portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
B/0518/13
faktúra
ZSE Energia, a.s.
36 677 281
2 006,46 EUR
03.05.2013
Predmet: Elektrická energia 03/2013 - Drieňová
2021-604-SM
zmluva
ZSE Energia, a.s.
36 677 281
72,82 EUR
22.06.2021
Predmet: Rámcová dohoda o dodávke elektriny vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku so zabezpečením distribúcie elektriny a súvisiacich sieťových služieb. Predmetom tejto rámcovej dohody je úprava práv a povinností zmluvných strán pri dodávaní elektrickej energie vymedzenej množstvom a časovým priebehom výkonu, pri prevzatí zodpovednosti za odchýlku a pri zabezpečení distribúcie elektrickej energie do rámcovou dohodou vymedzených odberných miest vrátane súvisiacich služieb spojených s dodávkou elektrickej energie počas trvania rámcovej dohody na dobu určitú, a to do 30. 06. 2023 v súlade s Článkom 15 tejto rámcovej dohody.
2021-604-SM
dodatok
ZSE Energia, a.s.
36 677 281
72,82 EUR
12.07.2021
Predmet: Čiastková zmluva o dodávke elektriny, zabezpečení distribúcie elektriny a prevzatí zodpovednosti za odchýlku.
2021-604-SM
dodatok
ZSE Energia, a.s.
36 677 281
0,00 EUR
27.08.2021
Predmet: Dodatok č. 1 k Čiastkovej zmluve o dodávke elektriny, zabezpečení distribúcie elektriny a prevzatí zodpovednosti za odchýlku.
2021-604-SM
dodatok
ZSE Energia, a.s.
36 677 281
0,00 EUR
15.03.2023
Predmet: Dodatok č. 2 k Čiastkovej zmluve o dodávke elektriny, zabezpečení distribúcie elektriny a prevzatí zodpovednosti za odchýlku
2015-784-KUL
zmluva
FURIA FILM s.r.o.
36681971
3 000,00 EUR
02.12.2015
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z Bratislavskej regionálnej dotačnej schémy na podporu kultúry na úhradu časti nákladov na projekt: „Festival svetla“ (ďalej ako „projekt") v súlade s uznesením Zastupiteľstva BSK č. 46/2015 a v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
2016-560-KUL
zmluva
FURIA FILM s.r.o.
36681971
3 000,00 EUR
24.08.2016
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Buffonáda zázrakov“ (ďalej ako „projekt") v súlade s uznesením Zastupiteľstva BSK č. 23/2016 a so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
2018-894-KUL
zmluva
Ultrafilm s.r.o.
36687260
5 000,00 EUR
18.09.2018
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z Bratislavskej regionálnej dotačnej schémy na podporu kultúry na úhradu časti nákladov projektu: "Zákaznícke centrum" (ďalej len "projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 2/2016 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len "VZN č. 2/2016").
B/0624/13
faktúra
CM CONTROL, s.r.o.
36693529
825,00 EUR
10.06.2013
Predmet: Za vykonané STK a EK na služobných motor. vozidlách Úradu BSK.
0717/13/EO
objednávka
CM CONTROL, s.r.o.
36693529
385,00 EUR
16.10.2013
Predmet: Vykonanie STK + EK na služobných vozidlách úradu BSK . ( BA 188 GT, BA 601 GM, BA 662 GM, BA 644 RO, BA 445 GA, BA 341 JD a BA 450 FB ). Celková suma za poskytnuté služby nepresiahne 385 EUR s DPH.
B/1703/13
faktúra
CM CONTROL, s.r.o.
36693529
385,00 EUR
18.11.2013
Predmet: Za vykonané emisné a technické kontroly na služobných vozidlách Ú BSK
0730/12/EO
objednávka
CM CONTROL, s.r.o.
36 693 529
385,00 EUR
31.10.2012
Predmet: Vykonanie STK a EK na služobných motorových vozidlách Úradu BSK.
B/1728/12
faktúra
CM CONTROL, s.r.o.
