portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
2017-179-ÚPaGIS
zmluva
Weinviertel Management
ZVR 314526709
0,00 EUR
05.04.2017
Predmet: DOHODA - Podmienky používania cezhraničnej databázy generovanej v projekte. Predmetom tejto dohody je stanovenie podmienok pre používanie spoločnej databázy generovanej v projektoch ERRAM CZ-AT, ERRAM HU-AT, ERRAM SK-AT.
0331/14/EO
objednávka
Hus Lidman
zahraničná firma
2 048,00 EUR
16.06.2014
Predmet: Zabezpečenie uvítacej večere v Turku vo Fínsku dňa 16.06.2014 pre cca 40 osôb pri príležitosti stretnutia tímu INTERACT (trojchodová večera, dva nápoje, káva/čaj). Request for welcome dinner in Turku in Finland on June 16th 2014 for appr. 40 people in relation to Team meeting (3 course menu, 2 beverages, tea/coffee).
0254/15/EO
objednávka
Process Management, s.r.o.
Zabezpečenie metodickej pomoci ohľadom prípravy súťaže, najmä definovania opisu predmetu zákazky a ďalších podmienok súťaže na výber dodávateľa na zabezpečenie správcovskej spoločnosti pre potreby BSK a pre organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti BSK. Táto suma sa bude čerpať na základe Zmluvy č. 2015-1-OIČSMaVO uzatvorenej medzi spoločnosťou Process Management, s.r.o. a BSK.
5 640,00 EUR
28.05.2015
Predmet: Zabezpečenie metodickej pomoci ohľadom prípravy súťaže, najmä definovania opisu predmetu zákazky a ďalších podmienok súťaže na výber dodávateľa na zabezpečenie správcovskej spoločnosti pre potreby BSK a pre organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti BSK. Táto suma sa bude čerpať na základe Zmluvy č. 2015-1-OIČSMaVO uzatvorenej medzi spoločnosťou Process Management, s.r.o. a BSK.
0656/14/EO
objednávka
ŠEVT, a.s.
Zabezpečenie elektrického hrebeňového viazača vrátane spotrebného materiálu v celkovej cene 1.511,21 EUR s DPH. Viazač je určený pre potreby Odboru investičných činností, správy majetku a verejného obstarávania. Presná špecifikácia bola zadaná prostredníctvom dopytu v el. aukčnom systéme.
1 511,21 EUR
28.11.2014
Predmet: Zabezpečenie elektrického hrebeňového viazača vrátane spotrebného materiálu v celkovej cene 1.511,21 EUR s DPH. Viazač je určený pre potreby Odboru investičných činností, správy majetku a verejného obstarávania. Presná špecifikácia bola zadaná prostredníctvom dopytu v el. aukčnom systéme.
B/0552/14
faktúra
AB Facility s.r.o.
upratovacie práce-04/2014
2 361,12 EUR
16.06.2014
Predmet: Upratovacie práce - 04/2014
2016-164-SKO
zmluva
Obecný športový klub Slovenský Grob
Slovenský Grob
2 500,00 EUR
03.05.2016
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Podpora športu – futbalové družstvá, stolnotenisový oddiel" (ďalej ako „projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
2016-858-OIČSMaVO
zmluva
BADUCCI Legal, s.r.o.
SK2021811187
110,00 EUR
29.11.2016
Predmet: RÁMCOVÁ ZMLUVA O POSKYTOVANÍ PRÁVNYCH SLUŽIEB. Na základe tejto Zmluvy sa Advokátska kancelária zaväzuje poskytnúť Klientovi na základe jeho požiadaviek a v rámci výkonu činnosti Klienta odplatné komplexné právne služby, a to v rozsahu, za podmienok a spôsobom uvedeným v tejto Zmluve a Klient sa zaväzuje platiť Advokátskej kancelárii za právne služby špecifikované v tejto Zmluve odmenu, a to za podmienok, v rozsahu a spôsobom uvedeným v tejto Zmluve.
