portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
0309/14/EO
objednávka
GALYS ADVERTISING s.r.o.
45236577
7 920,00 EUR
16.01.2015
Predmet: Zabezpečenie cielenej informačnej kampane pre interaktívne on-line odborné fórum a udržateľnú aktualizáciu databáz cestovného ruchu a regionálnych podujatí (podľa priloženej špecifikácie) pre potreby projektu Destinatour 2013. Prosíme o vystavenie faktúry v 3 origináloch so splatnosťou 30 dní, s položkovitým rozpisom nákladov a názvom projektu "DESTINATOUR 2013". Náhľad faktúry zašlite, prosím, vopred elektronicky na kontrolu na: viera.jamriskova@region-bsk.sk. Presná špecifikácia bola zadaná prostredníctvom dopytu v el.aukčnom systéme.
B/0782/14
faktúra
GALYS ADVERTISING s.r.o.
45236577
7 920,00 EUR
03.07.2014
Predmet: Projekt Destinatour 2013 - zabezpečenie cielenej a informačnej kampane-on-line odbor. fórum - aktual. databáz cestov. ruchu a reg.podujatí
2021-514-FIN
zmluva
TENISOVÁ AKADÉMIA EDMUND PAVLÍK, o. z.
45027374
1 250,00 EUR
10.06.2021
Predmet: Zmluva o poskytnutí dotácie č. DOT /2021/0138. Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK dotačná schéma: Bratislavská regionálna dotačná schéma na podporu športu na rok 2021 na úhradu časti nákladov projektu: Zabezpečenie pravidelnej tréningovej činnosti detí a rozšírenie členskej základne.
2021-414-OIČaVO
zmluva
VEDUTA
45015953
10 800,00 EUR
04.06.2021
Predmet: Predmetom zmluvy je zhotovenie diela „Spracovanie Koncepcie rozvoja inštitucionálnej spolupráce v oblasti ochrany prírody a biodiverzity v prihraničnom regióne" (ďalej len ,,dielo,,) a poskytnutie s tým súvisiacich služieb, v súlade s Podrobným opisom predmetu zákazky, ktorý tvorí prílohu č. 1 zmluvy.
2021-608-FIN
zmluva
TenSta
45008027
2 000,00 EUR
22.06.2021
Predmet: Zmluva o poskytnutí dotácie č. DOT /2021/0269. Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK dotačná schéma: Bratislavská regionálna dotačná schéma na podporu športu na rok 2021 na úhradu časti nákladov projektu: Bratislava open 2021.
2016-374-KP
dodatok
Cesta víťazov
45005303
0,00 EUR
13.10.2016
Predmet: Dodatok č. 1 k Zmluve o poskytnutí dotácie. Predmet dodatku Čl. IV. bod 1. zmluvy sa mení a nahrádza nasledovným textom: Príjemca projekt realizuje v meste Bratislava v termíne od 01. 05. – 15.12.2016
2016-374-KP
zmluva
Cesta víťazov
45005303
2 500,00 EUR
23.06.2016
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Hokejová príprava a turnaj pre ročník 2007 a mladší" (ďalej ako „projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
2016-880-INF
zmluva
SORTEC EUROPE, s. r. o.
45001103
15 598,80 EUR
09.12.2016
Predmet: Kúpna zmluva č. Z201644752_Z. Predmetom zmluvy je nákup výpočtovej techniky a príslušenstva
B/0004/12
faktúra
FILM HOTEL-DEBORA, s.r.o.
44995296
1 300,00 EUR
02.02.2012
Predmet: Ubytovacie služby v termíne :18.01.-23.01.2012 - ITF Slovakiatour 2012
0375/15/EO
objednávka
Kreativa s.r.o.
44986092
312,58 EUR
16.07.2015
Predmet: Zabezpečenie súťažných tričiek pre účastníkov Župnej olympiády seniorov 2015 , ktorá sa bude konať dňa 25.08.2015, celkový počet tričiek 112 ks z toho: 84 ks farebných tričiek - 6 ks v každej farbe pre 14 družstiev a 28 ks bielych tričiek s čiernou potlačou.
B/1224/14
faktúra
Kreativa s.r.o.
44986092
442,40 EUR
07.10.2014
Predmet: Župná olympiáda seniorov - tričká s potlač.-130ks
0403/14/EO
objednávka
Kreativa s.r.o.
