portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
2015-675-KP
zmluva
Cyklokoalícia
31800394
2 500,00 EUR
27.10.2015
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Vietor vo vlasoch" (ďalej ako „projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
2018-211-FIN
zmluva
Cyklokoalícia
31800394
2 500,00 EUR
18.05.2018
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie individuálnej dotácie na úhradu časti nákladov projektu: "Bicyklovanie neobmedzené vekom" (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 2/2016 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 2/2016“).
2019-624-FIN
zmluva
Cyklokoalícia
31800394
1 500,00 EUR
17.07.2019
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK – dotačná schéma INDIVIDUÁLNE DOTÁCIE 2019 na úhradu časti nákladov projektu: "Cyklomestá 2019" (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 5/2018 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 5/2018“) a žiadosťou príjemcu o poskytnutie dotácie.
2019-639-FIN
zmluva
Cyklokoalícia
31800394
3 500,00 EUR
19.07.2019
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK – dotačná schéma Participatívny rozpočet 2019 na úhradu časti nákladov projektu: "Whitebikes, Biele bicykle - komunitný bikesharing" (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 5/2018 o poskytovaní dotácií z  rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 5/2018“) a žiadosťou príjemcu o poskytnutie dotácie.
2020-725-FIN
zmluva
Cyklokoalícia
31800394
1 000,00 EUR
21.10.2020
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK – dotačná schéma INDIVIDUÁLNE DOTÁCIE 2020 na úhradu časti nákladov projektu: "Živé Račko" (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 5/2018 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 5/2018“) a žiadosťou príjemcu o poskytnutie dotácie.
2019-607-FIN
zmluva
Cyklokuriér Švihaj Šuhaj, s.r.o.
46939903
3 000,00 EUR
16.07.2019
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK – dotačná schéma INDIVIDUÁLNE DOTÁCIE 2019 na úhradu časti nákladov projektu: "Cyklodoktor" (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 5/2018 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 5/2018“) a žiadosťou príjemcu o poskytnutie dotácie.
0462/14/EO
objednávka
DADAplus, s.r.o.
35785730
1 080,00 EUR
09.09.2014
Predmet: Zabezpečenie 45 ks darčekových setov 45 x 23 € s DPH v celkovej hodnote 1 080 € s DPH.
B/1222/14
faktúra
DADAplus, s.r.o.
35785730
1 080,00 EUR
07.10.2014
Predmet: Darčekové sety - 24ks
0703/14/EO
objednávka
DADAplus, s.r.o.
35785730
1 140,00 EUR
15.12.2014
Predmet: Zabezpečenie darčekových balení (malé ľudové predmety) v počte 60 ks v celkovej cene 1.140 € s DPH. (cena za jeden kus 19 € s DPH).
B/1876/14
faktúra
DADAplus, s.r.o.
35785730
1 140,00 EUR
14.01.2015
Predmet: Darčekové balenia - 60ks
0272/15/EO
objednávka
DADAplus, s.r.o.
35785730
1 160,00 EUR
29.05.2015
Predmet: Zabezpečenie keramických váz vo výške 80 cm v počte 4 ks v celkovej sume 1160€ s DPH.
2020-287-DOP
zmluva
Dagmar Stanček
192,78 EUR
30.04.2020
Predmet: Kúpna zmluva č. 1/233/2020/CHORVÁTSKY GROB/01/NekMon. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu o prevode vlastníckeho práva nehnuteľnosti pre účely majetkovoprávneho vysporiadania stavby BSK Križovatka Triblavina- cesta III/1059 Chorvátsky Grob (ďalej aj ako „predmetná stavba“) v súlade s ustanovením § 588 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. - Občianskeho zákonníka v znení neskorších zmien a doplnkov (ďalej len „zmluva”). Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26. 4. 2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4. 6. 2019.
