portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
0424/13/EO
objednávka
InterWay, s.r.o.
35728531
5 040,00 EUR
19.06.2013
Predmet: Služba vkladania údajov ako je špecifikované v prílohe 2, v sekcii P Rámcovej dohody "Technický vývoj existujúcej integrovanej databázy, web stránky a geokódovacieho systému "KEEP 2012 - 2015 Technický rozvoj"", v celkovej sume 16.740,- EUR (vrátane DPH) na obdobie 2012 - 2015, pričom čiastková cena v rámci predmetnej objednávky predstavuje sumu vo výške 5.040,- EUR (vrátane DPH). Neoddeliteľnou súčasťou tejto objednávky je požiadavka na vystavenie objednávky v anglickom jazyku na uvedené služby. Služby budú realizované spoločnosťami ICZ Slovensko, a. s. a InterWay, s. r. o..
B/0855/13
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
123,74 EUR
03.07.2013
Predmet: serverový hosting za 05/2013-"KEEP 201-2015"
B/1033/13
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
123,74 EUR
25.07.2013
Predmet: Serverový hosting za 05/2013 -"KEEP 201-2015"
B/1110/13
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
975,00 EUR
08.08.2013
Predmet: Služba údržby KEEP Maintenance za 06/2013
B/1221/13
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
123,74 EUR
13.09.2013
Predmet: Serverový hosting za 07/2013-"KEEP 201-2015"
B/1220/13
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
975,00 EUR
13.09.2013
Predmet: Služba údržby KEEP Maintenance za 07/2013
B/1109/13
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
14 371,20 EUR
25.09.2013
Predmet: Služba aktualizácie internetovej stránky-"KEEP 2012-2015 Technický rozvoj"
B/1339/13
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
123,74 EUR
10.10.2013
Predmet: Serverový hosting za 08/2013 - "KEEP 2012-2015"
B/1340/13
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
975,00 EUR
10.10.2013
Predmet: Služba údržby KEEP Maintenance za 08/2013
B/1649/13
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
123,74 EUR
07.11.2013
Predmet: Serverový hosting za 09/2013 - "KEEP 2012 - 2015"
B/1648/13
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
975,00 EUR
07.11.2013
Predmet: Služba údržby KEEP Maintenance za 09/2013
0815/13/EO
objednávka
InterWay, s.r.o.
35728531
39 480,00 EUR
03.12.2013
Predmet: Zabezpečenie služby : Nástroj na poskytovanie správ ako je špecifikované v prílohe 2, v sekcii C Rámcovej dohody " Technický vývoj existujúcej integrovanej databázy, web stránky a geokódovacieho systému " KEEP 2012- 2015 Technický rozvoj ", v celkovej sume 39.480,- EUR (vrátane DPH) na obdobie 2012 - 2015. Neoddeliteľnou súčasťou tejto objednávky je požiadavka na vystavenie objednávky v anglickom jazyku na uvedené služby. Služby budú realizované spoločnosťami ICZ SLovensko, a.s. a Interway, s.r.o.
B/1859/13
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
123,74 EUR
17.12.2013
Predmet: Serverový hosting za 10/2013 - "KEEP 2012-2015"
B/1860/13
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
975,00 EUR
17.12.2013
Predmet: Služba údržby KEEP Maintenance za 10/2013
B/1873/13
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
4 071,84 EUR
18.12.2013
Predmet: Za službu - flexibilný vývoj KEEP
B/2041/13
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
975,00 EUR
13.01.2014
Predmet: Služba údržby KEEP Maintenance za 11/2013
B/2054/13
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
123,74 EUR
13.01.2014
Predmet: Serverový hosting za 11/2013 - "KEEP 2012-2015"
B/0013/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
123,74 EUR
19.02.2014
Predmet: Serverový hosting za 12/2013-"KEEP 2012-2015
B/0014/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
975,00 EUR
19.02.2014
Predmet: Služba údržby KEEP Maintenance za 12/2013
B/0149/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
0920/12/EO
123,74 EUR
14.03.2014
Predmet: Serverový hosting za 01/2014 - "KEEP 2012-2015
B/0150/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
975,00 EUR
14.03.2014
Predmet: Služba údržby KEEP Maintenance za 01/2014
B/0305/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
123,74 EUR
23.04.2014
Predmet: Serverový hosting za 02/2014 - "KEEP 2012-2015
B/0306/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
975,00 EUR
23.04.2014
Predmet: Služba údržby KEEP Maintenance za 02/2014
0244/14/EO
objednávka
InterWay, s.r.o.