2016-141-INTRCT
zmluva
NOVOTEL LUXEMBOURG KIRCHBERG
RC-B : 8505
7 290,00 EUR
21.04.2016
Predmet: ZMLUVA NA ORGANIZOVANIE PODUJATIA 18.5.-19.5.-2016 prenájom rokovacej miestnosti, permanentná káva ráno, obed, permanentná káva po obede, dodatočné technické vybavenie
B/0869/14
faktúra
DATALAN a.s.
projekt elektronizácie BSK-na základe Zmluvy-komplex.zabezpečenie elektronizácie BSK
10 080,00 EUR
19.08.2014
Predmet: Projekt elektronizácie BSK - na základe Zmluvy-komplexné zabezpečenie elektronizácie BSK
2021-601-FIN
zmluva
Obecný športový klub (OŠK) Chorvátsky Grob, o. z.
Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK dotačná schéma: Bratislavská regionálna dotačná schéma na podporu športu na rok 2021 na úhradu časti nákladov projektu: PROJEKT MATERIÁLNEHO ZABEZPEČENIA TRÉNINGOVÉHO A SÚŤAŽNÉHO PROCESU
2 500,00 EUR
22.06.2021
Predmet: Zmluva o poskytnutí dotácie č. DOT /2021/0212. Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK dotačná schéma: Bratislavská regionálna dotačná schéma na podporu športu na rok 2021 na úhradu časti nákladov projektu: PROJEKT MATERIÁLNEHO ZABEZPEČENIA TRÉNINGOVÉHO A SÚŤAŽNÉHO PROCESU.
0757/13/EO
objednávka
RAMADA APOLLO AMSTERDAM CANTRE
NL823246450B01
3 593,75 EUR
05.11.2013
Predmet: Zabezpečenie podujatí INTERACT dňa 19. a 20. 11. 2013 v Amsterdame, Holandsku. Venue for the INTERACT events on 19 and 20 November 2013 in Amsterdam, Netherlands. Výška a rozsah prác boli vyšpecifikované prostredníctvom dopytu v el. aukčnom systéme.
2016-860-INF
zmluva
Microsoft Ireland Operations Limited
IE8256796U
0,00 EUR
01.12.2016
Predmet: Zmluva Business and Services Agreement. Táto zmluva Microsoft Business and Services Agreement (.MBSA") sa uzatvára medzi subjektmi uvedenými na formulári s podpisom a jej podmienky a požiadavky sa zahrnutím odkazom stávajú súčasťou každej doplnkovej zmluvy, na základe ktorej zákazník alebo jeho afilácia získa produkty alebo profesionálne služby.
0057/15/EO
objednávka
European Academy for Texas, Economics@Law
HRB 15132B
3 325,24 EUR
11.02.2015
Predmet: Účasť na seminári Technical Assistance for European Structural and Investment Funds, ktorý sa koná 9.-10.3.2015 v Berlíne (Nemecko), na ktorom sa zúčastnia Mgr. Petra Masácová a Szabolcs Csahók.
B/1686/13
faktúra
TIVERIA Paris Ile de France
FR034 22650531
3 247,44 EUR
07.11.2013
Predmet: Služby pre teambuildingovú aktivitu-stretnutie tímu INTERACT-11.09.2013-Paríž
0726/12/EO
objednávka
Adina Apartment Hotel Copenhagen
DK28968833
1 252,78 EUR
31.10.2012
Predmet: Zabezpečenie prenájmu (vrátane prenájmu projektora) a catering (občerstvenie počas zasadnutí a 1x obed dňa 7.11.2012 pre 15 osôb) na zasadnutia "Coordinators group" a "KEEP Advisory Task Force" pre 8 a 15 osôb, ktoré sa uskutočnia v Kodani (Dánsko), v termíne 6.-7.11.2012.
0666/12/EO
objednávka
Adina Apartment Hotel Copenhagen
DK28968833
929,45 EUR
25.10.2012
Predmet: Zabezpečenie 3. stretnutia programovacej skupiny v termíne 07. 11. 2012 v Kodani pre cca 22 účastníkov : prenájom konferenčnej miestnosti, technické vybavenie (projektor, obrazovka, flipchart), internetové pripojenie, občerstvenie (kávové prestávky počas celého stretnutia). Organization of 3rd INTERACT Programming Task Force Meeting on 07th November 2012 in Copenhagen for app. 22 participants. Total sum in amount of 6.930,00 DKK includes: meeting room rental, technical equipment (projector, screen, flipchart), wireless internet, catering (coffee breaks during whole meeting).