36 693 529
385,00 EUR
03.12.2012
Predmet: Vykonanie STK a EK na vozidlách Ú BSK
0253/13/EO
objednávka
CM CONTROL, s.r.o.
36 693 529
825,00 EUR
18.04.2013
Predmet: Vykonanie STK a emisnej kontroly na 15 služobných motorových vozidlách Úradu BSK.
2012-100-RU
zmluva
NAR marketing s.r.o.,
36694207
2 000,00 EUR
20.02.2012
Predmet: Predmetom zmluvy je poskytovanie služieb Asistenčného programu zo strany poskytovateľa pri práci s e-aukčným systémom PROe.biz.
2010-602-VO_Dodatok č. 1
zmluva
NAR marketing s.r.o.,
36694207
23 800,00 EUR
20.02.2012
Predmet: 1.Oprávnenie podľa tejto zmluvy sa udeľuje ako neprenosné. Nadobúdateľ môže realizovať on-line výberové konania v rámci licencie PROe.biz PARK len pre svoje potreby a ďalej pre potreby organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti nadobúdateľa a to menovite pre organizácie uvedené v prílohe č. 1 tohto dodatku, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť Zmluvy o poskytnutí licencie sw PROe.biz PARK č. 216/BSK/Tr ako príloha tohto dodatku. 2.Nadobúdateľ nie je oprávnený na prevod a na predaj svojich práv na používanie softvwaru PROe.biz tretej osobe. 3.Nadobúdateľ nie je oprávnený realizovať on-line výberové konania pre tretie subjekty, okrem organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti uvedených v bode IV.1 tohto dodatku.
B/0198/12
faktúra
NAR marketing s.r.o.,
36694207
2 400,00 EUR
26.03.2012
Predmet: Za službu "Asistenčný program" - e-aukčný systém PROe.biz za obdobie 21.02.2012-20.02.2013
0253-12-EO
objednávka
NAR marketing s.r.o.,
36694207
1 080,00 EUR
04.05.2012
Predmet: Školenie 45 zamestnancov Ú BSK na aukčný systém Proe.biz dňa 23.04., 24.04.,25.04.2012.
0270-12-EO
objednávka
NAR marketing s.r.o.,
36694207
360,00 EUR
10.05.2012
Predmet: Školenie Ú BSK na aukčný systém Proe.Biz dňa 02.05.2012.
B/0595/12
faktúra
NAR marketing s.r.o.,
36694207
1 080,00 EUR
30.05.2012
Predmet: Zaškolenie zamestnancov Ú BSK na aukčný systém Proe.biz. 23.-25.04.2012
0265-12-EO
objednávka
NAR marketing s.r.o.,
36694207
9 540,00 EUR
31.05.2012
Predmet: Zakúpenie doplnkových modulov aukčného systému Proe.biz: Modul management užívateľov, Modul dopytov, Modul management hesiel
B/0675/12
faktúra
NAR marketing s.r.o.,
36694207
360,00 EUR
09.07.2012
Predmet: zaškolenie pracovníkov Ú BSK v obsluhe a využiteľnosti PROe.biz. 2.5.2012
K/0039/12
faktúra
NAR marketing s.r.o.,
36694207
9 540,00 EUR
18.07.2012
Predmet: Moduly aukčného systému PRPe.biz
B/1136/12
faktúra
NAR marketing s.r.o.,
36694207
888,00 EUR
20.09.2012
Predmet: Ročný poplatok za hosting, hotline, údržbu a správu dát na obdobie 20.08.2012 do 19.08.2013
0182/13/EO
objednávka
NAR marketing s.r.o.,
36694207
468,00 EUR
16.05.2013
Predmet: Poskytnutie služby"asistenčný program" aukčného systému Proe.biz na obdobie 3 mesiacov/apríl-jún 2013/.
B/1062/13
faktúra
NAR marketing s.r.o.,
36694207
468,00 EUR
25.07.2013
Predmet: Za službu "Asistenčný program" - e-aukčný sys.PROe.biz - za obd. 02.04.2013-30.06.2013
B/1286/13
faktúra
NAR marketing s.r.o.
