portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
1035-11-EO
objednávka
Čarovné ostrohy, o.z.
42130221
3 200,00 EUR
23.02.2012
Predmet: Produkciu ľudovej hudby v podaní Čarovných ostrohov ako sprievodný program k podujatiu Župná zabíjačka dňa 10.12.2011 od 18.00 do 19.00 v Starej tržnici v Bratislave. Dohodnutá cena realizácie je 3 200,- EUR vr. DPH.
2018-108-SOC
zmluva
Casa Slovensko n.o.
45741140
79 588,08 EUR
05.03.2018
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytovanie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) z rozpočtu BSK príjemcovi v zmysle § 71 a § 81 písm. l) zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“).
2018-108-SOC
dodatok
Casa Slovensko n.o.
45741140
39 124,80 EUR
17.07.2018
Predmet: Dodatok č. 1 k Zmluve č. 13/2018/FPP - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby.
2019-23-SOC
zmluva
Casa Slovensko n.o.
45741140
38 567,88 EUR
04.02.2019
Predmet: Zmluva č. 7/2019/FPP/ZSS - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby. Predmetom zmluvy je poskytovanie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) z rozpočtu BSK príjemcovi v zmysle § 75 a § 81 písm. l) zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“).
2019-23-SOC
dodatok
Casa Slovensko n.o.
45741140
123 610,20 EUR
12.07.2019
Predmet: Oznámenie k Zmluve č. 7/2019/FPP/ZSS-OSV
2019-23-SOC
dodatok
Casa Slovensko n.o.
45741140
0,00 EUR
22.10.2019
Predmet: Dodatok č. 1 k Zmluve č. 7/2019/FPP/ZSS - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby.
2020-92-SOC
zmluva
Casa Slovensko n.o.
45741140
408 303,60 EUR
24.01.2020
Predmet: Zmluva č. 4/2020/FPP/ZSS - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby. Predmetom zmluvy je poskytovanie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) z rozpočtu BSK príjemcovi v zmysle § 75 a § 81 písm. l) zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“).
2020-92-SOC
dodatok
Casa Slovensko n.o.
45741140
432 402,36 EUR
31.03.2020
Predmet: Oznámenie k Zmluve č. 4/2020/FPP/ZSS - OSV
2021-82-SOC
zmluva
Casa Slovensko n.o.
45741140
432 402,36 EUR
08.02.2021
Predmet: Zmluva č. 4/2021/FPP/ZSS - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby.
2021-82-SOC
dodatok
Casa Slovensko n.o.
45741140
437 816,04 EUR
19.03.2021
Predmet: Oznámenie k Zmluve č. 4/2021/FPP/ZSS - OSV.
2022-112-SOC
zmluva
Casa Slovensko n.o.
45741140
413 326,33 EUR
10.02.2022
Predmet: Zmluva č. 4/2022/FPP/ZSS - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby.
2021-309-FIN
zmluva
Castrum Sancti Georgii
53360427
5 000,00 EUR
31.05.2021
Predmet: Zmluva o poskytnutí dotácie č. DOT /2021/0078. Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK dotačná schéma: Bratislavská regionálna dotačná schéma na podporu športu na rok 2021 na úhradu časti nákladov projektu: Čistenie národnej kultúrnej pamiatky hrad Biely Kameň od náletových drevín.
2021-809-FIN
zmluva
Castrum Sancti Georgii
53360427
4 000,00 EUR
16.09.2021
Predmet: Zmluva o poskytnutí dotácie č. DOT /2021/0484. Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK dotačná schéma: Individuálna dotácia z BSK 2021 na úhradu časti nákladov projektu: Hrad Biely Kameň - statické zabezpečenie Západnej obrannej veže 1. etapa.
2019-750-INF
zmluva
CBC Slovakia s.r.o.
44773293
276 381,60 EUR
05.08.2019
Predmet: Predmetom tejto dohody je stanovenie základných podmienok zadávania objednávok na nájom multifunkčných fotokopírovacích zariadení a na poskytovanie súvisiacich služieb s predmetným nájmom pre objednávateľa, výšky odmeny poskytovateľa, spôsobu uzatvárania a obsahu čiastkových nájomných zmlúv uzatvorených na základe tejto dohody počas jej účinnosti.
