portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
B/0565/14
faktúra
Hotelová akadémia
31780466
371,00 EUR
22.05.2014
Predmet: Zabezpečenie cateringu - Zastupiteľstvo BSK-11.04.2014
0039-12-EO
objednávka
Ústav vzdelávania a služieb, s.r.o.
35810700
372,00 EUR
24.02.2012
Predmet: Žiadame Vás o vystavenie objednávky na kurz "Správa registratúry, hodnotenie a vyraďovanie záznamov, archív organizácie", ktorý sa koná od 06.02.-16.02.2012 v Bratislave. Kurzu sa zúčastní p. Soňa Gazdíková. Cena kurzu je 372,- € s DPH.
0084/13/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
372,00 EUR
11.02.2013
Predmet: Zabezpečenie ubytovania s raňajkami v Hoteli Dome 4* pre Mgr.Petru Masácovú a Ing.Janku Jelemenskú počas zahraničnej pracovnej cesty v Bruseli/ Belgicko/ v termíne 22.-23.4.2013.- na základe Komisionárskej zmluvy č.2012/392.
B/0635/13
faktúra
SATUR TRAVEL, a.s.
35787201
372,00 EUR
12.06.2013
Predmet: 2x ubytovanie-Hotel Dome,Brusel-22.04.-23.04.2013-p.Masácová,p.Jelemenská
0536/13/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
373,10 EUR
09.08.2013
Predmet: Zabezpečenie spiatočnej letenky pre Ing.Luciu Neczliovú v termíne 7.-10.10.2013 na trase Viedeň-Brusel-Viedeň počas zahraničnej pracovnej cesty do Bruselu.- na základe Komisionárskej zmluvy č.2012/392.
B/1644/13
faktúra
SATUR TRAVEL, a.s.
35787201
373,10 EUR
06.11.2013
Predmet: 1x letenka-VIE-BRU-VIE-07.10.-10.10.2013 - p. Neczliová
0166/15/EO
objednávka
SATUR TRAVEL, a.s.
35787201
374,71 EUR
07.04.2015
Predmet: Zabezpečenie spiatočnej letenky na trase Viedeň-Barcelona-Viedeň pre zamestnanca odboru INTERACT, Mgr. Žanetu Chylovú, z dôvodu účasti na zahraničnej pracovnej ceste v Barcelone v termíne 28.04.-03.05.2015. Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a. s. a úradom BSK.
2020-461-DOP
zmluva
Ľubomír Grofič
374,97 EUR
25.06.2020
Predmet: Nájomná zmluva a zmluva o budúcej zmluve o zriadení vecného bremena č. 33/2020/NZaZoVB-000/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
B/0945/12
faktúra
MiHi.sk, s.r.o.
366 45 095
375,84 EUR
27.08.2012
Predmet: Spotrebný materiál - hygienické potreby
0160/14/EO
objednávka
Holiday Inn Vilnius
375,92 EUR
25.03.2014
Predmet: Zabezpečenie stretnutia a občerstvenia koordinačnej skupiny INTERACT dňa 01.04.2014 vo Vilniuse, Litva. Venue and catering for INTERACT Coordinators Group Meeting on 1st April 2014 in Vilnius, Lithuania.
0759/12/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
376,00 EUR
13.11.2012
Predmet: Zabezpečenie ubytovania pre p. Rafaela Agostinha a p.Mikisa Moselta v súvislosti so zahraničnou pracovnou cestou vo Viedni, Rakúsko, v termíne 14.-16.11.2012 - účasť na stretnutí INTERACT komunikačnej skupiny a zasadnutí "Advisory Task Group of the European Cooperation Day 2012" - na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 .
B/1742/12
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
376,00 EUR
19.12.2012
Predmet: 2x ubytovanie - Hotel Renaissance,Viedeň-14.11.-16.11.2012 - p. Moselt, p. Agostinho
0145/14/EO
objednávka
Satur Travel a.s.
35787201
376,00 EUR
19.03.2014
Predmet: Zabezpečenie ubytovania pre príkazníka BSK Mgr. Radovana Geista, PhD. z dôvodu absolvovania zahraničnej pracovnej cesty v hoteli HOTEL MARTIN'S CENTRAL PARK 4*, BOULEVARD CHARLEMAGNE 80 B1000 Brusel, Belgicko v termíne od 26.3. - 28.3.2014, na dve noci s raňajkami. - na základe Komisionárskej zmluvy č.2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a.s. a Úradom BSK.
B/0392/14
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
376,00 EUR
07.05.2014
Predmet: 1x ubytovanie -Hotel Martin´s Central Park, Brusel - p. Geist-26.03.-28.03.2014
B/0685/14
faktúra
SOŠ informačných technológií
17055415
376,42 EUR
24.06.2014
Predmet: Projekt EdTRANS - ubytovanie študentov a pedagog. partners. škôl z Rakúska - za mesiac-04-05/2014
2018-162-SOC
dodatok
Spoločnosť Zlatý vek
42204267
377,19 EUR
26.09.2018
Predmet: Dodatok č. 1 k Zmluve č. 61/2018/FPP - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby
B/1488/13
faktúra
Ekopaleta, s.r.o.
35835036
377,56 EUR
21.10.2013
Predmet: Cateringové služby - konzultačný deň - SKAT-23.09.2013
0331/13/EO
objednávka
HQ Tools,s.r.o.
36833622
377,84 EUR
16.05.2013
Predmet: Zabezpečenie elektrického náradia (vŕtacie kladivo + sada uhlových brúsiek) podľa špecifikácie, ktorá tvorí prílohu objednávky . Elektrické náradie je určené pre potreby oddelenia správy majetku. Celková suma za dodaný tovar zahŕňa dopravu na Úrad BSK.
B/0752/13
faktúra
HQ Tools,spol.s.r.o.
36833622
377,84 EUR
27.06.2013
Predmet: elektric.náradie-kladivo vŕtacie-1ks,set MEU 041-1ks
B/1844/12
faktúra
Bratislavská vodárenská spoločnosť, a. s.
35 850 370
377,92 EUR
02.01.2013
Predmet: Vodné, stočné, zrážky od 03.10. - 05.11.12 - Haanova 28