portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
B/1836/14
faktúra
RATIO SERVICES s.r.o.
45299391
268,80 EUR
08.01.2015
Predmet: Projekt RECOM SKAT - za vyúčbu nemec. jazyka-za 12/2014
2020-375-DOP
zmluva
Ing. Marián Kováč
268,16 EUR
18.06.2020
Predmet: Nájomná zmluva a zmluva o budúcej zmluve o zriadení vecného bremena č. 63/2020/NZaZoVB-000/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
B/0240/13
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
267,00 EUR
20.03.2013
Predmet: 1x ubytovanie - Hotel Hospes Palau de la Mar, Valencia - 10.02-13.02.2013 - p. Masácová
0054/13/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
267,00 EUR
28.02.2013
Predmet: Zabezpečenie ubytovania s raňajkami v hoteli Hospes Palau De La Mar 5* pre Mgr. Petru Masácovú počas zahraničnej pracovnej cesty vo Valencii/ Španielsko/ v termíne 10.-13.2.2013 - na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392.
B/1763/12
faktúra
Sieben: Schläfer
266,70 EUR
19.12.2012
Predmet: Študijná cesta-Dolné Rakúsko-18.10.2012-obed - projekt Destinatour 2013
B/1917/13
faktúra
J a H s.r.o., prevádzka Motel M diaľničné odpočívadlo
31408923
266,00 EUR
17.12.2013
Predmet: Stravovanie-občerstvenie-pre členov volebných komisií-Voľby do VÚC 2013-II.kolo-23.-24.11.2013
B/1839/13
faktúra
J a H s.r.o., prevádzka Motel M diaľničné odpočívadlo
31408923
266,00 EUR
27.11.2013
Predmet: Stravovanie - občerstvenie - pre členov voleb. komisií - Voľby do VÚC 2013-I.kolo
0796/13/EO
objednávka
J a H s.r.o., prevádzka Motel M diaľničné odpočívadlo
31408923
266,00 EUR
19.11.2013
Predmet: Stravovanie podľa požiadavky a cenovej ponuky pre 20 členov obvodných volebných komisií IX, X, XI počas II. kola volieb dňa 23. a 24. 11. 2013 v Moteli v Malackách. Stravovanie je vo výške 13,30 €/ osoba ( raňajky - obložená bageta, obed - polievka + hlavné jedlo, večera - hlavné jedlo, druhá večera - obložený chlebíček 2 ks/osoba).
0770/13/EO
objednávka
J a H s.r.o., prevádzka Motel M diaľničné odpočívadlo
31408923
266,00 EUR
05.11.2013
Predmet: Zabezpečenie stravovania podľa požiadavky a cenovej ponuky pre 20 členov obvodných volebných komisií č. IX, X, XI počas volieb dňa 9. a 10. 11. 2013 v Moteli M v Malackách. Stravovanie je vo výške 13,30€/osoba ( raňajky - obložená bageta, obed - polievka + hlavné jedlo, večera - hlavné jedlo, druhá večera - obložená bageta).
2015-668-OIČSMaVO
zmluva
Union posiťovňa,
31 322 051
265,78 EUR
21.10.2015
Predmet: Predmet poistenia: Stavba· zariadenie pestúnskej starostlivosti, Kľukatá 36 - LV č.2983
B/2148/13
faktúra
ALDENTE, s. r. o.
35882841
265,20 EUR
10.01.2014
Predmet: pracovná večera-18.12.2013-zást. 4 paneurópskych programov
0813/13/EO
objednávka
ALDENTE, s. r. o.
35882841
265,20 EUR
28.11.2013
Predmet: Pracovná večera dňa 18.12.2013 v Bratislave pri príležitosti stretnutia so zástupcami 4 paneurópskych programov pre cca 12 osôb. Presná špecifikácia bola zadaná prostredníctvom dopytu v el. aukčnom systéme.
B/0379/13
faktúra
Ochranná služba s.r.o.
35 695 340
264,88 EUR
18.04.2013
Predmet: Servisné práce,kontrola a skúška činností na EZS - MŠ Krásnohorská podľa servisného záznamu 18.03.2013
0695/12/EO
objednávka
DHL Express, spol. s r. o.
31342876
264,59 EUR
24.10.2012
Predmet: Zabezpečenie prepravy 4 zásielok publikačných materiálov s približnou celkovou váhou 80 kg pozemným servisom do kontaktných bodov INTERACT: Turku (Fínsko), Valencia (Španielsko), Viborg (Dánsko) a Viedeň (Rakúsko).
B/1564/12
faktúra
DHL Express, spol. s r. o.
31342876
264,56 EUR
20.11.2012
Predmet: Preprava 4 zásielok do kontakt. bodov INTERACT
B/0036/12
faktúra
DHL Express, spol. s r. o.
