portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
B/1503/11
faktúra
DATALAN a.s.
35810734
1 560,00 EUR
08.11.2011
Predmet: Paušálna mesačná čiastka za služby - 09/2011
B/1308/11
faktúra
DATALAN a.s.
35810734
1 560,00 EUR
11.10.2011
Predmet: Paušálna mesačná čiastka za služby - 08/2011
B/1137/11
faktúra
DATALAN a.s.
35810734
1 560,00 EUR
24.08.2011
Predmet: paušálna mesačná čiastka za služby - 07/2011
B/0867/11
faktúra
DATALAN a.s.
35810734
10 692,00 EUR
02.08.2011
Predmet: Licencie IBM Lotus Notes Collaboration Express, Enter.Server Processor, Enter.Client Access License na 1 rok
B/0997/11
faktúra
DATALAN a.s.
35810734
1 560,00 EUR
26.07.2011
Predmet: paušálna mesačná čiastka za služby - 06/2011
387/11/EO
objednávka
DATALAN a.s.
35810734
10 692,00 EUR
19.07.2011
Predmet: Licencie IBM Lotus Notes Collaboration Express
B/0158/11
faktúra
DATALAN a.s.
35810734
1 560,00 EUR
06.07.2011
Predmet: Faktúra - paušálna mesačná čiastka za služby - 01/2011
B/0868/11
faktúra
DATALAN a.s.
35810734
2 542,32 EUR
24.06.2011
Predmet: iQ Suite Maitenance,Watchdog,Wall (Lotus Notes)
B/0856/11
faktúra
DATALAN a.s.
35810734
1 560,00 EUR
24.06.2011
Predmet: Paušálna mesačná čiastka za služby - 05/2011
B/0645/11
faktúra
DATALAN a.s.
35810734
1 560,00 EUR
27.05.2011
Predmet: Paušálna mesačná čiastka za služby - 04/2011
386-11-EO
objednávka
DATALAN a.s.
35810734
2 543,20 EUR
25.05.2011
Predmet: SW IQ Suite Maitenance, Watchdog, Wall ( Lotus Notes)
B/0488/11
faktúra
DATALAN a.s.
35810734
1 560,00 EUR
06.05.2011
Predmet: Paušálna mesačná čiastka za služby - 03/2011
B/1753/14
faktúra
DATALAN a. s.
35810734
181,80 EUR
08.01.2015
Predmet: OKI kabinet pod tlačiarne-1ks
0711/14/EO
objednávka
DATALAN a. s.
35810734
12 661,80 EUR
15.12.2014
Predmet: Zabezpečenie modernizácie a optimalizácie vybavenia serverovne Úradu BSK a pobočky Jankolová. Nákup hardvéru: racky pasívna časť, serverové racky, UPS. Presná špecifikácia tvorí prílohu cenovej ponuky.
2016-584-INTRCT
zmluva
Datacomp s.r.o.
36212466
6 026,38 EUR
08.09.2016
Predmet: Kúpna zmluva č. Z201620111_Z. Predmetom zmluvy je nákup výpočtovej techniky s príslušenstvom.
943-11-EO
objednávka
Darwin, s.r.o.
44 637 381
6 000,00 EUR
23.02.2012
Predmet: Pri príležitosti prevádzkovania verejného klziska umiestneného na Hviezdoslavovom námestí v Bratislave si u vás objednávame propagáciu formou: umiestnenie erbu BSK na mantinely verejného klziska, umiestnenie erbu BSK na stránke prevádzkovateľa verejného klziska, uvádzanie BSK ako partnera projektu verejného klziska, umiestnenie erbu BSK na všetkých printových nosičoch týkajúcich sa projektu verejného klziska, zabezpečenie účasti predstaviteľov BSK na otvorení verejného klziska.
B/1912/11
faktúra
Darwin, s.r.o.