36694207
888,00 EUR
08.10.2013
Predmet: Ročný poplatok za hosting, hotline, údržbu a správu dát na obdobie 20.08.2013 do 19.08.2014
0202/14/EO
objednávka
NAR marketing s.r.o.
36694207
4 236,00 EUR
07.04.2014
Predmet: Zabezpečenie upgrade eAukčného nástroja na certifikovanú verziu sw - upgrade na certifikovanú verziu PROe.biz 3.3 a modul " SK Government" + zabezpečenie siene SSL certifikátom /ročný variant, zdieľaný certifikát / + asistenčná podpora na 3 mesiace .
K/0005/14
faktúra
NAR marketing s.r.o.
36694207
4 236,00 EUR
05.06.2014
Predmet: Upgrade sw PROebiz,SK Government, SSL certifikát
B/1148/14
faktúra
NAR marketing s.r.o.
36694207
888,00 EUR
25.09.2014
Predmet: Ročný poplatok za hosting, hotline, údržbu sw PROebiz a správu dát na obd. 20.08.2014 do 19.08.2015
0653/14/EO
objednávka
NAR marketing s.r.o.
36694207
1 176,00 EUR
24.11.2014
Predmet: Zabezpečenie asistenčného programu elektronického aukčného systému PROe.biz na obdobie 10 mesiacov.
B/1733/14
faktúra
NAR marketing s.r.o.
36694207
1 176,00 EUR
22.12.2014
Predmet: Za službu Asistenčný program-e-aukčný sys.PROe.biz-za obd. 20.11.2014-19.09.2015
0086/15/EO
objednávka
NAR marketing s.r.o.
36694207
138,00 EUR
26.02.2015
Predmet: Zabezpečenie účasti na seminári: "Pravidelné doškoľovanie užívateľov sw systému PROebiz", ktorý sa bude konať dňa 29.4.2015 v Bratislave pre p. L. Bednárikovú. Účastnícky poplatok na osobu je 115,00€ (cena bez DPH), DPH je 23€. Celková suma je 138,00€ vrátane DPH.
0386/15/EO
objednávka
NAR marketing s.r.o.
36694207
55,20 EUR
06.08.2015
Predmet: Zabezpečenie zdieľaného SSL certifikátu pre eAukčnú sieň na obdobie 12 mesiacov.
0293/13/EO
objednávka
In Form Slovakia, s.r.o.
36695793
282,00 EUR
02.05.2013
Predmet: Účasť na konferencii "Marketing Live 2013", ktorá sa uskutoční dňa 24.4.2013 v Bratislave, pre Mgr. Miroslavu Rácovú. Účastnícky poplatok je 282,-€ vrátane DPH (Cena bez DPH je 235,-€).
B/1331/11
faktúra
WASO, s.r.o.
36697800
1 500,00 EUR
05.10.2011
Predmet: Preškolenie vodičov - referentov - 06.09.2011 - 07.09.2011
B/0015/12
faktúra
PANELMEDIA s.r.o.
36702404
9 979,20 EUR
06.02.2012
Predmet: Promostánok - Prestige s horným panelom - 33ks
0005-12-EO
objednávka
PANELMEDIA s.r.o.
36702404
9 979,20 EUR
24.02.2012
Predmet: Objednávame si u Vás prezentačné stolíky a rpll-up-y na základe špecifikácie a to k projektu "Deň župných škôl v Avione". Prosíme o vyhotovenie, branding a potlačenie 33 ks prezentačných stolíkov (120x50x95 + tyče s vrchným panelom 100x40 s potlačou + servis + dodanie s inštaláciou) a ich doručenie do sídla BSK, alebo miesta podujatia ako aj 10 ks roll up (70x200) s potlačou a vyhotovením. Konečná cena je 9979,20 Eur s DPH.
0011/13/EO
objednávka
PANELMEDIA s.r.o.
36702404
2 040,00 EUR
24.01.2013
Predmet: Prezentačné stolíky na podujatie "Deň župných škôl v Avione" v počte 6ks - rozmery 120x50x95 + tyče s vrchným panelom 100x40 s potlačou + servis + dodanie s inštaláciou.