2018-243-INTRCT
zmluva
IBM Slovensko, spol. s r. o.
Bratislava
0,00 EUR
04.06.2018
Predmet: Zmluvné strany sa v súlade s požiadavkami Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.4.2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (ďalej len "Nariadenie" a/alebo "GDPR") a zákona č. 18/2018 o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (Ďalej len "zákon o ochrane osobných údajov") dohodli na vymedzení podmienok spracúvania osobných údajov, spôsobe zabezpečenia ich ochrany, ako aj na vymedzení ďalších práv a povinností zmluvných strán súvisiacich so spracúvaním osobných údajov v rámci plnenia predmetu Zmluvy "Servisná a licenčná Zmluva ku kolaboračnej platforme INTERACT", uzavretej medzi zmluvnými stranami dňa 29.03.2017 (ďalej len "Zmluva").
0318/15/EO
objednávka
Process Management,s.r.o.
Bratislava
451,20 EUR
18.06.2015
Predmet: Zabezpečenie metodickej pomoci pri procese verejného obstarávania nákupu hudobných nástrojov pre Konzervatórium, Tolstého 11, Bratislava. Táto suma sa bude čerpať na základe Zmluvy č. 2015-1-OIČSMaVO uzatvorenej medzi spoločnosťou PROCESS MANAGEMENT,s.r.o. a Úradom BSK.
B/0503/14
faktúra
ZSE Energia, a.s.
Bratislava
1 618,85 EUR
23.05.2014
Predmet: Elektrická energia 03/2014 - Drieňová
2014-192-KP
zmluva
UNISPORT CLUB SLOVAKIA
Bratislava
1 500,00 EUR
20.05.2014
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Plavecký maratón 2014 – medzinárodné podujatie" (ďalej ako „projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
2013-441-SOC
zmluva
Asociácia supervízorov a sociálnych poradcov, o.z.
Bratislava
15 000,00 EUR
30.12.2013
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytnutie finančného príspevku z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja príjemcovi podľa zákona č. 305/2005 Z. z. o sociálnoprávnej ochrane detí a o sociálnej kuratele a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a podľa Všeobecne záväzného nariadenia č. 28/2009, zo dňa 25.02.2009, o bližších podmienkach poskytovania finančného príspevku akreditovanému subjektu, právnickej osobe, fyzickej osobe alebo obci na vykonávanie opatrení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately na území Bratislavského samosprávneho kraja v znení VZN č. 37/2010 z 23.07.2010 a VZN č. 44/2011 z 09.12.2011 (ďalej len „VZN č. 28/2009“) a na základe uplatnenia písomnej žiadosti príjemcu o poskytnutie finančného príspevku na kalendárny rok 2014.
K/0043/13
faktúra
DANUBIASERVICE, a.s.
Bratislava
26 113,70 EUR
27.11.2013
Predmet: Špeciálne osobné motorové vozidlo Jumper COMBI TOUR 2.2 HDi 130k -DSS Javorinská
B/1658/14
faktúra
SUN DRIVE Communications s.r.o.
B/1658/14
26 323,56 EUR
11.12.2014
Predmet: realizácia projektu Family Net a karty Rodinný pas za september-október 2014
B/0792/13
faktúra
IPOS - kancelárske potreby, spol. s r.o.
B/0792/13
273,60 EUR
28.06.2013
Predmet: lampa stolová zn.MAULeasy 21329-20ks
B/0482/14
faktúra
Robert Muehlegger
ATU 67777079
11 736,00 EUR
15.05.2014
Predmet: KEEP - Služby vkladania dát
B/1513/13
faktúra
Robert Muehlegger
ATU 67777079
11 880,00 EUR
21.10.2013
Predmet: KEEP - Služby vkladania dát
B/1282/13
faktúra
Robert Muehlegger
ATU 67777079
11 808,00 EUR
16.09.2013
Predmet: KEEP - Služby zberu dát
0259/13/EO
objednávka
Robert Muehlegger
ATU 67777079
11 808,00 EUR
24.04.2013
Predmet: KEEP - Služby zberu dát: podľa potreby navrhovanie špecifických ad hoc formulárov na stiahnutie z webstránky, popisovanie kompletnosti a stupňa aktualizácie všetkých dát v KEEP-e. Spolu: 164 hodín. KEEP - Data collation services: designing specific ad-hoc templates to be downloaded from the website, as needed; describing the completeness and level of update of all the data in KEEP. Total: 164 hours.