44 637 381
6 000,00 EUR
05.01.2012
Predmet: Propagácia na klzisku - Hviezdoslavove námestie Bratislava
B/0163/11
faktúra
Darwin, s.r.o.
44 637 381
6 000,00 EUR
06.07.2011
Predmet: Faktúra - realizácia propagácie na podujatí Slovakia on Ice 2011
2011-226-KP
zmluva
Darwin, s.r.o.
44 637 381
5 000,00 EUR
14.02.2011
Predmet: Zmluva o spolupráci a propagácii
2020-444-DOP
zmluva
Darina Ščasná
499,95 EUR
24.06.2020
Predmet: Nájomná zmluva č. 129/2020/NZ/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
2019-1127-DOP
zmluva
Darina Ščasná
8 750,46 EUR
11.12.2019
Predmet: Kúpna zmluva č. 1/73/2019/CHORVÁTSKY GROB/01/NekMon uzatvorená v súlade s ustanovením § 588 a nasl. Občianskeho zákonníka č. 40/1964 Zb. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu o prevode vlastníckeho práva nehnuteľnosti pre účely majetkovoprávneho vysporiadania stavby BSK Križovatka Triblavina- cesta III/1059 Chorvátsky Grob (ďalej aj ako „predmetná stavba“) v súlade s ustanovením § 588 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. - Občianskeho zákonníka v znení neskorších zmien a doplnkov (ďalej len „zmluva”). Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26. 4. 2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4. 6. 2019.
2022-4-OIČaVO
zmluva
DAPHNE - Inštitút aplikovanej ekológie
30814081
55 300,00 EUR
04.01.2022
Predmet: Zmluva o dielo. Zmluvné strany uzatvárajú túto Zmluvu v súlade s výsledkom verejného obstarávania v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní") na predmet zákazky „Vytvorenie envirotematických vzdelávacích programov pre odborníkov v oblasti ochrany prírody a základné školy v Bratislavskom kraji na tému Dunaj- Szigetkoz Natúrpark-CHKO Dunajské Luhy".
2019-701-FIN
zmluva
DAPHNE - Inštitút aplikovanej ekológie
30814081
5 150,00 EUR
30.07.2019
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK – dotačná schéma Bratislavská regionálna dotačná schéma na podporu ŽIVOTNÉHO PROSTREDIA A ROZVOJA VIDIEKA 2019 na úhradu časti nákladov projektu: "Príroda, ktorá učí v BSK." (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 5/2018 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 5/2018“) a žiadosťou príjemcu o poskytnutie dotácie.
2021-357-FIN
zmluva
DANUBIUS
31790712
2 000,00 EUR
02.06.2021
Predmet: Zmluva o poskytnutí dotácie č. DOT /2021/0307. Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK dotačná schéma: Bratislavská regionálna dotačná schéma na podporu športu na rok 2021 na úhradu časti nákladov projektu: 46. ročník Behu Devínskou Kobylou.
2019-807-FIN
zmluva
DANUBIUS
31790712
2 900,00 EUR
13.08.2019
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK – dotačná schéma Participatívny rozpočet 2019 na úhradu časti nákladov projektu: "44. ročník Behu Devínskou Kobylou" (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 5/2018 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 5/2018“) a žiadosťou príjemcu o poskytnutie dotácie.
K/0052/13
faktúra
DANUBIASERVICE, a.s.
31397549
25 213,60 EUR
28.11.2013
Predmet: Špeciálne osobné motorové vozidlo Jumper COMBI 2.2 HDi 130k - DSS Sibírska
K/0045/13
faktúra
DANUBIASERVICE, a.s.
31397549
26 113,70 EUR
27.11.2013
Predmet: Špeciálne osobné motorové vozidlo Jumper COMBI TOUR 2.2 HDi 130k - DSS K. Matulaya, Lipského
K/0044/13
faktúra
DANUBIASERVICE, a.s.