44986092
442,20 EUR
20.08.2014
Predmet: 130 ks tričiek s logom BSK pre účastníkov Župnej olympiády seniorov 2014 dňa 20.9.2014, ktorá sa uskutoční v DSS a RS ROSA, Dúbravská cesta 1, Bratislava. V celkovej výške 442,20.-EUR s DPH.
B/1245/12
faktúra
Advanced media
44985410
2 160,00 EUR
03.10.2012
Predmet: Výroba TV spotu-prezentácia mosta a aktivít BSK - Brusel
0325-12-EO
objednávka
Advanced media
44985410
2 160,00 EUR
31.05.2012
Predmet: výroba spotu - prezentácia mosta a aktivít BSK v Bruseli.
B/0658/14
faktúra
BizzGroup, s.r.o.
44958811
1 650,00 EUR
16.06.2014
Predmet: Tlač-1000ks leták SK, tlač-500ks leták EN, tlač-250ks leták DE-grafické práce
0282/14/EO
objednávka
BizzGroup s.r.o.
44958811
1 650,00 EUR
21.05.2014
Predmet: Zabezpečenie spracovania a tlač propagačnej brožúry o vede, výskume, inováciách, inkubátoroch, start-upoch a podpore pre malých a stredných podnikateľov na území Bratislavského samosprávneho kraja. Presná špecifikácia bola zadaná prostredníctvom dopytu v el.aukčnom systéme.
B/0484/14
faktúra
BizzGroup s.r.o.
44958811
1 650,00 EUR
14.05.2014
Predmet: Perá INTERACT 2000 ks
0166/14/EO
objednávka
BizzGroup s.r.o.
44958811
1 650,00 EUR
25.03.2014
Predmet: Pero INTERACT na základe špecifikácie: kovové guľôčkové pero v striebornom prevedení, laserové gravírovanie loga INTERACT a www stránky v počte 2000 ks. Presná špecifikácia bola zadaná prostredníctvom dopytu v el. aukčnom systéme.
B/1947/13
faktúra
BizzGroup
44958811
914,00 EUR
09.01.2014
Predmet: Bloky pre potreby projektu RECOM SKAT
090/11/EO
objednávka
gooseberry, s.r.o.
44957521
5 424,00 EUR
02.03.2011
Predmet: Inzercia a grafické spracovanie inzercie " Pri príležitosti obchodno verejnej súťaže s použitím systému elektronickej aukcie" SME 2x, HN 2x
B/0225/11
faktúra
gooseberry, s.r.o.
44957521
5 424,00 EUR
09.09.2011
Predmet: Zabezpečenie mediálneho priestoru pre účely inzercie obchodnoverejnej súťaže s používanie systému elektronickej aukcie - SME - Hospodárske noviny
0741/14/EO
objednávka
HOLMAR, s.r.o.
44936877
350,00 EUR
05.01.2015
Predmet: Zabezpečenie hudobnej produkcie (DJ, ozvučenie, svetelné efekty) pri príležitosti posedenia zamestnancov Úraadu BSK ku dňu 8.1.2015.
B/0033/14
faktúra
HOLMAR, s.r.o.
44936877
350,00 EUR
07.02.2014
Predmet: Hudobná produkcia - posedenie zamestnancov Úradu BSK - 16.01.2014
0018/14/EO
objednávka
HOLMAR, s.r.o.
44936877
350,00 EUR
16.01.2014
Predmet: Zabezpečenie hudobnej produkcie (DJ, ozvučenie, svetelné efekty) pri príležitosti posedenia zamestnancov Úradu BSK ku dňu 16.1.2014.
B/0754/14
faktúra
ORIA, s.r.o.
44929633
1 164,00 EUR
01.07.2014
Predmet: Projekt DESTINATOUR 2013 - zabezpečenie publicity projektu formou inzercie.
0271/14/EO
objednávka
ORIA, s.r.o.
44929633
1 164,00 EUR
20.05.2014
Predmet: Zabezpečenie publicity projektu Destinatour 2013 formou inzercie v slovenských regionálnych médiách, vrátane správy o realizácii kampane (zdokumentované výkazy o zobrazení bannerov a naplnení objemu impresií). Prosíme o vystavenie faktúry v 3 origináloch so splatnosťou 30 dní, s položkovitým rozpisom a názvom projektu "DESTINATOUR 2013". Náhľad faktúry zašlite, prosím, vopred elektronicky na kontrolu na: viera.jamriskova@region-bsk.sk
106/11/EO
objednávka
SYGMA Procurement - Mgr. Vladislav Meluš
44916761
1 600,00 EUR
03.03.2011
Predmet: Poskytnutie poradenstva vo VO.