0256/13/EO
objednávka
Robert Muehlegger
ATU 67777079
11 736,00 EUR
18.04.2013
Predmet: KEEP - Sužby prípravy dát: organizácia vkladania surových dát do KEEP databázy / normalizácia dát, podľa potreby aktualizácia a reštrukturalizácia existujúcej KEEP databázy, podľa potreby rozvoj ESPON a EUSBSR DB sekcií, kontinuálna kontrola a testovanie systému a technických informácií obsiahnutých v databáze (správa vizualizácie dát, funkcií, atď.), podľa potreby ďalší rozvoj funkcií (import, export). Spolu 163 hodín. KEEP - Data preparation services: organisation of raw data to be uploaded in the KEEP database / data normalisation, updating and restructuring of existing KEEP database, as needed, developing of ESPON and EUSBSR DB sections, as needed, continuous checking and testing of the system and of technical information contained in the database (correct visualisation of data, working functionalities, etc.), further developing import and export functionalities, as needed. Total: 163 hours.
0255/13/EO
objednávka
Robert Muehlegger
ATU 67777079
11 880,00 EUR
18.04.2013
Predmet: KEEP - Služby vkladania dát: zber nových dát, školenie ohľadom kontroly kvality údajov, procesu triedenia údajov a priraďovania kľúčových slov, dohľad nad dodávaním dát, kontrolou kvality údajov a koordinácia procesu triedenia dát, aktivít v súvislosti s priraďovaním kľúčových slov. Spolu: 165 hodín. KEEP - Data entry services: collecting new data; training on data quality check, data cleaning process, and keyword assignment activities; supervising data delivery, data quality checks and coordination of the data cleaning process, keyword assignment activites. Total: 165 hours.
2017-1125-SaRP
zmluva
Spolková krajina Dolné Rakúsko
ATU 37165802
0,00 EUR
30.11.2017
Predmet: Predmetom plánovacej dohody je spôsob rozdelenia nákladov, obstarávania a zadávania technického projektu, strategickej koncepcie mobility a tmločníckych/prekladateľských prác.
0597/13/EO
objednávka
Fakulta sociálnych vied a zdravotníctva UKF v Nitre, Katedra ošetrovateľstva
99999998
65,00 EUR
09.09.2013
Predmet: Účasť PhDr. Valburgy Mesárošovej - sestry samosprávneho kraja na Medzinárodnom vedeckom sympóziu "Ošetrovateľstvo 21. storočia v procese zmien", ktoré sa bude konať v dňoch 12.-13. septembra v Nitre.
B/0372/12
faktúra
Školská jedáleň pri Gymnáziu J. Papánka
99990000
83,40 EUR
15.04.2012
Predmet: Občerstvenie pre členov vyhodnocovacieho tímu-projekt "Vráťme knihy do škôl"
0159-12-EO
objednávka
Školská jedáleň pri Gymnáziu J. Papánka
99990000
83,40 EUR
13.03.2012
Predmet: Občerstvenie pre členov vyhodnocovacieho tímu na vyhodnotenie projektu "Vráťme knihy do škôl"
B/0266/14
faktúra
European Institute for education and culture
999540219
9 500,00 EUR
31.03.2014
Predmet: Hodnotenie Dňa európskej spolupráce 2013.
0689/13/EO
objednávka
European Institute for education and culture
999540219
9 500,00 EUR
04.10.2013
Predmet: Hodnotenie Dňa európskej spolupráce 2013. Evaluation of the European Cooperation Day 2013. Celková cena objednávky a rozsah prác boli vyšpecifikované prostredníctvom dopytu v el. aukčnom systéme.
2014-628-UPaGIS
zmluva
Pozemné Stavby TTK s.r.o.
974 04
16 100,00 EUR
18.12.2014
Predmet: Predmetom zmluvy je zhotovenie diela „Koncepcia územného rozvoja cyklotrás Bratislavského samosprávneho kraja vo vzťahu k Integrovanému dopravnému systému a významným bodom cestovného ruchu“.