35728531
30 960,00 EUR
25.04.2014
Predmet: Služba vkladania údajov ako je špecifikované v prílohe č.2, označenie P- Položka "Vkladanie údajov" Rámcovej dohody: Technický vývoj existujúcej integrovanej databázy, web stránky a geokódovacieho systému "KEEP 2012-2015 Technický rozvoj" v celkovej sume 30.960,- EUR vrátane DPH. Neoddeliteľnou súčasťou tejto objednávky je požiadavka na vystavenie objednávky v anglickom jazyku na uvedené služby. Služby budú realizované spoločnosťami ICZ Slovensko, a. s. a InterWay, s. r. o.
B/0473/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
975,00 EUR
07.05.2014
Predmet: Služba údržby KEEP Maintenance za 03/2014
B/0474/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
123,74 EUR
14.05.2014
Predmet: Serverový hosting za 03/2014-"KEEP 2012-2015
B/0590/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
123,74 EUR
16.06.2014
Predmet: Serverový hosting za 04/2014-"KEEP 2012-2015
B/0591/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
975,00 EUR
16.06.2014
Predmet: Služba údržby KEEP Maintenance za 04/2014
B/0631/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
22 275,36 EUR
07.07.2014
Predmet: Služby KEEP Flexbile development (N)
B/0729/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
123,74 EUR
07.07.2014
Predmet: Serverový hosting za 05/2014 - "KEEP 2012-2015
B/0730/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
975,00 EUR
07.07.2014
Predmet: Služba údržby KEEP Maintenance za 05/2014
B/0796/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
5 040,00 EUR
28.07.2014
Predmet: Služby vkladania údajov - KEEP Data entry
B/0921/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
123,74 EUR
14.08.2014
Predmet: serverový hosting za 06/2014- KEEP 2012-2015
B/0922/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
975,00 EUR
14.08.2014
Predmet: služba údržby KEEP Maintenance za 06/2014
B/1122/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
123,74 EUR
22.09.2014
Predmet: Serverový hosting za 07/2014- KEEP 2012-2015
B/1123/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
975,00 EUR
22.09.2014
Predmet: Služba údržby KEEP Maintenance za 07/2014
B/1196/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
975,00 EUR
07.10.2014
Predmet: Služba údržby KEEP Maintenance za 08/2014
B/1195/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
123,74 EUR
07.10.2014
Predmet: Serverový hosting za 08/2014- KEEP 2012-2015
B/1413/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
123,74 EUR
06.11.2014
Predmet: Serverový hosting za 09/2014 - KEEP 2012-2015
B/1414/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
975,00 EUR
06.11.2014
Predmet: Služba údržby KEEP Maintenance za 08/2014
B/1490/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
7 664,64 EUR
10.11.2014
Predmet: Za službu flexibilný vývoj KEEP - 05-2014 - BSK
B/1491/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
32 280,00 EUR
10.11.2014
Predmet: Za službu rozhranie databáz - KEEP - 2012-2015-03-2014-BSK
B/1492/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
39 480,00 EUR
12.11.2014
Predmet: Zabezpečenie služby - Nástroj na poskyt. správ - KEEP 2012-2015-04-2014-BSK
B/1493/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
6 000,00 EUR
12.11.2014
Predmet: Za službu flexibilný vývoj KEEP-06-2014-BSK
B/1498/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
10 680,24 EUR
12.11.2014
Predmet: Služba vkladania údajov - KEEP-2012-2015-07-2014-BSK
B/1499/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
838,32 EUR
12.11.2014
Predmet: Za službu flexibilný vývoj KEEP-07-2014-BSK
B/1690/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
975,00 EUR
11.12.2014
Predmet: služba údržby KEEP Maintenance za 10/2014
B/1666/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
123,74 EUR
11.12.2014
Predmet: Serverový hosting za 10/2014- KEEP 2012-2015
B/1811/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
975,00 EUR
08.01.2015
Predmet: Služba údržby KEEP Maintenance za 11/2014
B/1812/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
123,74 EUR
08.01.2015
Predmet: Serverový hosting za 11/2014- KEEP 2012-2015
0064/15/EO
objednávka
InterWay, s.r.o.