B/0319/11
faktúra
SYGMA Procurement - Mgr. Vladislav Meluš
44916761
1 600,00 EUR
24.03.2011
Predmet: Konzultačné služby vo verejnom obstarávaní za obd. 01/2011
2018-767-IČSaVO
zmluva
ELINSS, s.r.o.
44899831
152 220,91 EUR
14.08.2018
Predmet: Predmetom zmluvy sú rekonštrukčné práce v budove Školského internátu so sídlom Saratovská 26, Bratislava. Na 5.NP sa uskutoční generálka kúpeľne vrátane výmeny pripojovacích potrubí vody a kanalizácie, nové sprchové vaničky a sprchy, nové WC - misy, umývadlá, vodovodné batérie, svietidlá a vypínače, nové PVC v miestnosti ubytovania, v predsieni v bunkách na 5. poschodí a výmena vstupných dverí do dvadsať jedna buniek pre študentov spolu s maľovaním a výmenou PVC na chodbe.
2021-662-OIČaVO
dodatok
DAG SLOVAKIA, a.s.
44886021
3 270 262,10 EUR
07.03.2022
Predmet: Dodatok č. 1 k Zmluve o dielo uzatvorenej dňa 15.07.2021.
2020-735-SaRP
dodatok
DAG SLOVAKIA, a.s.
44886021
3 432 669,01 EUR
09.12.2021
Predmet: Dodatok č. 3 k Zmluve o dielo uzatvorenej dňa 29. 10. 2020. Vzájomnou dohodou oboch zmluvných strán sa mení a dopÍňa Zmluva o dielo uzatvorená dňa 29.10.2020, účinná dňa 30.10.2020, v znení jej Dodatku č. 1 zo dňa 17.05. 2021, ktorý nadobudol účinnosť dňa 21.05.2021, a Dodatku č. 2 zo dňa 09. 09. 2021, ktorý nadobudol účinnosť dňa 15.09.2021, ktorej predmetom je realizácia stavby pod názvom „Rekonštrukcia a investičná podpora COVP Ivanka pri Dunaji" (ďalej len „Zmluva"). Uzatvorením tohto Dodatku č. 3 sa zmluvné strany v zmysle čl. XIV. bod 14.4 Zmluvy dohodli na zmene Zmluvy v zmysle § 18 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZVO"). Zmena spočíva v úprave rozsahu, ceny a celkového objemu prác tak, ako je uvedené v tomto Dodatku č. 3 a jeho prílohách.
2021-970-SaRP
zmluva
DAG SLOVAKIA, a.s.
44886021
0,00 EUR
08.11.2021
Predmet: Dohoda o ukončení Zmluvy o dielo. Zmluvné strany uzatvorili Zmluvu o dielo dňa 23.03.2021 (ďalej len „Zmluva o dielo") v súlade s výsledkom verejného obstarávania v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na predmet zákazky „Zelené opatrenia na budove Úradu Bratislavského samosprávneho kraja" realizovanej ako zákazka s nízkou hodnotou. V súlade s ustanovením Zmluvy o dielo Článok XIII. bod 13.1.1. sa zmluvné strany dohodli, že Zmluvu o dielo ukončujú dohodou, a to ku dňu nadobudnutia účinnosti tejto Dohody o ukončení Zmluvy o dielo.
2020-735-SaRP
dodatok
DAG SLOVAKIA, a.s.
44886021
3 427 093,98 EUR
14.09.2021
Predmet: Dodatok č. 2 k Zmluve o dielo uzatvorenej dňa 29. 10. 2020. Vzájomnou dohodou oboch zmluvných strán sa mení a dopĺňa Zmluva o dielo uzatvorená dňa 29. 10. 2020, účinná dňa 30. 10. 2020 v znení jej Dodatku č. 1 zo dňa 17. 05. 2021, ktorý nadobudol účinnosť dňa 21.05. 2021, ktorej predmetom je realizácia stavby pod názvom „Rekonštrukcia a investičná podpora COVP Ivanka pri Dunaji" (ďalej len „Zmluva"). Uzatvorením tohto Dodatku č. 2 sa zmluvné strany v zmysle čl. XIV. bod 14.4 Zmluvy dohodli na zmene Zmluvy v zmysle§ 18 ods. 1 písm. b), c) a e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZVO"). Zmena spočíva v úprave rozsahu, ceny a celkového objemu prác tak, ako je uvedené v tomto Dodatku č. 2 a jeho prílohách.
