portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
0171-12-EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
545,03 EUR
23.03.2012
Predmet: Zabezpečenie letenky pre Matteo Malvani na trase Viedeň - Paríž a Brusel - Viedeň, v termíne 5.-8.3.2012.
B/0830/12
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
545,03 EUR
30.07.2012
Predmet: 1x letenka - VIE-CDG-BRU-VIE- p. Malvani Matteo-05.-08.03.2012
0834/12/EO
objednávka
GO4 s.r.o.
359067614
546,00 EUR
03.12.2012
Predmet: Zabezpečenie prepravy komunikačného materiálu (orientačná váha 20 kg) do Kodane a reklamnej steny (orientačná váha 20 kg) na trase Bratislava-Kodaň- Bratislava.
B/1943/12
faktúra
QBE poisťovňa, a. s.
36855472
546,90 EUR
14.01.2013
Predmet: Poistenie majetku za obd. 01.01.2013-31.12.2013
B/0152/13
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
546,98 EUR
19.03.2013
Predmet: 1x letenka - VIE-BCN-VIE-06.-08.02.2013 - p. Nebare Aiga
B/0156/13
faktúra
COPY PRINT Bratislava,s.r.o
45310106
547,08 EUR
27.02.2013
Predmet: Tlačové hlavy do malých tlačiarní - 10ks
0060/13/EO
objednávka
COPY PRINT Bratislava,s.r.o
45310106
547,10 EUR
28.01.2013
Predmet: 10 ks tlačových hláv - 5 ks HP no.88 - čierna a žltá tlačová hlava C9381A C9381A, 5ks HP No. 88 C9382A - magenta a cyan určených do malých tlačiarní.
0769/13/EO
objednávka
Agentúra VKM s.r.o.
35736763
547,20 EUR
05.11.2013
Predmet: Zabezpečenie celodenného tlmočenia do/z nemeckého jazyka na konferenciu projektu ZA MOSTOM, venovanú téme železnej opony,ktorá sa uskutoční dňa 14.11.2013 pod záštitou projektu RECOM vrámci Programu cezhraničnej spolupráce SK-AT 2007-2013. Prosíme o dodanie 3 originálov faktúry s jednotkovými cenami a názvom projektu RECOM.
B/1884/13
faktúra
Agentúra VKM s.r.o.
35736763
547,20 EUR
17.12.2013
Predmet: Simultánne tlmočenie z jaz.slovenského do jazyka nemeckého-14.11.2013 - projekt RECOM
0006/15/EO
objednávka
Incheba, a.s.
00211087
547,20 EUR
22.01.2015
Predmet: Zabezpečenie 18 ks vystavovateľských a 3 ks parkovacích preukazov počas výstavnej expozície BSK/BRT na veľtrhu ITF Slovakiatour 2015 v termíne 29.1.-1.2.2015.
0754/12/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
548,67 EUR
13.11.2012
Predmet: Zabezpečenie leteniek a ubytovania pre p. Mikisa Moselta v súvislosti so zahraničnou pracovnou cestou v Madride, Španielsko, v termíne 26.-28.11.2012 - účasť na stretnutí INFORM- na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392.
0219/13/EO
objednávka
L & Limousine, s.r.o.
35897139
549,00 EUR
30.04.2013
Predmet: Zabezpečenie prepravy 26-30-miestnym midibusom z Bratislavy do Dolného Rakúska a späť v termíne 26.-27.apríla 2013 na študijnú cestu projektu DESTINATOUR 2013 podľa určeného programu (1. deň Bratislava,Giggerreith/Amstetten, Ybbsitz, Mitterbach, 2. deň Mitterbach - Laubenbachmühle, Mariazell, Warth im Pielachtal , Bratislava) vrátane všetkých súvisiacich nákladov. Požiadavka: vybavenie vozidla mikrofónom. Ubytovanie s raňajkami pre šoféra hradí rakúska strana, ostatná strava pre šoféra nie je zabezpečená. Prosíme o vystavenie faktúry v 3 origináloch so splatnosťou min. 14 dní, uvedenie jednotkových cien a názvu projektu "Destinatour 2013". Náhľad faktúry prosím zašlite vopred elektronicky na kontrolu na: viera.jamriskova@region-bsk.sk.
