portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
2013-410-KP
zmluva
Tlačová agentúra Slovenskej republiky
31320414
844,00 EUR
27.12.2013
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať odberateľovi svoj spravodajský servis špecifikovaný v bode 2.2 tohto článku zmluvy (ďalej len „spravodajský servis“) a uverejňovať tlačové správy odberateľa (ďalej len „správy odberateľa“), záväzok odberateľa zaplatiť za dodávanie spravodajského servisu a uverejňovanie správ odberateľa cenu uvedenú v článku 4 tejto zmluvy a úprava vzájomných práv a povinností zmluvných strán s tým súvisiacich, ako aj ďalších skutočností vyplývajúcich z tejto zmluvy.
B/1401/13
faktúra
Tlačová agentúra Slovenskej republiky
31320414
360,00 EUR
10.10.2013
Predmet: Za zverejnenie OTS - za obd. 08/2013
B/1398/13
faktúra
Tlačová agentúra Slovenskej republiky
31320414
292,80 EUR
10.10.2013
Predmet: Spravodajský servis za 08/2013
B/1217/13
faktúra
Tlačová agentúra Slovenskej republiky
31320414
292,80 EUR
11.09.2013
Predmet: Spravodajský servis za 07/2013
B/1194/13
faktúra
Tlačová agentúra Slovenskej republiky
31320414
360,00 EUR
11.09.2013
Predmet: Za zverejnenie OTS - za obd. 07/2013
B/1117/13
faktúra
Tlačová agentúra Slovenskej republiky
31320414
292,80 EUR
08.08.2013
Predmet: Spravodajský servis za 06/2013
B/1083/13
faktúra
Tlačová agentúra Slovenskej republiky
31320414
360,00 EUR
02.08.2013
Predmet: Za zverejnenie OTS - za obdobie 06/2013
B/0702/13
faktúra
Tlačová agentúra Slovenskej republiky
31320414
360,00 EUR
12.06.2013
Predmet: Spravodajský servis za 04/2013-OTS
B/0490/13
faktúra
Tlačová agentúra Slovenskej republiky
31320414
292,80 EUR
03.05.2013
Predmet: Spravodajský servis za 03/2013
B/0436/13
faktúra
Tlačová agentúra Slovenskej republiky
31320414
360,00 EUR
23.04.2013
Predmet: Za zverejnenie OTS - za obdobie 03/2013
B/0336/13
faktúra
Tlačová agentúra Slovenskej republiky
31320414
292,80 EUR
05.04.2013
Predmet: spravodajský servis za 02/2013
B/0259/13
faktúra
Tlačová agentúra Slovenskej republiky
31320414
179,93 EUR
22.03.2013
Predmet: Za zverejnenie OTS - za obd. 15.02.-28.02.2013
B/0119/13
faktúra
Tlačová agentúra Slovenskej republiky
31320414
292,80 EUR
25.02.2013
Predmet: Spravodajský servis za 01/2013
2013-17-KP
zmluva
Tlačová agentúra Slovenskej republiky
31320414
300,00 EUR
14.02.2013
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa poskytovať odberateľovi priestor na uverejnenie a zabezpečiť uverejnenie troch OTS mesačne v rámci zmluvy a záväzok odberateľa zaplatiť za ich uverejnenie cenu uvedenú v článku 4 tejto zmluvy a úprava vzájomných práv a povinností zmluvných strán s tým súvisiacich, ako aj ďalších skutočností vyplývajúcich z tejto zmluvy. 2.2 Odberateľ sa zaväzuje zaplatiť dodávateľovi uverejňovanie správ odberateľa cenu vo výške a za podmienok uvedených v článkoch 4 a 5 tejto zmluvy.