31397549
26 113,70 EUR
27.11.2013
Predmet: Špeciálne osobné motorové vozidlo Jumper COMBI TOUR 2.2 HDi 130k-DSS Pl.Podhradie
K/0043/13
faktúra
DANUBIASERVICE, a.s.
Bratislava
26 113,70 EUR
27.11.2013
Predmet: Špeciálne osobné motorové vozidlo Jumper COMBI TOUR 2.2 HDi 130k -DSS Javorinská
2013-342-VO
zmluva
DANUBIASERVICE, a.s.
31397549
103 554,70 EUR
09.10.2013
Predmet: Predmetom plnenia tejto kúpnej zmluvy je záväzok predávajúceho dodať kupujúcemu v súlade s touto zmluvou a so súťažnými podkladmi osobné motorové vozidlá značky CITROËN, ktoré sú bližšie špecifikované v bode 1.2. tejto zmluvy a previesť na kupujúceho vlastnícke práva k týmto vozidlám, a záväzok kupujúceho kúpiť tieto vozidlá a zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu, to všetko za podmienok uvedených ďalej v tejto zmluve. 1.2 Záväzok uvedený v bode 1.1 tejto zmluvy sa vzťahuje na nové osobné motorové vozidlá továrenskej značky CITROËN v počte 4 ks pre súťaž 8798 - MST, VVO 111/2013 zo dňa 08.06.2013 A) Jumper Combi Tour 33 L2H2 HDI 130 – 3 ks B) Jumper Combi Standard 33 L2H2 HDI 130 – 1 ks vo výbave a vo farbe podľa Prílohy č.1. –Cenové ponuky a Opis predmetu, ktoré tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto kúpnej zmluvy, (ďalej aj ako “vozidlá“ alebo „predmet zmluvy“). 1.3 Súčasťou štandardnej výbavy motorového vozidla je: návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, servisná knižka, technický preukaz motorového vozidla a COC certifikát sa predávajúci zaväzuje odovzdať kupujúcemu súčasne s dodaním predmetu zmluvy.
K/0101/12
faktúra
DANUBIASERVICE, a.s.
31 397 549
113,00 EUR
16.01.2013
Predmet: Príslušenstvo na vozidlo ŠKODA Fábia Comb - rezerva, výškovo nastaviteľné sedadlo, lakťová opierka. Doplatok fa.12772220
K/0100/12
faktúra
DANUBIASERVICE, a.s.
31 397 549
113,00 EUR
16.01.2013
Predmet: Príslušenstvo na vozidlo ŠKODA Fábia Comb - rezerva, výškovo nastaviteľné sedadlo, lakťová opierka. Doplatok fa.12772221
K/0099/12
faktúra
DANUBIASERVICE, a.s.
31 397 549
113,00 EUR
16.01.2013
Predmet: Príslušenstvo na vozidlo ŠKODA Fábia Comb - rezerva, výškovo nastaviteľné sedadlo,lakťová opierka. Doplatok fa.12772223
K/0098/12
faktúra
DANUBIASERVICE, a.s.
31 397 549
113,00 EUR
16.01.2013
Predmet: Príslušenstvo na vozidlo ŠKODA Fábia Comb - rezerva, výškovo nastaviteľné sedadlo,lakťová opierka.Doplatok faktúry 12772222
K/0096/12
faktúra
DANUBIASERVICE, a.s.
31 397 549
34 232,86 EUR
16.01.2013
Predmet: Motorové vozidlo SUP.CO AMBIT L4
K/0095/12
faktúra
DANUBIASERVICE, a.s.
31 397 549
14 441,78 EUR
16.01.2013
Predmet: Motorové vozidlo Faba Com TDI Activ L4
K/0094/12
faktúra
DANUBIASERVICE, a.s.
31 397 549
14 441,78 EUR
16.01.2013
Predmet: Motorové vozidlo Faba Com TDI Activ L4
K/0093/12
faktúra
DANUBIASERVICE, a.s.
