portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
2017-137-SOC
dodatok
Domov sv. Jána z Boha, n. o. lat. Ordo Hospitale, n. o. v nem. jaz. Heim des heiligen Johannes von Gott, n.o. skrát. názov O.H., n.o.
45735816
8 653,68 EUR
18.09.2017
Predmet: Dodatok č. 1 k Zmluve č. 5/2017/FPP - SP o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby
2018-24-SOC
zmluva
Domov sv. Jána z Boha, n.o. lat. Ordo Hospitale, n.o.
45735816
8 653,68 EUR
23.02.2018
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytovanie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) z rozpočtu BSK príjemcovi, v zmysle § 71 a § 81 písm. l) zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“).
2015-936-SOC
dodatok
Domov sv. Jána z Boha, n.o. lat. Ordo Hospitale, n.o.
45735816
8 655,72 EUR
19.05.2016
Predmet: Dodatok č. 1, ktorým sa mení Zmluva č. 4/2016/FPP - SP o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby.
2017-441-SaRP
zmluva
Obec Limbach
00304891
8 700,00 EUR
03.08.2017
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z Bratislavskej regionálnej dotačnej schémy na podporu rozvoja vidieka na úhradu časti nákladov projektu: "Trhové miesto - prekrytie priestranstva a nákup stánkov" (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 2/2016 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 2/2016“) a s Uznesením Zastupiteľstva Bratislavského samosprávneho kraja č. 25/2017 zo dňa 31.03.2017.
2019-116-SOC
dodatok
Inklúzia, o.z.
31 800 785
8 724,80 EUR
06.06.2019
Predmet: Oznámenie k Zmluve č. 6/2019/FPP - OSV. V súlade s Článkom V. bodom 2. zmluvy, BSK vydáva toto písomné oznámenie, ktoré nahrádza dodatok zmluvy upravujúci výšku FPP a nahrádza tabuľku uvedenú v Článku III. bode 3. zmluvy. Toto písomné oznámenie tvorí neoddeliteľnú súčasť zmluvy.
2013-5-PRA
zmluva
Slovenský pozemkový fond
17335345
8 727,12 EUR
28.01.2013
Predmet: Kúpna zmluva č. 03058/2012-PKZ -K40496/12.00 Predmetom tejto zmluvy sú nasledovné pozemky, ktoré sa nachádzajú \ k ú. Devínska Nová Ves, obec Bratislava - m.č. Devínska Nová Ves. okres Bratislava IV. mimo zastavaného územia obce Bratislava - m.č. Devínska Nová Ves
B/1488/14
faktúra
STAVRO-Ing. Milan Vavrinec
30941067
8 738,24 EUR
26.11.2014
Predmet: Stavebný dozor
2011-69-SOC
zmluva
Inklúzia, o.z.
31 800 785
8 748,00 EUR
02.02.2012
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytnutie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) z rozpočtu BSK príjemcovi, v zmysle § 71 a § 81 písm. l) zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“).
2019-1127-DOP
zmluva
Darina Ščasná
8 750,46 EUR
11.12.2019
Predmet: Kúpna zmluva č. 1/73/2019/CHORVÁTSKY GROB/01/NekMon uzatvorená v súlade s ustanovením § 588 a nasl. Občianskeho zákonníka č. 40/1964 Zb. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu o prevode vlastníckeho práva nehnuteľnosti pre účely majetkovoprávneho vysporiadania stavby BSK Križovatka Triblavina- cesta III/1059 Chorvátsky Grob (ďalej aj ako „predmetná stavba“) v súlade s ustanovením § 588 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. - Občianskeho zákonníka v znení neskorších zmien a doplnkov (ďalej len „zmluva”). Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26. 4. 2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4. 6. 2019.
B/0211/11
faktúra
REPRINT BB s.r.o.
45466750
8 757,90 EUR
07.07.2011
Predmet: Faktúra za darčekové predmety
K/0036/14
faktúra
ARCHIKON, s.r.o.
36575283
8 760,00 EUR
08.01.2015
Predmet: Za dielo-Realizačná PD stav. pov. - Rekonštrukcia oporného múra MOS Modra
2019-623-FIN
zmluva
Obec Šenkvice
00305103
8 760,00 EUR
17.07.2019
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK – dotačná schéma Bratislavská regionálna dotačná schéma na podporu ŽIVOTNÉHO PROSTREDIA A ROZVOJA VIDIEKA 2019 na úhradu časti nákladov projektu: "Adaptácia na zmenu klímy - výsadba stromoradia" (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 5/2018 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 5/2018“) a žiadosťou príjemcu o poskytnutie dotácie.