2021-690-FIN
zmluva
CBS spol. s.r.o.
36754749
1 000,00 EUR
09.08.2021
Predmet: Zmluva o poskytnutí dotácie č. DOT /2021/0359. Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK dotačná schéma: Individuálna dotácia z BSK 2021 na úhradu časti nákladov projektu: Senec a okolie z neba.
0687/12/EO
objednávka
C.C.C. s.r.o.
31318177
595,20 EUR
24.10.2012
Predmet: Opravu tlačiarní HP Office jet pro K550, HP LJ 1320, HP LJ P2015d. SN: MY6C771779, MY62C77175P, MY62G310Y1, CNMJT59142, CNCJD57835, CNBW7641VW.
0494/12/EO
objednávka
C.C.C. s.r.o.
31318177
97,20 EUR
26.10.2012
Predmet: Opravu horného podávača multifunkčného zariadenia HP Laser Jet M3027 MFP, nakoľko to je jediná funkčná kopírka na sekretariáte OSV.
B/1168/12
faktúra
C.C.C. s.r.o.
31318177
97,20 EUR
26.11.2012
Predmet: Oprava HP Laser Jet M3027MFP
0608/12/EO
objednávka
C.C.C. s.r.o.
31318177
147,00 EUR
10.12.2012
Predmet: Opravu tlačiarní HP Laser Jet M3027MFP a HP Laser Jet P3005d. SN: CNRTB10061 a CNK1D14853.
B/1529/12
faktúra
C.C.C. s.r.o.
31318177
147,00 EUR
14.01.2013
Predmet: Oprava tlačiarní HP, SN: CNK1D14853 a CNRTB10061
B/1659/12
faktúra
C.C.C. s.r.o.
31318177
595,20 EUR
14.01.2013
Predmet: Opravy tlačiarní HP za mesiac október 2012
0252/13/EO
objednávka
C.C.C. s.r.o.
31318177
630,00 EUR
26.04.2013
Predmet: Zabezpečenie opravy tlačiarní HP Laser Jet 2840. SN: CNCN83VG8D, CNSN7D5GK9
B/0550/13
faktúra
C.C.C. s.r.o.
31318177
630,00 EUR
20.05.2013
Predmet: Oprava tlačiarní : HP LASER JET 2840,CNCN83VG8D,CNSN7D5GK9
0280/14/EO
objednávka
C.C.C. s.r.o.
31318177
196,80 EUR
20.05.2014
Predmet: Zabezpečenie servisu laserových multifunkčných zariadenií pre odbor sociálnych vecí a verejného obstarávania. Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky.
B/0743/14
faktúra
C.C.C. s.r.o.
31318177
133,20 EUR
09.07.2014
Predmet: Oprava tlačiarne: CANON MF804CN, SN: HXL09393
B/0744/14
faktúra
C.C.C. s.r.o.
31318177
63,60 EUR
09.07.2014
Predmet: Oprava tlačiarne: HP LASER JET M3027MFP, SN: CNRTB10061
0704/14/EO
objednávka
C.C.C. s.r.o.
31318177
48,00 EUR
15.12.2014
Predmet: Zabezpečenie diagnostiky a servisného posudku na dva ks PC Dell Precision t5400.
0210/15/EO
objednávka
C.C.C. s.r.o.
31318177
146,64 EUR
04.05.2015
Predmet: Oprava 2ks tlačiarni HP Color LaserJet 5550 a Plotra HP DesignJet na odbore územného plánu, GIS a životného prostredia.
2014-362-KP
zmluva
Cech detských folklórnych súborov Bratislavy a okolia
31790054
800,00 EUR
15.07.2014
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „17. ročník Medzinárodný festival detských folklórnych súborov Bratislava 2014" (ďalej ako „projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
2015-655-KP
zmluva
Cech detských folklórnych súborov Bratislavy a okolia
31790054
1 000,00 EUR
08.10.2015
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Medzinárodný festival detských folklórnych súborov Bratislava 2015 – 18. ročník“
2016-441-KUL
zmluva
Cech detských folklórnych súborov Bratislavy a okolia
31790054
5 000,00 EUR
19.07.2016
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Medzinárodný festival detských folklórnych súborov Bratislava 2016 - 19.ročník“ (ďalej ako „projekt") v súlade s uznesením Zastupiteľstva BSK č. 23/2016 a so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
2011-682-KP
zmluva
Cech detských folklórnych súborov Bratislavy a okolia, o. z.