31 397 549
14 441,78 EUR
16.01.2013
Predmet: Motorové vozidlo Faba Com TDI Activ L4
K/0092/12
faktúra
DANUBIASERVICE, a.s.
31 397 549
14 441,78 EUR
16.01.2013
Predmet: Motorové vozidlo Fabia Com TDI Activ L4
0910/12/EO
objednávka
DANUBIASERVICE, a.s.
31 397 549
452,00 EUR
19.12.2012
Predmet: Doplnkový tovar pre vozidlá BSK (4ks plnohodnotnej rezervy na oceľovom disku, 4ks mechanického systému výškového nastavenia sedadla, 4ks lakťovej opierky).. Celková suma za poskytnuté služby nepresiahne 452 € s DPH.
2012-599-VO
zmluva
DANUBIASERVICE, a.s.
31 397 549
92 000,00 EUR
12.12.2012
Predmet: Predmetom je záväzok predávajúceho odovzdať kupujúcemu v súlade s touto zmluvou a so súťažnými podkladmi osobné motorové vozidlá značky ŠKODA, ktoré sú bližšie špecifikované v bode 1.2. tejto zmluvy a previesť na kupujúceho vlastnícke práva k týmto vozidlám, a záväzok kupujúceho prevziať tieto vozidlá a zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu, to všetko za podmienok uvedených ďalej v tejto zmluve. 1.2 Záväzok uvedený v bode 1.1 tejto zmluvy sa vzťahuje na nové osobné motorové vozidlá továrenskej značky ŠKODA v počte 5 ks pre časť1. súťaže 10090-MST, VVO 165/2012 zo dňa 28.08.2012 A) Škoda Superb Combi Ambition 2,0 TSI, 147kW, DSG – 1 ks B) Škoda Fabia Combi Family 1,6 TDI 66kW – 4 ks
2016-659-KUL
zmluva
DANUBIANA - Centrum moderného umenia, n.o.
45737932
3 000,00 EUR
19.09.2016
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Výstava: Rudolf Uher - Sochy“ (ďalej ako „projekt") v súlade s uznesením Zastupiteľstva BSK č. 23/2016 a so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
2015-273-KP
zmluva
DANUBIANA - Centrum moderného umenia, n.o.
45737932
5 000,00 EUR
21.05.2015
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Loďou za umením"
2015-866-INTRCT
dodatok
Dánsky úrad pre podnikanie (Danish Business Authority)
9 525 431,00 EUR
16.02.2022
Predmet: Druhý dodatok k zmluve o poskytnutí príspevku na implementáciu INTERACT bodu Viborg.
2015-866-INTRCT
dodatok
Dánsky úrad pre podnikanie (Danish Business Authority)
10 611 827,00 EUR
23.11.2018
Predmet: Prvý dodatok k zmluve o poskytnutí príspevku na implementáciu INTERACT bodu Viborg
2015-866-INTRCT
zmluva
Dánsky úrad pre podnikanie (Danish Business Authority)
10 593 192,00 EUR
29.12.2015
Predmet: Zmluva o poskytnutí finančného príspevku na činnosť Interact bodu Viborg. Účel poskytnutia finančného príspevku 1. V zmysle článku 1 tejto zmluvy sa táto zmluva sa uzatvára za účelom umožniť prijímateľovi splniť úlohy a ciele v rámci jeho pôsobnosti v zmysle požiadaviek programu spolupráce INTERACT III 2014-2020 (ďalej aj “Program”), menovite dosiahnuť zlepšenie v: a) riadiacich a kontrolných kapacitách programov EÚS, b) kapacite EÚS pri zachytávaní a propagácii programových výsledkov, c) schopnosti riadenia spolupráce v oblasti implementácie inovatívnych prístupov 2. INTERACT bod bude vykonávať svoje aktivity ako prijímateľ od 01. 01.2016 do 31. 12. 2023.