2016-104-INF
dodatok
Asseco Solutions, a. s.
00602311
8 785,25 EUR
30.04.2019
Predmet: Dodatok č. 2 k Zmluve o poskytovaní služieb podpory, zmien a rozvoja aplikačného programového vybavenia SPIN č. SPIN-3-2016-001 v znení jej Dodatku č. 1 zo dňa 21.03.2019.
B/1983/11
faktúra
DOLIS s.r.o.
8 800,00 EUR
05.01.2012
Predmet: Faktúra za dodanie "Cyklobrožúra 3 druhy" - 20 000ks
0303/13/EO
objednávka
GKK- Geodetická služba, Ing. Ján Križan
22641637
8 800,00 EUR
02.05.2013
Predmet: Zameranie polohopisu a výškopisu pozemkov - parcela č. 15284/158, 15284/152 a časť parcely č. 15284/5 v katastrálnom území Ružinov na Sabinovskej ulici pre potreby vybudovania parkoviska. Zameranie musí obsahovať: polohopis so zameraním všetkých povrchových znakov a jestvujúcich stromov a ostatných drevín, výškopis, vyznačenie priebehu jestvujúcich nadzemných a podzemných vedení inžinierskych sietí. Zameranie bude dodané vo forme výkresu (5x) vo vhodnej mierke ako aj na nosiči (1x), spracované s použitím Software AutoCAD.
B/0802/13
faktúra
GKK- geodetická služba, Ing. Ján Križan
22641637
8 800,00 EUR
01.07.2013
Predmet: geodetické práce
2016-245-KP
zmluva
Obec Suchohrad
00305090
8 800,00 EUR
20.05.2016
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Kultúrny dom v Suchohrade – oprava havarijného stavu" (ďalej ako „projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
2018-881-SOC
zmluva
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR
00681156
8 800,00 EUR
12.09.2018
Predmet: Zmluva o poskytnutí dotácie k žiadosti č. 19/4/2018 podľa § 3 a § 12 ods. 3 zákona č. 544/2010 Z.z. o dotáciách v pôsobnosti Ministerstva práca, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky v znení neskorších predpisov. Miesto realizácie aktivít : GAUDEAMUS-ZKR, Mokrohájska cesta 3, Bratislava.
K/0070/11
faktúra
Regionálne cesty Bratislava, a. s.
35947161
8 832,00 EUR
04.01.2012
Predmet: Faktúra za realizačný projekt - rekonštrukcia cesty III/00237
B/1738/11
faktúra
Slovenský plynárenský priemysel, a.s.
35 815 256
8 836,58 EUR
29.11.2011
Predmet: Vyúčtovanie zemný plyn-Kaštieľ Malinovo za obd. 01.10.2011-31.10.2011
B/2154/13
faktúra
STAVRO-Ing. Milan Vavrinec
30941067
8 844,48 EUR
10.02.2014
Predmet: Stavebný dozor - SPŠ Elektro Zochova - odstránenie havárie fasády a strechy
0401/13/EO
objednávka
Jozef Barát - PROFAN
8 847,60 EUR
06.06.2013
Predmet: Dodávka a montáž klimatizačných jednotiek pre zasadaciu presklennú miestnosť a pre kancelárske priestory na piatom poschodí, v budove BSK, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava. Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky.
K/0013/13
faktúra
Jozef Barát - PROFAN
22661867
8 847,60 EUR
17.07.2013
Predmet: Montáž a dodávka klimatizačnej jednotky v budove BSK - 5. poschodie
2020-365-DOP
zmluva
MUDr. Martin Takáč
8 851,04 EUR
18.06.2020
Predmet: Kúpna zmluva č. 1/79/2019/CHORVÁTSKY GROB/01/NekMon. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu o prevode vlastníckeho práva nehnuteľnosti pre účely majetkovoprávneho vysporiadania stavby BSK Križovatka Triblavina- cesta III/1059 Chorvátsky Grob (ďalej aj ako „predmetná stavba“) v súlade s ustanovením § 588 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. - Občianskeho zákonníka v znení neskorších zmien a doplnkov (ďalej len „zmluva”). Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26. 4. 2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4. 6. 2019.