2020-468-DOP
zmluva
Dagmar Stanček
19,30 EUR
25.06.2020
Predmet: Nájomná zmluva a zmluva o budúcej zmluve o zriadení vecného bremena č. 127/2020/NZaZoVB-000/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
2020-468-DOP
dodatok
Dagmar Stanček
19,43 EUR
08.11.2021
Predmet: Dodatok k nájomnej zmluve a zmluve o budúcej zmluve o zriadení vecného bremena č. 127/2020/NZaZoVB-000/Chorvátsky Grob uzatvorenej podľa § 663 v spojení s § 50a zákona č. 40/ 1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov.
2018-212-OIČSMaVO
zmluva
DAG SLOVAKIA, a.s.
44886021
1 099 828,97 EUR
21.05.2018
Predmet: Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu o dielo v súlade s výsledkom verejného obstarávania v zmysle zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon") na predmet zákazky Obnova strednej odbornej školy Hlinícka 1, Bratislava", zverejnenej vo vestníku verejného obstarávania číslo 136/2017 zo dňa 12.07.2017 pod značkou 9887 - MSP a v Úradnom vestníku EÚ zo dňa 11.07.2017 pod zn. 2017/S 130-265139, realizovanej ako samostatná časť nadlimitnej zákazky (ďalej len "súťaž").
2018-215-OIČSMaVO
zmluva
DAG SLOVAKIA, a.s.
44886021
2 224 406,00 EUR
21.05.2018
Predmet: Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu o dielo v súlade s výsledkom verejného obstarávania v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon“) na predmet zákazky Vytvorenie a rekonštrukcia COVP Ivanská cesta 21“, zverejnenej vo vestníku verejného obstarávania číslo 136/2017 zo dňa 12.07.2017 pod značkou 9887 – MSP, a v Úradnom vestníku EÚ zo dňa 11.07.2017 pod zn. 2017/S 130-265139 , realizovanej ako samostatná časť nadlimitnej zákazky (ďalej len „súťaž“).
2018-215-OIČSMaVO
dodatok
DAG SLOVAKIA, a.s.
44886021
0,00 EUR
21.05.2018
Predmet: Dodatok č. 1 k Zmluve o dielo uzatvorenej dňa 10. 05. 2018 v zmysle ustanovenia § 536 a nasl. č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Obchodný zákonník“)
2018-212-OIČSMaVO
dodatok
DAG SLOVAKIA, a.s.
44886021
1 142 775,30 EUR
22.08.2018
Predmet: Predmetom dodatku k Zmluve je úprava doplňujúcich stavebných prác, ktoré sú nevyhnutné pre zhotovenie diela a nie sú zahrnuté do pôvodnej Zmluvy a ich potreba vyplynula z okolností, ktoré verejný obstarávateľ (objednávateľ) nemohol pri vynaložení náležitej starostlivosti predvídať, poskytuje ich pôvodný Zhotoviteľ a zmena Zhotoviteľa by spôsobila verejnému obstarávateľovi ako Objednávateľovi významné ťažkosti alebo podstatnú duplicitu nákladov. Týmto dodatkom č. 1 sa nemení charakter Zmluvy.
2018-212-OIČSMaVO
dodatok
DAG SLOVAKIA, a.s.
44886021
1 214 396,41 EUR
27.12.2018
Predmet: Dodatok č. 2 k Zmluve o dielo uzatvorenej dňa 10.05. 2018 v zmysle ustanovenia § 536 a nasl. č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Obchodný zákonník“).Predmetom Dodatku k Zmluve je úprava doplňujúcich stavebných prác, ktoré sú nevyhnutné pre zhotovenie diela a nie sú zahrnuté do pôvodnej Zmluvy a ich potreba vyplynula z okolností, ktoré verejný obstarávateľ (objednávateľ) nemohol pri vynaložení náležitej starostlivosti predvídať, poskytuje ich pôvodný Zhotoviteľ a zmena Zhotoviteľa by spôsobila verejnému obstarávateľovi ako Objednávateľovi významné ťažkosti alebo podstatnú duplicitu nákladov. Týmto Dodatkom č. 2 sa nemení charakter Zmluvy.