2018-8-SOC
dodatok
V KAŠTIELI“, Zariadenie sociálnych služieb Horné Obdokovce
95608
0,00 EUR
09.07.2018
Predmet: Dodatok č. 2 k Zmluva č. 7/2018-OSV o uhradení ekonomicky oprávnených nákladov poskytovateľovi sociálnej služby, ktorého zriadil alebo založil iný vyšší územný celok.
2018-8-SOC
dodatok
V KAŠTIELI“, Zariadenie sociálnych služieb Horné Obdokovce
95608
0,00 EUR
17.05.2018
Predmet: Dodatok č. 1 k Zmluve č. 7/2018 - OSV o uhradení ekonomicky oprávnených nákladov poskytovateľovi sociálnej služby, ktorého zriadil alebo založil iný vyšší územný celok.
2018-8-SOC
zmluva
V KAŠTIELI“, Zariadenie sociálnych služieb Horné Obdokovce
95608
0,00 EUR
20.02.2018
Predmet: Predmetom zmluvy je uhradenie ekonomicky oprávnených nákladov (ďalej len „EON“), ktoré vznikajú príjemcovi pri poskytovaní sociálnej služby. EON budú príjemcovi uhradené z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „BSK“) v zmysle § 71 ods. 10 a § 81 písm. k) zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o sociálnych službách“), v súčinnosti s § 8 zákona o sociálnych službách.
0711/13/EO
objednávka
Verbindungsbüro des Amtes der Niederösterr. Landesregierung (NÖVBB)
850791849
474,64 EUR
16.10.2013
Predmet: Zabezpečenie komplexných cateringových služieb na recepciu po workshope, ktorý organizuje Bratislavský samosprávny kraj so svojimi partnermi v priestoroch Zastúpenia Baden-Wurttembergu počas podujatia Open Days dňa 09.10.2013 o 19:00 hod.
2013-343-SKO
zmluva
Slovenský bowlingový zväz, o. z.
832 80
1 000,00 EUR
14.10.2013
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Bowlingová liga mládeže BSK " (ďalej ako „projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
2015-670-SKO
zmluva
Futbalový klub Vajnory
831 07
1 500,00 EUR
21.10.2015
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Zabezpečenie športovej činnosti klubu" (ďalej ako „projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
B/0075/11
faktúra
EUREST La Carre de D´ARCHE
798731
1 200,01 EUR
21.03.2011
Predmet: Faktúra za seminár - cattering 22.4.2009
B/1274/13
faktúra
Institute for International Research GmbH, organizační složka Praha
70920664
14 394,00 CZK
26.09.2013
Predmet: Účastnícky poplatok-konf.Farmako SR-17.-18.9.2013-PharmDr. K. Radová
0451/13/EO
objednávka
Institute for International Research GmbH, organizační zložka Praha
70920664
555,45 EUR
24.06.2013
Predmet: Účasť na odbornej konferencii Farmako SR, ktorá sa uskutoční dňa 17.-18.9.2013 v Bratislave pre PharmDr.Kornéliu Radovú .
2016-753-SaRP
zmluva
Jihomoravský kraj
70888337
0,00 EUR
19.10.2016
Predmet: Dohoda o spolupráci partnerov na projekte v rámci programu Interreg V-A Slovenská republika – Česká republika. Predmetom tejto Dohody je realizácia projektu spolufinancovaného z programu Interreg V-A SK-CZ s názvom Rozvoj dovedností žáků v přírodovědných a technických oborech (ďalej len „projekt“), ako je uvedené v predloženej žiadosti o NFP a úprava práv a povinností Partnerov pri realizácii projektu v prípade jeho schválenia. Táto Dohoda sa uzatvára na dosiahnutie účelu sledovaného Zmluvou o NFP.
2019-418-FIN
zmluva
Slovenský veslársky zväz
688304
5 262,00 EUR
19.06.2019
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK – dotačná schéma Bratislavská regionálna dotačná schéma na podporu SYSTEMATICKÉHO ROZVOJA ŠPORTOVÝCH AKTIVÍT NA ÚZEMÍ BSK ZABEZPEČOVANÝCH ŠPORTOVÝMI ZVÄZMI 2019 na úhradu časti nákladov projektu: "Veslovanie - cesta ku kvalitnejšiemu životu v BSK" (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 5/2018 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 5/2018“) a žiadosťou príjemcu o  poskytnutie dotácie.