2020-652-DOP
zmluva
MUDr. Martin Takáč
8 851,04 EUR
23.09.2020
Predmet: Zmluva o budúcej kúpnej zmluve č. 14/2020/CHORVÁTSKY GROB//NekMon. Zmluvné strany uzatvárajú túto Zmluvu o budúcej zmluve o prevode vlastníckeho práva nehnuteľnosti pre účely majetkovoprávneho vysporiadania stavby BSK Križovatka Triblavina- cesta III/1059 Chorvátsky Grob (ďalej aj ako „predmetná stavba“) v súlade s ustanovením § 588 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. - Občianskeho zákonníka v znení neskorších zmien a doplnkov (ďalej len „zmluva”). Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26. 4. 2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4. 6. 2019.
B/0329/12
faktúra
EMM, spol. s r. o.
17316260
8 856,00 EUR
17.04.2012
Predmet: Nákup výpočtovej techniky - HP Compaq 8200 Elite AiO Business PC - 12 ks
2017-137-SOC
zmluva
Domov sv. Jána z Boha, n. o. lat. Ordo Hospitale, n. o. v nem. jaz. Heim des heiligen Johannes von Gott, n.o. skrát. názov O.H., n.o.
45735816
8 858,88 EUR
07.02.2017
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytovanie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) z rozpočtu BSK príjemcovi, v zmysle § 71 a § 81 písm. l) zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“).
2012-373-SEM
zmluva
UNIQA poisťovňa, a.s.
653501
8 860,49 EUR
12.07.2012
Predmet: Poistenie majetku Gymnázia Grosslingova 18, Bratislava - druh poistenie - požiarne nebezpečie, živelné nebezpečie, voda z vodovod. zariadení, krádež a lúpež
B/0981/12
faktúra
UNIQA poisťovňa, a.s.
653501
8 860,49 EUR
13.08.2012
Predmet: Poistné za poistné obdobie 01.07.2012-01.07.2013-budova Gymnázium Grosslingova
B/0934/13
faktúra
UNIQA poisťovňa, a.s.
00653501
8 860,49 EUR
04.07.2013
Predmet: poistné za obd.01.07.2013-01.07.2014-budova Gymnázium Grosslingova
B/0804/14
faktúra
UNIQA poisťovňa, a.s.
00653501
8 860,49 EUR
16.07.2014
Predmet: Poistné za obd. 01.07.2014-01.07.2015-budova Gymnázium Grosslingova
2021-1018-KUL
zmluva
FORTES interactive, s.r.o.
02390248
8 880,00 EUR
02.12.2021
Predmet: Kúpna zmluva. Zmluvné strany uzatvárajú túto kúpnu zmluvu v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení. neskorších predpisov. Predmet zmluvy bude financovaný z prostriedkov rozpočtu BSK pre Malokarpatskú knižnicu v Pezinku, Holubyho 5 902 O 1 Pezinok, IČO: 00513032, príspevkovú organizáciu v zriaďovateľskej pôsobnosti BSK v rámci projektu názvom „Interaktívny dotykový stôl pre Malokarpatskú knižnicu v Pezinku".
B/1550/12
faktúra
Merkuria a.s.
35801913
8 882,64 EUR
19.11.2012
Predmet: V zmysle Zmluvy o zabezpečení služieb pre BSK - archivácia, archivačné služby.
2011-389-KP
zmluva
Star production, s.r.o.
35 890 851
8 889,00 EUR
08.04.2011
Predmet: Rámcová zmluva o poskytovaní reklamného priestoru
B/2075/11
faktúra
Divyd, s.r.o.
35764651
8 890,80 EUR
18.01.2012
Predmet: Propagačné predmety s logom BSK
1064-11-EO
objednávka
Divyd, s.r.o.