31790054
1 500,00 EUR
30.09.2011
Predmet: Zmluva o poskytnutí dotácie. Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Činnosť Cechu DFS Bratislavy a okolia"
2012-306-KP
zmluva
Cech detských folklórnych súborov Bratislavy a okolia, o. z.
31790054
1 500,00 EUR
14.06.2012
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Medzinárodný festival detských folklórnych súborov Bratislava 2012 " (ďalej ako „projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 8/2005 o poskytovaní dotácií v znení zmien a doplnkov (ďalej len „ VZN č. 8/2005").
2017-229-KP
zmluva
Cech detských folklórnych súborov Bratislavy a okolia, o. z.
31790054
1 000,00 EUR
14.06.2017
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „20. ročník Medzinárodného festivalu detských folklórnych súborov Bratislava 2017" (ďalej ako „projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 2/2016 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 2/2016").
2017-761-KUL
zmluva
Cech detských folklórnych súborov Bratislavy a okolia, o. z.
31790054
4 000,00 EUR
12.09.2017
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z Bratislavskej regionálnej dotačnej schémy na podporu kultúry na úhradu časti nákladov projektu: "20. ročník Medzinárodného festivalu detských folklórnych súborov Bratislava 2017" (ďalej len "projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 2/2016 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len "VZN č. 2/2016") a s Uznesením Zastupiteľstva Bratislavského samosprávneho kraja č. 25/2017 zo dňa 31.03.2017.
2018-586-KUL
zmluva
Cech detských folklórnych súborov Bratislavy a okolia, o. z.
31790054
3 500,00 EUR
25.07.2018
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z Bratislavskej regionálnej dotačnej schémy na podporu kultúry na úhradu časti nákladov projektu: "21. ročník Medzinárodného festivalu detských folklórnych súborov Bratislava 2018" (ďalej len "projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 2/2016 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len "VZN č. 2/2016").
596/11/EO
objednávka
Cech husacinárov Slovenského Grobu
1 800,00 EUR
05.09.2011
Predmet: Priestor pre prezentáciu na kultúrnom podujatí "Deň otvorených dverí podnikateľov s husacími špecialitami"
B/1320/11
faktúra
Cech husacinárov Slovenského Grobu
1 800,00 EUR
06.10.2011
Predmet: Prezentácia BSK - "Deň otvorených dverí podnik. s husacími špecialitami" - 27.08.2011
2012-410-KP
zmluva
Cech husacinárov Slovenského Grobu
1 300,00 EUR
02.08.2012
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Deň otvorených dverí prevádzok s husacími špecialitami " (ďalej ako „projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 8/2005 o poskytovaní dotácií v znení zmien a doplnkov (ďalej len „ VZN č. 8/2005").
2015-420-KP
zmluva
Cech husacinárov Slovenského Grobu
42179238
2 500,00 EUR
09.07.2015
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Deň otvorených dverí Cechu husacinárov Slovenského Grobu“
2016-412-KP
zmluva
Cech husacinárov Slovenského Grobu
42179238
2 500,00 EUR
01.07.2016
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „XVI. Ročník Dňa otvorených dverí 2016" (ďalej ako „projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
2015-448-KP
zmluva
Cech slovenských keramikov
34015108
1 500,00 EUR
04.08.2015
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Zachovanie a podpora keramického remesla v modransko-pezinskom regióne“
2013-168-SOC
zmluva
CEDRON SENIOR Mojmírovce, n.o.
45740551
0,00 EUR
04.06.2013
Predmet: Predmetom zmluvy je zabezpečenie poskytovania sociálnej služby podľa § 8 ods. 3 zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“) a poskytnutie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) a finančného príspevku pri odkázanosti fyzickej osoby na pomoc inej fyzickej osoby pri úkonoch sebaobsluhy (ďalej len „FPO“) z rozpočtu BSK príjemcovi, v zmysle § 71 a § 81 písm. l) zákona o sociálnych službách.
2014-55-SOC
zmluva
CEDRON SENIOR Mojmírovce, n.o.