2018-212-OIČSMaVO
dodatok
DAG SLOVAKIA, a.s.
44886021
1 304 565,11 EUR
15.07.2019
Predmet: Dodatok č. 3 k Zmluve o dielo uzatvorenej dňa 10.05.2018. Vzájomnou dohodou oboch zmluvných strán sa mení a dopĺňa Zmluva o dielo uzatvorená dňa 10.05.2018, zverejnená dňa 21.05.2018 a účinná dňa 22.05.2018, v znení Dodatku č. 1 zo dňa 21.08.2018 a Dodatku č. 2 zo dňa 21.12.2018 na realizáciu stavby "Obnova strednej odbornej školy Hlinícka 1, Bratislava", kód projektu 302021K036.
2018-215-OIČSMaVO
dodatok
DAG SLOVAKIA, a.s.
44886021
2 327 590,86 EUR
30.10.2019
Predmet: Dodatok č. 2 k Zmluve o dielo uzatvorenej dňa 10.05.2018. Vzájomnou dohodou zmluvných strán sa mení a dopĺňa Zmluva o dielo, uzatvorená dňa 10.05.2018, zverejnená dňa 21.05.2018 a účinná dňa 22. 05. 2018, v znení Dodatku č. 1 zo dňa 21. 05. 2018 na realizáciu stavby „ Vytvorenie a rekonštrukcia COVP Ivanská cesta 21" ( ďalej len „Zmluva" alebo „ZoD"). Zmluvné strany sa v zmysle bodu čl. IV. bodu 4.6 ZoD dohodli na uzatvorení tohto Dodatku č. 2 , ktorým dochádza k zmene zmluvy v zmysle § 18 ods. 1 písm. b) a c ), e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len „ZVO").
2018-215-OIČSMaVO
dodatok
DAG SLOVAKIA, a.s.
44886021
2 437 014,36 EUR
16.04.2020
Predmet: Dodatok č. 3 k Zmluve o dielo uzatvorenej dňa 10.05.2018. Vzájomnou dohodou zmluvných strán sa mení a dopĺňa Zmluva o dielo, uzatvorená dňa 10. 05. 2018, zverejnená dňa 21. 05. 2018 a účinná dňa 22. 05. 2018, v znení Dodatku č. 1 zo dňa 21. 05. 2018 a Dodatku č. 2 zo dňa 30. 10. 2019 na realizáciu stavby „Vytvorenie a rekonštrukcia COVP Ivanská cesta 21“ (ďalej len „Zmluva“ alebo „ZoD“). Zmluvné strany sa v zmysle bodu čl. IV. bodu 4.6 ZoD dohodli na uzatvorení tohto Dodatku č. 3 , ktorým dochádza k zmene zmluvy v zmysle § 18 ods. 1 písm. b) a c) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZVO“).
2020-735-SaRP
zmluva
DAG SLOVAKIA, a.s.
44886021
3 362 400,00 EUR
29.10.2020
Predmet: Zmluvné strany uzatvárajú túto Zmluvu o dielo v súlade s výsledkom verejného obstarávania v zmysle zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon") na predmet zákazky „Rekonštrukcia a investičná podpora COVP Ivanka pri Dunaji", zverejnenej vo Vestníku verejného obstarávania číslo 222/2019 zo dňa 04.11.2019 pod značkou 30929 - WYP, realizovanej ako podlimitná zákazka (ďalej len „súťaž"). Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať za podmienok stanovených v tejto zmluve všetky práce a dodávky pre uskutočnenie diela: ,,Rekonštrukcia a investičná podpora COVP lvanka pri Dunaji". Predmetom plnenia na základe tejto zmluvy sú stavebné práce na objektoch, alokovaného pracoviska Spojenej školy Ivanka pri Dunaji, SNP 30, Ivanka pri Dunaji Zálesie v rozsahu prác a dodávok podľa projektových dokumentácií (ďalej tiež ako „PD") a zmluvných podmienok.
