portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
B/0995/13
faktúra
Bratislavská vodárenská spoločnosť, a. s.
35850370
68,03 EUR
17.07.2013
Predmet: Vodné, stočné za obd. 25.05.2013-24.06.2013-Stará Ivánska cesta
B/1166/13
faktúra
Bratislavská vodárenská spoločnosť, a. s.
35850370
68,03 EUR
14.08.2013
Predmet: Vodné, stočné za obdobie 25.06.-24.07.2013-Stará Ivánska cesta
B/1329/13
faktúra
Bratislavská vodárenská spoločnosť, a. s.
35850370
68,03 EUR
27.09.2013
Predmet: Vodné, stočné za obdobie 25.07.2013-24.08.2013 - Stará Ivánska cesta
B/1497/13
faktúra
EXPRES MEDIA, s.r.o.
35850370
68,03 EUR
21.10.2013
Predmet: Vodné, stočné za obdobie 25.08.-24.09.2013 - Stará Ivánska cesta
2014-328-SM
zmluva
SWAN, a.s.
35680202
68,12 EUR
24.06.2014
Predmet: Zmluva o poskytovaní verejných služieb. Na základe zmluvy sa Podnik, a.s. zaväzuje poskytovať Účastníkovi verejné elektronické komunikačné služby za cenu, spôsobom a za podmienok ďalej uvedených v Zmluve a Účastník sa zaväzuje Služby riadne užívať a platiť za ich užívanie Podniku dohodnutú cenu.
B/1383/14
faktúra
EURO VKM, s.r.o.,
35893508
68,54 EUR
04.11.2014
Predmet: RECOM - preklad dokumentu zo slovenského do nemeckého jazyka(PROTOKOL - RECOM SK-AT 2007-2013)
B/1390/14
faktúra
KROS a.s.
31635903
68,54 EUR
04.11.2014
Predmet: Program CENKROS - nákup licencií
B/2177/11
faktúra
Lindstrom, s r. o.
35742364
68,74 EUR
06.02.2012
Predmet: Prenájom rohoží za obdobie 05.12.2011 - 31.12.2011
B/0097/12
faktúra
Lindstrom, s r. o.
35742364
68,74 EUR
28.02.2012
Predmet: Prenájom rohoží za obdobie 01.01.2012-29.01.2012
B/0255/12
faktúra
Lindstrom, s r. o.
35742364
68,74 EUR
26.03.2012
Predmet: Prenájom rohoží za obdobie 30.1. - 26.2.2012
B/0392/12
faktúra
Lindstrom, s r. o.
35742364
68,74 EUR
17.04.2012
Predmet: Prenájom rohoží za obdobie 27.02.-25.03.2012
B/0531/12
faktúra
Lindstrom, s r. o.
35742364
68,74 EUR
21.05.2012
Predmet: Prenájom rohoží za obdobie 26.03.-22.04.2012
0048-12-EO
objednávka
PROEKO BA, s.r.o.- Inštitút vzdelávania
35900831
69,00 EUR
24.02.2012
Predmet: Objednávka na seminár " Aplikácia povinného zverejňovania zmlúv, údajov o faktúrach a objednávkach v praxi " dňa 31.01.2012 v Bratislave pre p. Annu Zaťkovú. Celková cena vrátane DPH je 69,- €.
0102/13/EO
objednávka
PROEKO BA, s.r.o.- Inštitút vzdelávania
35900831
69,00 EUR
18.02.2013
Predmet: Účasť na seminári "Boj proti oneskoreným platbám v obchodných transakciách vo verejnom a podnikateľskom sektore" , dňa 12.2.2013 v BA pre Mgr. Vieru Jamriškovú.
0103/13/EO
objednávka
PROEKO BA, s.r.o.- Inštitút vzdelávania
35900831
69,00 EUR
18.02.2013
Predmet: Účasť na seminári "Boj proti oneskoreným platbám v obchodných transakciách vo verejnom a podnikateľskom sektore", dňa 12.2.2013 v BA pre JUDr. Mariána Matejoviča.