31342876
264,46 EUR
26.03.2012
Predmet: Preprava balíkov - Interact point VALENCIA
2012-741-RÚ
dodatok
Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky
30416094
264,20 EUR
09.09.2016
Predmet: DODATOK č. 2 K C E N N Í K U č. 1 / 2015 ktorým v Integrovanom dopravnom systéme v Bratislavskom kraji stanovili ceny cestovných lístkov Týmto dodatkom sa v Cenníku č. 1 / 2015, v znení Dodatku č. 1 vypúšťa pôvodné ustanovenie § Ba, ktoré sa nahrádza nasledovným textom (viď. Dodatok č.2)
B/1750/14
faktúra
STORIN plus s.r.o.
31319173
264,00 EUR
22.12.2014
Predmet: Tematický monitoring médií - za mesiac 11/ 2014
B/1695/14
faktúra
INTERCHAIR s.r.o.
31402623
264,00 EUR
12.12.2014
Predmet: Kancelárske kreslo zn. Estima-1ks
0617/14/EO
objednávka
INTERCHAIR s.r.o.
31402623
264,00 EUR
11.11.2014
Predmet: Zabezpečenie kancelárskeho kresla ESTIMA . Celková suma za dodaný tovar je vrátane dopravy na Úrad BSK.
B/0855/14
faktúra
INTERCHAIR s.r.o.
31402623
264,00 EUR
18.07.2014
Predmet: Kancelárske kreslo zn Estima-1ks
B/0700/14
faktúra
STORIN plus s.r.o.
47599090
264,00 EUR
25.06.2014
Predmet: Tematický monitoring médií-05/2014
0302/14/EO
objednávka
INTERCHAIR s.r.o.
31402623
264,00 EUR
26.05.2014
Predmet: Zabezpečenie kancelárskeho kresla v celkovej cene 264,00 EUR s DPH vrátane dopravy na Úrad BSK.
B/0548/14
faktúra
STORIN plus s.r.o.
47599090
264,00 EUR
22.05.2014
Predmet: Tematický monitoring médií - 04/2014
B/0400/14
faktúra
STORIN spol.s.r.o.
47599090
264,00 EUR
24.04.2014
Predmet: Tematický monitoring médií - 03/2014
B/0243/14
faktúra
STORIN spol. s r.o.
31319173
264,00 EUR
24.03.2014
Predmet: Tematický monitoring médií-02/2014
B/0119/14
faktúra
STORIN spol. s.r.o.
31319173
264,00 EUR
26.02.2014
Predmet: Tematický monitoring médií - 01/2014
B/1975/13
faktúra
STORIN spol.s.r.o.
31319173
264,00 EUR
09.01.2014
Predmet: Tematický monitoring médií-12/2013
B/1950/13
faktúra
STORIN spol.s.r.o.
31319173
264,00 EUR
18.12.2013
Predmet: Tematický monitoring médií - 11/2013
B/1762/13
faktúra
STORIN spol.s.r.o.
31319173
264,00 EUR
27.11.2013
Predmet: Tematický monitoring médií - 10/2013
B/1528/13
faktúra
STORIN spol.s.r.o.
31319173
264,00 EUR
25.10.2013
Predmet: Tematický monitoring médií-09/2013
B/1337/13
faktúra
STORIN spol. s.r.o.
31319173
264,00 EUR
08.10.2013
Predmet: Tematický monitoring médií - 08/2013
B/1178/13
faktúra
STORIN spol.s.r.o.
31319173
264,00 EUR
19.08.2013
Predmet: Tematický monitoring médií - 07/2013
B/1015/13
faktúra
STORIN spol.s.r.o.
31319173
264,00 EUR
18.07.2013
Predmet: Tematický monitoring médií - 06/2013
B/0821/13
faktúra
STORIN spol.s.r.o.
31319173
264,00 EUR
01.07.2013
Predmet: tematický monitoring médií-05/2013
B/0613/13
faktúra
STORIN spol.s.r.o.
31319173
264,00 EUR
10.06.2013
Predmet: Tematický monitoring médií - 04/2013
B/0426/13
faktúra
STORIN spol.s.r.o.
31319173
264,00 EUR
23.04.2013
Predmet: Tematický monitoring médií - 03/2013
B/0252/13
faktúra
STORIN spol.s.r.o.
31319173
264,00 EUR
26.03.2013
Predmet: Tematický monitoring médií - 02/2013
B/0085/13
faktúra
STORIN spol.s.r.o.
31319173
264,00 EUR
20.02.2013
Predmet: Tematický monitoring médií - 01/2013
B/1870/12
faktúra
STORIN spol.s.r.o.