2021-662-OIČaVO
zmluva
DAG SLOVAKIA, a.s.
44886021
3 228 000,00 EUR
21.07.2021
Predmet: Zmluva o dielo. Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať za podmienok stanovených v tejto zmluve všetky práce a dodávky pre uskutočnenie diela: "Rekonštrukcia budovy Bratislavského bábkového divadla".
2020-735-SaRP
dodatok
DAG SLOVAKIA, a.s.
44886021
40 585,74 EUR
20.05.2021
Predmet: Dodatok č. 1 k Zmluve o dielo uzatvorenej dňa 29.10.2020
2021-246-SaRP
zmluva
DAG SLOVAKIA, a.s.
44886021
98 399,17 EUR
30.04.2021
Predmet: Zmluvné strany uzatvárajú túto Zmluvu o dielo v súlade s výsledkom verejného obstarávania v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ( ďalej len „zákon") na predmet zákazky „Zelené opatrenia na budove Úradu Bratislavského samosprávneho kraja", realizovanej ako zákazka s nízkou hodnotou ( ďalej len „súťaž").
2020-735-SaRP
zmluva
DAG SLOVAKIA, a.s.
44886021
3 362 400,00 EUR
29.10.2020
Predmet: Zmluvné strany uzatvárajú túto Zmluvu o dielo v súlade s výsledkom verejného obstarávania v zmysle zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon") na predmet zákazky „Rekonštrukcia a investičná podpora COVP Ivanka pri Dunaji", zverejnenej vo Vestníku verejného obstarávania číslo 222/2019 zo dňa 04.11.2019 pod značkou 30929 - WYP, realizovanej ako podlimitná zákazka (ďalej len „súťaž"). Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať za podmienok stanovených v tejto zmluve všetky práce a dodávky pre uskutočnenie diela: ,,Rekonštrukcia a investičná podpora COVP lvanka pri Dunaji". Predmetom plnenia na základe tejto zmluvy sú stavebné práce na objektoch, alokovaného pracoviska Spojenej školy Ivanka pri Dunaji, SNP 30, Ivanka pri Dunaji Zálesie v rozsahu prác a dodávok podľa projektových dokumentácií (ďalej tiež ako „PD") a zmluvných podmienok.
2018-215-OIČSMaVO
dodatok
DAG SLOVAKIA, a.s.
44886021
2 437 014,36 EUR
16.04.2020
Predmet: Dodatok č. 3 k Zmluve o dielo uzatvorenej dňa 10.05.2018. Vzájomnou dohodou zmluvných strán sa mení a dopĺňa Zmluva o dielo, uzatvorená dňa 10. 05. 2018, zverejnená dňa 21. 05. 2018 a účinná dňa 22. 05. 2018, v znení Dodatku č. 1 zo dňa 21. 05. 2018 a Dodatku č. 2 zo dňa 30. 10. 2019 na realizáciu stavby „Vytvorenie a rekonštrukcia COVP Ivanská cesta 21“ (ďalej len „Zmluva“ alebo „ZoD“). Zmluvné strany sa v zmysle bodu čl. IV. bodu 4.6 ZoD dohodli na uzatvorení tohto Dodatku č. 3 , ktorým dochádza k zmene zmluvy v zmysle § 18 ods. 1 písm. b) a c) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZVO“).
2018-215-OIČSMaVO
dodatok
DAG SLOVAKIA, a.s.
44886021
2 327 590,86 EUR
30.10.2019
Predmet: Dodatok č. 2 k Zmluve o dielo uzatvorenej dňa 10.05.2018. Vzájomnou dohodou zmluvných strán sa mení a dopĺňa Zmluva o dielo, uzatvorená dňa 10.05.2018, zverejnená dňa 21.05.2018 a účinná dňa 22. 05. 2018, v znení Dodatku č. 1 zo dňa 21. 05. 2018 na realizáciu stavby „ Vytvorenie a rekonštrukcia COVP Ivanská cesta 21" ( ďalej len „Zmluva" alebo „ZoD"). Zmluvné strany sa v zmysle bodu čl. IV. bodu 4.6 ZoD dohodli na uzatvorení tohto Dodatku č. 2 , ktorým dochádza k zmene zmluvy v zmysle § 18 ods. 1 písm. b) a c ), e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len „ZVO").