B/0183/13
faktúra
V OBZOR s.r.o.
35 708 956
69,00 EUR
19.02.2013
Predmet: VYÚČTOVACIA k Z /0007/13-Vestník MZ SR
B/0068/14
faktúra
V OBZOR s.r.o.
35708956
69,00 EUR
31.01.2014
Predmet: VYÚČTOVACIA k Z /0006/14-Vestník MZ SR
0016/15/EO
objednávka
PROEKO BA, s.r.o. - Inštitút vzdelávania
35900831
69,00 EUR
28.01.2015
Predmet: Účasť na seminári: "Dlhodobý majetok v roku 2015 po zmenách zákonov o účtovníctve a dani z príjmov", dňa 17.2.2015 v Bratislave pre p. A. Hatalovú. Účastnícky poplatok na osobu je 69,00 € (cena vrátane DPH).
0017/15/EO
objednávka
PROEKO BA, s.r.o. - Inštitút vzdelávania
35900831
69,00 EUR
02.02.2015
Predmet: Účasť na seminári: "Elektronické trhovisko od 1.1.2015", dňa 27.1.2015 v Bratislave pre p. Čambalovú. Účastnícky poplatok na osobu je 69,00€ (cena vrátane DPH).
B/0435/13
faktúra
DHL Express, spol. s r. o.
31342876
69,34 EUR
03.05.2013
Predmet: Preprava balíkov - Interact Point Viborg
B/1014/14
faktúra
langvista s.r.o.
44096216
69,59 EUR
03.09.2014
Predmet: Kurz anglického jazyka - zahranič. zam. odboru INTERACT - za 06/2014
B/1283/13
faktúra
IURA EDITION
31348262
69,60 EUR
16.09.2013
Predmet: VYÚČTOVACIA k Z/0035/13-predplatNé ÚČTOVNÍCTVO ROPO a OBCÍ od 11/2013-10/2014
0140/14/EO
objednávka
EURO VKM, s.r.o.
35893508
69,60 EUR
01.04.2014
Predmet: Zabezpečenie tlmočníckych služieb v anglickom jazyku dňa 11.3.2014 na Úrade BSK.- na základe Zmluvy č.2014-119-SaRP uzatvorenej medzi spoločnosťou EURO VKM,s.r.o. a BSK.
0340/14/EO
objednávka
EURO VKM, s.r.o.
35893508
69,60 EUR
17.06.2014
Predmet: Zabezpečenie tlmočenia do portugalského jazyka na termín 17.6.2014. Táto suma bude čerpaná zo Zmluvy o poskytovaní prekladateľských a tlmočníckych služieb č. 2014-119-SaRP.
B/1140/14
faktúra
Schindler výťahy a eskalátory, a.s.
31402828
69,60 EUR
22.09.2014
Predmet: Za vykonané práce - zatopenie výťahu
0607/14/EO
objednávka
EURO VKM, s.r.o.
35893508
69,60 EUR
12.11.2014
Predmet: Zabezpečenie tlmočenia z/do nemeckého jazyka na stretnutie s témou ochrany podzemných vôd v rámci projektu RECOM, Programu cezhraničnej spolupráce SK-AT 2007-2013, ktoré sa uskutoční dňa 1.12.2014 na Úrade BSK. Tlmočenie je potrebné na dve hodiny. Táto suma bude čerpaná zo Zmluvy o poskytovaní prekladateľských a tlmočníckych služieb č. 2014-119/SaRP uzatvorenej medzi spoločnosťou Euro VKM,s.r.o. a Úradom BSK.
B/1850/14
faktúra
EURO VKM, s.r.o.
35893508
69,60 EUR
12.01.2015
Predmet: Tlmočenie z/do NJ na stretnutí s témou ochrany podzemných vôd v rámci projektu RECOM dňa 1.12.2014 na Úrade BSK.