31319173
264,00 EUR
14.01.2013
Predmet: Tematický monitoring médií - 12/2012
B/1813/12
faktúra
STORIN spol.s.r.o.
31319173
264,00 EUR
02.01.2013
Predmet: Tematický monitoring médií-11/2012
B/1657/12
faktúra
INTERCHAIR s.r.o.
31402623
264,00 EUR
26.11.2012
Predmet: Kancelárske kreslo - 1ks
B/1601/12
faktúra
STORIN spol.s.r.o.
31319173
264,00 EUR
26.11.2012
Predmet: Tematický monitoring médií-10/2012
0733/12/EO
objednávka
INTERCHAIR s.r.o.
31402623
264,00 EUR
31.10.2012
Predmet: Kancelárske kreslo, ktorého popis tvorí príloha objednávky.
B/1371/12
faktúra
STORIN spol.s.r.o.
31319173
264,00 EUR
22.10.2012
Predmet: Tematický monitoring médií - 09/2012
B/1192/12
faktúra
STORIN spol.s.r.o.
31319173
264,00 EUR
20.09.2012
Predmet: Tematický monitoring médií - 08/2012
B/1033/12
faktúra
STORIN spol.s.r.o.
31319173
264,00 EUR
28.08.2012
Predmet: Tematický monitoring médií-07/2012
B/0881/12
faktúra
STORIN spol.s.r.o.
31319173
264,00 EUR
24.07.2012
Predmet: Tematický monitoring médií-06/2012
B/0721/12
faktúra
STORIN spol.s.r.o.
31319173
264,00 EUR
18.07.2012
Predmet: Tematický monitoring médií - 05/2012
B/0548/12
faktúra
STORIN spol.s.r.o.
31319173
264,00 EUR
22.05.2012
Predmet: Tematický monitoring médií-04/2012
B/0397/12
faktúra
STORIN spol.s.r.o.
31319173
264,00 EUR
27.04.2012
Predmet: Tematický monitoring médií - 03/2012
B/0257/12
faktúra
STORIN spol.s.r.o.
31319173
264,00 EUR
28.03.2012
Predmet: Tematický monitoring médií - 02/2012
B/0161/12
faktúra
STORIN spol.s.r.o.
31319173
264,00 EUR
01.03.2012
Predmet: Tematický monitoring médií-01/2012
B/1477/13
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
263,94 EUR
14.10.2013
Predmet: 1x letenka-VIE-CDG-VIE-06.-12.09.2013 - p. Moselt Mikis
0575/13/EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35787201
263,94 EUR
26.08.2013
Predmet: Zabezpečenie letenky pre Mikisa Moselta na trase Viedeň - Paríž - Viedeň v termíne 06.-12.09.2013, ktorý sa zúčastní na zahraničnej pracovnej ceste .- na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392
B/0401/12
faktúra
Bratislavská vodárenská spoločnosť, a. s.
35 850 370
263,33 EUR
17.04.2012
Predmet: Vodné, stočné za obdobie 07.02.2012 - 06.03.2012 - Sabinovská
B/0394/13
faktúra
SIMAK International, s.r.o.
46588086
262,50 EUR
24.04.2013
Predmet: Tlmočenie Aj 13.03.2013 (DG Regio EK)
0165/13/EO
objednávka
SIMAK International, s.r.o.
46588086
262,50 EUR
20.03.2013
Predmet: Tlmočnícke služby v anglickom jazyku pri príležitosti stretnutia predsedu BSK p. Freša s p. Christopherom Toddom , riaditeľom slovenského oddelenia DG Regio EK na Úrade BSK.
B/1208/12
faktúra
Agentúra VKM s.r.o.
35736763
262,50 EUR
20.09.2012
Predmet: Tlmočenie v jazyku nemeckom - St. Polten - 27.08.2012
B/1749/12
faktúra
ŠEVT, a.s.
31331131
262,44 EUR
03.01.2013
Predmet: Karta + novoročenka - 100ks
0708/12/EO
objednávka
ŠEVT, a.s.
31331131
262,44 EUR
26.10.2012
Predmet: Výrobu a tlač novoročeniek s potlačou Bratislavského samosprávneho kraja podľa prílohy.
B/0297/13
faktúra
ZSE Energia, a.s.
36 677 281
262,13 EUR
04.04.2013
Predmet: Elektrická energia - Kaštieľ Malinovo za obdobie 01.02.2013 - 28.02.2013
2017-1150-FIN
zmluva
Slovak Telekom, a.s.