2018-212-OIČSMaVO
dodatok
DAG SLOVAKIA, a.s.
44886021
1 304 565,11 EUR
15.07.2019
Predmet: Dodatok č. 3 k Zmluve o dielo uzatvorenej dňa 10.05.2018. Vzájomnou dohodou oboch zmluvných strán sa mení a dopĺňa Zmluva o dielo uzatvorená dňa 10.05.2018, zverejnená dňa 21.05.2018 a účinná dňa 22.05.2018, v znení Dodatku č. 1 zo dňa 21.08.2018 a Dodatku č. 2 zo dňa 21.12.2018 na realizáciu stavby "Obnova strednej odbornej školy Hlinícka 1, Bratislava", kód projektu 302021K036.
2018-212-OIČSMaVO
dodatok
DAG SLOVAKIA, a.s.
44886021
1 214 396,41 EUR
27.12.2018
Predmet: Dodatok č. 2 k Zmluve o dielo uzatvorenej dňa 10.05. 2018 v zmysle ustanovenia § 536 a nasl. č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Obchodný zákonník“).Predmetom Dodatku k Zmluve je úprava doplňujúcich stavebných prác, ktoré sú nevyhnutné pre zhotovenie diela a nie sú zahrnuté do pôvodnej Zmluvy a ich potreba vyplynula z okolností, ktoré verejný obstarávateľ (objednávateľ) nemohol pri vynaložení náležitej starostlivosti predvídať, poskytuje ich pôvodný Zhotoviteľ a zmena Zhotoviteľa by spôsobila verejnému obstarávateľovi ako Objednávateľovi významné ťažkosti alebo podstatnú duplicitu nákladov. Týmto Dodatkom č. 2 sa nemení charakter Zmluvy.
2018-212-OIČSMaVO
dodatok
DAG SLOVAKIA, a.s.
44886021
1 142 775,30 EUR
22.08.2018
Predmet: Predmetom dodatku k Zmluve je úprava doplňujúcich stavebných prác, ktoré sú nevyhnutné pre zhotovenie diela a nie sú zahrnuté do pôvodnej Zmluvy a ich potreba vyplynula z okolností, ktoré verejný obstarávateľ (objednávateľ) nemohol pri vynaložení náležitej starostlivosti predvídať, poskytuje ich pôvodný Zhotoviteľ a zmena Zhotoviteľa by spôsobila verejnému obstarávateľovi ako Objednávateľovi významné ťažkosti alebo podstatnú duplicitu nákladov. Týmto dodatkom č. 1 sa nemení charakter Zmluvy.
2018-215-OIČSMaVO
dodatok
DAG SLOVAKIA, a.s.
44886021
0,00 EUR
21.05.2018
Predmet: Dodatok č. 1 k Zmluve o dielo uzatvorenej dňa 10. 05. 2018 v zmysle ustanovenia § 536 a nasl. č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Obchodný zákonník“)
2018-215-OIČSMaVO
zmluva
DAG SLOVAKIA, a.s.
44886021
2 224 406,00 EUR
21.05.2018
Predmet: Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu o dielo v súlade s výsledkom verejného obstarávania v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon“) na predmet zákazky Vytvorenie a rekonštrukcia COVP Ivanská cesta 21“, zverejnenej vo vestníku verejného obstarávania číslo 136/2017 zo dňa 12.07.2017 pod značkou 9887 – MSP, a v Úradnom vestníku EÚ zo dňa 11.07.2017 pod zn. 2017/S 130-265139 , realizovanej ako samostatná časť nadlimitnej zákazky (ďalej len „súťaž“).
2018-212-OIČSMaVO
zmluva
DAG SLOVAKIA, a.s.
44886021
1 099 828,97 EUR
21.05.2018
Predmet: Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu o dielo v súlade s výsledkom verejného obstarávania v zmysle zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon") na predmet zákazky Obnova strednej odbornej školy Hlinícka 1, Bratislava", zverejnenej vo vestníku verejného obstarávania číslo 136/2017 zo dňa 12.07.2017 pod značkou 9887 - MSP a v Úradnom vestníku EÚ zo dňa 11.07.2017 pod zn. 2017/S 130-265139, realizovanej ako samostatná časť nadlimitnej zákazky (ďalej len "súťaž").
