portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
B/0812/14
faktúra
ŠEVT, a.s.
31331131
398,59 EUR
28.07.2014
Predmet: Vizitky BSK- 4800ks
B/1720/12
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
397,34 EUR
19.12.2012
Predmet: 3x letenka Viedeň - Kodaň a späť p. Malvani,Csahok, Agostinho 6.-9.11.12
B/1903/14
faktúra
Mgr. Peter Takács - Mediapoint
47747030
396,00 EUR
14.01.2015
Predmet: Digitálne kamery zn. Canon Legria Mini - 4ks
B/1889/14
faktúra
BADUCCI Legal, s.r.o.
35872900
396,00 EUR
12.01.2015
Predmet: Právne poradenstvo a informačné služby v rozsahu objednávky.
0700/17/EO
objednávka
Mgr. Peter Takács - Mediapoint
47747030
396,00 EUR
15.12.2014
Predmet: 4ks digitálnych kamier pre ocenenie študentov v projekte Vráťme knihy do škôl podľa nasledujúcej špecifikácie: digitálna kamera CMOS 12.8 Mpx DIGIC DV 4, vykopne LCD 2.7 ", Li-Ion, Full HD 1920x1080, WiFi, microSD/microSDHC/microXDHC, WiFI, HDMI, mini USB v celkovej výške 396,00 € vrátane DPH.
B/0938/14
faktúra
REAL MAKLER, s.r.o.
34127305
396,00 EUR
30.07.2014
Predmet: Zabezpečenie ubytovania a stravovania služieb-01.-02.07.2014 pre zam. Odboru SO/RO pre OPBK BSK
B/0085/14
faktúra
Stredná odborná škola záhradnícka Gustáva Čejku
31817483
395,96 EUR
20.02.2014
Predmet: Za odborné záhradnícke a aranžérske služby
B/2116/13
faktúra
SWEEE, s. r. o.
46010521
395,00 EUR
13.01.2014
Predmet: Zabezpečenie eventu "INTERACT"-18.-1912.2013
0812/13/EO
objednávka
SWEEE, s. r. o.
46010521
395,00 EUR
28.11.2013
Predmet: Bufetové služby počas stretnutia 4 paneurópskych programov v termíne 18. - 19. 12. 2013 v Bratislave. Výška a rozsah prác (viď špecifikácia) boli vyšpecifikované prostredníctvom dopytu v el. aukčnom systéme.
0317/15/EO
objednávka
Panacea s.r.o.
36374512
394,90 EUR
18.06.2015
Predmet: Zabezpečenie 10 kusov náplní do nástenných lekárničiek pre Úrad BSK. Dohodnutá cena s DPH je vrátane dodania na Úrad BSK.
B/1749/14
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
22.12.2014
Predmet: Služby v oblasti PO za 11/2014
B/1604/14
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
01.12.2014
Predmet: Služby v oblasti PO za 10/2014
B/1324/14
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
03.11.2014
Predmet: Služby v oblasti PO za 08/2014
B/1172/14
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
25.09.2014
Predmet: Služby v oblasti PO za 08/2014
B/1071/14
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
03.09.2014
Predmet: Služby v oblasti PO za 07/2014
B/0862/14
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
18.07.2014
Predmet: Služby v oblasti PO za 06/2014
B/0711/14
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
25.06.2014
Predmet: Služby v oblasti PO za 05/2014
B/0554/14
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
23.05.2014
Predmet: Služby v oblasti PO za 04/2014
B/0386/14
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
24.04.2014
Predmet: Služby v oblasti PO za 03/2014
B/0242/14
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
24.03.2014
Predmet: Služby v oblasti PO za 02/2014
B/0094/14
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
21.02.2014
Predmet: Služby v oblasti PO za 01/2014
B/1968/13
faktúra
FIREcontol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
18.12.2013
Predmet: Služby v oblasti PO za 11/2013
B/1761/13
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
26.11.2013
Predmet: Služby v oblasti PO za 10/2013
B/1557/13
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
25.10.2013
Predmet: Služby v oblasti PO za 09/2013
B/1318/13
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
26.09.2013
Predmet: Služby v oblasti PO za 08/2013
B/1231/13
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
02.09.2013
Predmet: Služby v oblasti PO za 07/2013
B/1064/13