2011-408-SKO
zmluva
Občianske združenie Vodácky klub Tatran Karlova Ves
686778
1 500,00 EUR
26.04.2011
Predmet: Zmluva o spolupráci pri realizácii projektu "Vodácky výcvik ako prostriedok rozvoja fyzickej zdatnosti detí a mládeže"
0629/13/EO
objednávka
Komprint, s.r.o.
686051
94,80 EUR
11.09.2013
Predmet: Zabezpečenie tlače pamätných listov pre dobrovoľné hasičské zbory v počte 24 ks. Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky.
0631/14/EO
objednávka
PEREX, a.s.
685313
1 143,96 EUR
18.11.2014
Predmet: Zverejnenie inzercie v denníku Pravda v počte opakovaní 6 x v termíne od 10.11.2014. Celková suma zverejnenej inzercie bude vo výške 1143,96 Eur s DPH.
2014-333-SKO
zmluva
Športový klub polície Bratislava
681989
2 000,00 EUR
26.06.2014
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Stredoškolská hádzaná 2014 " (ďalej ako „projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
B/1719/12
faktúra
Slovenské združenie telesnej kultúry
681458
120,00 EUR
03.12.2012
Predmet: Prenájom zasadačky 6.10.12 - "O pohár predsedu BSK"
0633/12/EO
objednávka
Slovenské združenie telesnej kultúry
681458
144,00 EUR
05.10.2012
Predmet: Pri príležitosti konania 7. ročníka šachového turnaja "O pohár predsedu BSK" prenájom konferenčnej miestnosti č. 307 v Domu športu, Junácka 6, 832 80 Bratislava, v termíne 06. 10. 2012, v čase od 8. 00 hod. do 15. 30 hod.
B/2027/12
faktúra
Parallesl International GmbH
680330
328,00 EUR
16.01.2013
Predmet: 4 licencie softvéru Parallels Virtuozzo
0830/12/EO
objednávka
Parallesl International GmbH
680330
328,00 EUR
03.12.2012
Predmet: Zabezpečenie nákupu 4 licencií softvéru Parallels Virtuozzo pre program INTERACT na obdobie 2 mesiacov- do 31.12.2012. Spoločnosť Parallels International GmbH má výhradné právo na predaj licencií Parallels Virtuozzo.
2014-548-KUL
zmluva
Divadlo ASTORKA KORZO "90
678350
13 000,00 EUR
10.09.2014
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytnutie dotácie zo štátneho rozpočtu SR prostredníctvom rozpočtovej kapitoly Ministerstva kultúry Slovenskej republiky na tvorbu a šírenie umeleckých diel a ich reflexií a vzdelávací program v kultúre v sume 13 000 €
2014-414-KUL
zmluva
Divadlo ASTORKA KORZO "90
678350
2 500,00 EUR
31.07.2014
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytnutie dotácie zo štátneho rozpočtu SR prostredníctvom rozpočtovej kapitoly Ministerstva kultúry Slovenskej republiky na tvorbu a šírenie umeleckých diel a ich reflexií a vzdelávací program v kultúre v sume 2 500 €. Projekt: Dni Astorky v Prahe 2014/ Preznetácia divadelných inscenácií Divadla Astorka Korzo´90 v Švandovom divadle na Smíchově v Prahe sprevádzané diskusiami o odohraných predstaveniach a slovenskom divadle
2014-413-KUL
zmluva
Divadlo ASTORKA KORZO "90
678350
18 000,00 EUR
31.07.2014
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytnutie dotácie zo štátneho rozpočtu SR prostredníctvom rozpočtovej kapitoly Ministerstva kultúry Slovenskej republiky na tvorbu a šírenie umeleckých diel a ich reflexií a vzdelávací program v kultúre v sume 18 000 € Projekt: X. Festival Astorka 2014/príspevok na realizáciu podujatia
2013-447-KUL
zmluva
Divadlo ASTORKA KORZO "90
678350
5 000,00 EUR
03.01.2014
