Hotel Sorrola Palace, Avenida de LAs Cortes Valencianas, 58, 46015 Valencia, Španielsko/Spain/ Espana. Venue for the INTERACT Team meeting in Valencia, Spain (conference rooms rental, accommodation, catering, technical equipment) on 09th-10th September 2014 for app. 45 people. Hotel Sorrola Palace, Avenida de LAs Cortes Valencianas, 58, 46015 Valencia, Španielsko/Spain/ Espana.
0266/14/EO
objednávka
ÄijälänRusti/Paratiisisaaret
9 175,64 EUR
12.05.2014
Predmet: Organizácia stretnutia tímu INTERACT v Turku, Fínsko (prenájom konferenčnej miestnosti, ubytovanie, catering, technické vybavenie) v termíne 17.-18.06.2014 pre cca 45 ľudí. Venue for the INTERACT Team meeting in Turku, Finland (conference rooms rental, accommodation, catering, technical equipment) on 17th-18th June 2014 for app. 45 people.
B/0550/14
faktúra
Schuman Business Center
1 518,36 EUR
22.05.2014
Predmet: Prenájom kancelárie v Bruseli 05/2014
2014-226-SKO
zmluva
Bratislavský stolnotenisový zväz
2 000,00 EUR
28.05.2014
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Majstrovstvá BA kraja mládeže na rok 2014" (ďalej ako „projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
2014-256-PRA
zmluva
Maroš Kostka
1,00 EUR
09.06.2014
Predmet: Predávajúci je výlučným vlastníkom nehnuteľností, vedených v katastrálnom odbore Okresného úradu Malacky, v registri C KN, na LV č.437, v k. ú. Stupava, okres Malacky, obec Stupava a to: - pozemok parcela číslo 473/5, o výmere 26 m2, druh pozemku zastavané plochy a nádvoria - pozemok parcela číslo 473/6, o výmere 31 m2, druh pozemku ostatné plochy. Predmet zmluvy: 1. Predávajúci zo svojho vlastníctva predáva a kupujúci do svojho výlučného vlastníctva kupuje nehnuteľnosti uvedené v Čl. I. ods. 1 tejto zmluvy v celosti. 2. Oprávnený z vecného bremena a povinný z vecného bremena sa dohodli, že predmetom tejto zmluvy je okrem kúpy uvedenej v ods.1 tohto Čl. aj zriadenie vecného bremena „in rem“ k nehnuteľnostiam uvedeným v Čl. I. ods. 1 tejto zmluvy. 3. Tento prevod nehnuteľného majetku Bratislavského samosprávneho kraja ako aj zriadenie práva zodpovedajúceho vecnému bremenu boli schválené Uznesením Zastupiteľstva Bratislavského samosprávneho kraja č. 34/2014 zo dňa 11. 04. 2014, v súlade s § 9a ods.8 písm. e) zákona 446/2001 Z. z. o majetku vyšších územných celkov v platnom znení a to z dôvodu osobitného zreteľa.
2014-257-INTRCT
zmluva
Vienna City Administration-Magistrát mesta Viedeň
7 866 979,00 EUR
09.06.2014
Predmet: Dodatok č. 2 k zmluve o poskytnutí príspevku na implementáciu INTERACT