2016-871-KP
zmluva
ZLL-Sport, s. r. o.
44 860 935
5 000,00 EUR
07.12.2016
Predmet: Zmluva o spolupráci. Predmetom zmluvy je spolupráca hlavného organizátora (ako jediného a výhradného organizátora podujatia „Vianočný turnaj BSK“) so spoluorganizátorom na príprave a realizácii podujatia „Vianočný turnaj BSK“, (ďalej len „podujatie“), ktoré sa uskutoční v dňa 11.12.2016 a 18.12.2016 v Bratislave. Hlavný organizátor a spoluorganizátor sa zaväzujú spolupracovať pri príprave a realizácii podujatia v súlade s článkom III. tejto zmluvy. Čestné prehlásenie organizátora o výhradnom organizovaní podujatia je uvedené v neoddeliteľnej prílohe č. 1 tejto zmluvy a predbežný rozpočet podujatia v neoddeliteľnej prílohe č.2 tejto zmluvy.
B/1926/14
faktúra
ZLL-Sport, s. r. o.
44860935
1 308,00 EUR
13.01.2015
Predmet: BSK na ľade-Vianočný turnaj amatérov-13.-14.12.2014-I.etapa
0709/14/EO
objednávka
ZLL-Sport, s. r. o.
44860935
23 796,60 EUR
15.12.2014
Predmet: Technicko-realizačné a asistenčné zabezpečenie ľadovej plochy v rámci projektu "BSK na ľade" v termíne 10.12.2014 - 31.10.2015, pričom prípravná fáza projektu bude ukončená k 15.12.2014. Finančné prostriedky je možné čerpať priebežne podľa ukončenia jednotlivých etáp projektu. Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky.
0410/15/EO
objednávka
FUN MEDIA GROUP, a.s.
44845995
79 002,00 EUR
04.08.2015
Predmet: Zabezpečenie propagácie činností Úradu BSK - Akčného plánu a priorít PHSR BSK prostredníctvom vysielacieho času v rádiách: Fun rádio a rádio Europa 2 v termíne od 01.08.2015- 31.07.2016 podľa špecifikácie, ktorá tvorí prílohu objednávky. Fun Media Group, a.s. je jediným a výhradným poskytovateľom reklamného a vysielacieho času v rádiách Fun rádio a rádio Europa 2. Celková cena za propagáciu nepresiahne 79.002,00 EUR s DPH.
0413/15/EO
objednávka
FUN MEDIA GROUP, a.s.
44845995
23 976,00 EUR
04.08.2015
Predmet: Zabezpečenie propagácie činnosti Úradu BSK - Akčného plánu a priorít PHSR BSK prostredníctvom webových portálov funradio.sk a infospravy.sk. Termín plnenia: 01.08.2015 - 31.07.2016, resp. do vyčerpania finančného limitu objednávky. Fun Media Group, a.s. je jediným a výhradným prevádzkovateľom a poskytovateľom reklamného priestoru webových portálov funradio.sk a infospravy.sk.
B/0163/13
faktúra
FUN MEDIA GROUP, a.s.
44845995
1 485,12 EUR
27.02.2013
Predmet: Za vysielanie reklamy - rozhlas. stanica FUN RADIO - za obd. 08.02-09.02.2013
B/0162/13
faktúra
FUN MEDIA GROUP, a.s.
44845995
1 485,12 EUR
27.02.2013
Predmet: Za vysielanie reklamy-rozhlas.stanica FUN RADIO - za obd. 08.02-09.02.2013
B/0161/13
faktúra
FUN MEDIA GROUP, a.s.
44845995
204,00 EUR
25.02.2013
Predmet: Propagácia BSK - výroba produktu Hokej - rozhlasovej stanica FUN RADIO
B/0160/13
faktúra
FUN MEDIA GROUP, a.s.
44845995
204,00 EUR
25.02.2013
Predmet: Propagácia BSK - výroba produktu BABA CUP - rozhlasová stanica FUN RADIO
0091/13/EO
objednávka
FUN MEDIA GROUP, a.s.
