portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
B/1271/12
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
433,98 EUR
19.10.2012
Predmet: 1x letenka VIENNA-BRUSSELS-VIENNA - p. Dvorský-10.-11.09.2012
0251/14/EO
objednávka
DATALAN a.s.
35810734
433,98 EUR
25.04.2014
Predmet: Zabezpečenie servisu eliminátoru spätnej väzby - Plena feedback Suppressor Bosch LBB 1968/00 na zastupiteľstvo BSK.
B/0731/14
faktúra
AP MEDIA, s.r.o.
35691883
433,98 EUR
09.07.2014
Predmet: Servis Plena feedback Suppressor Bosch
B/0642/13
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
434,10 EUR
12.06.2013
Predmet: 1x letenka - p. Agostinho Rafael - VIE-BRU-VIE - 21.-23.04.2013
B/0643/13
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
434,10 EUR
12.06.2013
Predmet: 1x letenka - p. Aiga Nebare - VIE-BRU-VIE-21.-23.04.2013
B/1448/12
faktúra
Activa Slovakia, s.r.o.
35787180
434,11 EUR
05.11.2012
Predmet: Čistiace potreby
B/1501/12
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
434,85 EUR
09.11.2012
Predmet: 1x letenka - VIECPH-VIE-22.-23.05.2012 - p. Agostinho
0604/12/EO
objednávka
Komedia s.r.o.
46171240
435,00 EUR
27.09.2012
Predmet: Technicko-realizačné zabezpečenie vydania mesačníka Bratislavský kraj (vydanie 09/2012, 12 strán) podľa nasledujúcej špecifikácie: jazykové korektúry textu, grafické spracovanie novín, zalomenie novín pre tlač, krížovka .
B/1348/12
faktúra
Komedia s.r.o.
46171240
435,00 EUR
22.10.2012
Predmet: Technické - realizačné zabezpečenie vydania mes.Bratislavský kraj - 09/2012
B/1153/13
faktúra
Container Services s.r.o.
36621919
435,00 EUR
08.08.2013
Predmet: Zemné práce - Synagóga Senec
0537/13/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
435,00 EUR
09.08.2013
Predmet: Zabezpečenie ubytovania bez stravy pre Ing. Luciu Neczliovú v termíne 7.-10.10.2013 počas zahraničnej pracovnej cesty v Bruseli.- na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392.
B/1666/13
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
435,00 EUR
18.11.2013
Predmet: 1x ubytovanie - Hotel Bloom, Brusel-07.10.-10.10.2013 - p. Neczliová
B/1509/12
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
435,96 EUR
21.11.2012
Predmet: 2x letenka-VIE-BRU-VIE - p. Masácová, p. Gajdošechová-08.10-12.10.2012
B/0875/12
faktúra
STENOTYP - Ing. Mária Bahnová
41898249
436,38 EUR
28.08.2012
Predmet: Vyhotovenie zápisnice - Zastupiteľstvo BSK - 22.06.2012
0792/12/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
436,79 EUR
27.11.2012
Predmet: Zabezpečenie leteniek a ubytovania pre p. Mattea Malvaniho v súvislosti so zahraničnou pracovnou cestou vo Kodani, Dánsko, v termíne 2.-4.12.11.2012 - účasť na konferencii URBACT - na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 .
B/2091/12
faktúra
HPL spol. s r. o.
35 692 448
437,80 EUR
29.01.2013
Predmet: Zdravotnícke služby - projekt "Rešpekt pre zdravie" č. 600/2011-odbery za november-december 2012
0544-12-EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
437,98 EUR
07.09.2012
Predmet: Zabezpečenie spiatočných leteniek na trase Viedeň- Brusel - Viedeň pre Mgr. P. Masácovú počas zahraničnej pracovnej cesty v termíne 26.-27.9.2012 v Bruseli /Belgicko/. - na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392.
B/1673/12
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
437,98 EUR
19.12.2012
Predmet: 1x letenka - VIE-BRU-VIE - p. Masácová - 26.-27.09.2012
B/2169/11
faktúra
Slovakia online, s.r.o.