B/0660/13
faktúra
L&LIMOUSINE, s.r.o.
35897139
549,00 EUR
12.06.2013
Predmet: preprava midibusom: Bratislava-Dolné Rakúsko a späť 26.-27.4.2013
2020-316-DOP
zmluva
Ing. Anna Krahulcová
549,96 EUR
11.05.2020
Predmet: Nájomná zmluva č. 109/2020/NZ/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
2020-320-DOP
zmluva
Jozef Dubovský
549,96 EUR
11.05.2020
Predmet: Nájomná zmluva č. 18/2020/NZ/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
B/0577/14
faktúra
ThyssenKrupp Výťahy,s.r.o.
35749474
549,98 EUR
03.06.2014
Predmet: Za vykonanie 6. roč. úradnej skúšky výťahu v mesiaci apríli 2014
0140-12-EO
objednávka
Branislav Chovan - TELMI FACE TO FACE
35271272
550,00 EUR
05.03.2012
Predmet: 100 ks kníh "Na krížnych cestách svätého Urbánka".
B/0276/12
faktúra
Mgr. Branislav Chovan - TELMI FACE TO FACE
35271272
550,00 EUR
27.03.2012
Predmet: Kniha " Na krížnych cestách svätého Urbánka"-100 ks
0388-12-EO
objednávka
Róbert Török - Autodielňa TOBA
32098707
550,00 EUR
25.06.2012
Predmet: Oprava a údržba služobného motorového vozidla Renault Kango BA 501PI (výmena brzdových kotúčov, oprava bŕzd a odstránenie závad na motorovom vozidle).
B/0873/12
faktúra
Róbert Török - Autodielňa TOBA
32098707
550,00 EUR
24.07.2012
Predmet: Servis služob.motorového vozidla RENAULT KANGO BA 501PI
0662/12/EO
objednávka
Róbert Török - Autodielňa TOBA
32098707
550,00 EUR
18.10.2012
Predmet: Servis služobného motorového vozidla Škoda Fabia BA 601 GM po roku . ( Výmena oleja, filtrov, výmena sviečok a odstránenie zistených závad na motorovom vozidle v limite do 550,- € s DPH )
B/1524/12
faktúra
Róbert Török - Autodielňa TOBA
32098707
550,00 EUR
05.11.2012
Predmet: Servis služobného motorového vozidla BA 601GM
0638/13/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
550,00 EUR
13.09.2013
Predmet: Zabezpečenie ubytovania pre 5 osôb ( PhDr. Németh, Ing. Kropáčková, Mgr. Tyšlerová, p. Furda, p. Chrenko) na 2 noci v Hoteli Varaždin -Chorvátsko v termíne 22.9.2013- 24.9.2013 z dôvodu absolvovania zahraničnej služobnej cesty. - na základe Komisionárskej zmluvy č.2012/392.
B/1551/13
faktúra
SATUR TRAVEL, a.s.
35787201
550,00 EUR
29.10.2013
Predmet: 5x ubytovanie-Varaždin, Chorvátsko 22.9.-24.9.2013 pp.Németh,Tyšlerová,Kropáčková,Furda,Chrenko
0200/14/EO
objednávka
ThyssenKrupp Výťahy,s.r.o.
35749474
550,00 EUR
07.04.2014
Predmet: Vykonanie šesťročnej úradnej skúšky výťahu /v zmysle zákona/ na Úrade BSK.
2016-455-KUL
zmluva
Čiara života o. z.
42184819
550,00 EUR
20.07.2016
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Lento Ad Astra“ (ďalej ako „projekt") v súlade s uznesením Zastupiteľstva BSK č. 23/2016 a so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
0591/12/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
550,02 EUR
27.09.2012
Predmet: Zabezpečenie spiatočných leteniek na trase Viedeň- Palma Mallorca- Viedeň pre Mgr. Petru Masácovú, Ing. Janku Jelemenskú a Mgr. Katarínu Formánkovú v termíne 13.-15.11.2012 počas zahraničnej pracovnej cesty v Španielsku.