2021-246-SaRP
zmluva
DAG SLOVAKIA, a.s.
44886021
98 399,17 EUR
30.04.2021
Predmet: Zmluvné strany uzatvárajú túto Zmluvu o dielo v súlade s výsledkom verejného obstarávania v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ( ďalej len „zákon") na predmet zákazky „Zelené opatrenia na budove Úradu Bratislavského samosprávneho kraja", realizovanej ako zákazka s nízkou hodnotou ( ďalej len „súťaž").
2020-735-SaRP
dodatok
DAG SLOVAKIA, a.s.
44886021
40 585,74 EUR
20.05.2021
Predmet: Dodatok č. 1 k Zmluve o dielo uzatvorenej dňa 29.10.2020
2021-662-OIČaVO
zmluva
DAG SLOVAKIA, a.s.
44886021
3 228 000,00 EUR
21.07.2021
Predmet: Zmluva o dielo. Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať za podmienok stanovených v tejto zmluve všetky práce a dodávky pre uskutočnenie diela: "Rekonštrukcia budovy Bratislavského bábkového divadla".
2020-735-SaRP
dodatok
DAG SLOVAKIA, a.s.
44886021
3 427 093,98 EUR
14.09.2021
Predmet: Dodatok č. 2 k Zmluve o dielo uzatvorenej dňa 29. 10. 2020. Vzájomnou dohodou oboch zmluvných strán sa mení a dopĺňa Zmluva o dielo uzatvorená dňa 29. 10. 2020, účinná dňa 30. 10. 2020 v znení jej Dodatku č. 1 zo dňa 17. 05. 2021, ktorý nadobudol účinnosť dňa 21.05. 2021, ktorej predmetom je realizácia stavby pod názvom „Rekonštrukcia a investičná podpora COVP Ivanka pri Dunaji" (ďalej len „Zmluva"). Uzatvorením tohto Dodatku č. 2 sa zmluvné strany v zmysle čl. XIV. bod 14.4 Zmluvy dohodli na zmene Zmluvy v zmysle§ 18 ods. 1 písm. b), c) a e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZVO"). Zmena spočíva v úprave rozsahu, ceny a celkového objemu prác tak, ako je uvedené v tomto Dodatku č. 2 a jeho prílohách.
2021-970-SaRP
zmluva
DAG SLOVAKIA, a.s.
44886021
0,00 EUR
08.11.2021
Predmet: Dohoda o ukončení Zmluvy o dielo. Zmluvné strany uzatvorili Zmluvu o dielo dňa 23.03.2021 (ďalej len „Zmluva o dielo") v súlade s výsledkom verejného obstarávania v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na predmet zákazky „Zelené opatrenia na budove Úradu Bratislavského samosprávneho kraja" realizovanej ako zákazka s nízkou hodnotou. V súlade s ustanovením Zmluvy o dielo Článok XIII. bod 13.1.1. sa zmluvné strany dohodli, že Zmluvu o dielo ukončujú dohodou, a to ku dňu nadobudnutia účinnosti tejto Dohody o ukončení Zmluvy o dielo.
2020-735-SaRP
dodatok
DAG SLOVAKIA, a.s.
44886021
3 432 669,01 EUR
09.12.2021
Predmet: Dodatok č. 3 k Zmluve o dielo uzatvorenej dňa 29. 10. 2020. Vzájomnou dohodou oboch zmluvných strán sa mení a dopÍňa Zmluva o dielo uzatvorená dňa 29.10.2020, účinná dňa 30.10.2020, v znení jej Dodatku č. 1 zo dňa 17.05. 2021, ktorý nadobudol účinnosť dňa 21.05.2021, a Dodatku č. 2 zo dňa 09. 09. 2021, ktorý nadobudol účinnosť dňa 15.09.2021, ktorej predmetom je realizácia stavby pod názvom „Rekonštrukcia a investičná podpora COVP Ivanka pri Dunaji" (ďalej len „Zmluva"). Uzatvorením tohto Dodatku č. 3 sa zmluvné strany v zmysle čl. XIV. bod 14.4 Zmluvy dohodli na zmene Zmluvy v zmysle § 18 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZVO"). Zmena spočíva v úprave rozsahu, ceny a celkového objemu prác tak, ako je uvedené v tomto Dodatku č. 3 a jeho prílohách.