44845995
3 378,24 EUR
18.02.2013
Predmet: Propagáciu podujatí "BABA CUP Bratislavskej župy 2013" a "VAJNORSKÝ ĽADOVÝ POHÁR". Propagácia zahŕňa výrobu reklamných oznamov a vysielanie oznamov podľa špecifikácie, ktorá tvorí prílohu objednávky.
B/1325/12
faktúra
FUN MEDIA GROUP, a.s.
44845995
120,00 EUR
17.10.2012
Predmet: Výroba produktu BSK na rozhlas. stanici - FUN RADIO
B/1324/12
faktúra
FUN MEDIA GROUP, a.s.
44845995
3 182,40 EUR
17.10.2012
Predmet: Reklama - FUN RADIO - za obdobie19.09.2012-21.09.2012
0596/12/EO
objednávka
FUN MEDIA GROUP, a.s.
44845995
3 302,40 EUR
24.09.2012
Predmet: Propagáciu podujatia slávnostného otvorenia lávky pre peších a cyklistov - Cyklomost Devínska Nová ves - Schloss Hof. Propagácia zahŕňa: výrobu reklamy a vysielanie reklamy .
2018-631-SaRP
zmluva
Michal Stano
44821581
6 000,00 EUR
01.08.2018
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z Bratislavskej regionálnej dotačnej schémy na podporu rozvoja vidieka na úhradu časti nákladov projektu: Podpora začínajúceho podnikateľa - včelára (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 2/2016 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 2/2016“).
0106/15/EO
objednávka
Floowie Slovakia, s.r.o.
44 799 896
1 713,00 EUR
19.03.2015
Predmet: Zabezpečenie elektronického publikovania, multimediálnych služieb a publikácií s možnosťou interaktívnych a multimediálnych prvkov (audio, video, flash animácie) a podporou mobilného rozhrania v období v období od 15.03.2015 – 29.02.2016. Presná špecifikácia bola zadaná prostredníctvom dopytu v el. aukčnom systéme.
B/0032/14
faktúra
Floowie Slovakia, s.r.o.
44799896
1 713,00 EUR
10.02.2014
Predmet: Za služby "FLOOWIEPublisher" - 01.01.2014-31.12.2014
B/0025/13
faktúra
Floowie Slovakia, s.r.o.
44799896
3 600,00 EUR
04.02.2013
Predmet: Poskytovanie elektronic. mediál. služieb a publikácií za obd.12.01.2013-31.12.2013-služby podľa objed. č. 0008/13/EO
0008/13/EO
objednávka
Floowie Slovakia, s.r.o.
44799896
3 600,00 EUR
24.01.2013
Predmet: Poskytovanie elektronických mediálnych služieb a publikácií s možnosťou interaktívnych a multimediálnych prvkov (audio, video, flash animácie) a podporou mobilného rozhrania na obdobie od 12.01.2013 - 31.12.2013. Celkový rozsah prác je uvedený v špecifikácii, ktorá tvorí prílohu objednávky.
B/0581/12
faktúra
Floowie Slovakia, s.r.o.
44799896
3 600,00 EUR
23.05.2012
Predmet: Služby podľa objednávky č.0252/12/EO - poskytovanie elektronických mediálnych služieb
0252-12-EO
objednávka
Floowie Slovakia, s.r.o.
44799896
3 600,00 EUR
04.05.2012
Predmet: Poskytovanie elektronických mediálnych služieb a publikácií s možnosťou interaktívnych a multimediálnych prvkov (audio, video, flash animácie) a podporou mibiálného rozhrania v období 19.04.2012 - 31.12.2012)
2020-818-FIN
zmluva
Still Moments, s.r.o.
44798385
1 000,00 EUR
03.12.2020
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK – dotačná schéma INDIVIDUÁLNE DOTÁCIE 2020 na úhradu časti nákladov projektu: "Konferencia "Slovakia Going Zero Waste"" (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 5/2018 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 5/2018“) a žiadosťou príjemcu o poskytnutie dotácie.
2020-551-FIN
zmluva
Still Moments, s.r.o.
44798385
1 000,00 EUR
06.08.2020
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK – dotačná schéma INDIVIDUÁLNE DOTÁCIE 2020 na úhradu časti nákladov projektu: "Slovakia Going Zero Waste 2020" (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 5/2018 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 5/2018“) a žiadosťou príjemcu o poskytnutie dotácie.
2019-608-FIN
zmluva
Still Moments, s.r.o.