0204-12-EO
objednávka
GO travel Slovakia, s.r.o.
31380123
551,00 EUR
03.04.2012
Predmet: Zabezpečenie spiatočnej letenky na trase Viedeň-Luxemburg pre Mgr. Petru Masácovú, ktorá sa zúčastní v Luxemburgu ZPC, v termíne 29. - 30.03.2012.
B/0387/12
faktúra
GO travel Slovakia, s.r.o.
31380123
551,00 EUR
17.04.2012
Predmet: 1x letenka VIEDEŇ - LUXEMBURG a späť - 29.03. - 30.03.2012 - p. Masácová
B/1087/13
faktúra
Stredná odborná škola záhradnícka Gustáva Čejku
31817483
551,00 EUR
02.08.2013
Predmet: Za odborné záhradnícke a aranžérske služby
2011-596-PRA
zmluva
S-EPI, s.r.o.
36014991
551,20 EUR
21.07.2011
Predmet: Zmluva o poskytnutí užívacích práv EPI
0723/13/EO
objednávka
Agentúra VKM s.r.o.
35736763
552,00 EUR
16.10.2013
Predmet: Celodenného tlmočenia z/do nemeckého jazyka pre potreby projektu RECOM vrámci Programu cezhraničnej spolupráce SK-AT 2007-2013 na podujatie: "Politická konferencia Centrope", ktoré sa uskutoční 14.10.2013 v galérii Elesko v Modre v spolupráci s projektom RECOM. Služba bude hradená z OŠ 943 projektu. Prosím o dodanie 3 originálov faktúry s jednotkovými cenami a názvom projektu RECOM.
B/1657/13
faktúra
Agentúra VKM s.r.o.
35736763
552,00 EUR
15.11.2013
Predmet: Celodenné simultánne tlmočenie z/do jazyka nem.-"Politická konferencia Centrope"-14.10.2013-Modra-projekt RECOM
0671/14/EO
objednávka
Ekopaleta, s.r.o.
35835036
553,34 EUR
02.12.2014
Predmet: "Zabezpečenie donášky stravy pre účastníkov záverečnej konferencie projektu EdTRANS - Transition from School to Work (50 osôb), ktorá sa uskutoční 4.12.2014 v priestoroch Úradu BSK, Sabinovská 15, Bratislava. Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky. Prosíme o dodanie troch origináloch faktúry s uvedením názvu projektu EdTRANS."
B/1671/12
faktúra
Petit Pres, a.s.
35 790 253
554,46 EUR
03.01.2013
Predmet: Za inzerciu v denníku SME za obd. 02.11-07.11.2012
0451/13/EO
objednávka
Institute for International Research GmbH, organizační zložka Praha
70920664
555,45 EUR
24.06.2013
Predmet: Účasť na odbornej konferencii Farmako SR, ktorá sa uskutoční dňa 17.-18.9.2013 v Bratislave pre PharmDr.Kornéliu Radovú .
0515/14/EO
objednávka
EURO VKM, s.r.o.
35893508
556,80 EUR
30.09.2014
Predmet: Simultánne tlmočenie na konferenciu a témou rodinnej politiky, ktorá sa uskutoční dňa 7.10.2014 vrámci projektu Family Net na Úrade BSK. Služba bude hradená z OS 966. Prosím o vystavenie 3 originálov faktúry s názvom projektu a jednotkovými cenami. Tlmočenie je potrebné od 8:30 do 16:00 zo slovenského jazyka do nemeckého jazyka. Službu zabezpečí na základe zmluvy č. Z.2014-119-SRP spoločnosť EURO VKM spol. s.r.o.
0585/14/EO
objednávka
EURO VKM, s.r.o.