2021-662-OIČaVO
dodatok
DAG SLOVAKIA, a.s.
44886021
3 270 262,10 EUR
07.03.2022
Predmet: Dodatok č. 1 k Zmluve o dielo uzatvorenej dňa 15.07.2021.
0198/14/EO
objednávka
Daily Fresh, s.r.o.
46065610
7 650,00 EUR
07.04.2014
Predmet: Zabezpečenie rozhlasovej služby pre informovanosť o činnosti BSK a EÚ. Výška a rozsah prác (viď špecifikácia) boli vyšpecifikované prostredníctvom dopytu v el. aukčnom systéme.
0896/12/EO
objednávka
DAILY FRESH, s.r.o.
46065610
6 000,00 EUR
21.12.2012
Predmet: Odvysielanie 1 zvukovej správy denne od 1.1.2013 do 31.12.2013. Počas pracovného dňa odznie informácia 56x, čo je mesačne v priemere (56x20) 1120 odvysielaných správ o BSK.
B/0164/13
faktúra
DAILY FRESH, s.r.o.
46065610
500,00 EUR
25.02.2013
Predmet: Propagácia BSK - vysielanie informácií o BSK - za mesiac január 2013
B/0241/13
faktúra
DAILY FRESH, s.r.o.
46065610
500,00 EUR
22.03.2013
Predmet: Propagácia BSK - vysielanie info. o BSK - za mesiac február 2013
B/0418/13
faktúra
DAILY FRESH, s.r.o.
46065610
500,00 EUR
23.04.2013
Predmet: Propagácia BSK - vysielanie info. o BSK - za mesiac marec 2013
B/0614/13
faktúra
DAILY FRESH, s.r.o.
44060904
500,00 EUR
10.06.2013
Predmet: Propagácia BSK - vysielanie info. o BSK - za mesiac apríl 2013
B/0830/13
faktúra
DAILY FRESH, s.r.o.
46065610
500,00 EUR
01.07.2013
Predmet: propagácia BSK-vysielanie info. o BSK-za mesiac máj 2013
B/1022/13
faktúra
DAILY FRESH, s.r.o.
46065610
500,00 EUR
25.07.2013
Predmet: Propagácia BSK - vysielanie info. o BSK - za 06/2013
B/1512/13
faktúra
DAILY FRESH, s.r.o.
46065610
1 000,00 EUR
24.10.2013
Predmet: Propagácia BSK - vysielanie info. o BSK - za 09/2013
B/1772/13
faktúra
DAILY FRESH, s.r.o.
46065610
1 000,00 EUR
26.11.2013
Predmet: Propagácia BSK - vysielanie info. o BSK - za 10/2013
B/2000/13
faktúra
DAILY FRESH, s.r.o.
46065610
500,00 EUR
08.01.2014
Predmet: Propagácia BSK - vysielanie info. o BSK - za 11/2013
B/2181/13
faktúra
DAILY FRESH, s.r.o.
46065610
500,00 EUR
23.01.2014
Predmet: propagácia BSK - vysielanie info. o BSK - za 12/2013
B/0800/14
faktúra
DAILY FRESH, s.r.o.
46065610
1 700,00 EUR
10.07.2014
Predmet: Vysielane info. o BSK a aktivitách spolupráce s EU v sieti RadioPoint za obd. apríl 2014 a máj 2014.
B/0970/14
faktúra
DAILY FRESH, s.r.o.
46065610
850,00 EUR
04.08.2014
Predmet: Vysielane info. o BSK a aktivitách spolupráce s EU za obd. jún 2014
2012-597-CRS
zmluva
Dajama – Krásy Slovenska, s. r.o.