45740551
0,00 EUR
24.02.2014
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytovanie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) a finančného príspevku pri odkázanosti fyzickej osoby na pomoc inej fyzickej osoby pri úkonoch sebaobsluhy (ďalej len „FPO“) z rozpočtu BSK príjemcovi v zmysle § 71 a § 81 písm. l) zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o sociálnych službách“), v súčinnosti s § 8 zákona o sociálnych službách.
0063/14/EO
objednávka
Celebrity Service, s.r.o.
36288713
3 500,00 EUR
13.02.2014
Predmet: Vystúpenie vokálnej skupiny Fragile na slávnostnom galavečere odovzdávania ocenení Bratislavského samosprávneho kraja - Výročná cena Samuela Zocha, ktorý sa uskutoční 13.02.2014 so začiatkom o 19:00 hod. v Divadle Aréna v celkovej výške 3.500,-€ s DPH. Dodávateľ je výhradným zástupcom vokálnej skupiny Fragile.
B/0189/14
faktúra
Celebrity Service, s.r.o.
36288713
3 500,00 EUR
04.03.2014
Predmet: Vystúpenie vokál.skupiny Fragile - galavečer Výročná cena Samuela Zocha-13.02.2014-Divadlo Aréna
B/2004/11
faktúra
C.E.N., s.r.o.
35780886
4 200,00 EUR
18.01.2012
Predmet: Vyhotovenie zvukovo-obrazového záznamu - "Župná zabíjačka"
B/2161/11
faktúra
C.E.N., s.r.o.
35780886
6 600,00 EUR
06.02.2012
Predmet: Vyhotovenie zvukovo - obrazového záznamu - 19.12.2011 - Divadlo Aréna.
1042-11-EO
objednávka
C.E.N., s.r.o.
35780886
4 200,00 EUR
23.02.2012
Predmet: "Objednávame si u Vás výrobu reportáže Župná zabíjačka, ktorá sa bude konať 10.12.2012 v čase medzi 10,00 až 22,00 hod. v Starej tržnici v Bratislave v rozsahu zostrih 1-1,5 min. s 1x premiérou a 2x reprízou, Bez komentára cca 60"" shot zachytávajúci atmosféru podujatia, v celkovej dohodnutej sume 4.200,- € s DPH
1066-11-EO
objednávka
C.E.N., s.r.o.
35780886
6 600,00 EUR
23.02.2012
Predmet: Výrobu a odvysielanie reportáže a rovnako "Hosťa v štúdiu" podľa dohody z udeľovania Ocenení Samuela Zocha a moderovanie akcie ktoré bude dňa 19. decembra bude BSK v Divadle Aréna v čase od 19,00 do 22,00 v sume 6 600,- eur s DPH.
0579/12/EO
objednávka
C.E.N., s.r.o.
35780886
9 600,00 EUR
24.09.2012
Predmet: Mediálnu spoluprácu s celoplošnou spravodajskou televíziou TA3 počas trvania podujatí projektu "Župná jeseň 2012" formou vyhotovenia obrazovo-zvukového záznamu z akcií a jeho odvysielania v televízii TA3 a poskytnutia vhodného mediálneho priestoru v rámci "Štúdio TA3".
B/1451/12
faktúra
C.E.N., s.r.o.
35780886
1 920,00 EUR
22.10.2012
Predmet: Vyhotovenie zvukovo - obraz.záznamu - Štart župnej jesene - 15.09.2012
B/1554/12
faktúra
C.E.N., s.r.o.
35780886
1 920,00 EUR
07.11.2012
Predmet: Vyhotovenie zvukovo - obraz.záznamu - "Slávnosti kapusty Stupava" - 05.10.2012
B/1555/12
faktúra
C.E.N., s.r.o.
35780886
1 920,00 EUR
07.11.2012
Predmet: Vyhotovenie zvukovo-obraz.záznamu -reportáže-Jablkové hodovanie-13.10.2012
B/1670/12
faktúra
C.E.N., s.r.o.
35780886
1 920,00 EUR
26.11.2012
Predmet: Vyhotovenie zvukovo - obrazového záznamu - Otvorenie cyklomosta, Devínska Nová Ves - 22.09.2012
B/2055/12
faktúra
C.E.N., s.r.o.