35893508
556,80 EUR
11.11.2014
Predmet: Zabezpečenie tlmočenia na Workshop projektu RECOM, Programu cezhraničnej spolupráce SK-AT 2007-2013, ktorý sa uskutoční dňa 12.11.2014. Potrebné je simultánne tlmočenie, celodenné, s dvoma tlmočníkmi do/z nemeckého jazyka. Tlmočenie bude hradené z OŠ 943. Prosím o vystavenie 3 originálov faktúry s jednotkovými cenami a názvom projektu RECOM. Službu zabezpečí na základe zmluvy č. Z2014-119-SRP spoločnosť EURO VKM spol. s.r.o.
B/1697/14
faktúra
EURO VKM, s.r.o.,
35893508
556,80 EUR
19.12.2014
Predmet: projekt RECOM-simultánne tlmočenie v jaz.nemeckom-Workshop-12.11.2014
B/1260/12
faktúra
Agentúra VKM s.r.o.
35736763
558,00 EUR
03.10.2012
Predmet: Simutánne tlmočenie v jazyku nemeckom-"Turizmus a voľno časové aktivity v cezhraničnom priestore"-06.09.2012-RECOM SKAT
0282/15/EO
objednávka
SATUR TRAVEL, a.s.
35787201
558,86 EUR
12.06.2015
Predmet: Zabezpečenie spiatočnej letenky z Viedne do Bruselu pre riaditeľku INTERACT Mgr. Petru Masácovú z dôvodu účasti na zahraničnej pracovnej ceste v Belgicku v termíne 02.-04.06.2015. Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a.s. a Úradom BSK.
2020-437-DOP
zmluva
Mgr. Elena Vrablecová
559,05 EUR
24.06.2020
Predmet: Nájomná zmluva č. 172/2020/NZ/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
2020-447-DOP
zmluva
Ing. Mária Matušová
559,05 EUR
24.06.2020
Predmet: Nájomná zmluva č. 84/2020/NZ/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
B/1511/13
faktúra
Stredná odborná škola, Farského 9
17054281
559,42 EUR
21.10.2013
Predmet: Cateringové služby a občerstvenie na zasadnutie Zastupiteľstva BSK-20.9.2013
B/0223/13
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
560,00 EUR
20.03.2013
Predmet: 2x ubytovanie - Hotel K+K Picassso, Barcelona - 06.02-08.02.2013 - p. Nebare, p. Moselt
0121/15/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
560,00 EUR
16.03.2015
Predmet: Zabezpečenie ubytovania s raňajkami pre zamestnanca oddelenia INTERACT Sekretariát, Mikisa Moselta z dôvodu účasti na zahraničnej pracovnej ceste v Edinburghu v termíne 23.-27.3.2015 (4 noci). Táto suma sa bude čerpať z Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a. s. a Úradom BSK.
2020-327-DOP
zmluva
Ing. Zuzana Jánošíková
561,03 EUR
18.05.2020
Predmet: Nájomná zmluva a zmluva o budúcej zmluve o zriadení vecného bremena č. 52/2020/NZaZoVB-000/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
0580/12/EO
objednávka
Thon Hotel Brussels City Centre
561,30 EUR
27.09.2012
Predmet: Zabezpečenie prenájmu (prenájom miestnosti, počítača a projektora) a catering (občerstvenie) na stretnutie "Coordinators group meeting" pre 8 osôb, ktoré sa uskutoční v Bruseli v Belgicku, v termíne 19.9.2012.
0295-12-EO
objednávka
GO travel Slovakia, s.r.o.
31380123
562,00 EUR
22.05.2012
Predmet: Spiatočná letenka pre Lorenco Foti na trase Rím- Viedeň-Rím, v termíne od 8.-10.5.2012, účasť na stretnutí KEEP koordinačnom stretnutí v Bratislave 9.5.2012
B/0628/12
faktúra
GO travel Slovakia, s.r.o.
31380123
562,00 EUR
07.06.2012
Predmet: 1x letenka p. Foti Lorenzo - RÍM-VIEDEŇ a späť - 08.05.-18.05.2012
B/0675/13
faktúra
RATIO SERVICES s.r.o.
45299391
562,02 EUR
12.06.2013
Predmet: Jazyková výučba 04/13 - Aj
B/0059/13
faktúra
Ecopress, a.s.
