portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
2018-296-SaRP
zmluva
Úrad krajinskej vlády Dolného Rakúska
0,00 EUR
29.06.2018
Predmet: Dohoda o spolupráci medzi Hlavným prijímateľom a partnermi projektu v rámci programu spolupráce Interreg V-A Slovenská republika - Rakúsko.
2013-258-SaRP
zmluva
Úrad krajinskej vlády Dolného Rakúska
0,00 EUR
10.07.2013
Predmet: 1) Zmluvní partneri sa v záujme rozvoja svojho územia dohodli na vytvorení stavebnej dokumentácie vyššieho stupňa (realizačná dokumentácia), získaní povolení k zahájeniu výstavby a na samotnej výstavbe regionálneho cestného mosta cez hraničnú rieku Morava v úseku medzi obcou Angern a.d. March a obcou Záhorská Ves. 2) Stavebná dokumentácia a povolenia k výstavbe mosta budú vykonané v súlade s platnou legislatívou oboch krajín, a na základe projektovej dokumentácie vyhotovenej v rámci projektu ITMS 14120100002 „Projektová dokumentácia Most Záhorská Ves – Angern“, financovaného zo zdrojov Európskej únie, Programu INTERREG IIIA Slovensko – Rakúsko 2004-2006. 3) Zmluvní partneri na svojich stranách zabezpečia povolenia potrebné na zahájenie realizácie premostenia v roku 2015 v rámci Programového obdobia 2014 – 2020.
2018-1066-ÚPaGIS
zmluva
Úrad geodézie, kartografie a katastra Slovenskej republiky
00166260
0,00 EUR
05.11.2018
Predmet: Dohoda o úrovni poskytovaných služieb a manažmente zmien (integračný SLA kontrakt) pre IS VS integrujúci sa na ESKN.
2018-1065-ÚPaGIS
zmluva
Úrad geodézie, kartografie a katastra Slovenskej republiky
00166260
0,00 EUR
05.11.2018
Predmet: Zmluva o poskytovaní vybraných údajov z informačného systému katastra nehnuteľností č. Správcu: 56/2018/LPO, č. Poskytovateľa: 63-102-3750/2018, č. Odberateľa: 01/2018/UPaGIS.
2021-244-LZM
dodatok
Up Slovensko,s.r.o.
31396674
0,00 EUR
20.01.2022
Predmet: Dodatok č.1 k Rámcovej dohode č. 2021-244-LZM. Zmluvné strany sa dohodli, že s ohľadom na skutočnosti vyššie uvedené v preambule tohto dodatku sa mení zmluvná strana - pôvodný dodávateľ z Up Slovensko, s. r. o. na Up Déjeuner, s. r. o., pričom všetky práva, povinnosti a záväzky zo zmluvy prechádzajú zo spoločnosti Up Slovensko, s.r.o. ako pôvodného dodávateľa na spoločnosť Up Déjeuner, s.r.o.
2021-244-LZM
dodatok
Up Slovensko,s.r.o.
31396674
0,00 EUR
03.05.2021
Predmet: Čiastková zmluva č. 1/2021 k Rámcovej dohode č. 2021-244-LZM. Zmluvné strany uzatvárajú túto Čiastkovú zmluvu v súlade so zákonom zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní“), v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Obchodný zákonník“) na predmet zákazky „Zabezpečenie služieb stravovania pre potreby Bratislavského samosprávneho kraja“. Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania na daný predmet zákazky bolo uverejnené v Úradnom vestníku Európskej únie pod číslom: 2020/S 202-489859 zo dňa 16.10.2020 a vo Vestníku verejného obstarávania číslo 217/2020 zo dňa 19.10.2020 pod značkou 36400-MSS.
2021-244-LZM
zmluva
Up Slovensko,s.r.o.
31396674
969 387,60 EUR
22.04.2021
Predmet: Rámcová dohoda na zabezpečenie stravovacích služieb pre potreby Bratislavského samosprávneho kraja. Objednávateľ uskutočnil verejné obstarávanie na predmet zákazky „Zabezpečenie stravovacích služieb pre potreby Bratislavského samosprávneho kraja" postupom verejnej súťaže (ďalej len "verejné obstarávanie"). Verejné obstarávanie bolo vyhlásené vo Vestníku verejného obstarávania číslo 217/2020 zo dňa 19.10.2020 pod mačkou 36400-MSS. V uvedenom verejnom obstarávaní bol na základe predložených ponúk určený úspešný uchádzač, s ktorým sa ako s dodávateľom uzatvára táto Rámcová dohoda.
