portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
2017-1136-OIČSMaVO
zmluva
BH AgroEnergo s.r.o.
45981957
31 620,36 EUR
01.12.2017
Predmet: Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať za podmienok ustanovených v tejto zmluve všetky práce a dodávky pre uskutočnenie diela: "Sanácia vlhkosti objektov Múzea Ferdiša Kostku v Stupave"
2020-20-DOP
zmluva
Mária Boršová
31 745,56 EUR
16.01.2020
Predmet: Kúpna zmluva č. 1/32/2019/CHORVÁTSKY GROB/01/NekMon uzatvorená v súlade s ustanovením § 588 a nasl. Občianskeho zákonníka č. 40/1964 Zb. v platnom znení medzi zmluvnými stranami. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu o prevode vlastníckeho práva nehnuteľnosti pre účely majetkovoprávneho vysporiadania stavby BSK Križovatka Triblavina- cesta III/1059 Chorvátsky Grob (ďalej aj ako „predmetná stavba“) v súlade s ustanovením § 588 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. - Občianskeho zákonníka v znení neskorších zmien a doplnkov (ďalej len „zmluva”). Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26. 4. 2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4. 6. 2019.
B/0227/11
faktúra
MK Stavgroup, s. r. o.
44 743 203
31 799,48 EUR
08.09.2011
Predmet: Odstránenie havárie vodov.prípojky a vybudovanie prívodu vody-SPŠ K.Adlera
B/1021/14
faktúra
Le CHeque Dejeuner s.r.o
31396674
31 808,59 EUR
03.09.2014
Predmet: Jedálne kupóny 8700 ks x 3,60, Jedálne kupóny-služby-poplatky
2021-679-INF
zmluva
DATALAN a.s.
35810734
31 867,68 EUR
02.08.2021
Predmet: Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu ako výsledok verejného obstarávania v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na základe výsledku verejného obstarávania na predmet zákazky "Nákup výpočtovej techniky a príslušenstva pre organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti BSK - 1" obstaranej prostredníctvom dynamického nákupného systému „Nákup výpočtovej techniky a príslušenstva pre Ú BSK a organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti" zverejneného v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania č. 153/2020 pod zn. 26466-MUT dňa 22.07.2020.
2011-209-SOC
zmluva
Detský fond Slovenskej republiky, o.z.
00 679 755
31 900,00 EUR
11.02.2011
Predmet: Zmluva o poskytnutí finančného príspevku akreditovanému subjektu na vykonávanie opatrení sociálnoprávnej ochrany.
2011-695-VO
zmluva
LIFTEX, s.r.o.
36192970
31 900,00 EUR
05.10.2011
Predmet: Zmluva o dielo. Predmetom tejto zmluvy je záväzok zhotoviteľa vykonávať pre objednávateľa na vlastné náklady a na vlastné nebezpečenstvo, za podmienok dohodnutých v tejto zmluve o dielo - kompletnú rekonštrukciu výťahu - komplexný servis výťahu za účelom udržovania bezchybného technického stavu, bezpečnosti a prevádzkyschopnosti výťahu počas záručnej doby nachádzajúceho sa v objekte ZK.R Gaudeamus, lôžkové oddelenie, Mokrohájska 3, Bratislava.
2012-675-SOC
zmluva
Detský fond Slovenskej republiky, o.z.
00 679 755
31 900,00 EUR
28.12.2012
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytnutie finančného príspevku z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja príjemcovi podľa zákona č. 305/2005 Z. z. o sociálnoprávnej ochrane detí a o sociálnej kuratele a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a podľa Všeobecne záväzného nariadenia č. 28/2009, zo dňa 25.02.2009, o bližších podmienkach poskytovania finančného príspevku akreditovanému subjektu, právnickej osobe, fyzickej osobe alebo obci na vykonávanie opatrení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately na území Bratislavského samosprávneho kraja v znení VZN BSK č. 37/2010 z 23.7.2010 a VZN č. 44/2011 z 09.12.2011 (ďalej len „VZN č. 28/2009“) a na základe uplatnenia písomnej žiadosti príjemcu o poskytnutie finančného príspevku na kalendárny rok 2013.
112/11/EO
objednávka
MK Stavgroup, s. r. o.
44 743 203
32 000,00 EUR
03.03.2011
Predmet: Odstránenie havárie vodovodnej prípojky a vybudovanie prívodu vody na SPŠ K. Adlera
2012-104-SOC
zmluva
Detský fond Slovenskej republiky, o.z.
00 679 755
32 000,00 EUR
22.02.2012
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytnutie finančného príspevku z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja príjemcovi podľa zákona č. 305/2005 Z. z. o sociálnoprávnej ochrane detí a o sociálnej kuratele a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a podľa Všeobecne záväzného nariadenia č. 28/2009, zo dňa 25.02.2009, o bližších podmienkach poskytovania finančného príspevku akreditovanému subjektu, právnickej osobe, fyzickej osobe alebo obci na vykonávanie opatrení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately na území Bratislavského samosprávneho kraja v znení VZN BSK č. 37/2010 z 23.7.2010 a VZN č. 44/2011 z 9.12.2011 (ďalej len „VZN 28/2009“) a na základe uplatnenia písomnej žiadosti príjemcu o poskytnutie finančného príspevku na kalendárny rok 2012.