B/2111/12
faktúra
Tlačová agentúra Slovenskej republiky
31320414
292,80 EUR
04.02.2013
Predmet: Spravodajský servis za 12/2012
B/1800/12
faktúra
Tlačová agentúra Slovenskej republiky
31320414
292,80 EUR
02.01.2013
Predmet: Spravodajský servis za 11/2012
B/1600/12
faktúra
Tlačová agentúra Slovenskej republiky
31320414
292,80 EUR
22.11.2012
Predmet: Spravodajský servis za 10/2012
B/1355/12
faktúra
Tlačová agentúra Slovenskej republiky
31320414
292,80 EUR
22.10.2012
Predmet: Spravodajský servis za 09/2012
B/1193/12
faktúra
Tlačová agentúra Slovenskej republiky
31320414
292,80 EUR
27.09.2012
Predmet: Spravodajský servis za 08/2012
B/1042/12
faktúra
Tlačová agentúra Slovenskej republiky
31320414
292,80 EUR
05.09.2012
Predmet: Spravodajský servis za 07/2012
B/0892/12
faktúra
Tlačová agentúra Slovenskej republiky
31320414
292,80 EUR
31.07.2012
Predmet: Spravodajský servis za 06/2012
B/0701/12
faktúra
Tlačová agentúra Slovenskej republiky
31320414
292,80 EUR
11.07.2012
Predmet: spravodajský servis za 05/2012
B/0532/12
faktúra
Tlačová agentúra Slovenskej republiky
31320414
292,80 EUR
23.05.2012
Predmet: Spravodajský servis za 04/2012
B/0398/12
faktúra
Tlačová agentúra Slovenskej republiky
31320414
292,80 EUR
18.04.2012
Predmet: Spravodajský servis za 03/2012
B/0260/12
faktúra
Tlačová agentúra Slovenskej republiky
31320414
292,80 EUR
27.03.2012
Predmet: Spravodajský servis za 02/2012
B/0092/12
faktúra
Tlačová agentúra Slovenskej republiky
31320414
292,80 EUR
28.02.2012
Predmet: Spravodajský servis za 01/2012
B/2162/11
faktúra
Tlačová agentúra Slovenskej republiky
31320414
292,80 EUR
06.02.2012
Predmet: Spravodajský servis za 12/2011
2011-74-KP
zmluva
Tlačová agentúra Slovenskej republiky
31320414
1,50 EUR
13.01.2012
Predmet: Dodatok č. 1 k Zmluve č. 85/2010/Z o dodávaní, odbere a využívaní spravodajského servisu Tlačovej agentúry Slovenskej republiky. 1. Znenie čl. 4 (Cena) bod 3 sa nahrádza týmto znením: „3. V cene podľa bodu 4.2 tohto článku zmluvy je zahrnuté plnenie predmetu zmluvy podľa článku 2 bodu 2.3 tejto zmluvy v rozsahu najviac 60 riadkov správ odberateľa; jedným riadkom správy odberateľa sa na účely tejto zmluvy rozumie text obsahujúci 60 znakov vrátane medzier. Za každý ďalší uverejnený riadok správy odberateľa je cena 1,50 € (jedno euro a päťdesiat centov) bez DPH. Zmluvné strany sa dohodli, že ak v príslušnom kalendárnom mesiaci odberateľ nevyužije celkový rozsah správ odberateľa zahrnutý v cene podľa bodu 4.2 tohto článku zmluvy, je oprávnený nevyužitý rozsah vyčerpať len v nasledujúcom kalendárnom mesiaci“ 2.Znenie čl. 7 (Trvanie zmluvy) bod 1 sa nahrádza týmto znením: „1. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to od 01.01.2011 do 31.12.2013.“
B/1575/13
faktúra
Tlačiareň MERKUR, s.r.o.
34967192
1 128,00 EUR
24.10.2013
Predmet: Výroba výstavy a tlač fotografií - Open Days 2013 v Bruseli
0588/13/EO
objednávka
Tlačiareň Merkur, s.r.o.
34967192
1 128,00 EUR
28.08.2013
Predmet: Vyrobenie výstavy a tlač farebných/čiernobielych fotografií o mestskej časti Čunovo na účely prezentácie problematiky suburbanizácie v BSK počas sprievodného podujatia OPEN DAYS 2013 v Bruseli, organizovaného Kanceláriou BSK v Bruseli, ktoré sa bude konať dňa 08.10.2013. Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky.