35728531
14 371,20 EUR
27.02.2015
Predmet: Zabezpečenie služby aktualizácie internetovej stránky ako je špecifikované v prílohe č.2, označenie G- Položka "Aktualizácia internetovej stránky" Rámcovej dohody: Technický vývoj existujúcej integrovanej databázy, web stránky a geokódovacieho systému "KEEP 2012-2015 Technický rozvoj" v celkovej sume 14.371,20 EUR s DPH. Neoddeliteľnou súčasťou tejto objednávky je požiadavka na vystavenie objednávky v anglickom jazyku na uvedené služby. Služby budú realizované spoločnosťami ICZ SLovensko,a.s. a Interway, s.r.o.
2012-531-INTRCT
dodatok
InterWay, s.r.o.
35728531
335 880,00 EUR
02.12.2015
Predmet: 1. Článok V ("Platnosť dohody") Rámcovej dohody, bod 5.1, sa mení nasledovne: "5.1. Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú do 31. decembra 2015". 2. Príloha č. 2 Rámcovej dohody "Štruktúrovaný rozpočet ceny" sa ruší a nahrádza sa Prílohou č. 2 v znení tohto dodatku. 3. Všetky ostatné podmienky Rámcovej dohody zostávajú nezmenené. Tento dodatok je podpísaný v šiestich (6) identických rovnopisoch, pričom dva (2) obdržia Poskytovatelia a štyri (4) Objednávateľ. 4. Tento dodatok nadobúda platnosť dňom podpisu zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po zverejnení dodatku v zmysle § 47a Občianskeho zákonníka. 5. Dodatok sa stáva neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. Zmena je možná len písomnou formou po dohode zmluvných strán. 6. Zmluvné strany vyhlasujú, že dodatok uzavreli na základe vážnej a slobodnej vôle, nie v tiesni ani za nápadne nevýhodných podmienok, s jeho znením sa oboznámili a obsahu rozumejú a na znak súhlasu tento vlastnoručne podpisujú.
2019-156-SaRP
zmluva
INTRASOFT International
16 000,00 EUR
26.03.2019
Predmet: Memorandum o porozumení medzi Bratislavským samosprávnym krajom a Intrasoft International S.A.
2019-157-SaRP
zmluva
INTRASOFT International
16 000,00 EUR
26.03.2019
Predmet: Contract P135600 medzi Bratislavským samosprávnym krajom a INTASOFT International S.A.
0246/14/EO
objednávka
INVERSIONES NARON 2003 SL, Hotel Sorrola Palace
8 175,64 EUR
30.04.2014
Predmet: Organizácia stretnutia tímu INTERACT vo Valencii, Španielsko (prenájom konferenčnej miestnosti, ubytovanie, catering, technické vybavenie) v termíne 09.-10.09.2014 pre cca 45 ľudí. Hotel Sorrola Palace, Avenida de LAs Cortes Valencianas, 58, 46015 Valencia, Španielsko/Spain/ Espana. Venue for the INTERACT Team meeting in Valencia, Spain (conference rooms rental, accommodation, catering, technical equipment) on 09th-10th September 2014 for app. 45 people. Hotel Sorrola Palace, Avenida de LAs Cortes Valencianas, 58, 46015 Valencia, Španielsko/Spain/ Espana.