31402445
438,16 EUR
02.02.2012
Predmet: Denný offline monitoring-12/2011
B/0577/12
faktúra
Slovakia online, s.r.o.
31402445
438,16 EUR
23.05.2012
Predmet: Offline monitoring, online monitoring - za 04/2012
B/0739/12
faktúra
Slovakia online, s.r.o.
31402445
438,16 EUR
09.07.2012
Predmet: offline monitoring,online monitoring - za 05/2012
B/0919/12
faktúra
Slovakia online, s.r.o.
31402445
438,16 EUR
24.07.2012
Predmet: Offline monitoring,online monitoring - za 06/2012
B/1046/12
faktúra
Slovakia online, s.r.o.
31402445
438,16 EUR
28.08.2012
Predmet: Offline monitoring, online monitoring - za 07/2012
B/1207/12
faktúra
Slovakia online, s.r.o.
31402445
438,16 EUR
20.09.2012
Predmet: Offline monitoring, online monitoring - za 08/2012
B/1415/12
faktúra
Slovakia online, s.r.o.
31402445
438,16 EUR
22.10.2012
Predmet: Offline monitoring, online monitoring - za 09/2012
B/1626/12
faktúra
Slovakia online, s.r.o.
31402445
438,16 EUR
21.11.2012
Predmet: Offline monitoring, online monitoring - za 10/2012
B/1848/12
faktúra
Slovakia online, s.r.o.
31402445
438,16 EUR
20.12.2012
Predmet: Offline monitoring,online monitoring - za 11/2012
B/2031/12
faktúra
Slovakia online, s.r.o.
31402445
438,16 EUR
15.01.2013
Predmet: Offline monitoring, online monitoring - za12/2012
B/0104/13
faktúra
Slovakia online, s.r.o.
31402445
438,16 EUR
15.02.2013
Predmet: Offline monitoring,online monitoring - za 01/2013
B/0266/13
faktúra
Slovakia online, s.r.o.
31402445
438,16 EUR
26.03.2013
Predmet: Offline monitoring,online monitoring - za 02/2013
B/0434/13
faktúra
Slovakia online, s.r.o.
31402445
438,16 EUR
23.04.2013
Predmet: Offline monitoring, online monitoring - za 03/2013
B/0657/13
faktúra
Slovakia online, s.r.o.
31402445
438,16 EUR
10.06.2013
Predmet: Offline monitoring, online monitoring - za 04/2013
B/0845/13
faktúra
Slovakia Online s.r.o.
31402445
438,16 EUR
03.07.2013
Predmet: offline monitoring,online monitoring- za 05/2013
B/1052/13
faktúra
Slovakia online, s.r.o.
31402445
438,16 EUR
25.07.2013
Predmet: Offline monitoring, online monitoring - za 06/2013
B/1184/13
faktúra
Slovakia online, s.r.o.
31402445
438,16 EUR
11.09.2013
Predmet: Offline monitoring, online monitoring - za 07/2013
B/1343/13
faktúra
Slovakia online, s.r.o.
31402445
438,16 EUR
26.09.2013
Predmet: offline monitoring, online monitoring - za 08/2013
B/1778/13
faktúra
Slovakia online, s.r.o.
31402445
438,16 EUR
28.11.2013
Predmet: Offline monitoring, online monitoring- za 10/2013
B/1949/13
faktúra
Slovakia online, s.r.o.
31402445
438,16 EUR
18.12.2013
Predmet: Offline monitoring, online monitoring - za 11/2013
B/0133/14
faktúra
Slovakia online, s.r.o.
31402445
438,16 EUR
25.02.2014
Predmet: Offline monitoring,online monitoring- za 01/2014
B/2163/13
faktúra
Slovakia online, s.r.o.
31402445
438,16 EUR
25.02.2014
Predmet: Offline monitoring,online monitoring- za 12/2013
B/0575/14
faktúra
Slovakia online, s.r.o.
31402445
438,16 EUR
23.05.2014
Predmet: Offline monitoring, online monitoring- za 04/2014
B/0405/14
faktúra
Slovakia Online, s.r.o.