2021-407-FIN
zmluva
TK SLÁVIA STU BRATISLAVA
31744109
1 300,00 EUR
02.06.2021
Predmet: Zmluva o poskytnutí dotácie č. DOT /2021/0267. Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK dotačná schéma: Bratislavská regionálna dotačná schéma na podporu športu na rok 2021 na úhradu časti nákladov projektu: PODPORA TENISOVÝCH AKADÉMII.
2019-196-FIN
zmluva
TK SLÁVIA STU BRATISLAVA
31744109
2 000,00 EUR
28.05.2019
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK – dotačná schéma Bratislavská regionálna dotačná schéma na podporu ŠPORTOVÝCH PODUJATÍ A PRAVIDELNÝCH POHYBOVÝCH AKTIVÍT NA ÚZEMÍ BSK 2019 na úhradu časti nákladov projektu: "PODPORA ŠPORTU A MLÁDEŽE - TENIS" (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 5/2018 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 5/2018“) a žiadosťou príjemcu o poskytnutie dotácie.
2021-535-FIN
zmluva
TK Petržalka
30848521
2 000,00 EUR
10.06.2021
Predmet: Zmluva o poskytnutí dotácie č. DOT /2021/0266.Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK dotačná schéma: Bratislavská regionálna dotačná schéma na podporu športu na rok 2021 na úhradu časti nákladov projektu: Pravidelný šport deťom.
2019-195-FIN
zmluva
TK LOVE 4 TENNIS
42173060
1 950,00 EUR
28.05.2019
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK – dotačná schéma Bratislavská regionálna dotačná schéma na podporu ŠPORTOVÝCH PODUJATÍ A PRAVIDELNÝCH POHYBOVÝCH AKTIVÍT NA ÚZEMÍ BSK 2019 na úhradu časti nákladov projektu: "Nákup materiálno – technického zabezpečenia" (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 5/2018 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 5/2018“) a žiadosťou príjemcu o poskytnutie dotácie.
2019-918-SM
zmluva
TKD Výťahy s.r.o.
52511685
0,00 EUR
19.09.2019
Predmet: Zmluva o dielo na servis zdvíhacích zariadení. Zhotoviteľ bude vykonávať na zariadeniach uvedených v prílohe č.1 tieto činnosti v rámci „paušálnej platby". a) Pravidelná preventívna údržba 1x mesačne prevádzková prehliadka zariadenia, mazanie častí zariadenia podľa predpisu výrobcu, kontrola nastavenia a jeho zriadenie, čistenie zariadení od prevádzkových nečistôt, likvidácia nebezpečného odpadu vzniknutého z prevádzky zariadenia, Pomocný materiál pre vykonávanie hore uvedených činnosti ako mazadlá a čistiace prostriedky sú zahrnuté v paušálnej cene a ich likvidácia je zaistená zhotoviteľom v súlade so zákonom o ochrana životného prostredia. b) Odborné prehliadky 1x štvrťročne Sú vykonávané v súlade podľa vyhlášky č. 508 / 2009 Z. z., normy STN 27 4002 a normy STN EN 81-20 v termínoch stanovených v týchto predpisoch. Výsledky z odborných prehliadok sú predložené bez meškania objednávateľovi. V prípade zistenia závažných príčin, ktoré majú negatívny dopad na bezpečnú prevádzku zariadenia, zhotoviteľ predloží objednávateľovi návrh na odstránenie zistených nedostatkov (oprava alebo modernizácia) k zaisteniu bezpečnej prevádzky zariadenia. c) Nonstop 24 hodinová služba Zhotoviteľ poskytne objednávateľovi 24 hodinový (non stop) telefonický kontakt so servisným mechanikom v prípade vzniku akejkoľvek neštandardnej situácie na zariadení na zabezpečenie vyslobodenia uviaznutých osôb alebo spojazdnenia zariadenia.
2018-326-SKO
zmluva
TJ Záhoran Kostolište
30414610
1 500,00 EUR
03.07.2018
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z Bratislavskej regionálnej dotačnej schémy na podporu športu a mládeže na úhradu časti nákladov projektu: "Podpora športu detí a dospelých v TJ Záhoran Kostolište" (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 2/2016 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 2/2016“).