31333524
562,50 EUR
04.02.2013
Predmet: VYÚČTOVACIA k Z/0009/13 - predplatné "Hospodárske noviny " na rok 2013
0040/13/EO
objednávka
Ecopress, a.s.
31333524
563,00 EUR
25.01.2013
Predmet: Predplatné dennej tlače pre rok 2013 " Hospodárske noviny" pre sekretariát riaditeľa úradu BSK, pre odd. komunikácie a pre kanceláriu predsedu .
0623/13/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
563,10 EUR
11.09.2013
Predmet: Zabezpečenie spiatočnej letenky pre Ing. Janku Jelemenskú na trase Viedeň - Brusel - Viedeň počas zahraničnej pracovnej cesty v Bruseli (Belgicko) dňa 26.9.2013 - na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392. Dohodnutá cena je bez DPH.
B/1668/13
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
563,10 EUR
06.11.2013
Predmet: 1x letenka-VIE-BRU-VIE-26.09.2013- p. Jelemenská
B/0062/13
faktúra
D. M. I. s.r.o. - MUDr. Feketová Iveta, MPH
45600678
563,17 EUR
15.02.2013
Predmet: Na základe zmluvy - zrealizované odbery biolog. materiálu - projekt "Rešpekt pre zdravie"
B/1768/12
faktúra
MiHi.sk, s.r.o.
366 45 095
563,40 EUR
03.01.2013
Predmet: Spotrebný materiál-hygienické potreby
B/1591/13
faktúra
Róbert Török - Autodielňa TOBA
32098707
563,41 EUR
29.10.2013
Predmet: servis služobného mot. vozidla BA 188 GT
2020-428-DOP
zmluva
Jozef Tesar
563,62 EUR
24.06.2020
Predmet: Nájomná zmluva a zmluva o budúcej zmluve o zriadení vecného bremena č. 142/2020/NZaZoVB-000/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
0247/15/EO
objednávka
Process Management, s.r.o.
36356794
564,00 EUR
28.05.2015
Predmet: Zabezpečenie procesu verejného obstarávania na výber dodávateľa na dodanie 5 miestneho úžitkového motorového vozidla pre Malokarpatské múzeum v Pezinku. Táto suma sa bude čerpať na základe Zmluvy č. 2015-1- OIČSMaVO uzatvorenej medzi spoločnosťou Process Management, s.r.o. a BSK.
0251/15/EO
objednávka
Process Management, s.r.o.
36356794
564,00 EUR
28.05.2015
Predmet: Zabezpečenie procesu verejného obstarávania na výber dodávateľa na dodanie 9 miestneho úžitkového motorového vozidla na prepravu osôb a nákladu, kategórie L2H2 pre Bábkové divadlo, Danajská 38, 811 09 Bratislava. Táto suma sa bude čerpať na základe Zmluvy č. 2015-1OIČSMaVO uzatvorenej medzi spoločnosťou Process Management, s.r.o. a BSK.
B/1246/12
faktúra
Hlavné mesto SR Bratislava
00 603 481
564,06 EUR
03.10.2012
Predmet: Poplatok za KO 08/2012 - Jankolova, Sabinovská
B/0877/13
faktúra
Hlavné mesto SR Bratislava
603481
564,06 EUR
02.07.2013
Predmet: poplatok za KO 05/2013-Jankolova,Sabinovská
B/0144/14
faktúra
Hlavné mesto SR Bratislava
00603481
564,06 EUR
26.02.2014
Predmet: Poplatok za KO 01/2014-Jankolova, Sabinovská
B/1599/14
faktúra
Hlavné mesto SR Bratislava
00603481
564,06 EUR
01.12.2014
Predmet: Poplatok za KO 10/2014-Jankolova, Sabinovská
0374/14/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
564,55 EUR
10.07.2014
Predmet: Zabezpečenie spiatočnej letenky na trase Viedeň-Brusel-Viedeň pre Mgr. Petru Masácovú v termíne 06.-09.10.2014 z dôvodu účasti na zahraničnej pracovnej ceste v Bruseli (Belgicko). Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a. s. a Úradom BSK.
