portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
283-11-EO
objednávka
GEMMA a.s.
35 103,36 EUR
25.05.2011
Predmet: Zabezpečenie tonerov a spotrebného materiálu do tlačiarní a malých kopírovacích strojov pre Úrad BSK na rok 2011
B/0857/11
faktúra
GEMMA a.s.
20 747,28 EUR
30.06.2011
Predmet: Tonery a spotrebný materiál - pre Úrad BSK
B/1393/11
faktúra
GEMMA a.s.
1 800,36 EUR
13.10.2011
Predmet: Tonery pre Úrad BSK
B/1890/11
faktúra
GEMMA a.s.
5 605,51 EUR
03.01.2012
Predmet: Faktúra za tonery pre Úrad BSK.
B/2026/11
faktúra
GEMMA a.s.
3 096,96 EUR
18.01.2012
Predmet: Tonery pre Úrad BSK.
2018-887-SM
zmluva
General Development, s.r.o.
35940913
294,60 EUR
17.09.2018
Predmet: Predmetom zmluvy je zriadenie vecného bremena na pozemku parc. č. 955/2, cez ktorý je Infraštruktúra trasovaná, v prospech Oprávneného z vecného bremena ako vlastníka Infraštruktúry.
2021-1020-SM
zmluva
General Development, s.r.o.
35940913
735,00 EUR
03.12.2021
Predmet: Zmluva o nájme stavby pozemnej komunikácie č. II/503. Prenajímateľ prenajíma nájomcovi za podmienok podľa tejto zmluvy nehnuteľný majetok nachádzajúci sa v k. ú. Pezinok, obec Pezinok, okres Pezinok na parcele registra „E" č. 1768/4 v rozsahu nájmu 735 m2 určených situáciou k stavbe - výkresom, časť cesty uvedenú v tomto bode ďalej aj ako „predmet nájmu". Predmetom nájmu je iba cesta ako stavba.
2015-4-OIČSMaVO
zmluva
Generali Poisťovňa, a.s.
35709332
5 629,14 EUR
20.01.2015
Predmet: Poistná zmluva č. 905-06000-98 o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla VPP PZP 13 - flotila
2015-387-OIČSMaVO
zmluva
Generali Poisťovňa, a.s.
35709332
0,00 EUR
25.06.2015
Predmet: Poistenie motorových a prípojných vozidiel (ďalej len "vozidlá"), ktoré sú predmetom poistenia v zmysle tejto PZ sa riadi ustanoveniami tejto PZ, príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka (ďalej len "OZ") ako aj Všeobecnými poistnými podmienkami pre havarijné poistenie motorových vozidiel VPP HAV 12 (Príloha č. 3; ďalej len "VPP HAV 12"). Súbor poistených vozidiel a/alebo prípojných vozidiel je uvedený v Zozname poistených vozidiel (ďalej len "Zoznam"), ktorý je neoddeliteľnou súčasťou tejto PZ (Príloha č. 2). Zmluvné strany sa dohodli, že na účely tejto PZ článok XVI. VPP HAV 12 neplatí a poistenie v zmysle tejto PZ sa uzaviera ako nebonusové poistenie.
2015-387-OIČSMaVO
dodatok
Generali Poisťovňa, a.s.
35709332
0,00 EUR
03.06.2019
Predmet: Dohoda o poskytnutí zľavy na poistnom k poistnej zmluve č. 9520073599
2021-634-SM
zmluva
Generali Poisťovňa, a.s.
35709332
187,68 EUR
29.06.2021
Predmet: Poistná zmluva číslo: 2408083103 zo dňa 21.06.2021.
2022-30-KUL
zmluva
Generali Poisťovňa, a.s.
54228573
94,08 EUR
21.01.2022
Predmet: Poistná zmluva č. 2408351793 - Poistenie majetku a zodpovednosti za škodu. Toto poistenie sa v súlade s poistnými podmienkami dojednáva na dobu neurčitú s poistným obdobím 12 mesiacov (poistný rok). Poistenie začína 00:00 hod. dňa 14.01.2022 do neurčito.
B/1955/11
faktúra
Generali Slovensko poisťovňa a.s.