35764651
8 890,80 EUR
23.02.2012
Predmet: "Propagačné predmety: 50 ks prešívaná vesta (L,XL) s vyšitým logom BSK, 50 ks súprava-vákuová termoska a 2 hrnčeky s logom BSK, 200 ks dámske tričko biele (M,L) s vyšitým logom BSK, 200 ks pánske tričko biele (L,XL) s vyšitým logom BSK, 300 ks nákupná taška v puzdre s logom BSK, 300 ks poznámkový blok s perom s logom BSK, 300 ks baterka s karabinkou s logom BSK, 300 ks kľúčenka s led svetlom s logom, 300 ks softshelové puzdro na mobil na odnímateľnej šnúrke s logom BSK. K fakturácii je potrebné priložiť dodací list.
2019-762-FIN
zmluva
Michal Konečný
51639165
8 900,00 EUR
06.08.2019
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK – dotačná schéma Bratislavská regionálna dotačná schéma na podporu ŽIVOTNÉHO PROSTREDIA A ROZVOJA VIDIEKA 2019 na úhradu časti nákladov projektu: "Výsadba extenzívneho ekologického ovocného sadu" (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 5/2018 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 5/2018“) a žiadosťou príjemcu o poskytnutie dotácie.
2019-1188-CRaK
zmluva
Incheba, a.s.
00211087
8 922,00 EUR
25.12.2019
Predmet: Zmluva o poskytovaní služieb spojených s usporadúvaním a účasťou na domácich veľtrhoch a výstavách. Dodávateľ zabezpečí pre objednávateľa v termíne 23.-26.1.2020 počas veľtrhu cestovného ruchu ITF SlovakiaTour 2020.
2020-121-SOC
dodatok
Nový domov Želiezovce, nezisková organizácia
42052441
8 935,20 EUR
31.03.2020
Predmet: Oznámenie k Zmluve č. 25/2020/FPP/ZSS - OSV
2021-149-SOC
zmluva
Nový domov Želiezovce, nezisková organizácia
42052441
8 935,20 EUR
09.02.2021
Predmet: Zmluva č. 53/2021/FPP/ZSS - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby
622-11-EO
objednávka
MiHi.sk, s.r.o.
366 45 095
8 940,00 EUR
11.11.2011
Predmet: Dodanie jednorázových papierových utierok
2021-585-SM
zmluva
Hlavné mesto SR Bratislava
00 603 481
8 945,50 EUR
18.06.2021
Predmet: Zámenná zmluva č . 03 88 0140 21 00. Predmetom tejto zmluvy je vzájomná zámena nehnuteľností a zámenný prevod vlastníckeho práva k nehnuteľnému majetku vo vlastníctve zmluvných strán, a to záväzok Hlavného mesta previesť vlastnícke právo k predmetu zámeny na BSK a záväzok BSK previesť vlastnícke právo k predmetu zámeny na Hlavné mesto v zmysle Čl. III tejto zmluvy.
2021-254-SM
zmluva
Bratislavská vodárenská spoločnosť, a. s.
35 850 370
8 965,12 EUR
06.05.2021
Predmet: Zmluva o zriadení vecného bremena č. VB/53/2021/BVS. Povinný z vecného bremena ako vlastník Zaťažených pozemkov touto Zmluvou zriaďuje v prospech Oprávneného z vecného bremena vecné bremeno (pôsobiace in personam), predmetom ktorého je povinnosť Povinného z vecného bremena strpieť na časti Zaťažených pozemkov: a) zriadenie, uloženie, užívanie, vedenie a prevádzkovanie, výmenu, údržbu, opravu, kontrolu, úpravu, odstránenie, rekonštrukciu, modernizáciu vedenia inžinierskej siete (Vodnej stavby) v rozsahu vyznačenom v Geometrickom pláne 12/2017, Geometrickom pláne 13/2019, Geometrickom pláne 16/2019; b) vstup, prechod a prejazd peši, motorovými a nemotorovými dopravnými prostriedkami, strojmi a mechanizmami Oprávneným z vecného bremena a ním poverenými osobami za účelom zriadenia, uloženia, užívania, vedenia, prevádzkovania, opravy, kontroly, úpravy, odstránenia, rekonštrukcie, modernizácie, výmeny alebo údržby vedenia inžinierskej siete (Vodnej stavby) v rozsahu vyznačenom v Geometrickom pláne 12/2017, Geometrickom pláne 13/2019, Geometrickom pláne 16/2019.
659-11-EO
objednávka
PINKY LINE spol. s r.o.
35712180
8 975,18 EUR
11.11.2011
Predmet: Výroba reklamných a propagačných predmetov
422/11/EO
objednávka
SVD group, s.r.o.