31402445
438,16 EUR
04.06.2014
Predmet: Offline monitoring, online monitoring- za 03/2014
B/0723/14
faktúra
Slovakia Online, s.r.o.
31402445
438,16 EUR
25.06.2014
Predmet: Offline monitoring, online monitoring - za 05/2014
B/1081/14
faktúra
Slovakia Online, s.r.o.
31402445
438,16 EUR
03.09.2014
Predmet: Offline monitoring,online monitoring - za 07/2014
B/1366/14
faktúra
Slovakia online, s.r.o.
31402445
438,16 EUR
04.11.2014
Predmet: Offline monitoring, online monitoring - za 09/2014
B/1587/14
faktúra
Slovakia online, s.r.o.
31402445
438,16 EUR
26.11.2014
Predmet: Offline monitoring, online monitoring- za 10/2014
B/1764/14
faktúra
Slovakia online, s.r.o.
31402445
438,16 EUR
12.01.2015
Predmet: Offline monitoring,online monitoring - za 11/2014
B/0160/14
faktúra
Bratislavská teplárenská, a.s.
35823542
438,26 EUR
26.02.2014
Predmet: Za teplo - Sabinovská - za obd. 31.12.2013-30.01.2014
B/2137/11
faktúra
HPL spol. s r. o.
35 692 448
439,79 EUR
02.02.2012
Predmet: Projekt "Rešpekt pre zdravie" - odbery
B/0559/12
faktúra
Ing. Oto Pisoň
440,00 EUR
22.05.2012
Predmet: Faktúra za vyhotovenie znaleckého posudku-BA m.č. Karlova Ves-pozemky.
0564/12/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
440,00 EUR
24.09.2012
Predmet: Ubytovanie s raňajkami v hoteli Comfort* pre Ing. Janku Jelemenskú a Mgr. Katarínu Formánkovú počas zahraničnej pracovnej cesty v termíne 02.-04.10.2012 v Malmo /Švédsko/.- na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/ 392.
0606/12/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
440,00 EUR
24.10.2012
Predmet: Technicko-realizačné zabezpečenie vydania mesačníka Bratislavský kraj (vydanie 09/2012, 12 strán) podľa nasledujúcej špecifikácie: jazykové korektúry textu, grafické spracovanie novín, zalomenie novín pre tlač, krížovka .
B/1457/12
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
440,00 EUR
05.11.2012
Predmet: 2x ubytovanie Hotel Comfort-Malmo-02.10.-04.10.2012 - p. Formánková, p. Jelemenská
0609/13/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
440,00 EUR
10.09.2013
Predmet: Zabezpečenie ubytovania v hoteli Varaždin vo Varaždíne, Chorvátsku pre riaditeľku OSÚRRP Barboru Lukáčovú, vedúceho OSÚR Martina Hakela, zamestnancov OSÚR Dominiku Forgáčovú a Martina Bezeka na dve noci v termíne od 22.09.2013 do 24.09.2013 z dôvodu absolvovania zahraničnej služobnej cesty. - na základe Komisionárskej zmluvy č.2012/392.
B/1550/13
faktúra
SATUR TRAVEL,a.s.
35787201
440,00 EUR
29.10.2013
Predmet: 4x ubytovanie -Varaždin, Chorvátsko-p.p.Lukáčová, Hakel, Forgáčová, Bezek
0131/14/EO
objednávka
Tour4U, s.r.o.
36801658
440,00 EUR
14.03.2014
Predmet: Zabezpečenie prehliadky historického centra mesta Bratislava v nasledovnom rozsahu: -prehliadka prostredníctvom vyhliadkovej jazdy historickým vozidlom s výkladom v nemeckom jazyku v rámci programu výmenných pobytov študentov z partnerských škôl v rámci projektu EdTRANS v termíne 9.4.2014 pre 20 osôb , -prehliadka historického centra mesta Bratislava so sprievodcom v nemeckom jazyku v rámci programu výmenných pobytov študentov z partnerských škôl v rámci projektu EdTRANS v termíne 28.4.2014 a v termíne 19.5.2014 pre 15 osôb. Predmetom služby bude zabezpečenie prehliadky a sprievodcu v nemeckom jazyku. Prosíme o vystavenie faktúry v 3 origináloch so splatnosťou 14 dní, s položkovým rozpisom nákladov a názvom projektu "EdTRANS". Náhľad faktúry prosíme zaslať vopred elektronicky na kontrolu na e-mail: jan.kollar@region-bsk.sk a peter.furik@region-bsk.sk.