0037/13/EO
objednávka
PANELMEDIA s.r.o.
36702404
156,00 EUR
24.01.2013
Predmet: Výmena plachiet na 4 ks bannerstandov 60x200 cm (tlač plachty, osadenie plachty a dodanie).
B/0019/13
faktúra
PANELMEDIA s.r.o.
36702404
2 040,00 EUR
31.01.2013
Predmet: Propagácia BSK - "Deň župných škôl v Avione"
B/0054/13
faktúra
PANELMEDIA s.r.o.
36702404
156,00 EUR
12.02.2013
Predmet: Výmena plachiet na 4ks bannerstandov-propagácia BSK
0020/14/EO
objednávka
PANELMEDIA s.r.o.
36702404
228,00 EUR
22.01.2014
Predmet: Zabezpečenie tlače a výmeny plachiet do bannerstandov v rozmere 60 x 200 cm v počte 4 ks. Rozmery: bannerstand 60x200 cm - tlač plachty, osadenie plachty a dodanie 4 ks.
B/0045/14
faktúra
PANELMEDIA s.r.o.
36702404
228,00 EUR
05.02.2014
Predmet: Zabezpečenie tlače a výmeny plachiet do bannerstandov.
B/0046/14
faktúra
PANELMEDIA s.r.o.
36702404
2 028,00 EUR
10.02.2014
Predmet: Promostolíky - propagácia BSK - Župné školy v Avione 2014
0697/14/EO
objednávka
PANELMEDIA s. r. o.
36702404
676,00 EUR
15.12.2014
Predmet: 2 ks promo stolíkov Prestige s horným panelom. Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky. Celková cena nepresiahne 676,00 EUR s DPH.
B/1928/14
faktúra
PANELMEDIA s. r. o.
36702404
676,00 EUR
13.01.2015
Predmet: Promostolík PRESTIGE-2ks
B/0984/12
faktúra
GEPAMED, s.r.o.
36705861
13,94 EUR
04.09.2012
Predmet: Za poskytnutie zdravotnej starostlivosti za 07/2012-2 pacienti
2019-1134-FIN
zmluva
GAMI-med s.r.o.
36709735
5 000,00 EUR
12.12.2019
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie z dotačného programu BSK – dotačná schéma Podpora rozvoja zabezpečenia zdravotnej starostlivosti 2019 na úhradu časti nákladov projektu: "Všeobecná ambulancia pre deti a dorast" (ďalej len „projekt“) v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 5/2018 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 5/2018“) a žiadosťou príjemcu o poskytnutie dotácie.
2019-793-VO
zmluva
AUDIT - EXPERT, s.r.o.
36711748
23 232,00 EUR
07.08.2019
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je záväzok poskytovateľa, že v rozsahu a za podmienok dohodnutých v tejto zmluve vykoná pre objednávateľa za riadne a včas vykonaný audit zaplatiť zhotoviteľovi dohodnutú odplatu.
B/0461/11
faktúra
GAIN WELL, s.r.o.
36712132
1 277,00 EUR
05.05.2011
Predmet: Jednorázový uterák -700bal. TP Jumbo-100ks
141-11-EO
objednávka
GAIN WELL, s.r.o.
36712132
1 277,00 EUR
20.06.2011
Predmet: Dodávka toaletného papiera a utierok
0859/12/EO
objednávka
Zahradnícke služby Klačanský, s.r.o.
36714135
4 920,00 EUR
10.12.2012
Predmet: Pňové frézovanie - odstránenie pňov po výrube porastov, vyrovnanie terénu po frézovaní v areáli NKP Park v Malinove v zmysle priloženej cenovej ponuky.
B/1983/12
faktúra
Zahradnícke služby Klačanský, s.r.o.
36714135
4 920,00 EUR
15.01.2013
Predmet: Pňové frézovanie - NPK Park v Malinove
2011-457-PRA
zmluva
XL four s.r.o.