2019-525-FIN
zmluva
TJ Rapid Bratislava
00681512
1 500,00 EUR
26.06.2019
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK – dotačná schéma INDIVIDUÁLNE DOTÁCIE 2019 na úhradu časti nákladov projektu: "Skupinové cvič. karatistov s ukážkami sebaob." (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 5/2018 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 5/2018“) a žiadosťou príjemcu o poskytnutie dotácie.
2019-524-FIN
zmluva
TJ Rapid Bratislava
00681512
1 500,00 EUR
26.06.2019
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK – dotačná schéma INDIVIDUÁLNE DOTÁCIE 2019 na úhradu časti nákladov projektu: "Turnaj detí a mládeže oddielu karate TJ Rapid" (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 5/2018 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 5/2018“) a žiadosťou príjemcu o poskytnutie dotácie.
2018-536-FIN
zmluva
TJ Rapid Bratislava
00681512
1 200,00 EUR
24.07.2018
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie individuálnej dotácie na úhradu časti nákladov projektu: "Skupinové cvičenie karatistov s ukážkami sebaobrany." (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 2/2016 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 2/2016“).
2018-535-FIN
zmluva
TJ Rapid Bratislava
00681512
1 200,00 EUR
24.07.2018
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie individuálnej dotácie na úhradu časti nákladov projektu: "Turnaj detí a mládeže oddielu karate TJ Rapid Bratislava" (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 2/2016 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 2/2016“).
2011-391-SKO
zmluva
TJ Elán Čierna voda, o.z.
17 319 030
1 000,00 EUR
11.04.2011
Predmet: Zmluva o spolupráci pri realizácii podujatia "Slovenský voltížny pohár"
2016-865-INTRCT
zmluva
TIVOLI GARE DO ORIENTE -Sociedade Gestão Hoteleira S.A.
10 530,00 EUR
06.12.2016
Predmet: 1.PREDMET ZMLUVY: a)Hotel je povinný poskytnúť klientovi služby stanovené v “Zmluve pre skupiny a podujatia” (ďalej len ako “Zmluva”) b)) Služby, ktoré neboli stanovené v zmluve musia byť písomne potvrdené zo strany hotela. b)Táto zmluva a všeobecné podmienky zmluvy sú záväzné pre obe strany. c)Podmienky rezervácie sú prísne dôverné. d)Akékoľvek zmeny v zmluve ,alebo vo všeobecných podmienkach si vyžadujú písomné potvrdenie zo strany hotela.
B/1686/13
faktúra
TIVERIA Paris Ile de France
FR034 22650531
3 247,44 EUR
07.11.2013
Predmet: Služby pre teambuildingovú aktivitu-stretnutie tímu INTERACT-11.09.2013-Paríž
0513/13/EO
objednávka
Tivera Paris lle de France
7 695,36 EUR
26.07.2013
Predmet: Zabezpečenie balíka služieb pre teambuildingovú aktivitu počas stretnutia tímu INTERACT dňa 11. septembra 2013 v Paríži (zahrňujúc transfer z hotela do miesta určenia a späť, služby nevyhnutné pre realizáciu teambuildingovej aktivity, večera - menu vrátane nealkoholických nápojov) pre cca 40/45 osôb. Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky. Service package of teambuilding activity during the INTERACT Team building on 11th September 2013 (including tranfer from the hotel to the final destination and back, all the service for the realization of the teambuilding activity, dinner - menu and non-alcoholic drinks) for app. 40/45 persons.
221/11/EO
objednávka
TITAN-RAŠ, s.r.o.
31 425 402
13 505,46 EUR
06.04.2011
Predmet: Oprava elektroinštalácie v OA Pezinok.
B/0969/11
faktúra
TITAN-RAŠ, s.r.o.
31 425 402
10 477,50 EUR
05.09.2011
Predmet: Hydroizolačné práce - oprava dažďových zvodov - Gymnázium I. Horvátha
B/0968/11
faktúra
TITAN-RAŠ, s.r.o.