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytnutie dotácie zo štátneho rozpočtu SR na podporu medzinárodnej spolupráce v oblasti kultúry a podporu projektu, na ktorého realizáciu získal žiadateľ grant z Európskej únie prostredníctvom programu vytvoreného Európskou úniou pre kultúrne odvetvia a kultúrne subjekty, ak takýto projekt prispieva k praktickej realizácii cieľov Európskej únie vo vzťahu k Slovenskej republike v sume: 5 000 eur (slovom päťtisíc eur) jednorázovo na podporu realizácie projektu podporeného v rámci dotačného systému poskytovateľa
2013-290-KUL
zmluva
Divadlo ASTROKA KORZO ´90
678350
30 000,00 EUR
16.08.2013
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytnutie dotácie zo štátneho rozpočtu SR prostredníctvom rozpočtovej kapitoly Ministerstva kultúry Slovenskej republiky v sume: 30 000 eur (slovom tridsaťtisíc eur) jednorázovo na podporu realizácie projektov podporených v rámci dotačného systému poskytovateľa (ďalej len „podporený projekt“), ktorého realizátorom je konečný prijímateľ v zmysle nasledovného
2013-274-KUL
zmluva
Divadlo ASTORKA KORZO "90
678350
5 000,00 EUR
22.07.2013
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytnutie dotácie zo štátneho rozpočtu SR na podporu medzinárodnej spolupráce v oblasti kultúry a podporu projektu, na ktorého realizáciu získal žiadateľ grant z Európskej únie prostredníctvom programu vytvoreného Európskou úniou pre kultúrne odvetvia a kultúrne subjekty, ak takýto projekt prispieva k praktickej realizácii cieľov Európskej únie vo vzťahu k Slovenskej republike v sume: 5 000 eur (slovom päťtisíc eur) jednorázovo na podporu realizácie projektu podporeného v rámci dotačného systému poskytovateľa (ďalej len „podporený projekt“), ktorého realizátorom je konečný prijímateľ v zmysle nasledovného: Dni Astorky v Prahe 2013 /hosťovanie Divadla ASTORKA Korzo´90 s najnovšími divadelnými inscenáciami v Švandovom divadle v Prahe
2012-425-KUL
zmluva
Divadlo ASTORKA KORZO "90
678350
16 000,00 EUR
09.08.2012
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytnutie dotácie zo štátneho rozpočtu v sume: 16 000 EUR (slovom šestnásťtisíc EUR) na realizáciu projektov podporených v rámci grantového systému poskytovateľa (ďalej len „podporený projekt“), ktorého realizátorom je konečný prijímateľ
2012-259-KUL
zmluva
Divadlo ASTORKA KORZO "90
678350
4 000,00 EUR
29.05.2012
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytnutie dotácie zo štátneho rozpočtu na podporu medzinárodnej spolupráce v oblasti kultúry a podporu projektu, na ktorého realizáciu získal žiadateľ grant z Európskej únie prostredníctvom programu vytvoreného EÚ pre kultúrne odvetvia a kultúrne subjekty, ak takýto projekt prispieva k praktickej realizácii cieľov EÚ vo vzťahu k SR v sume:4 000,00 € Dotáciu je možné použiť do 31.12.2012
2011/657/KUL
zmluva
Divadlo ASTORKA KORZO "90
678350
2 000,00 EUR
26.08.2011
Predmet: poskytnutie dotácie na podporu medzinárodnej spolupráce v oblasti kultúry
2011-617-KUL
zmluva
Divadlo ASTORKA KORZO "90
678350
8 000,00 EUR
04.08.2011
Predmet: Zmluva o poskytnutí dotácie z rozpočtu Ministerstva kultúry Slovenskej republiky. 1. Predmetom zmluvy je poskytnutie dotácie zo štátneho rozpočtu na realizáciu projektu podporeného v rámci grantového systému poskytovateľa.
2011-600-KUL
zmluva
Divadlo ASTORKA KORZO "90
678350
15 000,00 EUR
21.07.2011
Predmet: Zmluva o poskytnutí dotácie
2011-599-KUL
zmluva
Divadlo ASTORKA KORZO "90
678350
3 000,00 EUR
21.07.2011
Predmet: Zmluva o poskytnutí dotácie
0601/13/EO
objednávka
Ringier Axel Springer Slovakia, a.s.