2021-98-SOC
zmluva
Drahuška a my..., o.z.
30 801 168
32 148,04 EUR
08.02.2021
Predmet: Zmluva č. 46/2021/FPP/ZSS - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby.
2020-79-SOC
dodatok
Drahuška a my..., o.z.
30 801 168
32 148,96 EUR
31.03.2020
Predmet: Oznámenie k Zmluve č. 34/2020/FPP/ZSS - OSV.
2022-82-SOC
zmluva
Tekla, o.z.
42173311
32 175,00 EUR
07.02.2022
Predmet: Zmluva č. 39/2022/FPP/ZSS - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby.
0183/13/EO
objednávka
InterWay, s.r.o.
35728531
32 280,00 EUR
25.03.2013
Predmet: Službu rozhranie databáz programu ako špecifikované v prílohe 1 a 2, v sekcii E Rámcovej dohody "Technický vývoj existujúcej integrovanej databázy, web stránky a geokódovacieho systému "KEEP 2012 - 2015 Technický rozvoj"", v celkovej sume 32.280,- EUR (vrátane DPH) na obdobie 2012 - 2015. Neoddeliteľnou súčasťou tejto objednávky je požiadavka na vystavenie objednávky v anglickom jazyku na uvedené služby. Služby budú realizované spoločnosťami ICZ Slovensko,a.s. a Interway,s.r.o. .
B/1491/14
faktúra
InterWay, s.r.o.
35728531
32 280,00 EUR
10.11.2014
Predmet: Za službu rozhranie databáz - KEEP - 2012-2015-03-2014-BSK
B/1775/12
faktúra
Magistrat der Stadt Wien Magistratsabteilung 6
32 306,34 EUR
19.12.2012
Predmet: Podiel na spoločných nákladoch-projekt CENTROPE CAPACITY
2018-64-SOC
dodatok
PRIMA n.o.
31821308
32 308,80 EUR
30.07.2018
Predmet: Bod 1. Článok I. Zmluvné strany pôvodné znenie bodu 2. v časti V zastúpení sa ruší a nahrádza sa nasledovným znením: V zastúpení: PhDr. Bystríkom Tomlym - štatutárom Bod 2. Článok V. Výška FPP pôvodné znenie odsekov 1 a 2 sa rušia a nahrádzajú sa nasledovným znením: 1. FPP na rozpočtový rok 2018 určí BSK v súlade s § 110ag ods. 7 zákona o sociálnych službách, podľa § 77 zákona o sociálnych službách, účinného do 31. decembra 2017. 2. Poskytovateľ v zmysle § 77 a nasl. zákona o sociálnych službách poskytne príjemcovi FPP vo výške: 32 308,80 €/rok (slovom tridsaťdvatisíctristoosem eur a osemdesiat centov) na 8 miest v domove sociálnych služieb ambulantnou formou, pri garantovaní priemernej mesačnej úhrady za túto sociálnu službu v príslušnom rozpočtovom roku vo výške 70,00 €/miesto. 3. V prípade, že nárok na FPP príjemcovi nevznikne, všetky zmluvné podmienky týkajúce sa poskytnutého FPP sa týmto dodatkom č. 1 rušia. 4. V prípade, že nárok na FPP príjemcovi nevznikne, príjemca je povinný vrátiť na základe písomnej výzvy odboru sociálnych vecí Úradu BSK preddavkovo poskytnuté FPP, ktoré BSK určil v súlade s § 110ag ods. 7 zákona o sociálnych službách účinného do 31. decembra 2017, a ktoré boli v uvedené v Zmluve č. 43/2018/FPP - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby. 5. V prípade, že príjemcovi vznikne preplatok z FPP poskytnutého v zmysle Zmluvy č. 43/2018/FPP - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby, je príjemca povinný vzniknutý preplatok vrátiť na základe písomnej výzvy odboru sociálnych vecí Úradu BSK.
0907/12/EO
objednávka
Asseco Solutions, a. s.
00602311
32 370,00 EUR
21.12.2012
Predmet: Dodanie licencií HELIOS SPIN, HELIOS iSPIN pre potreby úradu podľa priloženej špecifikácie.
K/0103/12
faktúra
Asseco Solutions, a. s.
00602311
32 370,00 EUR
16.01.2013
Predmet: Licencie Helios SPIN2, Helios iSPIN2 OvZP
K/0061/11
faktúra
Združenie Cyklomost INGSTEEL & Doprastav
17320429
32 400,00 EUR
19.01.2012
Predmet: Realizácia diela k 31.10.2011-" Cyklomost Devínska Nová Ves-Schlosshof"