31 425 402
5 280,00 EUR
05.09.2011
Predmet: Hydroizolačné práce-odstránenie havárie von.rozvodu vod y- ŠMND Teplická
B/1103/11
faktúra
TITAN-RAŠ, s.r.o.
31 425 402
13 505,46 EUR
24.08.2011
Predmet: oprava elektroinštalácie - OA Pezinok
349/11/EO
objednávka
TITAN-RAŠ, s.r.o.
31 425 402
5 280,00 EUR
19.07.2011
Predmet: Odstránenie havárie vonkajšieho rozvodu vody medzi objektom školy a kuchyne.
B/0264/11
faktúra
TITAN-RAŠ, s.r.o.
31 425 402
11 999,00 EUR
08.06.2011
Predmet: odstránenie havárie strešnej krytiny-stavebné práce-Gym.I.Horvátha
169-11-EO
objednávka
TITAN-RAŠ, s.r.o.
10 477,54 EUR
18.03.2011
Predmet: Oprava dažďových zvodov v Gymnáziu I. Horvátha, Bratislava
2022-7-OIČaVO
zmluva
Time for development, s.r.o.
52588670
38 880,00 EUR
11.01.2022
Predmet: Mandátna zmluva. Mandant ako investor a vlastník má oprávnený záujem na realizácii nasledovných stavebných/rekonštrukčných prác na objekte Divadla Aréna, ktoré sa majú vykonať na základe nasledovných zmlúv/právnych vzťahov: - akcie s názvom „Rekonštrukcia a prestavba Divadla Aréna " a to na základe Zmluvy o dielo, ktorá bude uzatvorená so zhotoviteľom stavebných prác, - osobitných zmlúv uzatvorených s dodávateľmi technológií, ktorých predmetom je dodávka a montáž technológií podľa projektovej dokumentácie. Zmluvné strany berú na vedomie, že každá zmluva, ktorú uzavrie Mandant so zhotoviteľom/mi stavebných prác a/alebo dodávateľmi technológií, sa po nadobudnutí jej účinnosti stane prílohou tejto Zmluvy; jej doručenie Mandatárovi zabezpečí Mandant; Ak sa ďalej v texte odkazuje na ZoD, má sa za to, že sa použije zmluva (ZoD) uzatvorená na príslušnú stavebnú akciu a/alebo príslušná zmluva s dodávateľmi technológií.
2014-106-SOC
zmluva
Tilia, n.o.
31908799
0,00 EUR
27.02.2014
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytovanie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) a finančného príspevku pri odkázanosti fyzickej osoby na pomoc inej fyzickej osoby pri úkonoch sebaobsluhy (ďalej len „FPO“) z rozpočtu BSK príjemcovi v zmysle § 71 a § 81 písm. l) zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o sociálnych službách“), v súčinnosti s § 8 zákona o sociálnych službách.
2012-722-SOC
zmluva
Tilia, n.o.
31 908 799
0,00 EUR
28.12.2012
Predmet: Predmetom zmluvy je zabezpečenie poskytovania sociálnej služby podľa § 8 ods. 3 zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“) a poskytnutie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) a finančného príspevku pri odkázanosti fyzickej osoby na pomoc inej fyzickej osoby pri úkonoch sebaobsluhy (ďalej len „FPO“) z rozpočtu BSK príjemcovi, v zmysle § 71 a § 81 písm. l) zákona o sociálnych službách.
2012-65-SOC
zmluva
Tilia, n.o.
31 908 799
0,00 EUR
02.02.2012
Predmet: Predmetom zmluvy je zabezpečenie poskytovania sociálnej služby podľa § 8 ods. 3 zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“) a poskytnutie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) a finančného príspevku pri odkázanosti fyzickej osoby na pomoc inej fyzickej osoby pri úkonoch sebaobsluhy (ďalej len „FPO“) z rozpočtu BSK príjemcovi, v zmysle § 71 a § 81 písm. l) zákona o sociálnych službách.
2011-258-SOC
zmluva
Tilia, n.o.