2020-415-DOP
zmluva
Marian Jendek
69,69 EUR
22.06.2020
Predmet: Nájomná zmluva č. 54/2020/NZ/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
2020-474-DOP
zmluva
Alžbeta Šteruská
69,69 EUR
29.06.2020
Predmet: Nájomná zmluva č. 138/2020/NZ/Chorvátsky Grob. Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
2020-294-DOP
dodatok
Štefan Fekete
69,69 EUR
17.12.2020
Predmet: Dodatok č. 1 k nájomnej zmluve č. 24/2020/NZ/Chorvátsky Grob.
2020-490-DOP
dodatok
Vladimír Fekete
69,69 EUR
17.12.2020
Predmet: Dodatok k nájomnej zmluve č. 82/2020/NZ/Chorvátsky Grob.
2020-522-DOP
dodatok
Anna Zemanová
69,69 EUR
21.12.2020
Predmet: Dodatok k nájomnej zmluve č. 177/2020/NZ/Chorvátsky Grob.
B/1946/13
faktúra
MUDr. Sebök Zoltán, všeobecný lekár, S-COM, spol.s.r.o.
31409857
69,70 EUR
09.01.2014
Predmet: Za zdravotný výkon na účely odkázanosti na soc. službu -10 pacientov
B/0649/13
faktúra
Bratislavská vodárenská spoločnosť,a.s.
35850370
69,82 EUR
10.06.2013
Predmet: vodné Malinovo za obd.17.3.-15.4.2013
2012-575-RÚ
zmluva
FUTURA SOFT, s.r.o.
29292395
70,00 EUR
08.11.2012
Predmet: Zmluva o hosťovaní www stránok Poskytovateľ sa touto zmluvou zaväzuje poskytovať objednávateľovi hosting pre: Internetový portál www.bratislavskykraj.sk
B/1543/12
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
70,00 EUR
12.11.2012
Predmet: 1x ubytovanie - Hotel Premium, Bratislava-17.10-18.10.2012 - p. Foti
B/2102/12
faktúra
FUTURA SOFT, s.r.o.
29292395
70,00 EUR
12.02.2013
Predmet: "Hosting pre Internetový portál www.bratislavský kraj.sk" za obd. 12/2012
B/0543/13
faktúra
FUTURA SOFT, s.r.o.
29292395
70,00 EUR
13.05.2013
Predmet: "Hosting pre Internetový portál www.bratislavský kraj.sk" za obd. 01/2013 - "Zmluva o hostovaní WWW stránok"
B/0544/13
faktúra
FUTURA SOFT, s.r.o.
29292395
70,00 EUR
13.05.2013
Predmet: "Hosting pre Internetový portál www.bratislavský kraj.sk" za obd. 02/2013-"Zmluva o hosťovaní WWW stránok"
B/0545/13
faktúra
FUTURA SOFT, s.r.o.
29292395
70,00 EUR
13.05.2013
Predmet: "Hosting pre Internetový portál www.bratislavský kraj.sk" za obd. 03/2013-"Zmluva o hostovaní WWW stránok"
B/0694/13
faktúra
Poradca podnikateľa s.r.o.
31592503
70,00 EUR
12.06.2013
Predmet: VYÚČTOVACIA k Z/0021/13 - Pracovné právo - ročník 2013
B/0694/13
faktúra
Poradca podnikateľa s.r.o.
31592503
70,00 EUR
04.07.2013
Predmet: VYÚČTOVACIA k Z/0021/13-Pracovné právo-ročník 2013
0850/13/EO
objednávka
Mgr. Alexandra Vikarová
32759037
70,00 EUR
19.12.2013
Predmet: Prekladu záznamu zo stretnutia projektových partnerov EdTRANS zo slovenského jazyka do nemeckého jazyka a prekladu špecifikácie verejného obstarávania od rakúskeho partnera z nemeckého do slovenského jazyka v rozsahu spolu 7 normostrán. Termín prekladu bude do 12.12.2013. Služba bude hradená z OŠ 965. Prosím o dodanie 3 originálov faktúry s uvedením názvu projektu EdTRANS. Celková suma nepresiahne 70,- EUR bez DPH.