B/0687/14
faktúra
TOUR4U, s.r.o.
36801658
440,00 EUR
24.06.2014
Predmet: Projekt EdTRANS - za služby Cestovnej kancelárie
0558/14/EO
objednávka
TOUR4U, s.r.o.
36801658
440,00 EUR
20.10.2014
Predmet: Zabezpečenie prehliadky historického centra mesta Bratislava s výkladom v nemeckom jazyku v rámci programu výmenných pobytov študentov z partnerských škôl v rámci projektu EdTRANS v termíne 22.10.2014 pre 55 osôb. Predmetom služby bude zabezpečenie prehliadky a sprievodcu v nemeckom jazyku. Prosíme o dodanie 3 originálov faktúry s uvedením názvu projektu EdTRANS.
B/1615/14
faktúra
TOUR4U, s.r.o.
36801658
440,00 EUR
01.12.2014
Predmet: Projekt EdTRANS - za vyhliadkovú jazdu Prešporáčikmi-hrad-22.10.2014 - výmen. pobyt študentov
B/1013/12
faktúra
IMPA BRATISLAVA, a.s.
35 731 851
440,28 EUR
27.08.2012
Predmet: Servis služobného vozidla VW Passat BA-028RL
2020-328-DOP
zmluva
Peter Bukovský
440,36 EUR
18.05.2020
Predmet: Nájomná zmluva a zmluva o budúcej zmluve o zriadení vecného bremena č. 13/2020/NZaZoVB-000/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
2020-370-DOP
zmluva
Mária Huďanová
440,36 EUR
18.06.2020
Predmet: Nájomná zmluva a zmluva o budúcej zmluve o zriadení vecného bremena č. 42/2020/NZaZoVB-000/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
0202/15/EO
objednávka
SATUR TRAVEL, a.s.
35787201
441,00 EUR
28.04.2015
Predmet: Zabezpečenie ubytovania s raňajkami vo Florencii pre zamestnanca odboru Interact Ing.Neczliovú, ktorá sa zúčastní zahraničnej pracovnej cesty v Taliansku v termíne 19.-22.5.2015. Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a. s. a Úradom BSK.
B/2013/13
faktúra
Róbert Török - Autodielňa TOBA
32098707
441,60 EUR
10.01.2014
Predmet: Oprava služobného mot. vozidla BA 504 RI
0403/14/EO
objednávka
Kreativa s.r.o.
44986092
442,20 EUR
20.08.2014
Predmet: 130 ks tričiek s logom BSK pre účastníkov Župnej olympiády seniorov 2014 dňa 20.9.2014, ktorá sa uskutoční v DSS a RS ROSA, Dúbravská cesta 1, Bratislava. V celkovej výške 442,20.-EUR s DPH.
B/1224/14
faktúra
Kreativa s.r.o.
44986092
442,40 EUR
07.10.2014
Predmet: Župná olympiáda seniorov - tričká s potlač.-130ks
0722/13/EO
objednávka
T service, s.r.o.
35935847
442,80 EUR
16.10.2013
Predmet: Tlmočnícka technika pre potreby projektu RECOM vrámci Programu cezhraničnej spolupráce SK-AT 2007-2013 na podujatie: "Politická konferencia Centrope", ktoré sa uskutoční 14.10.2013 v galérii Elesko v Modre v spolupráci s projektom RECOM. Služba bude hradená z OŠ 943 projektu. Prosím o dodanie 3 originálov faktúry s jednotkovými cenami a názvom projektu RECOM.
B/1705/13
faktúra
T service, s.r.o.