8 976,00 EUR
05.09.2011
Predmet: Sťahovanie majetku zariadení škôl z dôvodu zlučovania
B/1527/11
faktúra
SVD group, s.r.o.
8 976,00 EUR
08.11.2011
Predmet: Faktúra za sťahovanie.
2011-822-CRS
zmluva
Incheba, a.s.
00211087
8 976,00 EUR
21.12.2011
Predmet: Dodávateľ na základe tejto zmluvy zabezpečí a objednávateľ prevezme veľtržnú expozíciu a súvisiace služby na veľtrhu ITF Slovakiatour 2012 konanom v termíne 19.01.-22.01.2012 na výstavisku Incheba, a.s. v Bratislave (ďalej len „veľtržná expozícia“) podľa obojstranne schválenej projektovej dokumentácie.
B/0105/12
faktúra
Incheba, a.s.
00211087
8 976,00 EUR
28.02.2012
Predmet: Atypický stánok - interiér - Slovakiatour 2012
B/1260/11
faktúra
stengl a.s.
35873426
8 982,00 EUR
22.09.2011
Predmet: Podpora aplikácie i UAS - 1ks, I. Aktualizácia TKM BSK - 1ks, I. Aktualizácia DB UAS - 1ks
B/1847/11
faktúra
stengl a.s.
35873426
8 982,00 EUR
03.01.2012
Predmet: Podpora aplikácie iUAS -1ks, I. Aktualizácia TKM BSK-1ks, I. Aktualizácia DB UAS - 1ks
B/0650/12
faktúra
stengl a.s.
35873426
8 982,00 EUR
07.06.2012
Predmet: Podpora aplikácie i UAS-1ks, I. Aktualizácia TKM BSK-1ks, I. Aktualizácia DB UAS-1ks
B/0934/12
faktúra
stengl a.s.
35873426
8 982,00 EUR
10.08.2012
Predmet: Podpora aplikácie i UAS-1ks, I. Aktualizácia TKM BSK-1ks, I. Aktualizácia DB UAS-1ks
B/1233/12
faktúra
stengl a.s.
35873426
8 982,00 EUR
04.10.2012
Predmet: Podpora aplikácie i UAS-1ks, Aktualizácia TKM BSK-1ks, I. Aktualizácia DB UAS-1ks
B/1786/12
faktúra
stengl a.s.
35873426
8 982,00 EUR
19.12.2012
Predmet: Podpora aplikácie i UAS-1ks, Aktualizácia TKM BSK-1ks, I.Aktualizácia DB UAS-1ks
B/0233/13
faktúra
stengl a.s.
35873426
8 982,00 EUR
21.03.2013
Predmet: Podpora aplikácie i UAS-1ks, Aktualizácia TKM BSK-1ks, I.Aktualizácia DB UAS-1ks
B/0707/13
faktúra
Stengl, a.s.
35873426
8 982,00 EUR
27.06.2013
Predmet: Podpora aplikácie i UAS-1ks,Aktualizácia TKM BSK-1ks,I.Aktualizácia DB UAS-1ks
2018-115-SOC
zmluva
DSS Andreas n. o.
37924893
8 994,24 EUR
07.03.2018
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytovanie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) z rozpočtu BSK príjemcovi v zmysle § 71 a § 81 písm. l) zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“).
2011/560/VNP
zmluva
Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s.
00151700
8 995,38 EUR
28.10.2011
Predmet: Dodatok č. 1 - Poistenie majetku, strojov a elektronických zariadení právnických a podnikajúcich osôb
2011-687-INTRCT
zmluva
Austria Trend Hotel Management Slovakia, spol. s r. o.
44 657 455
9 000,00 EUR
03.10.2011
Predmet: ZMLUVA O USPORIADANÍ SPOLOČENSKÉHO PODUJATIA. Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie miestností, technického vybavenia a služieb poskytovateľa pre organizátora dňa 08. 12. 2011 a dňa 09. 12. 2011 v čase od 09:00 hod. do 18:00 hod. podľa špecifikácie uvedenej v článku II. tejto zmluvy.
591-11-EO
objednávka
CREO/YOUNG & RUBICAM, spol. s r.o.