B/2099/13
faktúra
Mgr. Alexandra Vikarová
32759037
70,00 EUR
14.01.2014
Predmet: Prekladateľské služby-projekt EdTRANS
2015-182-INTRCR
zmluva
Lungarno Alberghi Sri
70,00 EUR
15.04.2015
Predmet: Zmluva v súvislosti s večerou 20.5.2015
0523/14/EO
objednávka
EURO VKM, s.r.o.
35893508
70,56 EUR
06.10.2014
Predmet: Preklad dokumentu do nemeckého jazyka. Služba bude hradená z OŠ 943 projektu RECOM, Programu cezhraničnej spolupráce SK-AT 2007-2013. Prosím o vystavenie faktúry v 3 origináloch s jednotkovými cenami a názvom projektu RECOM. Hodnota prekladu je 70,56 EUR s DPH. Službu zabezpečí na základe zmluvy č. Z2014-119-SRP spoločnosť EURO VKM spol. s.r.o.
0496/13/EO
objednávka
Profesia, spol.s.r.o.
35800861
70,80 EUR
31.07.2013
Predmet: Zverejnenie pracovnej ponuky: "Graphic Designer" na web stránke Profesia.sk na obdobie v trvaní 1 týždeň. Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky.
B/1119/13
faktúra
Profesia, spol.s.r.o.
35800861
70,80 EUR
08.08.2013
Predmet: Zverejnenie pracovnej ponuky "Graphic Designer" na web stránke Profesia za obd. 8.7.2013-15.7.2013
0090/15/EO
objednávka
Profesia, spol. s.r.o.
35800861
70,80 EUR
26.02.2015
Predmet: Zabezpečenie inzercie výberového konania na pracovnú pozíciu: referent Oddelenie riadenia projektov - Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava, na webovej stránke www.profesia.sk na obdobie 7 dní Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky: Pracovná ponuka.
0091/15/EO
objednávka
Profesia, spol. s.r.o.
35800861
70,80 EUR
26.02.2015
Predmet: Zabezpečenie inzercie výberového konania na pracovnú pozíciu: referent Oddelenia finančného riadenia projektov na SORO pre OPBK - Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava, na webovej stránke www.profesia.sk na obdobie 7 dní Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky: Pracovná ponuka.
0300/15/EO
objednávka
Profesia, spol. s.r.o.
35800861
70,80 EUR
10.06.2015
Predmet: Zabezpečenie uverejnenia inzerátu na pozície referent na Odbore informatiky - oddelenie správy infraštruktúry na Bratislavskom samosprávnom kraji, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava. Pracovná ponuka bude uverejnená na webovej stránke www.profesia.sk na dobu jedného týždňa (od 11. 06. 2015 do 17. 06. 2015), Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky.
0341/15/EO
objednávka
Profesia, spol. s r.o.
35800861
70,80 EUR
29.06.2015
Predmet: Zverejnenie inzerátu na pozíciu referenta Odboru financií - oddelenie rozpočtu na Bratislavskom samosprávnom kraji. Pracovná ponuka bude uverejnená na webovej stránke www.profesia.sk na dobu jedného týždňa (od 26. 06. 2015 do 02. 07. 2015), Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky.
0433-12-EO
objednávka
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
71,00 EUR
30.07.2012
Predmet: Zabezpečenie ubytovania pre Lorenzo Foti, KEEP technická podpora, v termíne 18. - 19.7.2012 v Bratislave. Účasť na internom stretnutí INTERACT sekretariátu ohľadom projektu KEEP dňa 18.7.2012 a na stretnutí so spoločnosťou INTERWAY, nový poskytovateľ služby pre KEEP, dňa 19.7.2012.