B/1415/14
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
564,55 EUR
05.11.2014
Predmet: 1x letenka - p. Masácová-VIE-BRU-VIE-06.-09.10.2014
0630/12/EO
objednávka
COPY PRINT Bratislava,s.r.o
45310106
564,66 EUR
05.10.2012
Predmet: Zabezpečenie servisu a údržby fotokopírovacích zariadení zn. XEROX WorkCentre 7245 na 2. a 3. poschodí Úradu BSK.
B/1412/12
faktúra
COPY PRINT Bratislava,s.r.o
45310106
564,66 EUR
22.10.2012
Predmet: Servis kopírovacích zariadení zn. XEREX WC 7245,7345
B/1572/12
faktúra
Ekopaleta, s.r.o.
35835036
564,79 EUR
20.11.2012
Predmet: Cateringové služby - 12.10.2012
0540/14/EO
objednávka
Alza.cz, a.s.
27082440
566,68 EUR
07.10.2014
Predmet: Nákup laserovej tlačiarne OKI MC352dn a pásovej jednotky OKI 44472202. Celková cena 566,68 EUR s DPH.
B/1455/14
faktúra
Alza.cz, a.s.
27082440
566,68 EUR
19.11.2014
Predmet: Laserová tlačiareň OKI MC352 a pás. jednotka OKI-1ks
0007/13/EO
objednávka
COPY PRINT Bratislava,s.r.o
45310106
567,60 EUR
24.01.2013
Predmet: Servis a údržba kopírovacieho zariadenia zn. XEROX WC7245.
B/0024/13
faktúra
COPY PRINT Bratislava,s.r.o
45310106
567,60 EUR
04.02.2013
Predmet: Servis kopírovacích zariadení zn. XEROX WC 7228,35,45,7328,35,45-DISPLAY
0375-12-EO
objednávka
GO travel Slovakia, s.r.o.
31380123
568,00 EUR
22.06.2012
Predmet: Zabezpečenie ubytovania pre Rafael Agostinho a Mikis Moselt v Lisabone v termíne 10.-13.6.2012 a pre Matteo Malvani v Lisabone v termíne 10.-12.6.2012. Účasť na stretnutí " Advisory Group of the European Cooperation Day 2012 " a na " CBC Communication Network" v termíne 12.-13.6.2012
2020-321-DOP
zmluva
Mária Boršová
568,13 EUR
11.05.2020
Predmet: Nájomná zmluva č. 9/2020/NZ/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
0647/14/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
568,55 EUR
28.11.2014
Predmet: Zabezpečenie spiatočnej letenky pre zamestnankyňu OSÚRaRP Mgr. Dominiku Forgáčovú, PhD. z Bruselu, Belgicko do Viedne, Rakúsko dňa 20.11.2014 a spiatočný let 23.11.2014 za účelom účasti na konzultáciách s predsedom BSK a vedením OSÚRaRP ohľadom budúceho pôsobenia vo Výbore regiónov. Táto suma sa bude čerpať z Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a.s. a Úradom BSK.
0662/14/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
568,55 EUR
02.12.2014
Predmet: Zabezpečenie spiatočnej letenky pre zamestnankyňu OSÚRaRP Mgr. Dominiku Forgáčovú, PhD. z Bruselu, Belgicko do Viedne, Rakúsko dňa 25.11.2014 a spiatočný let 27.11.2014 za účelom účasti na konzultáciách s predsedom BSK a vedením OSÚRaRP ohľadom budúceho pôsobenia vo Výbore regiónov. Táto suma sa bude čerpať z Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a.s. a Úradom BSK.
B/1734/14
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
568,55 EUR
18.12.2014
Predmet: 1x-letenka -p. Forgáčová-VIE-BRU-VIE-20.-23.11.2014
B/1785/14
faktúra
SATUR TRAVEL,a.s.
35787201
568,55 EUR
19.12.2014
Predmet: 1x letenka-p.Forgáčová-25.-27.11.2014-BRU-VIE-BRU