36 674 427
4 798,80 EUR
11.12.2012
Predmet: 1. Predmetom tejto zmluvy je dodanie autentických propagačných odborných textov zameraných na predstavenie turistickej ponuky destinácie Bratislavský kraj v rozsahu 200 normostrán (1 normostrana = 1800 znakov s medzerami). Dodané dielo bude obsahovať informácie s rozpisom v tematických kategóriách a podkategóriách podľa bodu č. 2 článku 1 s primeraným rozdelením rozsahu podľa obsahového záberu jednotlivých tematických bodov. Informácie majú byť aktuálne ku dňu dodania a majú obsahovať aj aktuálne kontakty prislúchajúce k téme (názov, adresa, telefón, e-mail, web). Dodanie kontaktov na ubytovacie, gastronomicko-vinárske zariadenia, obchody a organizátorov podujatí nie sú predmetom tejto zmluvy. Texty majú byť písané v jazykovom štýle, ktorý je v súlade s marketingovou podstatou cieľa prezentácie destinácie a je prispôsobený aktuálnemu trendu jazykového štýlu propagačných textov v oblasti turizmu.
B/1980/12
faktúra
Dajama – Krásy Slovenska, s. r.o.
36 674 427
4 798,80 EUR
16.01.2013
Predmet: Propagačné odbor. texty - turistická ponuka BSK - projekt Destinatour 2013
2021-590-FIN
zmluva
Dalibor Kocián
44461020
1 300,00 EUR
21.06.2021
Predmet: Zmluva o poskytnutí dotácie č. DOT /2021/0068. Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK dotačná schéma: Bratislavská regionálna dotačná schéma -výzva na podporu kultúry 2021 na úhradu časti nákladov projektu: Stroon - Oberhormones.
B/0485/11
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
3 632,63 EUR
05.05.2011
Predmet: Dodávka tepelnej energie za obd. 01.03.-31.03.2011 - Jankolova, Krásnohorská
B/0639/11
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
1 964,65 EUR
27.05.2011
Predmet: Dodávka tepelnej energie za obd. 01.04.2011-30.04.2011-Jankolova,Krásnohorská
B/0832/11
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
1 365,96 EUR
24.06.2011
Predmet: Dodávka tepelnej energie za obd. 01.05.-31.05.2011-Jankolova,Krásnohorská
B/1727/11
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
3 148,54 EUR
29.11.2011
Predmet: Dodávka tepelnej energie za obd. 01.10.2011-31.10.2011 - Jankolova, Krásnohorská.
B/0274/11
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
5 026,39 EUR
21.03.2011
Predmet: Faktúra za spotrebu TE na ÚK a ohrev ÚV za 01/2011-Jankolova, Krásnohorská
B/0324/11
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
4 554,85 EUR
01.04.2011
Predmet: Dodávka tepelnej energie za obd. 01.02.-28.02.2011-Jankolova, Krásnohorská.
B/1929/11
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
4 909,99 EUR
05.01.2012
Predmet: Dodávka tepelnej energie za obd. 01.11.2011-30.11.2011-Jankolova,Krásnohorská
B/2176/11
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
4 987,31 EUR
06.02.2012
Predmet: Dodávka tepelnej energie za obdobie 01.12.2011 - 31.12.2011 - Jankolova, Krásnohorská.
B/2201/11
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
26,62 EUR
07.02.2012
Predmet: Dodávka vody za obdobie 12/2011-Jankolova, Krásnohorská.
B/0140/12
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
4 538,66 EUR
28.02.2012
Predmet: Dodávka tepelnej energie za obdobie 01.01.2011-31.01.2012 - Jankolova, Krásnohorská.
B/0210/12
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
31,36 EUR
14.03.2012
Predmet: Dodávka vody za obdobie 01.01.2012 - 31.01.2012 - Jankolova, Krásnohorská
B/0285/12
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
7 274,99 EUR
27.03.2012
Predmet: Dodávka tepelnej energie za obdobie 01.02.2012-29.02.2012 Jankolova, Krásnohorská, Haanova.