B/1095/12
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
35 787 201
71,00 EUR
04.09.2012
Predmet: 1x ubytovanie-Hotel Premium-Bratislava-18.7.-19.7.2012- p .Lorenzo Foti
B/0538/14
faktúra
ŠEVT, a.s.
31331131
71,38 EUR
04.06.2014
Predmet: Vizitky BSK-650ks
B/0427/12
faktúra
MERKUR SK, s.r.o.
43866760
72,00 EUR
27.04.2012
Predmet: Čistenie kávovaru
0350-12-EO
objednávka
IURA EDITION
31348262
72,00 EUR
04.06.2012
Predmet: Odborný seminár "Aké zmeny priniesla nová lieková legislatíva" - účastnícky poplatok
0603/12/EO
objednávka
EVROFIN Int. spol. s r.o.
44563485
72,00 EUR
27.09.2012
Predmet: Profylaktickú prehliadku frankovacieho stroja Neopost IJ 40.
0665/12/EO
objednávka
Vzdelávacie a konferenčné centrum INTENZÍVA, s.r.o.
35795379
72,00 EUR
18.10.2012
Predmet: Účasť na konferencii Salón ďalšieho vzdelávania dňa 25.-26.10.2012 v Bratislave pre Mgr. Ingrid Gabrišovú Hovorkovú.
B/1419/12
faktúra
EVROFIN Int. spol. s r.o.
44563485
72,00 EUR
22.10.2012
Predmet: Profylaktická prehliadka frankovacieho stroja NEOPOST IJ40/50
0630/13/EO
objednávka
SOWA - Ing. Martin Žilinský
34677062
72,00 EUR
11.09.2013
Predmet: Zabezpečenie grafického návrhu pamätných listov pre dobrovoľné hasičské zbory. Objednávka zahŕňa grafický návrh a editáciu pamätného listu.Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky.
B/1369/13
faktúra
MERKUR SK, s.r.o.
43866760
72,00 EUR
08.10.2013
Predmet: čistenie kávovaru
0763/13/EO
objednávka
SNM Historické múzeum Bratislavský hrad
72,00 EUR
05.11.2013
Predmet: Zabezpečenie vstupu do priestorov historického múzea na Bratislavskom hrade v rámci programu výmenných pobytov študentov z partnerských škôl v rámci projektu EdTRANS dňa 5.11.2013 a 7.11.2013. Predmetom služby bude zabezpečenie vstupeniek a sprievodcu pre 22 osôb.
B/0547/14
faktúra
Petit Press, a.s. divízia tyždenníkov,o.z.
35790253
72,00 EUR
22.05.2014
Predmet: Za inzerciu v týždenníku MY SENEC Pezinok -08.04.2014
B/1154/14
faktúra
Wolters Kluwer s.r.o.
31348262
72,00 EUR
10.09.2014
Predmet: VYÚČTOVACIA k Z/0036/14-predplatné-ÚČTOVNÍCTVO ROPO a OBCÍ od 11/2014-10/2015
B/1360/14
faktúra
MERKUR SK, s.r.o.
43866760
72,00 EUR
29.10.2014
Predmet: Čistenie kávovaru
B/1665/14
faktúra
MERKUR SK, s.r.o.
43866760
72,00 EUR
11.12.2014
Predmet: Údržba kávovaru
B/0447/13
faktúra
Bratislavská vodárenská spoločnosť, a. s.
35 850 370
72,04 EUR
24.04.2013
Predmet: Vodné Malinovo za obd. 16.02.2013-16.03.2013
0209/14/EO
objednávka
EURO VKM, s.r.o.