9 000,00 EUR
11.11.2011
Predmet: Vypracovanie kreatívnej grafiky projektu pre tlačovú formu.
B/1660/11
faktúra
CREO/YOUNG & RUBICAM, spol. s r.o.
9 000,00 EUR
28.11.2011
Predmet: Vypracovanie grafiky, loga a názvu (Rešpekt pre zdravie)
B/1965/11
faktúra
Austria Trend Hotel Management Slovakia, spol. s r. o.
44 657 455
9 000,00 EUR
11.01.2012
Predmet: Vyúčtovacia faktúra k Z/0076/11-konferenčná miestnosť, technické vybavenie,catering-medzinárodná konferencia-08.-09.12.2011-OP INTERACT RO. Vyúčtovacia faktúra k Z/0076/11-konferenčná miestnosť, technické vybavenie, catering-medzinárodná konferencia-08.-09.12.2011-OP INTERACT RO
B/2002/11
faktúra
stengl a.s.
35873426
9 000,00 EUR
17.01.2012
Predmet: Faktúra za služby podľa zmluvy Z2010007 - publikácia tematických vrstiev Prieskumov a rozborov Územného plánu regiónu BSK vo forme mapových služieb
2012-663-SOC
zmluva
Evanjelická diakonia Evanjelickej cirkvi a.v. na Slovensku
17327181
9 000,00 EUR
28.12.2012
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytnutie finančného príspevku z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja príjemcovi podľa zákona č. 305/2005 Z. z. o sociálnoprávnej ochrane detí a o sociálnej kuratele a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a podľa Všeobecne záväzného nariadenia č. 28/2009, zo dňa 25.02.2009, o bližších podmienkach poskytovania finančného príspevku akreditovanému subjektu, právnickej osobe, fyzickej osobe alebo obci na vykonávanie opatrení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately na území Bratislavského samosprávneho kraja v znení VZN BSK č. 37/2010 z 23.7.2010 a VZN č. 44/2011 z 09.12.2011 (ďalej len „VZN č. 28/2009“) a na základe uplatnenia písomnej žiadosti príjemcu o poskytnutie finančného príspevku na kalendárny rok 2013.
2012-664-SOC
zmluva
I Klub
30793483
9 000,00 EUR
28.12.2012
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytnutie finančného príspevku z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja príjemcovi podľa zákona č. 305/2005 Z. z. o sociálnoprávnej ochrane detí a o sociálnej kuratele a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a podľa Všeobecne záväzného nariadenia č. 28/2009, zo dňa 25.02.2009, o bližších podmienkach poskytovania finančného príspevku akreditovanému subjektu, právnickej osobe, fyzickej osobe alebo obci na vykonávanie opatrení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately na území Bratislavského samosprávneho kraja v znení VZN BSK č. 37/2010 z 23.7.2010 a VZN č. 44/2011 z 09.12.2011 (ďalej len „VZN 28/2009“) a na základe uplatnenia písomnej žiadosti príjemcu o poskytnutie finančného príspevku na kalendárny rok 2013.
2013-432-SOC
zmluva
Evanjelická diakonia Evanjelickej cirkvi a.v. na Slovensku
17327181
9 000,00 EUR
30.12.2013
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytnutie finančného príspevku z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja príjemcovi podľa zákona č. 305/2005 Z. z. o sociálnoprávnej ochrane detí a o sociálnej kuratele a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a podľa Všeobecne záväzného nariadenia č. 28/2009, zo dňa 25.02.2009, o bližších podmienkach poskytovania finančného príspevku akreditovanému subjektu, právnickej osobe, fyzickej osobe alebo obci na vykonávanie opatrení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately na území Bratislavského samosprávneho kraja v znení VZN BSK č. 37/2010 z 23.07.2010 a VZN č. 44/2011 z 09.12.2011 (ďalej len „VZN č. 28/2009“) a na základe uplatnenia písomnej žiadosti príjemcu o poskytnutie finančného príspevku na kalendárny rok 2014.