35780886
1 920,00 EUR
16.01.2013
Predmet: Vyhotovenie zvukovo - obraz.záznamu -reportáže -Župná zabíjačka - 15.12.2012
2021-936-INTRCT
zmluva
Centire s.r.o.
36866857
41 160,00 EUR
25.10.2021
Predmet: Zmluva o dielo. Predmetom zmluvy je riadne zhotovenie a odovzdanie diela - písomného dokumentu s názvom „Poradenská služba pre riadenie ľudských zdrojov Programu INTERACT“ (ďalej len „Poradenstvo“) v troch častiach: Úvodná správa, Návrh záverečnej správy a Záverečná správa v súlade s výsledkom poradenstva interdisciplinárneho tímu a poskytnutie s dielom súvisiacich služieb v súlade s Podrobným opisom predmetu zákazky, ktoré tvorí prílohu č. 1 zmluvy.
2020-766-CRaK
zmluva
Centrum edukácie a inovácií
50902814
700,00 EUR
12.11.2020
Predmet: Zhotoviteľ touto zmluvou zaväzuje vytvoriť pre objednávateľa dielo (ďalej len „dielo“) a udeľuje mu súhlas na použitie diela (ďalej len „licencia“) špecifikovaného v čl. V v rozsahu a na účely ďalej vymedzené v tejto zmluve a objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť autorovi za dodanie diela, udelenie licencie, za aktuálne doplňujúce zmeny diela a za opakované použitie diela odmenu vo výške podľa Čl. IV tejto zmluvy za podmienok ustanovených touto zmluvou. Dielom podľa tejto zmluvy sa rozumie: príprava a realizácia podujatia „Edukačný workshop o hraniciach pre študentov bratislavských stredných škôl” k problematike Železnej opony.
2021-948-KUL
zmluva
Centrum edukácie a inovácií
50902814
800,00 EUR
26.10.2021
Predmet: Zmluva o dielo a licenčná zmluva. Dielom podľa tejto zmluvy sa rozumie: realizácia podujatia „Edukačný workshop o hraniciach pre učiteľov z územia Bratislavského samosprávneho kraja” k problematike Železnej opony a spracovanie a odovzdanie metodík pre účastníkov workshopu, v tlačenej alternatívne online forme, v závislosti od formy podujatia, ktoré budú následne slúžiť ako učebná pomôcka pri vyučovaní hodín dejepisu. Opis metodiky je prílohou č. 1 tejto zmluvy. Cieľom akcie je priblížiť atraktívnou formou výučbu hodín dejepisu, prípadne iných spoločenskovedných predmetov a priniesť informácie o Železnej opone ako o mieste, kde zomierali nevinní ľudia.
2018-471-FIN
zmluva
Centrum hendikepovaných plavcov
51209497
2 000,00 EUR
16.07.2018
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie individuálnej dotácie na úhradu časti nákladov projektu: "Veľká cena Bratislavy - pretek Česko-slovenského pohára v para plávaní" (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 2/2016 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 2/2016“).
2019-803-FIN
zmluva
Centrum hendikepovaných plavcov
51209497
1 000,00 EUR
13.08.2019
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK – dotačná schéma INDIVIDUÁLNE DOTÁCIE 2019 na úhradu časti nákladov projektu: "X. Majstrovstvá SR 2019 v para plávaní" (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 5/2018 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 5/2018“) a žiadosťou príjemcu o poskytnutie dotácie.
2021-538-FIN
zmluva
Centrum hendikepovaných plavcov
51209497
2 000,00 EUR
11.06.2021
Predmet: Zmluva o poskytnutí dotácie č. DOT /2021/0200. Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK dotačná schéma: Bratislavská regionálna dotačná schéma na podporu športu na rok 2021 na úhradu časti nákladov projektu: PARA PLAVCI - inklúzia v bazéne.
2011-338-SOC
zmluva
Centrum Memory, n. o.
31 821 791
10.03.2011
Predmet: Zmluva č. 5/2011-SP o poskytnutí finančného príspevku a zabezpečení poskytovania sociálnej služby
2011-515-KP
zmluva
Centrum Memory, n. o.
31 821 791
3 000,00 EUR
08.06.2011
Predmet: Zmluva o poskytnutí dotácie. Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Skvalitnenie svetelných podmienok v priestoroch pre ľudí s Alzheimerovou chorobou"
2012-99-SOC
zmluva
Centrum Memory, n. o.