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
25.07.2013
Predmet: Služby v oblasti PO za 06/2013
B/0875/13
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
01.07.2013
Predmet: služby v oblasti PO za 05/2013
B/0610/13
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
05.06.2013
Predmet: Služby v oblasti PO za 04/2013
B/0423/13
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
23.04.2013
Predmet: Služby v oblasti PO za 03/2013
B/0255/13
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
20.03.2013
Predmet: Služby v oblasti PO za 02/2013
B/0094/13
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
15.02.2013
Predmet: Služby v oblasti PO za 01/2013
B/2068/12
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
16.01.2013
Predmet: Služby v oblasti PO za 12/2012
B/1845/12
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
02.01.2013
Predmet: Služby v oblasti PO za 11/2012
B/1620/12
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
21.11.2012
Predmet: Služby v oblasti PO za 10/2012
B/1390/12
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
22.10.2012
Predmet: Služby v oblasti PO za 09/2012
B/1216/12
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
27.09.2012
Predmet: Služby v oblasti PO za 08/2012
B/1029/12
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
28.08.2012
Predmet: Služby v oblasti PO za 07/2012
B/0920/12
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
31.07.2012
Predmet: Služby v oblasti PO za 06/2012
B/0735/12
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
09.07.2012
Predmet: služby v oblasti PO za 05/2012
B/0584/12
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
23.05.2012
Predmet: Služby v oblasti PO za 04/2012
B/0422/12
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
27.04.2012
Predmet: Služby v oblasti PO za 03/2012
B/0274/12
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
26.03.2012
Predmet: Služby v oblasti PO za 02/2012
B/0107/12
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
28.02.2012
Predmet: Služby v oblasti PO za 01/2012
B/2154/11
faktúra
FIREcontrol - Róbert Ladecký
35404841
394,34 EUR
02.02.2012
Predmet: Služby v oblasti PO za 12/2011
B/0636/12
faktúra
MILLENNIUM TRAVEL s.r.o
35 772 271
393,98 EUR
07.06.2012
Predmet: 1x letenka VIENNA-BRUSSELS-VIENNA p. Moška- 11.05.-12.05.2012
0296-12-EO
objednávka
MILLENNIUM TRAVEL s.r.o
35 772 271
393,98 EUR
14.05.2012
Predmet: Spiatočná letenka z Viedne do Bruselu v termíne 11.-12.5.2012 pre PhDr. Mareka Mošku, ktorý sa podieľa na organizácií Open Doors v Bruseli.
B/2118/12
faktúra
bee media + technology gmbh
101611FO1/08
393,76 EUR
05.02.2013
Predmet: Služby IT - Interact Wiki
B/0177/12
faktúra
MILLENNIUM TRAVEL s.r.o
35 772 271
393,60 EUR
17.04.2012
Predmet: Ubytovanie p. Moselt, p. Agostinho - 01.02.2012 - 03.02.2012 - Rím - Taliansko
0141-12-EO
objednávka
MILLENNIUM TRAVEL s.r.o
35 772 271
393,60 EUR
04.04.2012
Predmet: Zabezpečenie ubytovania pre Mikis Moselt a Rafael Agostinho počas praovnej cesty v Ríme v termíne od 1.2.2012 do 3.2.2012.
B/0314/12
faktúra
ZSE Energia, a.s.
36 677 281
393,38 EUR
28.03.2012
Predmet: Elektrická energia - Kaštieľ Malinovo za obdobie 01.02.2012 - 29.02.2012
B/0141/12
faktúra
IMPA BRATISLAVA, a.s.
35731851
393,20 EUR
28.02.2012
Predmet: Servis služobného vozidla Škoda Octavia BA-506 RI
B/1394/14
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
393,00 EUR
19.11.2014
Predmet: 1x ubytovanie - Hotel Beaumont, Maastricht-28.09.-01.10.2014- p. Neczliová
0387/14/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
393,00 EUR
16.07.2014
Predmet: Zabezpečenie ubytovania s raňajkami pre Ing. Luciu Neczliovú v termíne 28.09.-01.10.2014 z dôvodu účasti na zahraničnej pracovnej ceste v Maastrichte (Holandsko). Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a. s. a Úradom BSK.