31 908 799
18.02.2011
Predmet: Zmluva č. 66/2011-SP o poskytnutí finančného príspevku a zabezpečení poskytovania sociálnej služby
B/1952/13
faktúra
TIKAS, s.r.o.
36716081
9 341,64 EUR
18.12.2013
Predmet: Oprava strešnej krytiny na objekte "SYNAGÓGA SENEC"
0439/13/EO
objednávka
TIKAS, s.r.o.
36716081
9 341,64 EUR
20.06.2013
Predmet: Oprava strešnej krytiny v objekte Synanóga Senec v rozsahu prác : montáž lešenia, odstránenie prevalených stropov, demontáž poškodenej krytiny a montáž novej krytiny. Výmena poškodených trámov a ich ošetrenie proti škodcom a plesniam.
B/0557/13
faktúra
TIKAS, s.r.o.
36716081
7 945,39 EUR
14.05.2013
Predmet: Odstránenie havárie TUV - SOŠ Ivánska cesta
0215/13/EO
objednávka
TIKAS, s.r.o.
36716081
7 945,39 EUR
30.04.2013
Predmet: Odstránenie havárie TÚV v objekte SOŠ Ivánska cesta 21 v Bratislave v rozsahu prác: identifikácia úniku vody, výkopové práce s demontážou zákrytovej dosky ,výmena poškodeného skorodovaného potrubia,spätná betonáž. Všetky práce budú vykonané v zmysle priloženého výkazu výmer. Odvoz a likvidácia odpadov.
2021-516-FIN
dodatok
TICHO a spol.
42180881
0,00 EUR
31.08.2021
Predmet: Dodatok č.1 k Zmluve o poskytnutí dotácie uzavretej dňa 06.06.2021, účinnej od 11.06.2021.
2021-516-FIN
zmluva
TICHO a spol.
42180881
4 250,00 EUR
10.06.2021
Predmet: Zmluva o poskytnutí dotácie č. DOT /2021/0062. Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK dotačná schéma: Bratislavská regionálna dotačná schéma -výzva na podporu kultúry 2021 na úhradu časti nákladov projektu: Nič sa nestalo.
2019-473-FIN
dodatok
TICHO a spol.
42180881
0,00 EUR
28.10.2019
Predmet: Dodatok č.1 k Zmluve o poskytnutí dotácie uzavretej dňa 21.06.2019, účinnej od 25.06.2019 uzatvorenej podľa § 269 ods. 2 Obchodného zákonníka v platnom znení a v súlade so zákonom č. 583/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
2019-474-FIN
zmluva
TICHO a spol.
42180881
6 000,00 EUR
25.06.2019
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK – dotačná schéma Bratislavská regionálna dotačná schéma na podporu KULTÚRY 2019 na úhradu časti nákladov projektu: "TICHO a spol. - komorné kultúrne centrum" (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 5/2018 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 5/2018“) a žiadosťou príjemcu o poskytnutie dotácie.
2019-473-FIN
zmluva
TICHO a spol.
42180881
6 000,00 EUR
25.06.2019
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK – dotačná schéma Bratislavská regionálna dotačná schéma na podporu KULTÚRY 2019 na úhradu časti nákladov projektu: "Zmiznutie pána DQ" (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 5/2018 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 5/2018“) a žiadosťou príjemcu o poskytnutie dotácie.
2018-1069-CRaK
zmluva
TICHO a spol.
42180881
4 000,00 EUR
06.11.2018
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z Bratislavskej regionálnej dotačnej schémy na podporu kultúry na úhradu časti nákladov projektu: "TICHO a spol. - nezávislé multidruhové umelecké centrum - a jeho aktivity" (ďalej len "projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 2/2016 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len "VZN č. 2/2016").
2017-639-KUL
zmluva
TICHO a spol.
42180881
5 000,00 EUR
24.08.2017
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z Bratislavskej regionálnej dotačnej schémy na podporu kultúry na úhradu časti nákladov projektu: "PREVÁDZKA o. z. TICHO a spol. V ROKU 2017" (ďalej len "projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 2/2016 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len "VZN č. 2/2016") a s Uznesením Zastupiteľstva Bratislavského samosprávneho kraja č. 25/2017 zo dňa 31.03.2017.