44798385
1 000,00 EUR
16.07.2019
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK – dotačná schéma INDIVIDUÁLNE DOTÁCIE 2019 na úhradu časti nákladov projektu: "Slovakia Going Zero Waste 2019" (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 5/2018 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 5/2018“) a žiadosťou príjemcu o poskytnutie dotácie.
2021-783-ZDR
zmluva
Záchranná zdravotná služba SR, a.s.
44797621
581 088,00 EUR
30.08.2021
Predmet: Rámcová dohoda o zabezpečení observácie vykonávanej zdravotníckymi pracovníkmi po očkovaní v očkovacích centrách a zabezpečenie výjazdovej očkovacej služby pre regióny BSK. Predmetom tejto Rámcovej dohody je záväzok poskytovateľa vykonávať bezpečnú prepravu vakcín a odborného obslužného personálu na vopred dohodnuté miesta vakcinácie, zabezpečenie observácie zdravotníckymi pracovníkmi po očkovaní na týchto miestach a prípadné zabezpečenie poskytnutia neodkladnej zdravotnej starostlivosti, po očkovaní proti ochoreniu SARS-CoV-2, vykonávaných v záujmovom území Objednávateľa a záväzok objednávateľa uhradiť za takto poskytnutú službu odmenu v zmysle čl. IV tejto dohody.
B/0828/12
faktúra
WAY Travel Stanislav Cagáň
44796439
710,00 EUR
23.07.2012
Predmet: Preprava - Bratislava-Dolné Rakúsko - 15.-16.06.2012-projekt Destinatour 2013
0348-12-EO
objednávka
WAY Travel Stanislav Cagáň
44796439
710,00 EUR
07.06.2012
Predmet: Preprava 25-29 miestnym minibusom z BA do Dolného Rakúska a späť v dňoch 15.-16.6.2012 podľa určeného programu( Krems, Melk, Durnstein, Tulln, Grafenegg)
B/1652/14
faktúra
Trend Hygiena, s.r.o.
44783892
167,52 EUR
11.12.2014
Predmet: Hygienický materiál
0587/14/EO
objednávka
Trend Hygiena, s.r.o.
44783892
167,52 EUR
11.11.2014
Predmet: Zabezpečenie hygienického materiálu (tekuté mydlo TORK (20ks) a zásobníky (4ks) na tekuté mydlo TORK) v celkovej cene 167,52 EUR s DPH vrátane dodania na Úrad BSK.
2019-750-INF
zmluva
CBC Slovakia s.r.o.
44773293
276 381,60 EUR
05.08.2019
Predmet: Predmetom tejto dohody je stanovenie základných podmienok zadávania objednávok na nájom multifunkčných fotokopírovacích zariadení a na poskytovanie súvisiacich služieb s predmetným nájmom pre objednávateľa, výšky odmeny poskytovateľa, spôsobu uzatvárania a obsahu čiastkových nájomných zmlúv uzatvorených na základe tejto dohody počas jej účinnosti.
B/0269/14
faktúra
MEDI IN, s.r.o.
44768516
6,97 EUR
31.03.2014
Predmet: Za zdravotný výkon na účely odkázanosti na soc. službu -1 pacient
B/1182/13
faktúra
MV Praktik, s.r.o.
44768516
6,97 EUR
13.09.2013
Predmet: Za zdravotný výkon na účely odkázanosti na soc. službu -1 pacient - Ing. Pavol Matušek
B/1392/12
faktúra
MV Praktik, s.r.o.
44768516
6,97 EUR
15.01.2013
Predmet: Za zdravotný výkon na účely odkázanosti na soc. službu za 09/2012
B/0871/12
faktúra
MV Praktik, s.r.o.
44768516
6,97 EUR
13.08.2012
Predmet: Za poskytnutie zdravotných výkonov na účely soc. pomoci za obd. 06/2012-1 pacient
B/2164/11
faktúra
MV Praktik, s.r.o.
44768516
6,97 EUR
07.02.2012
Predmet: Zdravotné výkony na účely sociálnej pomoci za obdobie október 2011 - 1 pacient - p. Čičmanec
060/11/EO
objednávka
E-Expert, s.r.o.
44 767 790
1 200,00 EUR
20.06.2011
Predmet: Tlmočenie na konferencii dňa 22. a 23. 2. 2011 na Úrade BSK.