0155/14/EO
objednávka
SOŠ informačných technológií
17055415
392,40 EUR
20.03.2014
Predmet: Zabezpečenia ubytovania pre študentov a pedagógov partnerských škôl z Rakúska v rámci aktivity mobilita študentov projektu EdTRANS financovaného z Programu cezhraničnej spolupráce SK-AT 2007-2013, zabezpečenie ubytovania v rozsahu spolu 6 dní (4 noci) počas dvoch termínov pre 12 osôb - študentov a pedagogický sprievod v termínoch 28.-30.4.2014 a 19.5.-21.5.2014. Prosíme o dodanie 3 originálov faktúry s uvedením názvu projektu EdTRANS. Prosíme o vystavenie faktúry v 3 origináloch so splatnosťou 14 dní, s položkovým rozpisom nákladov a názvom projektu "EdTRANS". Náhľad faktúry prosíme zaslať vopred elektronicky na kontrolu na e-mail: jan.kollar@region-bsk.sk a peter.furik@region-bsk.sk.
B/0851/14
faktúra
Moror-Car Bratislava, s.r.o.
35828161
391,42 EUR
16.07.2014
Predmet: Servis služob.motorového vozidla MERCEDES BENZ BA 073 OU
2020-384-DOP
zmluva
Štefan Fekete
390,87 EUR
18.06.2020
Predmet: Nájomná zmluva č. 182/2020/NZ/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
2020-291-DOP
zmluva
PhDr. Zuzana Gabrišová Košecová
390,87 EUR
30.04.2020
Predmet: Nájomná zmluva a zmluva o budúcej zmluve o zriadení vecného bremena č. 25/2020/NZaZoVB-000/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
B/2184/11
faktúra
ZSE Energia, a.s.
36 677 281
390,86 EUR
06.02.2012
Predmet: Elektrická energia - vyúčtovanie za obdobie 01.01.2011 - 31.12.2011 - Jankolova.
K/0038/11
faktúra
SANEX, s.r.o.
17084181
390,47 EUR
21.08.2013
Predmet: Čiastková úhrada-vrátenie kolaudačnej raty"Rekonštrukcia Gymnázia na Grosslingovej ulici v Bratislave"
B/1553/13
faktúra
SATUR TRAVEL,a.s.
35787201
390,00 EUR
29.10.2013
Predmet: 2x ubytovanie-Brusel-p.Malvani 23.-25.9.2013 a p.Csahók 24.-25.9.2013
0645/13/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
390,00 EUR
11.09.2013
Predmet: Zabezpečenie ubytovania v Bruseli pre Mattea Malvaniho v termíne 23. - 25.9.2013 a Szabolcsa Csahóka v termíne 24. - 25.9.2013 ktorí sa zúčastnia na zahraničnej pracovnej ceste - na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392.
B/0828/14
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
389,47 EUR
28.07.2014
Predmet: 1x letenka p. Csahok VIE-TKU-VIE, 16.-20.6.2014
0296/14/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
389,47 EUR
21.05.2014
Predmet: Zabezpečenie spiatočnej letenky na trase Viedeň-Turku-Viedeň pre Szabolcsa Csahóka v termíne 16.-20.06.2014 z dôvodu účasti na zahraničnej pracovnej ceste v Turku (Fínsko). Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a. s. a Úradom BSK. Dohodnutá cena je bez DPH.
0058/13/EO
objednávka
Slovak Telekom, a.s.
35 763 469
389,02 EUR
28.01.2013
Predmet: Mobilný telefón zn. Apple iPhone 5 16GB Black + SIM karta.
B/0644/13
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
388,94 EUR
12.06.2013
Predmet: 1x letenka - Agostinho Rafael - VIE-CDG-VIE - 25.04.2013
0250/13/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
388,94 EUR
18.04.2013
Predmet: Zabezpečenie spiatočnej letenky na trase Viedeň-Paríž-Viedeň dňa 25. 04. 2013 pre Rafaela Agostinha, ktorý sa zúčastní na ZPC .- na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392.
0739/13/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
388,88 EUR
24.10.2013
Predmet: Zabezpečenie spiatočnej letenky Viedeň - Bukurešť pre zamestnankyňu OSÚRRP BSK Dominiku Forgáčovú dňa 28.10.2013 a spiatočný let dňa 29.10.2013, z dôvodu absolvovania zahraničnej pracovnej cesty na druhom výročnom fóre k stratégii o Dunajskom regióne. Táto suma sa bude čerpať z Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a. s. a Úradom BSK.