2019-1073-FIN
zmluva
IPčko
42261791
1 000,00 EUR
19.11.2019
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK – dotačná schéma INDIVIDUÁLNE DOTÁCIE 2019 na úhradu časti nákladov projektu: "Dobrá linka búra bariéry" (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 5/2018 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 5/2018“) a žiadosťou príjemcu o poskytnutie dotácie.
2021-358-FIN
zmluva
IPčko
42261791
6 000,00 EUR
02.06.2021
Predmet: Zmluva o poskytnutí dotácie č. DOT /2021/0254. Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK dotačná schéma: Bratislavská regionálna dotačná schéma -výzva na podporu mládeže 2021 na úhradu časti nákladov projektu: Klub pre mladých Machovisko.
0056/15/EO
objednávka
Ipex IT, s. r. o.
35827548
360,00 EUR
12.02.2015
Predmet: Zabezpečenie počítačového kurzu MS Excel 2010 pre potreby zamestnancov odboru OP INTERACT. Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky.
2021-660-SM
zmluva
IPON SK, s.r.o.
47891173
2 400,00 EUR
20.07.2021
Predmet: Zmluva o nájme stavby pozemnej komunikácie III/1059. Prenajímateľ prenajíma nájomcovi za podmienok podľa tejto zmluvy nehnuteľný majetok nachádzajúci sa v k. ú. Chorvátsky Grob, obec Chorvátsky Grob, okres Senec na parcele registra „E“ č. 869/3 v rozsahu nájmu 2400 m2určených situáciou k stavbe - výkresom (ďalej len „situácia“), časť cesty uvedenú v tomto bode ďalej aj ako „predmet nájmu“. Predmetom nájmu je iba cesta ako stavba.
0176/13/EO
objednávka
IPOS - kancelárske potreby, spol. s r.o.
17332354
1 489,92 EUR
20.03.2013
Predmet: Zabezpečenie kancelárskych potrieb pre Úrad Bratislavského samosprávneho kraja. Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky. Celková suma je vrátane dopravy.
B/0425/13
faktúra
IPOS - kancelárske potreby, spol. s r.o.
17332354
1 489,92 EUR
24.04.2013
Predmet: Kancelárske potreby pre Ú BSK
0346/13/EO
objednávka
IPOS - kancelárske potreby, spol. s r.o.
17332354
273,60 EUR
21.05.2013
Predmet: Zabezpečenie 20 ks stolových lámp EASY /čierna/. Celková suma za dodaný tovar zahŕňa dopravu na Úrad BSK.
B/0792/13
faktúra
IPOS - kancelárske potreby, spol. s r.o.
B/0792/13
273,60 EUR
28.06.2013
Predmet: lampa stolová zn.MAULeasy 21329-20ks
B/1013/13
faktúra
IPOS - kancelárske potreby, spol. s r.o.
17332354
999,55 EUR
19.07.2013
Predmet: Čistiace prostriedky pre ÚBSK.
0775/13/EO
objednávka
IPOS - kancelárske potreby, spol. s r.o.
17332354
239,40 EUR
06.11.2013
Predmet: Zabezpečenie 19 ks rýchlovarných kanvíc zn. SENCOR pre potreby organizácie volieb do VÚC 2013.
0794/13/EO
objednávka
IPOS - kancelárske potreby, spol. s r.o.
17332354
188,64 EUR
19.11.2013
Predmet: Zabezpečenie 60ks obojstranne čitateľných stolových menoviek z PVC v celkovej cene 188,64 EUR s DPH vrátane dopravy na Úrad BSK.
B/1764/13
faktúra
IPOS - kancelárske potreby, spol. s r.o.
17332354
239,40 EUR
27.11.2013
Predmet: Kanvica rýchlovarná zn. SENCOR - 19ks - voľby VÚC 2013
B/1890/13
faktúra
IPOS - kancelárske potreby, spol. s r.o.
