Dokumenty:
zobraziť na stránke
0811/12/EO
objednávka
ELCOMP, s.r.o.
36544141
3 600,00 EUR
29.11.2012
Predmet: Vybavenie dokladov k fotovoltaickej elektrárni na SPŠE , K. Adlera 5 Bratislava. Vybavenie žiadosti o pripojenie do DS na príslušnej energetike, vybavenie žiadosti o dodávke do DS na príslušnej energetike, vybavenie zmluvy s energetikou o pripojení fotovoltaickej elektrárne do DS, vybavenie požadovaných dokladov o výkupnej cene elektriny na ÚRSO, vybavenie potvrdenia o splnení oznamovacej povinnosti, vybavenie rozhodnutia o cene elektriny pre stanovenie doplatku pre regulovaný subjekt, vybavenie registrácie platiteľa spotrebnej dane na Colnom úrade.
0463/13/EO
objednávka
ELCOMP,s.r.o.
36544141
1 200,00 EUR
02.07.2013
Predmet: Vybavenie dokladov k fotovoltaickej elektrárni na SPŠE, K. Adlera 5, Bratislava. Vybavenie žiadosti o pripojenie do DS na príslušnej energetike - ZSE. Vybavenie žiadosti o dodávke do DS na príslušnej energetike - ZSE. Vybavenie zmluvy s energetikou o pripojení fotovoltaickej elektrárne do DS . Vybavenie požadovaných dokladov o výkupnej cene elektriny na ÚRSO ( Úrad pre reguláciu sieťových odvetví ) .
0053/15/EO
objednávka
ELCOMP, s.r.o.
36544141
1 176,00 EUR
27.02.2015
Predmet: Zabezpečenie poradenskej, administratívnej činností a komunikácie na rok 2015: ZSE energia a.s., Západoslovenská distribučná a.s. a URSO ( Úrad pre reguláciu sieťových odvetví), (fotovoltaická elektráreň). V zmysle zákona o výrobe a dodávaní energie do sietí.
2017-184-INF
zmluva
ITSK, s.r.o.
36556050
7 630,00 EUR
13.04.2017
Predmet: Všeobecná špecifikácia predmetu Zmluvy:
Názov: Nákup výpočtovej techniky a príslušenstva
Kľúčové slová: notebook, prenosný počítač, projektor, pevný disk, klávesnica, myš
CPV: 30213100-6 - Prenosné počítače; 38652120-7 - Videoprojektory; 30233100-2 - Počítačové
pamäťové jednotky; 30237460-1 - Počítačové klávesnice; 30237410-6 - Počítačová myš;
60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
2014-422-SaRP
zmluva
ARCHIKON, s.r.o.
36 575 283
13 560,00 EUR
04.08.2014
Predmet: Článok II. Predmet zmluvy
2.1. Predmetom tejto zmluvy je zhotovenie diela:
Vypracovanie realizačnej projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie - Rekonštrukcia oporného múra MOS Modra
Miestom dodania je sídlo objednávateľa.
2.2. Zhotoviteľ sa zaväzuje zrealizovať položky podľa bodu 2.4. tejto zmluvy uvedené pod písm. a), b), c) v 6 paré v listinnej podobe a 3
paré CD; položku pod písm. e) v 3 paré v listinnej podobe a 3 paré CD; položku pod písm. g) v 6 paré v listinnej podobe a 6 paré CD.
Ďalšie vyhotovenia dodá zhotoviteľ za osobitnú úhradu.
2.3. Objednávateľ sa zaväzuje, že spracovaný predmet zmluvy v rozsahu podľa bodu č. 2.4. tejto zmluvy prevezme a zaplatí dohodnutú
cenu.