2014-341-INTRCT
dodatok
Dánsky úrad pre podnikanie (Danish Business Authority)
7 473 148,21 EUR
09.07.2015
Predmet: Dodatok č. 3
2014-341-INTRCT
zmluva
Dánsky úrad pre podnikanie (Danish Business Authority)
7 013 148,21 EUR
26.06.2014
Predmet: Dodatok č. 2
2016-818-SaRP
zmluva
Daniel Zsigmond
0,00 EUR
04.11.2016
Predmet: Príkazník sa podľa tejto zmluvy zúčastní prezentácie víťazného menu regionálnej súťaže počas „Týždňa slovenskej kuchyne“ v Bruseli, ktorá sa uskutoční v rámci sprievodných podujatí predsedníctva Slovenskej republiky v Rade Európskej únie. Prezentácia sa uskutoční v dňoch 06. – 11. 11. 2016 v Bruseli, Belgicko.
2016-627-SaRP
zmluva
Daniel Zsigmond
0,00 EUR
12.09.2016
Predmet: Príkazná zmluva. Príkazník sa podľa tejto zmluvy zúčastní prezentácie víťazného menu regionálnej súťaže počas „Týždňa slovenskej kuchyne“ v Bruseli, ktorá sa uskutoční v rámci sprievodných podujatí predsedníctva Slovenskej republiky v Rade Európskej únie. Prezentácia sa uskutoční v dňoch 13. – 14. 09. 2016 v Bruseli, Belgicko.
2016-387-KP
zmluva
Daniel Salontay
3 700,00 EUR
24.06.2016
Predmet: 1. Predmetom tejto zmluvy je spolupráca zmluvných strán pri zabezpečení umeleckého programu počas otvorenia kultúrno-umeleckého podujatia - výstavy „XXL pohľadov na súčasné slovenské výtvarné umenie“, ktoré bude súčasťou prezentácie Bratislavského samosprávneho kraja v rámci predsedníctva Slovenskej Republiky v Rade Európskej Únie (ďalej aj ako „program“). 2. Program bude súčasťou otvorenia kultúrno-umeleckého podujatia „XXL pohľadov na súčasné slovenské výtvarné umenie“ a uskutoční sa dňa 25.6.2016 v čase od 17:00 do 19:00 hodiny v priestoroch Galérie Stredočeského kraja v Kutnej Hore, Barborská ulica 51- 53, Česká republika. 3. Program pozostáva z koncertného vystúpenia: Mariána Vargu, hudobného zoskupenia Longital a hudobného zoskupenia Eturnity. 4. Program je pôvodné autorské dielo spoluorganizátora, ku ktorému má autor vyhradené všetky autorské práva a bol vytvorený exkluzívne pre potreby prezentácie organizátora v rámci predsedníctva SR v Rade Európskej Únie.
2016-815-SaRP
zmluva
Daniel Melicherik
0,00 EUR
04.11.2016
Predmet: Príkazník sa podľa tejto zmluvy zúčastní prezentácie víťazného menu regionálnej súťaže počas „Týždňa slovenskej kuchyne“ v Bruseli, ktorá sa uskutoční v rámci sprievodných podujatí predsedníctva Slovenskej republiky v Rade Európskej únie. Prezentácia sa uskutoční v dňoch 06. – 11. 11. 2016 v Bruseli, Belgicko.
2016-625-SaRP
zmluva
Daniel Melicherik
0,00 EUR
12.09.2016
Predmet: Príkazná zmluva. Príkazník sa podľa tejto zmluvy zúčastní prezentácie víťazného menu regionálnej súťaže počas „Týždňa slovenskej kuchyne“ v Bruseli, ktorá sa uskutoční v rámci sprievodných podujatí predsedníctva Slovenskej republiky v Rade Európskej únie. Prezentácia sa uskutoční v dňoch 13. – 14. 09. 2016 v Bruseli, Belgicko.