2016-421-KUL
zmluva
TICHO a spol.
42180881
5 000,00 EUR
07.07.2016
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Prevádzka divadla TICHO a spol. v roku 2016“ (ďalej ako „projekt") v súlade s uznesením Zastupiteľstva BSK č. 23/2016 a so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
2015-742-KUL
zmluva
TICHO a spol.
42180881
1 000,00 EUR
25.11.2015
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z Bratislavskej regionálnej dotačnej schémy na podporu kultúry na úhradu časti nákladov na projekt: „Kniha k 5. narodeninám: Divadlo TICHO a spol. – Odtlačok na duši divákov a tvorcov“ (ďalej ako „projekt") v súlade s uznesením Zastupiteľstva BSK č. 46/2015 a v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
2015-741-KUL
zmluva
TICHO a spol.
42180881
5 000,00 EUR
25.11.2015
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z Bratislavskej regionálnej dotačnej schémy na podporu kultúry na úhradu časti nákladov na projekt: „Prevádzka Divadla Ticho a spol. v druhom polroku 2015“ (ďalej ako „projekt") v súlade s uznesením Zastupiteľstva BSK č. 46/2015 a v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
2015-441-KP
zmluva
TICHO a spol.
42180881
500,00 EUR
31.07.2015
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Účasť Divadla TICHO a spol. na medzinárodnom festivale Apostrof, Praha 2015 s inscenáciou Déja`vu“
2015-712-OSM
zmluva
Tibor Varga-TSV PAPIER
32627211
10 380,00 EUR
18.11.2015
Predmet: Kúpna zmluva. Predmetom sú kancelárske potreby.
2021-250-OIČaVO
zmluva
Tibor Varga-TSV Papier
32627211
1 174 281,60 EUR
05.05.2021
Predmet: Rámcová dohoda. BSK uskutočnilo verejné obstarávanie na predmet zákazky "Kancelárske potreby pre Ú BSK a organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti" postupom verejná súťaž.
2020-720-OIČaVO
zmluva
Tibor Varga-TSV Papier
32627211
16 799,40 EUR
21.10.2020
Predmet: Rámcová dohoda č. Z202025107_Z. Všeobecná špecifikácia predmetu Zmluvy: Názov: Kancelárske potreby.
2019-170-VO
zmluva
Tibor Varga-TSV Papier
32627211
27 930,00 EUR
08.04.2019
Predmet: Predmetom zákazky je dodávanie kancelárskych potrieb pre zabezpečenie administratívnej činnosti zamestnancov podľa aktuálnych potrieb a požiadaviek objednávateľa, a to v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie.
2017-1030-OIČSMaVO
zmluva
Tibor Varga-TSV Papier
32627211
27 600,00 EUR
06.11.2017
Predmet: Rámcová dohoda č. Z201755524_Z
2016-408-OIČSMaVO
zmluva
Tibor Varga-TSV Papier
32627211
30 360,00 EUR
30.06.2016
Predmet: Kúpna zmluva č. Z201616137_Z. Predmetom zmluvy je nákup kancelárskych potrieb.
B/0172/14
faktúra
Tibor Varga-TSV Papier
32627211
1 283,26 EUR
04.03.2014
Predmet: Kancelárske potreby pre projekt Transdanube
0798/13/EO
objednávka
Tibor Varga-TSV Papier
32627211
1 294,86 EUR
19.11.2013
Predmet: Zabezpečenie kancelárskych potrieb pre projekt TRANSDANUBE . Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky . Prosíme o vystavenie faktúry v 4 origináloch so splatnosťou 30 dní, uvedenie jednotkových cien a názvu projektu "TRANSDANUBE". Náhľad faktúry prosíme zašlite vopred elektronicky na kontrolu na: joana.holcikova@region-bsk.sk.
2020-441-DOP
zmluva
Tibor Kováč
249,99 EUR
24.06.2020
Predmet: Nájomná zmluva č. 65/2020/NZ/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.