2.4. Dielo bude pozostávať z:
a) podrobné geodetické zameranie jestvujúceho múra
b) kompletný geologický prieskum vrátane geologického posudku
c) vypracovanie realizačného projektu rekonštrukcie NKP pre stavebné konanie
d) inžinierska činnosť, ktorej výsledkom bude zabezpečenie územného rozhodnutia a právoplatného stavebného povolenia
e) skutočné zameranie po realizácii diela
f) autorský dozor, zabezpečenie kolaudačného rozhodnutia a geologický dozor
g) vypracovanie dokumentácie skutočného vyhotovenia realizovaného diela
2.5. Projekt bude zhotovený vo všetkých potrebných profesiách, podľa stavebného zákona, primerane povahe objektu
2019-7-OIČaVO
zmluva
ARCHIKON, s.r.o.
36 575 283
9 000,00 EUR
17.01.2019
Predmet: Predmetom zmluvy je výkon občasného autorského dozoru na stavbe "Rekonštrukcia kaštieľa a záhrady Malokarpatského osvetového strediska Modra", (ďalej len MOS Modra) vrátane vypracovanie potrebných zmien a dodatkov k projektu tak, ako budú dohodnuté na kontrolných dňoch stavby, pokiaľ tieto nevyplývajú z nových položiek objednávateľa. Miestom plnenia je samotná stavba.
2013-146-VO
dodatok
H.B.S. projekt, s.r.o.
36595691
0,00 EUR
22.08.2013
Predmet: Predmet dodatku:
Projektová dokumentácia na rekonštrukciu NKP Synagóga v Senci, novostavby infopavilónu a úpravy areálu synagógy
-odsek 4.1. článku IV. - Termín dodania sa nahrádza nasledovným textom:
4.1. Zhotoviteľ sa zaväzuje predmet zmluvy špecifikovaný v čl. 2.4. a,b, c realizovať do 15. októbra 2013.
Ostatné články zmluvy ostávajú nemenné.
2013-146-VO
dodatok
H.B.S. projekt, s.r.o.
36595691
7 500,00 EUR
27.11.2019
Predmet: Dodatok č. 2 k Zmluve o dielo zo dňa 22.05.2013 na vypracovanie: Zmeny č. 1 Projektovej dokumentácie na rekonštrukciu NKP Synagóga v Senci, novostavby infopavilónu a úpravy areálu synagógy a výkon autorského dozoru uzatvorený v zmysle § 536 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších zmien a doplnkov a v súlade s ust. § 18 ods. 1 písm. b) a nasl. zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
0569/12/EO
objednávka
BATRAK s.r.o.
36613525
222 259,20 EUR
27.09.2012
Predmet: Odstránenie HAVÁRIE statických porúch nosných konštrukcií balkónov v zariadení Gaudeámus v rozsahu prác v zmysle nariadení statika : Vybúranie dlažieb balkónov, odstránenie zábradlí. Reprofilácia stien a podhľadov sanačnými maltami, kompletná hydroizolácia všetkých plôch. Montáž poterov a dlažieb, nového zábradlia, zateplenie plôch a spojov. Odvoz a likvidácia odpadov .
0703/12/EO
objednávka
BATRAK s.r.o.
36613525
4 343,05 EUR
26.10.2012
Predmet: Opravu vodovodu v SOŠ Malinovo v rozsahu prác : Hĺbenie rýh do 600mm ručne, oprava poškodenej časti potrubia, oprava vodomernej šachty a výmena skorodovaného stupadla v šachte a montáž nového poklopu. Odvoz a likvidácia odpadov.
0806/12/EO
objednávka
BATRAK s.r.o.
36613525
49 389,80 EUR
29.11.2012
Predmet: Odstránenie havárie strešného plášťa a omietok na SOŠ Zdravotníckej Strečnianska 20 v Bratislave v rozsahu prác : vyčistenie strechy.otlčenie zvetraných omietok ,demontáž bleskozvodov ,pokládka geotextílie a novej povlakovej PVC krytiny,murárske práce a vyspravenia,výmena klampiarskych prvkov .Revízna správa v bleskozvodom.Odvoz a likvidácia odpadov. Všetky práce budú prevedené v zmysle priloženého rozpočtu a výkazu výmer.
0856/12/EO
objednávka
BATRAK s.r.o.