2021-462-FIN
zmluva
Daniel Kapitán
1 500,00 EUR
08.06.2021
Predmet: Zmluva o poskytnutí dotácie č. DOT /2021/0340. Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK dotačná schéma: Bratislavská regionálna dotačná schéma -výzva na podporu kultúry 2021 na úhradu časti nákladov projektu: Rande.
2015-408-SKO
zmluva
DaneceCool, s.r.o.
46438921
2 000,00 EUR
07.07.2015
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Tanečné sústredenie"
2016-648-KP
zmluva
DanceCool s.r.o.
46438921
2 500,00 EUR
19.09.2016
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „TANEČNÉ SÚSTREDENIE“ (ďalej ako „projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
2017-1040-KUL
zmluva
Dana Kleinert design s.r.o.
00604569
2 000,00 EUR
09.11.2017
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z Bratislavskej regionálnej dotačnej schémy na podporu kultúry na úhradu časti nákladov projektu: SLOVAKIA_FASHION SOURCE CODE 2017_MEMORY (ďalej len "projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 2/2016 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len "VZN č. 2/2016") a s Uznesením Zastupiteľstva Bratislavského samosprávneho kraja č. 25/2017 zo dňa 31.03.2017.
B/0490/14
faktúra
DAMP, s.r.o.
46473181
2 500,00 EUR
13.05.2014
Predmet: 2ks reklamných bannerov-Zimný štadión Petržalka 24.2. -31.3.2014
0088/14/EO
objednávka
DAMP, s.r.o.
46473181
2 500,00 EUR
20.02.2014
Predmet: Zabezpečenie umiestnenia 2 ks reklamných banerov BSK v priestoroch budovy "Zimný štadión Petržalka" na ulici .C. Sklodowskej 1/A v Bratislave v termíne od 24.2.2014 do 31.3.2014 .
B/0720/13
faktúra
DAMP, s.r.o.
46437181
2 000,00 EUR
12.06.2013
Predmet: Propagácia BSK - Zimný štadión Petržalka, ul. M. C. Sklodowskej - za obdobie 04.03.-30.04.2013
0137/13/EO
objednávka
DAMP, s.r.o.
46437181
2 000,00 EUR
05.03.2013
Predmet: Umiestnenie 2 ks reklamných banerov BSK v priestoroch Zimného štadióna Petržalka, M . C. Sklodowskej 1/A, 841 04 Bratislava, v termíne 04. 03. - 30. 04. 2013 .
2018-530-INTRCT
zmluva
Dalmahoy Hotel & Country Club
9 191,15 EUR
23.07.2018
Predmet: Zmluva - zabezpečenie INTERACT Team Meetingu vo Veľkej Británii v termíne 10.-13.09.2018.
2009-228-SEM
zmluva
Dallmayr Vending & Office k.s.
35803118
600,00 EUR
09.07.2020
Predmet: Dodatok č. 1 k Zmluve o nájme uzatvorenej dňa 24.3.2009. Vzájomnou dohodou zmluvných strán sa mení a dopĺňa Zmluva o nájme, uzatvorená dňa 24. 03. 2009, účinná od 01. 04. 2009 (ďalej len „zmluva"), ktorej predmetom bol prenájom priestorov nachádzajúci sa vo vestibule v budove úradu Bratislavského samosprávneho kraja, za účelom osadenia 1 ks nápojov. h automatu. Zmluvné strany sa v zmysle ustanovenia čl. XII. bod 2. zmluvy dohodli na uzatvorení tohto Dodatku č. 1 (ďalej len „dodatok"), ktorým sa mení zástupca a bankové spojenie prenajímateľa, názov, právna forma a zástupca nájomcu, technické podmienky účelu nájmu a cena nájmu.
B/1911/14
faktúra
Dalkia a.s.
35702257
-37,55 EUR
29.01.2015
Predmet: DOBROPIS-vyúčtovanie za dodávku vody za obdobie 02.010.-16.11.2014-Krásnohorská, Jankolova
B/1286/14
faktúra
Dalkia a.s.