35893508
72,57 EUR
09.04.2014
Predmet: Zabezpečenie prekladu Záznamu z pracovného stretnutia projektových partnerov projektu EdTRANS zo dňa 26.3.2014 zo slovenského do nemeckého jazyka v rozsahu 3,6 normostrany. Táto suma bude čerpaná zo Zmluvy o poskytovaní prekladateľských a tlmočníckych služieb č. 2014-119/SaRP uzatvorenej medzi spoločnosťou EURO VKM,s.r.o. a Úradom BSK. Prosíme o vystavenie faktúry v 3 origináloch so splatnosťou 14 dní, s položkovým rozpisom nákladov a názvom projektu "EdTRANS". Náhľad faktúry prosíme zaslať vopred elektronicky na kontrolu na e-mail: jan.kollar@region-bsk.sk.
B/0477/14
faktúra
EURO VKM, s.r.o.
35893508
72,57 EUR
13.05.2014
Predmet: Preklad záznamu z prac.stretnutia - EdTRANS
2020-530-DOP
zmluva
Karol Nemčovič
72,72 EUR
16.07.2020
Predmet: Nájomná zmluva č. 95/2020/NZ/Chorvátsky Grob Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu pre potreby majetkovoprávnej prípravy k vydaniu stavebného povolenia stavby „Prepojenie diaľničnej križovatky „Triblavina s cestou III/1059 ( 50212) Chorvátsky Grob – Čierna Voda“ ( ďalej aj ako „ predmetná stavba“ ) a následne úplného majetkovoprávneho vysporiadania uvedenej stavby. Na uvedenú stavbu bolo vydané Obcou Chorvátsky Grob Rozhodnutie o umiestnení stavby č. 2460/2019 zo dňa 26.4.2019, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2019.
2021-604-SM
zmluva
ZSE Energia, a.s.
36 677 281
72,82 EUR
22.06.2021
Predmet: Rámcová dohoda o dodávke elektriny vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku so zabezpečením distribúcie elektriny a súvisiacich sieťových služieb. Predmetom tejto rámcovej dohody je úprava práv a povinností zmluvných strán pri dodávaní elektrickej energie vymedzenej množstvom a časovým priebehom výkonu, pri prevzatí zodpovednosti za odchýlku a pri zabezpečení distribúcie elektrickej energie do rámcovou dohodou vymedzených odberných miest vrátane súvisiacich služieb spojených s dodávkou elektrickej energie počas trvania rámcovej dohody na dobu určitú, a to do 30. 06. 2023 v súlade s Článkom 15 tejto rámcovej dohody.
2021-604-SM
dodatok
ZSE Energia, a.s.
36 677 281
72,82 EUR
12.07.2021
Predmet: Čiastková zmluva o dodávke elektriny, zabezpečení distribúcie elektriny a prevzatí zodpovednosti za odchýlku.
B/0681/12
faktúra
Lindstrom, s r. o.
35742364
73,06 EUR
11.06.2012
Predmet: Prenájom rohoží za obdobie 23.4. - 20.5.2012
B/0850/12
faktúra
Lindstrom, s r. o.
35742364
73,06 EUR
23.07.2012
Predmet: Prenájom rohoží za obd. 21.5.-17.6.2012
B/0986/12
faktúra
Lindstrom, s r. o.
35742364
73,06 EUR
13.08.2012
Predmet: Prenájom rohoží za obdobie 18.06. - 15.07.2012
B/1122/12
faktúra
Lindstrom, s r. o.
35742364
73,06 EUR
04.09.2012
Predmet: Prenájom rohoží za obd. 16.07.-12.08.2012
B/1267/12
faktúra
Lindstrom, s r. o.
35742364
73,06 EUR
03.10.2012
Predmet: Prenájom rohoží za obdobie 13.08.-09.09.2012
B/1483/12
faktúra
Lindstrom, s r. o.
35742364
73,06 EUR
05.11.2012
Predmet: Prenájom rohoží za obd. 10.09.-07.10.2012
B/1665/12
faktúra
Lindstrom, s r. o.
35742364
73,06 EUR
26.11.2012
Predmet: Prenájom rohoží za obdobie 08.10.-04.11.2012