31 821 791
0,00 EUR
20.02.2012
Predmet: Predmetom zmluvy je zabezpečenie poskytovania sociálnej služby podľa § 8 ods. 3 zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“) a poskytnutie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) a finančného príspevku pri odkázanosti fyzickej osoby na pomoc inej fyzickej osoby pri úkonoch sebaobsluhy (ďalej len „FPO“) z rozpočtu BSK príjemcovi, v zmysle § 71 a § 81 písm. l) zákona o sociálnych službách.
2012-99-SOC
dodatok
Centrum Memory, n. o.
31 821 791
0,00 EUR
15.08.2012
Predmet: Dodatok č. 1 Bod 1. Článok III. Druh a forma poskytovanej sociálnej služby pôvodné znenie bodu 1 sa ruší a nahrádza sa nasledovným znením: 1. Príjemca poskytuje sociálnu službu v špecializovanom zariadení ambulantnou formou s kapacitou 26 miest v zmysle platnej registrácie č. 56/2009/1- soc, vedenej podľa § 62 zákona o sociálnych službách v Registri poskytovateľov sociálnych služieb na Úrade Bratislavského samosprávneho kraja. Bod 2. Článok VIII. Spôsob poskytnutia a vyúčtovania FPP a FPO pôvodné znenie bodu 4 písm. e) sa ruší a nahrádza sa nasledovným znením: e) Príjemca je povinný odviesť výnosy z prostriedkov rozpočtu BSK do 15.01.2013 na účet BSK č.: vedený v OTP Banke Slovensko, a.s. a zároveň zašle odboru financií Ú BSK písomné avízo o platbe výnosov z poskytnutého FPP, t.j. výnos po odpočítaní poplatkov za vedenie účtov.
2012-694-SOC
zmluva
Centrum Memory, n. o.
31 821 791
0,00 EUR
28.12.2012
Predmet: Predmetom zmluvy je zabezpečenie poskytovania sociálnej služby podľa § 8 ods. 3 zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“) a poskytnutie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) a finančného príspevku pri odkázanosti fyzickej osoby na pomoc inej fyzickej osoby pri úkonoch sebaobsluhy (ďalej len „FPO“) z rozpočtu BSK príjemcovi, v zmysle § 71 a § 81 písm. l) zákona o sociálnych službách.
2017-110-SOC
zmluva
Centrum Memory, n. o.
31821791
0,00 EUR
27.01.2017
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytovanie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) a finančného príspevku pri odkázanosti fyzickej osoby na pomoc inej fyzickej osoby pri úkonoch sebaobsluhy (ďalej len „FPO“) z rozpočtu BSK príjemcovi v zmysle § 71 a § 81 písm. l) zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o sociálnych službách“), v súčinnosti s § 8 zákona o sociálnych službách.
2018-85-SOC
zmluva
Centrum Memory, n. o.
31821791
64 195,20 EUR
02.03.2018
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytovanie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) z rozpočtu BSK príjemcovi v zmysle § 71 a § 81 písm. l) zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“).
2018-85-SOC
dodatok
Centrum Memory, n. o.