35709332
2 327,86 EUR
11.01.2012
Predmet: Hromadné inkasované poistné autá za obd. 01.12.2011-01.01.2012
B/0982/13
faktúra
Generali Slovensko poisťovňa a.s.
35709332
957,00 EUR
14.08.2013
Predmet: Poistné Komplexné centrum hydroterapie za obd. 10.08.2013-09.08.2014
B/0975/14
faktúra
GENERALI Slovensko poisťovňa a.s.
35709332
957,00 EUR
19.08.2014
Predmet: Poistné Komplexné centrum hydroterapie za obdobie 10.08.2014 - 09.08.2015
2013-407-SaRP
zmluva
Generálne riaditeľstvo pre energetiku Európskej komisie
0,00 EUR
12.12.2013
Predmet: Dohoda o partnerstve
2019-179-VO
zmluva
GENESIS POZEMNÉ STAVBY, s.r.o.
46059105
249 231,49 EUR
30.04.2019
Predmet: Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať za podmienok stanovených v tejto zmluve všetky práce a dodávky pre uskutočnenie diela: "Zateplenie objektov ZPB na ul. Hontianska 16, Bratislava a realizácia výťahu na objekte ZPB na ul. Hontianska 12". Predmetom zákazky sú stavebné práce k zabezpečeniu zateplenia objektov ZPB na ul. Hontianska 12 a Hontianska 16, Bratislava a realizácia výťahu na objekte ZPB na ul. Hontianska 12.
2021-1021-OIČaVO
zmluva
GENESIS POZEMNÉ STAVBY, s.r.o.
46059105
14 156,89 EUR
06.12.2021
Predmet: Zmluva o dielo. Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať za podmienok stanovených v tejto zmluve všetky práce a dodávky pre uskutočnenie diela: ,,Oprava telocvične" Predmetom zákazky sú stavebné práce a všetky dodávky súvisiace s opravou telocvične a pridružených priestorov v časti 2. nadzemného podlažia stavby na Račianskej ul. 80, 831 02 Bratislava, so súp. č. 1576, situovanej na parcele s pare. č. 13418/1 a pare. č.13419/5, zapísanej na LV č. 4196, k.ú .. : Nové Mesto, obec: Bratislava -m.č. Nové Mesto, okres: Bratislava III a to v súlade s technickou špecifikáciou, osobitnými požiadavkami na plnenie a obchodnými podmienkami plnenia stanovenými objednávateľom.
0461-12-EO
objednávka
Geodetický a kartografický ústav Bratislava
17316219
1 500,00 EUR
03.08.2012
Predmet: Údaje z informačného systému Katastra nehnuteľností a z operátu štátneho mapového diela vo forme vektorovej mapy z Geodetického a kartografického ústavu Bratislava.
2012-588-ÚPaGIS
zmluva
Geodetický a kartografický ústav Bratislava
17316219
0,00 EUR
28.11.2012
Predmet: 1. Dodávateľ poskytne z informačného systému katastra nehnuteľností: a) údaje zo súboru popisných informácií katastra nehnuteľností z katastrálnych území Bratislavského samosprávneho kraja, b) údaje zo súboru geodetických informácií katastra nehnuteľností (register „C“ a „E“) z katastrálnych území Bratislavského samosprávneho kraja, ktoré sú v danom momente k dispozícií, c) rastrové údaje (register „C“ a „E“) vo formáte CIT transformované do JTSK z katastrálnych území Bratislavského samosprávneho kraja tam kde nie sú k dispozícií vektorové katastrálne mapy. 2. Dodávateľ poskytne údaje podľa ods. 1 písm. a) a b) vo výmennom formáte (na počítačových médiách dodaných odberateľom) vždy po obdržaní úhrady faktúry za prípravu údajov na účet v Štátnej pokladnici, a to prvýkrát po nadobudnutí účinnosti zmluvy a následne k 31.12.2012. K poskytnutým údajom uvedie dátum aktuálnosti na dodacom liste. Rastrové údaje podľa ods. 1 písm. c) budú poskytnuté jednorázovo do 3 dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy a po obdržaní úhrady faktúry za prípravu údajov na účet v Štátnej pokladnici. 3. Odberateľ bol oboznámený s poskytovanými údajmi po stránke obsahu a kvality.