B/0431/12
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
4 328,51 EUR
27.04.2012
Predmet: Dodávka tepelnej energie za obdobie 1.03.2012-31.03.2012 Jankolova, Krásnohorská, Haanova
2007-599-SEM
zmluva
Dalkia a. s.
35702257
0,00 EUR
17.05.2012
Predmet: Dodatok č. 1 k Zmluve o dodávke a odbere tepla a teplej úžitkovej vody
B/0562/12
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
31,58 EUR
22.05.2012
Predmet: Dodávka vody za obdobie 01.01.-31.03.2012-Jankolova, Krásnohorská.
B/0574/12
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
4 594,15 EUR
23.05.2012
Predmet: dodávka tepelnej energie za obdobie 01.04.2012-30.04.2012 Jankolova, Krásnohorská, Haanova
B/0736/12
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
1 309,44 EUR
11.07.2012
Predmet: dodávka tepelnej energie za obd. 01.05.2012-31.05.2012 Jankolova,Krásnohorská,Haanova
B/0798/12
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
2,03 EUR
19.07.2012
Predmet: Rozdiel nákladov - dodávka vody za obd. 01.01.-30.04.2012-Jankolova, Krásnohorská
B/0799/12
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
7,51 EUR
19.07.2012
Predmet: Rozdiel nákladov na dodávku SV na prípravu TÚV za rok 2011 - Jankolova, Krásnohorská
B/0816/12
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
18,31 EUR
20.07.2012
Predmet: Rozdiel nákladov na dodávku TE na ohrev vody za rok 2011 - Jankolova, Krásnohorská
B/0921/12
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
1 305,80 EUR
31.07.2012
Predmet: Dodávka tepelnej energie za 06/2012 Jankolova, Krásnohorská, Haanova
B/1073/12
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
1 301,62 EUR
05.09.2012
Predmet: Dodávka tepelnej energie za 07/2012 Jankolova, Krásnohorská, Haanova
B/1179/12
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
62,32 EUR
20.09.2012
Predmet: Dodávka vody 07/12 - Jankolova, Krásnohorská
B/1214/12
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
1 301,03 EUR
27.09.2012
Predmet: Dodávka tepelnej energie za 08/2012 Jankolova, Krásnohorská, Haanova
B/1401/12
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
1 305,19 EUR
22.10.2012
Predmet: Dodávka tepelnej energie za 09/2012 Jankolova, Krásnohorská, Haanova
B/1664/12
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
2 981,45 EUR
26.11.2012
Predmet: Dodávka tepelnej energie za 10/2012 Jankolova, Krásnohorská, Haanova
B/1865/12
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
6 391,92 EUR
03.01.2013
Predmet: Dodávka tepelnej energie za 11/2012 Jankolova, Krásnohorská, Haanova
B/2103/12
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
9 220,25 EUR
29.01.2013
Predmet: Dodávka tepelnej energie za 12/2012 Jankolova, Krásnohorská, Haanova
B/2135/12
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
18,48 EUR
05.02.2013
Predmet: Dodávka vody za obd. 06.11.2012-31.12.2012-Jankolova, Krásnohorská
B/0130/13
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
7 887,55 EUR
22.02.2013
Predmet: Dodávka tepelnej energie za 01/2013 Jankolova, Krásnohorská, Haanova
B/0209/13
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
25,82 EUR
11.03.2013
Predmet: Dodávka vody za obdobie 01.01.-31.12.2012 - Jankolova, Krásnohorská
B/0229/13
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
29,54 EUR
19.03.2013
Predmet: Dodávka vody za obdobie 01.01.2013-04.02.2013-Jankolova, Krásnohorská
B/0293/13
faktúra
Dalkia a. s.
35702257
6 824,33 EUR
22.03.2013
Predmet: Dodávka tepelnej energie za 02/2013 Jankolova, Krásnohorská, Haanova