31821791
71 738,40 EUR
30.07.2018
Predmet: Bod 1. Článok III. Druh a forma poskytovanej sociálnej služby pôvodné znenie odseku 1 sa ruší a nahrádza sa nasledovným znením: 1. Príjemca poskytuje sociálnu službu v špecializovanom zariadení ambulantnou formou, s kapacitou 22 miest v zmysle platnej registrácie vedenej podľa § 62 a nasl. zákona o sociálnych službách v Registri poskytovateľov sociálnych služieb na Úrade Bratislavského samosprávneho kraja. Bod 2. Článok V. Výška FPP pôvodné znenie odsekov 1 a 2 sa rušia a nahrádzajú sa nasledovným znením: 1. FPP na rozpočtový rok 2018 určí BSK v súlade s § 110ag ods. 7 zákona o sociálnych službách, podľa § 77 zákona o sociálnych službách, účinného do 31. decembra 2017. 2. Poskytovateľ v zmysle § 77 a nasl. zákona o sociálnych službách poskytne príjemcovi FPP vo výške: 71 738,40 €/rok (slovom sedemdesiatjedentisícsedemstotridsaťosem eur a štyridsať centov) na 20 miest v špecializovanom zariadení ambulantnou formou s poskytovaním stravovania, pri garantovaní priemernej mesačnej úhrady za túto sociálnu službu v príslušnom rozpočtovom roku vo výške 222,88 €/miesto. 3. V prípade, že nárok na FPP príjemcovi nevznikne, všetky zmluvné podmienky týkajúce sa poskytnutého FPP sa týmto dodatkom č. 1 rušia. 4. V prípade, že nárok na FPP príjemcovi nevznikne, príjemca je povinný vrátiť na základe písomnej výzvy odboru sociálnych vecí Úradu BSK preddavkovo poskytnuté FPP, ktoré BSK určil v súlade s § 110ag ods. 7 zákona o sociálnych službách účinného do 31. decembra 2017, a ktoré boli v uvedené v Zmluve č. 9/2018/FPP - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby. 5. V prípade, že príjemcovi vznikne preplatok z FPP poskytnutého v zmysle Zmluvy č. 9/2018/FPP - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby, je príjemca povinný vzniknutý preplatok vrátiť na základe písomnej výzvy odboru sociálnych vecí Úradu BSK.
2019-45-SOC
zmluva
Centrum Memory, n. o.
31 821 791
68 695,20 EUR
06.02.2019
Predmet: Zmluva č. 4/2019/FPP/ZSS - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby. Predmetom zmluvy je poskytovanie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) z rozpočtu BSK príjemcovi v zmysle § 75 a § 81 písm. l) zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“).
2019-45-SOC
dodatok
Centrum Memory, n. o.
31 821 791
76 240,80 EUR
12.07.2019
Predmet: Oznámenie k Zmluve č. 4/2019/FPP/ZSS-OSV.
2019-45-SOC
dodatok
Centrum Memory, n. o.
31 821 791
29 952,00 EUR
22.10.2019
Predmet: Dodatok č. 1 k Zmluve č. 4/2019/FPP/ZSS - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby.
2020-95-SOC
zmluva
Centrum Memory, n. o.
31 821 791
119 808,00 EUR
24.01.2020
Predmet: Zmluva č. 3/2020/FPP/ZSS - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby. Predmetom zmluvy je poskytovanie finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby (ďalej len „FPP“) z rozpočtu BSK príjemcovi v zmysle § 75 a § 81 písm. l) zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o sociálnych službách“).
2020-95-SOC
dodatok
Centrum Memory, n. o.
31 821 791
96 900,00 EUR
31.03.2020
Predmet: Oznámenie k Zmluve č. 3/2020/FPP/ZSS - OSV
2020-780-FIN
zmluva
Centrum Memory, n. o.
31 821 791
1 200,00 EUR
25.11.2020
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK – dotačná schéma INDIVIDUÁLNE DOTÁCIE 2020 na úhradu časti nákladov projektu: "Úprava hygienických zariadení v Centre MEMORY n.o." (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 5/2018 o poskytovaní dotácií z  rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 5/2018“) a žiadosťou príjemcu o poskytnutie dotácie.
2021-83-SOC
zmluva
Centrum Memory, n. o.
31 821 791
96 900,00 EUR
08.02.2021
Predmet: Zmluva č. 5/2021/FPP/ZSS - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby
2021-83-SOC
dodatok
Centrum Memory, n. o.
31 821 791
97 802,40 EUR
19.03.2021
Predmet: Oznámenie k Zmluve č. 5/2021/FPP/ZSS - OSV
2021-1008-FIN
zmluva
Centrum Memory, n. o.
31821791
1 000,00 EUR
23.11.2021
Predmet: Zmluva o poskytnutí dotácie č. DOT /2021/0587. Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK dotačná schéma: Individuálna dotácia z BSK 2021 na úhradu časti nákladov projektu: Návrat klientov z domáceho prostred ia po COVID období.
2022-44-SOC
zmluva
Centrum Memory, n. o.
31821791
73 351,80 EUR
02.02.2022
Predmet: Zmluva č. 5/2022/FPP/ZSS - OSV o poskytovaní finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby neverejnému poskytovateľovi sociálnej služby.