35763469
262,00 EUR
13.12.2017
Predmet: Špecifikácia k Zmluve o poskytovaní verejných služieb - Doplnkové služby k službe (Správa DIKS)
2020-374-DOP
zmluva
Marek Géc
261,72 EUR
18.06.2020
Predmet: Nájomná zmluva a zmluva o budúcej zmluve o zriadení vecného bremena č. 13/2020/NZaZoVB-000/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
2020-436-DOP
zmluva
Ing. Zuzana Vrablecová
261,36 EUR
24.06.2020
Predmet: Nájomná zmluva č. 173/2020/NZ/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
2020-393-DOP
zmluva
Andrea Cibulka
261,36 EUR
18.06.2020
Predmet: Nájomná zmluva č. 12/2020/NZ/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
2011-560-VNP
dodatok
Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s.
00151700
261,36 EUR
19.02.2016
Predmet: Dodatok č. 4 k poistnej zmluve č. 411010731
B/0689/12
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
260,85 EUR
20.07.2012
Predmet: 1 x letenka p. Heininger VIEDEŇ-Kodaň-VIEDEŇ-22.-23.5.2012
0315-12-EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
260,85 EUR
25.05.2012
Predmet: Zabezpečenie leteckej prepravy pre Mike Heiniger na trase Viedeň - Kodaň - Viedeň, v termíne 22. - 23.5.2012. Účasť na stretnutí INTERACT komunikačnej skupiny v Kodani v termíne 22. - 23.5.2012. Dohodnutá cena je bez DPH.
B/0080/13
faktúra
Ekopaleta, s.r.o.
35835036
260,10 EUR
15.02.2013
Predmet: Cateringové služby - 08.01.2013
2021-213-SM
zmluva
Mesto Pezinok
00 305 022
260,00 EUR
16.03.2021
Predmet: Zmluva o zriadení vecného bremena. Povinný z vecného bremena je výlučným vlastníkom pozemkov nachádzajúcich sa v obci Pezinok, katastrálne územie Grinava, okres Pezinok na LV č. 1955, a to: parcela registra "E" KN č. 825 - zastavané plochy a nádvoria o výmere 13457 m2; parcela registra "C" KN č. 756/64 - zastavané plochy a nádvoria o výmere 17 m2; parcela registra "C" KN č. 756/64 - zastavané plochy a nádvoria o výmere 335 m2; parcela registra "C" KN č. 756/64 - zastavané plochy a nádvoria o výmere 97 m2; parcela registra "C" KN č. 756/64 - zastavané plochy a nádvoria o výmere 63 m2.
B/0942/14
faktúra
Ing. Oto Pisoň
11711671
260,00 EUR
04.08.2014
Predmet: Za vypracovanie znaleckého posudku č.135/2014
0098/14/EO
objednávka
Principium s.r.o.
35767111
260,00 EUR
28.02.2014
Predmet: Zabezpečenie účasti na seminári : " Diplomatický protokol, spoločenská a obchodná etika v praxi ", ktorý sa bude konať dňa 27.-28.02.2014 v hoteli ECHO s.r.o., Prešovská 39, Bratislava, pre Mgr. Janu Vaculovú. Účastnícky poplatok je 260,-€ s DPH/osoba.
B/0026/12
faktúra
MILLENNIUM TRAVEL s.r.o
35 772 271
260,00 EUR
26.03.2012
Predmet: Ubytovanie p. Malvani, p. Šimová - 05.-06.01.2012-Lille-Francúzsko
0059-12-EO
objednávka
Ecopress, a.s.
31333524
260,00 EUR
24.02.2012
Predmet: Predmet zákazky. Objednanie dennej tlače pre rok 2012: " Hospodárske noviny " pre sekretariát riaditeľa úradu BSK.
0006-12-EO
objednávka
MILLENNIUM TRAVEL s.r.o
35 772 271
260,00 EUR
24.02.2012
Predmet: Ubytovanie v Lille v termíne 5-6.1.2012 pre DanU Šimovú a Matteo Malvani - Hotel Mercure Center Opera
B/1703/12
faktúra
IMPA BRATISLAVA, a.s.
35 731 851
259,63 EUR
27.11.2012
Predmet: Servis služobného vozidla VW Passat BA 028RL
B/1873/12
faktúra
ZIPP Bratislava spol. s. r. o.
31355161
259,40 EUR
03.01.2013
Predmet: Náklady spojené s nájomným za III.Q.2012
B/1273/12
faktúra
COPY PRINT Bratislava,s.r.o
45310106
259,20 EUR
03.10.2012
Predmet: Servis kopírovacieho stroja zn. XEROX WC 7245
0532-12-EO
objednávka
COPY PRINT Bratislava,s.r.o
45310106
259,20 EUR
07.09.2012
Predmet: Servis a údržbu fotokopírovacích zariadení zn XEROX WC 7245 na 2., 3. a 4. poschodí Úradu Bratislavského samosprávneho kraja (výmena ventilátora, vyčistenie strojov).