Dokumenty:
zobraziť na stránke
0644/13/EO
objednávka
Cmart s.r.o.
35946458
2 520,00 EUR
19.09.2013
Predmet: Zabezpečenie animačných služieb pre deti podľa špecifikácie na podujatí Deň európskej spolupráce 2013, ktorý sa uskutoční 21.09.2013 v termíne od 11:00 - 17:00 hod. pri Cyklomoste Slobody. Výška a rozsah prác (viď špecifikácia) boli vyšpecifikované prostredníctvom dopytu v el. aukčnom systéme. Zabezpečenie animačného programu pre deti: Aktivity: 1. Maľovanie na tvár, 2. Divadelné predstavenie (outdoorové) , 3. Modelovanie balónov, 4. Tvorivé dielne, 5. Interaktívne hudobné vystúpenie v zvieracích kostýmoch.
0615/12/EO
objednávka
Cmart s.r.o.
35946458
1 440,00 EUR
27.09.2012
Predmet: Zabezpečenie vystúpenia umeleckej skupiny Muzikanti a choduliari na podujatí slávnostného otvorenia Cyklomosta Devínska Nová Ves - Schlosshof. Vystúpenie sa uskutoční 22.9.2012 v Devínskej Novej Vsi,bude v celkovej minutáži:150 minút. Predpokladaný čas vystúpenia:11:00 -17:00.
0242/14/EO
objednávka
Deloitte Advisory s.r.o.
35 946 067
17 880,00 EUR
25.04.2014
Predmet: INTERACT IACS internal assessment/Interné hodnotenie komunikačných nástrojov INTERACTu. Internal assessment of INTERACT Communication Tools.The assessment should include an analysis of the current available tools, their use and costs, a determination of the next programming period needs in terms of software and infrastructure and a set of proposals for the future. Interné hodnotenie komunikačných nástrojov INTERACT. Hodnotenie bude obsahovať analýzu súčasných dostupných nástrojov, ich využitie, náklady, stanovenie potrieb programu na softvér a infraštruktúru pre pripravované programovacie obdobie a zoznam návrhovaných riešení.
0354/15/EO
objednávka
Deloitte Advisory s.r.o.
35946067
23 400,00 EUR
02.07.2015
Predmet: Výber poskytovateľa služieb týkajúcich sa podpory organizácie INTERACT pri výbere kolaboračnej platformy / Selection of a service provider to support the INTERACT organization in a process of collaboration platform selection. Cieľom tejto novej kolaboračnej platformy je nahradiť niektoré zo súčasných komunikačných nástrojov jednou komplexnou platformou a zlepšiť celkovú používateľskú skúsenosť s informačnými technológiami. The aim of a new collaboration platform is to replace some of the existing communication tools by one complex platform and improve overall users’ experience. Presná špecifikácia bola zadaná prostredníctvom dopytu v el.aukčnom systéme.
2019-13-SaRP
zmluva
LUKNAR s.r.o.
35944421
6 352,80 EUR
31.01.2019
Predmet: Predmet zmluvy bude financovaný z prostriedkov Bratislavského samosprávneho kraja pre Strednú odbornú školu informačných technológií Hlinická 1, Bratislava v rámci projektu "Centier odborného vzdelávania a prípravy".
Predmetom tejto kúpnej zmluvy je záväzok predávajúceho dodať kupujúcemu "tovar - (dodávka a montáž) materiálno-technického vybavenia" (kuchynské vybavenie) podľa špecifikácie v prílohe č. 1, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy (ďalej len "tovar") a previesť na kupujúceho vlastnícke práva k tomuto tovaru a záväzok kupujúceho zaplatiť za dodanie tovaru a jeho montáž cenu podľa čl. IV tejto zmluvy a úprava vzájomných práv a povinností zmluvných strán s tým súvisiacich, ako aj ďalších skutočností vyplývajúcich z tejto zmluvy.
2019-1068-OIČaVO
dodatok
Pittel + Brausewetter s.r.o.
35943653
0,00 EUR
07.05.2020
Predmet: Dodatok č. 1 k Zmluve o dielo. Objednávateľ a Zhotoviteľ uzatvorili dňa 12.11.2019 Zmluvu o dielo na predmet zákazky “Vybudovanie športového areálu SPŠ elektrotechnická, Karola Adlera č.5, Bratislava. Z dôvodu vyhlásenia mimoriadnej situácie na území Slovenskej republiky a s tým súvisiacimi opatreniami vyhlásenými Úradom verejného zdravotníctva SR pri ohrození verejného zdravia, nie je možné dodržať termín dokončenia a odovzdania diela. Zmluvné strany sa dohodli, že vzhľadom na súčasnú situáciu uzatvoria tento dodatok, ktorým dôjde k predĺženiu termínu vykonania a odovzdania celého diela.