35702257
-1,12 EUR
29.01.2015
Predmet: DOBROPIS-vyúčtovanie za dodávku vody za obdobie 02.07.-09.08.2014-Krásnohorská, Jankolova
B/1139/14
faktúra
Dalkia a.s.
35702257
-24,67 EUR
28.01.2015
Predmet: DOBROPIS-vyúčtovanie za dodávku vody za obdobie 10.06.-31.07.2014 - Krásnohorská, Jankolova
B/0551/14
faktúra
Dalkia a.s.
35702257
-20,44 EUR
28.01.2015
Predmet: DOBROPIS-vyúčtovanie TE-za obd. 01.01.2013-31.12.2013-Haanova, Jankolova, Krásnohorská
B/0513/14
faktúra
Dalkia a.s.
35702257
-23,45 EUR
28.01.2015
Predmet: DOBROPIS-vyúčtovanie za dodávku vody za obdobie 11.02.2014-31.03.2014 - Krásnohorská, Jankolova
B/0342/14
faktúra
Dalkia a.s.
35702257
-6 182,95 EUR
27.01.2015
Predmet: DOBROPIS-vyúčtovanie TE-za obd. 01.01.2013-31.12.2013 - Haanova, Jankolova, Krásnohorská
B/0289/14
faktúra
Dalkia a.s.
35702257
-1,82 EUR
27.01.2015
Predmet: DOBROPIS - vyúčtovanie za dodávku vody za obdobie 01.01.-31.12.2013 - Krásnohorská, Jankolova
B/1598/14
faktúra
Dalkia a.s.
35702257
2 815,91 EUR
01.12.2014
Predmet: Dodávka tepelnej energie za 10/2014 Jankolova, Krásnohorská, Haanova
B/1347/14
faktúra
Dalkia a.s.
35702257
1 140,67 EUR
03.11.2014
Predmet: Dodávka tepelnej energie za 09/2014 Jankolova, Krásnohorská, Haanova
B/1199/14
faktúra
Dalkia a.s.
35702257
1 091,71 EUR
07.10.2014
Predmet: Dodávka tepelnej energie za 08/2014 Jankolova, Krásnohorská, Haanova
B/1091/14
faktúra
Dalkia a.s.
35702257
1 092,73 EUR
03.09.2014
Predmet: Dodávka tepelnej energie za 07/2014 Jankolova, Krásnohorská, Haanova
B/1006/14
faktúra
Dalkia a.s.
35702257
35,35 EUR
18.08.2014
Predmet: Dodávka vody za obd. 13.05-01.07.2014-Jankolova, Krásnohorská
B/0948/14
faktúra
Dalkia a.s.
35702257
5,45 EUR
31.07.2014
Predmet: Rozdiel nákladov na dodávku TE na prípravu TÚV z dôvodu zmeny indik. údajov pre rozpoč. TE rok 2013-Jankolova. Krásnohorská, Haanova
B/0947/14
faktúra
Dalkia a.s.
35702257
0,08 EUR
31.07.2014
Predmet: Rozdiel nákladov na dodávku TE na ohrev SV z dôvodu zmeny indik. údajov pre rozpoč. TE rok 2012-Jankolova. Krásnohorská, Haanova
B/0903/14
faktúra
Dalkia a.s.
35702257
1 095,61 EUR
31.07.2014
Predmet: Dodávka tepelnej energie za 06/2014 Jankolova, Krásnohorská, Haanova
B/0833/14
faktúra
Dalkia a.s.
35702257
63,96 EUR
17.07.2014
Predmet: Dodávka vody za obd. 02.04-02.06.2014 - Jankolova, Krásnohorská
B/0732/14
faktúra
Dalkia a.s.
35702257
1 603,24 EUR
25.06.2014
Predmet: Dodávka tepelnej energie za 05/2014 Jankolova, Krásnohorská, Haanova