2021-243-LZM
zmluva
Up Slovensko,s.r.o.
31396674
5 931 117,60 EUR
22.04.2021
Predmet: Rámcová dohoda na zabezpečenie stravovacích služieb pre potreby Bratislavského samosprávneho kraja. Objednávateľ uskutočnil verejné obstarávanie na predmet zákazky „Zabezpečenie stravovacích služieb pre potreby Bratislavského samosprávneho kraja" postupom verejnej súťaže (ďalej len "verejné obstarávanie"). Verejné obstarávanie bolo vyhlásené vo Vestníku verejného obstarávania číslo 217/2020 zo dňa 19.10.2020 pod značkou 36400-MSS. V uvedenom verejnom obstarávaní bol na základe predložených ponúk určený úspešný uchádzač, s ktorým sa ako s dodávateľom uzatvára táto Rámcová dohoda.
2020-629-OIČaVO
zmluva
Up Slovensko,s.r.o.
31396674
171 494,40 EUR
08.09.2020
Predmet: Rámcová dohoda č. Z202018306_Z. Všeobecná špecifikácia predmetu Zmluvy: Názov: Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet Kľúčové slová: Stravovanie, stravovacie karty, stravné lístky.
2017-975-KP
zmluva
UPeCe sv. Jozefa Freinademetza
31784976
5 000,00 EUR
13.10.2017
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie individuálnej dotácie na úhradu časti nákladov projektu: "UPeCe Bratislava" (ďalej len "projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 2/2016 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 2/2016“).
B/1167/13
faktúra
unlimited, s.r.o.
35967994
1 300,80 EUR
14.08.2013
Predmet: Pero INTERACT s gravírovaným logom - 1000ks
0490/13/EO
objednávka
unlimited, s.r.o.
35967994
1 300,80 EUR
16.07.2013
Predmet: Pero INTERACT na základe špecifikácie: kovové guličkové pero (13928-19) v striebornom prevedení, laserové gravírovanie loga INTERACT a www stránky v počte 1000 ks. Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky.
B/0493/13
faktúra
unlimited, s.r.o.
35967994
4 648,80 EUR
03.05.2013
Predmet: Kancelárske potreby - odkladacia mapa - 2500 ks
B/0005/13
faktúra
unlimited, s.r.o.
35967994
4 393,20 EUR
29.01.2013
Predmet: Kancelárske potreby-leták 2500ks, trhací blok 2500ks, samolepiaci blok-2500ks
B/1982/12
faktúra
unlimited, s.r.o.
35967994
1 578,60 EUR
14.01.2013
Predmet: Propagačné predmety: roll uo-6ks, panely na steny-7ks
0871/12/EO
objednávka
unlimited, s.r.o.
35967994
9 042,00 EUR
12.12.2012
Predmet: Zabezpečenie zhotovenia kancelárskych potrieb s potlačou (odkladacia mapa, leták, pohľadnica, trhací blok A5 a samolepiaci blok) pre účely programu INTERACT.
B/1736/12
faktúra
unlimited, s.r.o.
35967994
2 640,00 EUR
03.12.2012
Predmet: Zabezpečenie zhotovenia pera INTERACT - 2500ks
0750/12/EO
objednávka
unlimited, s.r.o.
35967994
2 640,00 EUR
07.11.2012
Predmet: Zabezpečenie zhotovenia pera INTERACT (kovové pero guličkové 13928-19, strieborné prevedenie, laserové gravírovanie INTERACT a www stránky) v náklade 2500 ks.
B/1173/12
faktúra
unlimited, s.r.o.
35967994
102,60 EUR
20.09.2012
Predmet: Materiál na prepravu zásielok
B/1172/12
faktúra
unlimited, s.r.o.
35967994
11 756,40 EUR
20.09.2012
Predmet: Tričká s potlačou - celkom 1620 ks