36613525
6 253,18 EUR
10.12.2012
Predmet: OPRAVU havarijného stavu strešnej izolácie na SOŠ potravinárskej Farského 9 v Bratislave v rozsahu prác : Vyčistenie strechy ,pokládka novej PVC krytiny vrátane geotextílie. Montáž klampiarskych prvkov a oplechovania atík. Všetky práce v zmysle priloženého rozpočtu výkaz výmer. Odvoz a likvidácia odpadov.
0849/12/EO
objednávka
BATRAK s.r.o.
36613525
5 633,24 EUR
12.12.2012
Predmet: Opravu havárijneho stavu na SOŠ Hlinická v rozsahu prác : výkop v uzavretých priestoroch , vybúranie podkladov a dlažby ,oprava poškodenej časti potrubia, výmena ventilov a 2 ks vykurovacích panelových telies. Všetky práce v zmysle priloženého rozpočtu výkaz výmer. Odvoz a likvidácia odpadov.
0874/12/EO
objednávka
BATRAK s.r.o.
36613525
44 837,22 EUR
19.12.2012
Predmet: Odstránenie havárie fasády na SOŠ Kysucká 14, Senec v rozsahu prác: demontáž hliníkového obkladu fasády, vyspravenie podkladu neomietaného muriva, úprava oplechovanie na atike, zapustenie bleskozvodu do fasády, vyrovnanie hrubých nerovností polystyrénom a montáž tenkovrstvej fasádnej úpravy . Všetky práce v zmysle priloženého výkazu výmer. Odvoz a likvidácia odpadov .
0780/12/EO
objednávka
BATRAK s.r.o.
36613525
60 833,78 EUR
21.12.2012
Predmet: Odstránenie havárie kanalizácie na Obchodnej akadémii Dudova 4 ,Bratislava v rozsahu prác : vybúranie dlažieb, hĺbenie rýh v uzavretom priestore ,výmena poškodených kanalizačných rozvodov,spätná betonáž,montáž hydroizolácií ,pokládka dlažieb. Odvoz a likvidácia odpadov. Všetky práce v zmysle priloženého rozpočtu výkaz výmer.
0076/13/EO
objednávka
BATRAK s.r.o.
36613525
29 940,00 EUR
26.02.2013
Predmet: Odstránenie havárie kanalizácie v objekte ŠMND Skalická ulica v Bratislave. Rozsah prác: odstránenie podlahových krytín v triedach ,výkopové práce a výmena kanalizácie. Spätný zásyp a uloženie do štrkového lôžka,spätná betonáž a pokládka podlahovej krytiny. Všetky práce budú vykonané v zmysle priloženého výkazu výmer. Odvoz a likvidácia odpadov.
0407/13/EO
objednávka
BATRAK s.r.o.
36613525
54 781,44 EUR
24.06.2013
Predmet: Odstránenie havárie kotolne Spojená škola Ivánka pri Dunaji stredisko odbornej praxe Zálesie v rozsahu prác : Výmena technológie v zmysle revíznej správy. Demontážne a búracie práce potrubií, izolácií,montáž novej kotlovej technológie 2ks kotlov vrátane príslušentva a MAR, ohrevu TÚV, vnútorných rozvodov. Všetky práce v zmysle priloženého výkazu výmer. Dodanie kompletnej dokumentácie a revíznych správ . Odvoz a likvidácia odpadov.
0565/13/EO
objednávka
BATRAK s.r.o.
36613525
99 716,52 EUR
20.08.2013
Predmet: Odstránenie havárie v budove SOŠ Chemickej internátu na Račianskej ulici v rozsahu prác: Vybúranie montážnych otvorov v betóne, vybúranie otvorov v priečkach, kompletná výmena rozvodov, montáž izolácií proti vlhkosti, montáž novej zdravotechniky a sanity v dotknutých priestoroch, montáž obkladov a dlažieb. Odvoz a likvidácia odpadov. Všetky práce budú vykonané v zmysle priloženého výkazu výmer.