678155
4 644,00 EUR
10.09.2013
Predmet: Zabezpečenie inzercie Európskeho dňa spolupráce 2013 v denníku Nový čas, podľa nasledujúcej špecifikácie: inzercia: Región Bratislava, 2x polstranová inzercia (1/2, rozmer 206 x 132 mm), termín: 16.09.;18.09.2013, 3x podval (1/3, rozmer 206 x 85 mm), termín: 17.09.,19.09.,20.09.2013, farebnosť: 4
0604/13/EO
objednávka
Ringier Axel Springer Slovakia, a.s.
678155
4 762,80 EUR
09.09.2013
Predmet: Vklad mesačníka BK (vydanie 07/2013) do denníka Nový čas v termíne 07.09.2013 v celkovom náklade 73.500 ks v regiónoch Bratislava, Pezinok, Modra, Senec.
B/1531/13
faktúra
Mgr. Karel Kosina - Poradenská, konzultační a lektorská činnost
66732611
2 099,00 CZK
21.10.2013
Predmet: Prednášková činnosť "Krize, rizikové situace a práva uživatelů soc. služeb" 26.9.2013
0675/13/EO
objednávka
Mgr. Karel Kosina - Poradenská, konzultační a lektorká činnost
66732611
92,00 EUR
02.10.2013
Predmet: Prednášková činnosť: "Kríza, rizikové situácie a práva prijímateľov sociálnych služieb" dňa 26.9.2013. Celková suma za poskytnuté služby nepresiahne 92,00 Eur s DPH.
2021-241-SM
dodatok
UNIQA poisťovňa, a.s.
653501
3 186,00 EUR
19.10.2021
Predmet: Nešt. zdrav. zariad.- lekár
2021-241-SM
zmluva
UNIQA poisťovňa, a.s.
653501
2 106,00 EUR
22.04.2021
Predmet: Poistná zmluva č. 9127004221. Druh poistenia: nešt.zdrav.zariad.- lekár.
B/0981/12
faktúra
UNIQA poisťovňa, a.s.
653501
8 860,49 EUR
13.08.2012
Predmet: Poistné za poistné obdobie 01.07.2012-01.07.2013-budova Gymnázium Grosslingova
2012-373-SEM
zmluva
UNIQA poisťovňa, a.s.
653501
8 860,49 EUR
12.07.2012
Predmet: Poistenie majetku Gymnázia Grosslingova 18, Bratislava - druh poistenie - požiarne nebezpečie, živelné nebezpečie, voda z vodovod. zariadení, krádež a lúpež
B/0188/14
faktúra
Marienhof eventcatering services GmbH
64863302
497,13 EUR
14.03.2014
Predmet: Stravovacie služby - pracovná skupina KEEP - Viedeň - 30.01.2014
2021-33-ZDR
zmluva
Mestská časť Bratislava - Čunovo
641243
0,00 EUR
22.01.2021
Predmet: Dohoda o spolupráci. Zmluvné strany uzatvárajú na základe § 269 ods. 2 Obchodného zákonníka túto zmluvu o spolupráci, v nadväznosti na aktuálny vývoj epidemiologickej situácie na území obce/mesta Bratislava- mestská časť Čunovo vyvolanej šírením nového koronavírusu SARS-CoV-2, ktorý spôsobuje ochorenie COVID- 19, s cieľom ochrany verejného zdravia, a to za nasledujúcich podmienok ako aj v nadväznosti na uznesenie vlády SR č. 30 zo dňa 17. 01. 2021, uverejnené pod č. 8/2021 Z. z. (ďalej len ,,uznesenie vlády").
2019-891-FIN
zmluva
Mestská časť Bratislava - Čunovo
641243
3 074,00 EUR
11.09.2019
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK – dotačná schéma Územné dotácie 2019 na úhradu časti nákladov projektu: "Nové hracie prvky na detské ihrisko" (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 5/2018 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 5/2018“) a žiadosťou príjemcu o poskytnutie dotácie.
2019-728-FIN
zmluva
Mestská časť Bratislava - Čunovo
641243
3 500,00 EUR
31.07.2019
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK – dotačná schéma Participatívny rozpočet 2019 na úhradu časti nákladov projektu: "Nákup pomôcok pre detských dobrovoľných hasičov" (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 5/2018 o poskytovaní dotácií z  rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 5/2018“) a žiadosťou príjemcu o poskytnutie dotácie.
« naspäť 1234... 266 ďalej »