2014-144-KUL
zmluva
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
00165182
9 000,00 EUR
23.04.2014
Predmet: Zmluva o poskytnutí dotácie zo štátneho rozpočtu prostredníctvom MK SR
2014-175-SaRP
zmluva
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
00165182
9 000,00 EUR
14.05.2014
Predmet: Dotácia na projekt s názvom Letná škola archeológie a tradičných spôsobov murovania v priestore obytno-rituálneho komplexu synagógy v Senci
2014-237-KUL
zmluva
Malokarpatské múzeum v Pezinku
00350095
9 000,00 EUR
28.05.2014
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytnutie dotácie zo štátneho rozpočtu na ochranu, obnovu a rozvoj kultúrneho dedičstva v sume: 9 000 eur (slovom deväťtisíc eur) jednorázovo na podporu realizácie projektu podporeného v rámci dotačného systému poskytovateľa (ďalej len „podporený projekt“), ktorého realizátorom je konečný prijímateľ v zmysle nasledovného:
2014-255-KUL
zmluva
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
00165182
9 000,00 EUR
05.06.2014
Predmet: Zmluva o poskytnutí dotácie zo štátneho rozpočtu prostredníctvom rozpočtu MK SR Konečný prijímateľ: Malokarpatská knižnica v Pezinku
2014-343-KUL
zmluva
Malokarpatská knižnica v Pezinku
005130332
9 000,00 EUR
02.07.2014
Predmet: Zmluva o poskytnutí dotácie prostredníctvom rozpočtu MK SR na rok 2014 č.: MK-BL/2014/2.5./BSK Dotácia 9000 € je určená na projekt: Čítanie je "in"
0734/14/EO
objednávka
Juriga spol. s r.o.
31344194
9 000,00 EUR
05.01.2015
Predmet: Zabezpečenie 88ks LCD monitorov s parametrami min 21", rozlíšenie 1920x1080 px, s výstupom D-sub (analógový VGA), jas min. 200cd/m2, 3ks LCD monitorov typu AHA-IPS LCD s parametrami min.29", rozlíšenie 2560x1080 px, s výstupom 2xHDMI, 1x DisplayPort, 1x DVI-D, 4x USB 3.0, jas min. 300cd/m2. Celková suma za dodané tovary je vrátane dopravy na Úrad BSK. Dodanie na Úrad BSK do 29.12.2014.
B/1936/14
faktúra
Juriga spol. s r.o.
31344194
9 000,00 EUR
13.01.2015
Predmet: LCD monitory - 88ks, LCD monitory typu AHA-IPS-3ks
2015-496-KP
zmluva
Mestská časť Bratislava - Ružinov
00603155
9 000,00 EUR
12.08.2015
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Vybudovanie detského ihriska pri novovzniknutých elokovaných triedach MŠ Vietnamská"
2015-557-KP
zmluva
Mesto Senec
00305065
9 000,00 EUR
04.09.2015
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Zriadenie Hasičsko – technického múzea v meste Senec“ (ďalej ako „projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
2016-443-KUL
zmluva
HITCHHIKER Cinema, s. r. o.
46540474
9 000,00 EUR
19.07.2016
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Cesta lesom“ (ďalej ako „projekt") v súlade s uznesením Zastupiteľstva BSK č. 23/2016 a so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
2016-454-KUL
zmluva
„Projekt Fórum“ – občianske združenie
30803781
9 000,00 EUR
20.07.2016
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Stredoeurópske fórum 2016“ (ďalej ako „projekt") v súlade s uznesením Zastupiteľstva BSK č. 23/2016 a so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
2016-460-KUL
zmluva
Občianske združenie Kasiopea
42263751
9 000,00 EUR
20.07.2016
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Divadelný festival Kasiopeafest 2016“ (ďalej ako „projekt") v súlade s uznesením Zastupiteľstva BSK č. 23/2016 a so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
2016-573-KUL
zmluva
Divadelný ústav
00164691
9 000,00 EUR
31.08.2016
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Festival inscenácií súčasnej drámy Nová dráma/New Drama 2016“ (ďalej ako „projekt") v súlade s uznesením Zastupiteľstva BSK č. 23/2016 a so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
2017-279-OCRaK
zmluva
Združenie Abeland
42131022
9 000,00 EUR
13.07.2017
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z Bratislavskej regionálnej dotačnej schémy na podporu turizmu na úhradu časti nákladov projektu: "Cesta ku chlebu" (ďalej len "projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 2/2016 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len "VZN č. 2/2016") a s Uznesením Zastupiteľstva Bratislavského samosprávneho kraja č. 25/2017 zo dňa 31.03.2017.