2020-429-DOP
zmluva
Emil Turinič
388,84 EUR
24.06.2020
Predmet: Nájomná zmluva a zmluva o budúcej zmluve o zriadení vecného bremena č. 148/2020/NZaZoVB-000/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
2020-420-DOP
zmluva
Ján Hržič
388,84 EUR
24.06.2020
Predmet: Nájomná zmluva a zmluva o budúcej zmluve o zriadení vecného bremena č. 40/2020/NZaZoVB-000/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
B/0925/14
faktúra
PETIT Press, a.s. divízia tyždenníkov, o.z.
35790253
388,80 EUR
30.07.2014
Predmet: Za inzerciu-denník SME PO-PI-07.07.2014
0365/14/EO
objednávka
PETIT Press, a.s. divízia tyždenníkov, o.z.
35790253
388,80 EUR
07.07.2014
Predmet: Zabezpečenie propagačných služieb pre potreby zabezpečenia zákonnej povinnosti o vyhlásení obchodnej verejnej súťaže v denníku SME, v termíne: 02.07.2014, s min. rozmerom 84x60 mm v celkovej výške 388,80 € s DPH.
2021-1032-OIČaVO
zmluva
SPP-distribúcia, a.s.
35910739
387,01 EUR
14.12.2021
Predmet: ZMLUVA O ZRIADENÍ VECNÉHO BREMENA V PROSPECH TRETEJ OSOBY č. BA84/2-51/2020/0805018 –Oz Povinný zastupuje správcu majetku štátu, na pozemkoch, ktoré sú predmetom zriadenia vecného bremena nachádzajúcich sa vo Vojenskom obvode Záhorie, ktoré sú zapísané na LV č. 1 vedenom Ministerstvom obrany Slovenskej republiky, Správou vojenského obvodu Záhorie so sídlom v Malackách, detašované pracovisko Bratislava pre Okres: 106 Malacky, Obec: 500 267 Záhorie (vojenský obvod), a to: a) pozemok parcely registra "C" VKN číslo 87/2, Katastrálne územie Riadok, výmera 19 271 m2, druh pozemku: zastavaná plocha a nádvorie, b) pozemok parcely registra "C" VKN číslo 140/1, Katastrálne územie Obora, o výmere 23 811 m2, druh pozemku: zastavaná plocha a nádvorie a c) pozemok parcely registra "C" VKN číslo 140/3, Katastrálne územie Obora, o výmere 2 729 m2, druh pozemku: lesný pozemok, ktoré sú vo výlučnom vlastníctve Slovenskej republiky v správe Ministerstva obrany Slovenskej republiky.
B/0665/12
faktúra
EMtest-SK, s.r.o.
35 741 236
387,00 EUR
07.06.2012
Predmet: Účastnícky poplatok-odbor.konferencia"Aplikácia čipovej karty ako multifunkčný preukaz" Ing. Beniač, Ing.Jurčíková, Mgr.Jamrišková-15.-17.05.2012
0301-12-EO
objednávka
EMtest-SK, s.r.o.
35 741 236
387,00 EUR
24.05.2012
Predmet: Účasť na odbornej konferencii na tému "Aplikácia čipovej karty ako multifunkčného preukazu v rezorte školstva, dopravy a kultúry" pre Ing. Beniača, Ing. Jurčíkovú a Mgr. Jamriškovú, ktorá sa bude konať dňa 15. - 17.5.2012.
B/0497/12
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
386,17 EUR
21.05.2012
Predmet: 1x letenka - VIEDEŇ-BRUSEL-VIEDEŇ - p. Masácová 11.04.-12.04.2012
0234-12-EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
386,17 EUR
03.05.2012
Predmet: Zabezpečenie spiatočnej letenky na trase Viedeň - Brusel pre p. Masácovú, ktorá sa v Bruseli v termíne 11. - 12.04.2012 zúčastní zahraničnej pracovnej cesty.
0692/12/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
386,16 EUR
24.10.2012
Predmet: Zabezpečenie leteniek a ubytovania pre p. Lorenza Fotiho do Bratislavy, v termíne 17.-18.10.2012. - na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392.
B/1432/13
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
385,54 EUR
10.10.2013
Predmet: 2x letenka - VIE-CDG-VIE-10.-12.09.2013 - p. Garajová, p. Bugri
B/0267/12
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
385,15 EUR
17.04.2012
Predmet: 1x letenka p. FOTI - LORENZO -27.-29.02.2012