2019-1068-OIČaVO
zmluva
Pittel + Brausewetter s.r.o.
35943653
356 371,09 EUR
13.11.2019
Predmet: Zmluva o dielo. PREDMET ZMLUVY: Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať za podmienok stanovených v tejto zmluve všetky práce a dodávky pre uskutočnenie diela: „Vybudovanie športového areálu / SPŠ elektrotechnická, Karola Adlera č. 5, Bratislava“ .
Predmetom zákazky sú stavebné práce k zabezpečeniu vybudovania športového areálu na SPŠ elektrotechnická, Karola Adlera č. 5, Bratislava- mestská časť Dúbravka v rozsahu prác a dodávok podľa projektovej dokumentácie. Stavebné práce zahŕňajú vybudovanie troch oplotených športových plôch školského areálu - futbalové, multifunkčné, tenisové ihrisko a ich umelého osvetlenia.
2021-207-ZDR
zmluva
DÓVERA zdravotná poisťovňa, a. s.
35 942 436
0,00 EUR
12.03.2021
Predmet: ZMLUVA O POSKYfOVA NÍ
ZDRAVOTNEJSTAROSTLIVOSTI
č. 71SSAS001121. Poskytovatef sa za podmienok stanovených v Zmluve a vo Všeobecných zmluvných podmienkach pre
zdravotnú starostlivosť (ďalej len „VZP") zavazuje poskytovať poistencom Poisťovne a ďalším osobám
uvedeným vo VZP zdravotnú starostlivosť plne alebo čiastočne uhrádzanú z verejného zdravotného
poistenia.
2021-1020-SM
zmluva
General Development, s.r.o.
35940913
735,00 EUR
03.12.2021
Predmet: Zmluva o nájme stavby pozemnej komunikácie č. II/503. Prenajímateľ prenajíma nájomcovi za podmienok podľa tejto zmluvy nehnuteľný majetok
nachádzajúci sa v k. ú. Pezinok, obec Pezinok, okres Pezinok na parcele registra „E" č.
1768/4 v rozsahu nájmu 735 m2 určených situáciou k stavbe - výkresom, časť cesty uvedenú v tomto bode ďalej aj ako „predmet nájmu". Predmetom
nájmu je iba cesta ako stavba.
0089/15/EO
objednávka
Zanzara, s.r.o.
35938340
480,00 EUR
27.02.2015
Predmet: Zabezpečenie ozvučenia a moderovania slávnostného vyhodnotenia podujatia Vráťme knihy do škôl dňa 11.3.2015 v čase 10:30 hod až 12:00 hod, ktorý sa uskutoční v priestore Gymnázia Ladislava Novomeského v Bratislave. Príchod na miesto je o 09:30 hod. Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky.
2021-217-ZDR
zmluva
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
35937874
0,00 EUR
18.03.2021
Predmet: Zmluva č. 61SSAS030421. Predmetom tejto Zmluvy je zabezpečovanie poskytovania a úhrada zdravotnej starostlivosti a služieb súvisiacich s poskytovaním zdravotnej starostlivosti (ďalej len ,,zdravotná starostlivosť"),
v cenách, rozsahu a za podmienok stanovených v tejto Zmluve a Všeobecných zmluvných
podmienkach (ďalej len ,,VZP").
2020-536-RÚ
zmluva
RCBT, s.r.o.
35936533
0,10 EUR
20.07.2020
Predmet: Zmluva o kúpe akcií. Predmetom tejto zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri odplatnom prevode výlučného vlastníckeho práva k akciám (ďalej len „prevod akcií") spoločnosti v súlade s bodom 2 tohto článku z predávajúceho na kupujúceho. Predávajúci touto zmluvou predáva kupujúcemu akcie spoločnosti, ktoré zodpovedajú vkladu do základného imania spoločnosti vo výške 10.624, - EUR za cenu dohodnutú v článku V. tejto zmluvy a kupujúci tieto akcie za podmienok dohodnutých v tejto zmluve kupuje.
0612/14/EO
objednávka
T Service, s.r.o.
35935847
487,20 EUR
12.11.2014
Predmet: Zabezpečenie tlmočníckej techniky pre potreby projektu RECOM SK-AT, programu Cezhraničnej spolupráce SK-AT 2007-2013 na Workshop, ktorý sa uskutoční dňa 12.11.2014. Prosíme o zabezpečenie : prenájom tlmočníckej techniky (zvukové zariadenie/vysielač na 8 hodín), tlmočnícke prijímače (pre max 100 osôb), 10 mikrofónov (bezdrôtové, stolové,..), 1 kabína pre 2 tlmočníkov, technická obsluha (1 osoba), doprava a montáž ( doprava na miesto konania do 50 km od BA) . Prosíme o uvedenie jednotkových cien, názvu projektu na faktúre a vystavenie 3 originálov faktúry.