35935847
442,80 EUR
19.11.2013
Predmet: Prenájom techniky - tlmočenie - Politická konferencia CENTROPE-14.10.2013-Modra - projekt RECOM SKAT
0025/14/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
443,19 EUR
29.01.2014
Predmet: Spiatočnú letenka z Viedne do Bruselu pre zamestnankyňu OSÚR Dominiku Forgáčovú z dôvodu absolvovania zahraničnej pracovnej cesty v termíne 26.1.2014 a spiatočný let 28.1.2014. Táto suma sa bude čerpať z Komisionárskej zmluvy č.2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a.s. a Úradom BSK. DOHODNUTÁ CENA JE BEZ DPH.
B/0100/14
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
443,19 EUR
04.03.2014
Predmet: 1x-letenka - VIE-BRU-VIE - p. Forgáčová 26.01.-28.01.2014
0533/14/EO
objednávka
Ekopaleta, s.r.o.
35835036
443,26 EUR
06.10.2014
Predmet: Donáška stravy pre účastníkov konferencie zameranej na témy rodinnej politiky, ktorá je aktivitou projektu Family Net. Stravovanie bude zabezpečené v priestoroch Úradu BSK, kde sa akcia koná v termíne 7.10.2014. Podujatie sa realizuje ako súčasť aktivít projektu Family Net financovaného z Programu cezhraničnej spolupráce SK-AT 2007-2013 v termíne 7.10.2014. Predmetom je zabezpečenie občerstvenia v rozsahu podľa špecifikácie pre 50 osôb. Služba bude hradená z OŠ 966 Family Net. prosím o vystavenie 3 originálov faktúry s jednotkovými cenami a uvedeným názvom projektu Family Net.
B/1407/14
faktúra
Ekopaleta, s.r.o.
35835036
443,26 EUR
05.11.2014
Predmet: Projekt FamilyNet - cateringové služby-7.10.2014
0592/14/EO
objednávka
EURO VKM, s.r.o.
35893508
443,52 EUR
11.11.2014
Predmet: Preklad textov pripravovaného propagačného materiálu Bratislavský kraj - Facts and Figures zo slovenského do anglického jazyka v rozsahu 22 NS. Termín dodania: 30.10.2014. Táto suma bude čerpaná zo Zmluvy o poskytovaní prekladateľských a tlmočníckych služieb č. 2014-119/SaRP.
B/1434/14
faktúra
SOUKENÍK - ŠTRPKA, s.r.o.
36862711
443,90 EUR
05.11.2014
Predmet: Analýza právnej dokumentácie pre OP INTERACT v zmysle obj. č. 0002/14/EO
0322-12-EO
objednávka
MILLENNIUM TRAVEL s.r.o
35 772 271
443,98 EUR
31.05.2012
Predmet: Spiatočná letenka Brusel - Viedeň pre p. Dvorského, ktorý sa dňa 25.5.2012 zúčastní na zasadnutí Zastupiteľstva BSK. Dohodnutá cena je bez DPH.
B/0706/12
faktúra
MILLENNIUM TRAVEL s.r.o
35 772 271
443,98 EUR
09.07.2012
Predmet: 1x letenka VIENNA-BRUSSELS-VIENNA-p.Dvorský-24.05.-25.05.2012
0207-12-EO
objednávka
GO travel Slovakia, s.r.o.
31380123
444,00 EUR
04.04.2012
Predmet: Zabezpečenie letenky pre Rafael Agostinho na trase Viedeň - Brusel v termíne od 28.2.2012 do 8.3.2012.
B/0972/12
faktúra
Leonardo- Oscar, s.r.o.
36203190
444,00 EUR
13.08.2012
Predmet: 1x letenka p. Dobrocký L. - VIEDEŇ-BRUSSELS-VIEDEŇ-17.07.-19.07.2012
0669/12/EO
objednávka
TREND Representative, s. r. o.
43824706
444,00 EUR
24.10.2012
Predmet: Uverejnenie inzercie v týždenníku TREND, ktorý vychádza 11.10.2012. Rozmer 1/6h, 4 farbená.
B/1507/12
faktúra
TREND Representative, s. r. o.
43824706
444,00 EUR
06.11.2012
Predmet: Za uverejnenie inzercie v periodiku TREND - 11.10.2012