17332354
188,64 EUR
17.12.2013
Predmet: Menovka na stôl - 60ks
0075/14/EO
objednávka
IPOS - kancelárske potreby, spol. s r.o.
17332354
999,17 EUR
18.02.2014
Predmet: Zabezpečenie čistiacich prostriedkov a čistiacich výrobkov pre potreby Úradu Bratislavského samosprávneho kraja. Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky. Celková suma za dodaný tovar je vrátane dopravy na Úrad BSK.
0139/14/EO
objednávka
IPOS - kancelárske potreby, spol. s r.o.
17332354
94,32 EUR
19.03.2014
Predmet: Zabezpečenie 30ks plastových obojstranných stolových menoviek z PVC v celkovej cene 94,32 EUR s DPH. Celková suma za dodaný tovar je vrátane dopravy na Úrad BSK.
B/0223/14
faktúra
IPOS - kancelárske potreby, spol. s r.o.
17332354
999,17 EUR
20.03.2014
Predmet: Čistiace prostriedky pre Úrad BSK
B/0346/14
faktúra
IPOS - kancelárske potreby, spol. s r.o.
17332354
94,32 EUR
07.04.2014
Predmet: Menovky na stoly-30ks
0443/13/EO
objednávka
IPOS - kancelárske potreby,spol.s.r.o.
17332354
999,75 EUR
24.06.2013
Predmet: Zabezpečenie čistiacich prostriedkov a výrobkov pre potreby Úradu Bratislavského samosprávneho kraja. Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky.
2020-173-DOP
zmluva
Irena Mannsbartová
2 313,34 EUR
10.02.2020
Predmet: Kúpna zmluva č. 1/221/2019/CHORVÁTSKY GROB/01/NekMon uzatvorená v súlade s ustanovením § 588 a nasl. Občianskeho zákonníka č. 40/1964 Zb. v platnom znení. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu o prevode vlastníckeho práva nehnuteľnosti pre účely majetkovoprávneho vysporiadania stavby BSK Križovatka Triblavina- cesta III/1059 Chorvátsky Grob (ďalej aj ako „predmetná stavba“) v súlade s ustanovením § 588 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. - Občianskeho zákonníka v znení neskorších zmien a doplnkov (ďalej len „zmluva”). Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26. 4. 2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4. 6. 2019.
2020-464-DOP
zmluva
Irena Mannsbartová
206,06 EUR
25.06.2020
Predmet: Nájomná zmluva a zmluva o budúcej zmluve o zriadení vecného bremena č. 80/2020/NZaZoVB-000/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
2020-464-DOP
dodatok
Irena Mannsbartová
237,87 EUR
15.11.2021
Predmet: Dodatok k nájomnej zmluve a zmluva o budúcej zmluve o zriadení vecného bremena č. 80/2020/NZaZoVB-000/Chorvátsky Grob.
2011-294-SKO
zmluva
Iri agrofest, a. s.
35 749 440
800,00 EUR
23.02.2011
Predmet: Zmluva o spolupráci pri realizácii podujatia "Jazdecké dni Pezinok"
2017-945-KP
zmluva
Irjo Malovaný - SPACELOOK
50773674
2 500,00 EUR
12.10.2017
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie individuálnej dotácie na úhradu časti nákladov projektu: "vizuálna kreativita výtvarnej kultúry" (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 2/2016 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 2/2016“).
2017-334-KUL
zmluva
Iron Libri, s.r.o.
46215336
2 000,00 EUR
20.07.2017
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie Bratislavskej regionálnej dotačnej schémy na podporu kultúry na úhradu časti nákladov projektu: "Bobuľa a Ignác" (ďalej len "projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 2/2016 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len "VZN č. 2/2016") a s Uznesením Zastupiteľstva Bratislavského samosprávneho kraja č. 25/2017 zo dňa 31.3.2017.
K/0022/11
faktúra
isis IT Services GmbH
26 112,00 EUR
21.07.2011
Predmet: Zakúpenie 4 ks INTERACT serverov, doručenie do Viedne