0784/13/EO
objednávka
T service, s.r.o.
35935847
345,60 EUR
14.11.2013
Predmet: Zabezpečenie tlmočníckej techniky na konferenciu projektu ZA MOSTOM, venovanú téme železnej opony, ktorá sa uskutoční dňa 14.11.2013 pod záštitou projektu RECOM vrámci Programu cezhraničnej spolupráce SK-AT 2007-2013. Služba bude hradená z OŠ 943 projektu RECOM. Prosím o dodanie 3 originálov faktúry s jednotkovými cenami a názvom projektu RECOM. Celková sume nepresiahne sumu 345,60 Eur s DPH.
0722/13/EO
objednávka
T service, s.r.o.
35935847
442,80 EUR
16.10.2013
Predmet: Tlmočnícka technika pre potreby projektu RECOM vrámci Programu cezhraničnej spolupráce SK-AT 2007-2013 na podujatie: "Politická konferencia Centrope", ktoré sa uskutoční 14.10.2013 v galérii Elesko v Modre v spolupráci s projektom RECOM. Služba bude hradená z OŠ 943 projektu. Prosím o dodanie 3 originálov faktúry s jednotkovými cenami a názvom projektu RECOM.
0684/12/EO
objednávka
T service, s.r.o.
35935847
211,20 EUR
25.10.2012
Predmet: Prenájom tlmočníckej techniky na workshop cezhraničného projektu Destinatour 2013 v Modre v termíne 23.10.2012 od 8.45 - 12.45 hod.Prenájom tlmočníckej techniky (zvukové zariadenie, vysielač), tlmočnícka kabínka malá, tlmočnícke prijímače 30 ks, technická obsluha, dopravy do Modry a montáž.Prosíme vystaviť faktúru v 3 origináloch a uviesť názov projektu "Destinatour 2013".
0534/12/EO
objednávka
T service, s.r.o.
35935847
368,40 EUR
31.08.2012
Predmet: Zabezpečenie tlmočníckeho zariadenia pre Workshop projektu RECOM, ktorý sa uskutoční 6.9.2012. Predmetom objednávky je: Prenájom tlmočníckej techniky( zvukové zariadenia/vysielač), tlmočnícka kabínka, tlmočnícke prijímače (pre 60-100 osôb), ozvučenie miestnosti, 5 mikrofónov, technická obsluha, doprava a montáž.
0340-12-EO
objednávka
T service, s.r.o.
35935847
228,00 EUR
04.06.2012
Predmet: Zabezpečenie tlmočníckej techniky na workshop- aktivita projektu Destinatour 2013 v hoteli Delfín, Senec, 5.6.2012, Predmet - prenájom tlmočníckej techniky, tlmočnícka kabínka malá, tlmočnícke prijímače 30 ks, technická obsluha, doprava a montáž.
0542/13/EO
objednávka
SC STATIK, s.r.o.
35934786
23 802,14 EUR
09.09.2013
Predmet: Havária strešnej krytiny DSS ROSA Dúbravská cesta č.1 v rozsahu prác: Odstránenie odtrhnutej strešnej krytiny a narušených kotiev, výmena geotextílie a strešnej fólie, demontáž a montáž klampiarskych prvkov, demontáž a montáž doplnkových konštrukcií a vetracích otvorov vzduchotechniky. Odvoz a likvidácia odpadov.
0702/12/EO
objednávka
SC STATIK, s.r.o.
35934786
4 067,11 EUR
26.10.2012
Predmet: Opravu kanalizácie v suteréne gymn. I.Horvátha v Bratislave v rozsahu prác : Demontáž potrubia ,oprava odpadového potrubia a výmena za TDP, oprava vnútorného vodovodu, demontáž drezu bez výt. armatúry a montáž dvojitého drezu,zriaďovacie predmety. Oprava podláh výmenou poškodenej dlažby. Murárske opravy a prierazy. Odvoz a likvidácia odpadov.
0509/12/EO
objednávka
SC STATIK, s.r.o.
35934786
9 840,00 EUR
25.10.2012
Predmet: Statické posúdenie porušených stavebných konštrukcií v objekte ŠMND Teplická - objekt Skalická v priestoroch chemického laboratória ,chodby a dotknutých tried v rozsahu prác : Zameranie dotknutých konštrukcií ,statický posudok, projekt sanačných prác.
0500-12-EO
objednávka
SC STATIK, s.r.o.
35934786
960,00 EUR
24.08.2012
Predmet: Projektanta - statika na dodanie PD oporného múru v Jazykovej škole, Palisády 38, 811 06 Bratislava, vypracovanie projektovej dokumentácie nosných konštrukcií oporného múru na pozemku - parc.č. 3340/4 v katastrálnom území Staré Mesto.