36714313
142 000,00 EUR
13.05.2011
Predmet: Kúpna zmluva. BSK je výlučným vlastníkom nehnuteľnosti vedenej Správou katastra pre Hl. mesto SR Bratislavu v registri C KN, na LV č. 2863, v k. ú. Trnávka, okres Bratislava II, obec Bratislava - MČ Ružinov a to: Stavby s.č. 399, na pozemku s parcelným číslom 16918/1
2018-823-PRA
zmluva
XL four s.r.o.
36714313
0,00 EUR
24.08.2018
Predmet: Predmetom urovnania podľa tejto dohody je konečné a úplné vyrovnanie právnej veci žalobcu: XL four s.r.o. so sídlom Štúrova 12, 81102 Bratislava, IČO: 36 714 313, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, vložka číslo 43723/B, proti žalovanému: Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava, IČO: 36 063 606.
0215/13/EO
objednávka
TIKAS, s.r.o.
36716081
7 945,39 EUR
30.04.2013
Predmet: Odstránenie havárie TÚV v objekte SOŠ Ivánska cesta 21 v Bratislave v rozsahu prác: identifikácia úniku vody, výkopové práce s demontážou zákrytovej dosky ,výmena poškodeného skorodovaného potrubia,spätná betonáž. Všetky práce budú vykonané v zmysle priloženého výkazu výmer. Odvoz a likvidácia odpadov.
B/0557/13
faktúra
TIKAS, s.r.o.
36716081
7 945,39 EUR
14.05.2013
Predmet: Odstránenie havárie TUV - SOŠ Ivánska cesta
0439/13/EO
objednávka
TIKAS, s.r.o.
36716081
9 341,64 EUR
20.06.2013
Predmet: Oprava strešnej krytiny v objekte Synanóga Senec v rozsahu prác : montáž lešenia, odstránenie prevalených stropov, demontáž poškodenej krytiny a montáž novej krytiny. Výmena poškodených trámov a ich ošetrenie proti škodcom a plesniam.
B/1952/13
faktúra
TIKAS, s.r.o.
36716081
9 341,64 EUR
18.12.2013
Predmet: Oprava strešnej krytiny na objekte "SYNAGÓGA SENEC"
2013-339-SaRP
zmluva
MOTION DESIGN s.r.o.
36721336
7 320,00 EUR
07.10.2013
Predmet: 1. Predmetom zmluvy je zhotovenie diela spolufinancovaného z dotácie Ministerstva kultúry SR: „Vypracovanie realizačného projektu pre stavebné konanie obnovy NKP prístupového mosta do kaštieľa v Stupave“. Podrobné vymedzenie diela je uvedené v Prílohe č. 1 tejto zmluvy. 2. Dielo bude pozostávať z: a) vypracovanie realizačného projektu obnovy NKP pre stavebné konanie vrátane inžinierskej činnosti b) autorský dozor c) zabezpečenie stavebného povolenia a kolaudačného rozhodnutia 3. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že na vlastné náklady a nebezpečenstvo v dojednanom čase pre Objednávateľa zhotoví a dodá v rozsahu a za podmienok dohodnutých v tejto zmluve dielo podľa bodu 1 tohto článku. 4. Objednávateľ sa zaväzuje, že dohodnuté dielo spracované v rozsahu podľa bodu č. 2 tejto zmluvy prevezme a zaplatí dohodnutú cenu vo výške a spôsobom podľa čl. 3 tejto zmluvy.
B/1921/13
faktúra
MOTION DESIGN s.r.o.
36721336
6 100,00 EUR
09.01.2014
Predmet: Za realizačný projekt rekonštrukcie prístup. mosta v Stupave
2013-339-SaRP
dodatok
MOTION DESIGN s.r.o.
36721336
33 100,00 EUR
27.10.2017
Predmet: Dodatok č. 1 k Zmluve o dielo zo dňa 4.10.2013.
2012-172-CRS
zmluva
M.O.M.ent production s. r. o.
36723738
9 500,00 EUR
18.04.2012
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je spolupráca vykonávateľa a objednávateľa na filmovom projekte štylizovaného folklóru, tanca a hudby „ TANEC MEDZI ČREPINAMI“ , ktorý bude zrealizovaný do 30. júna 2012.
B/0914/12
faktúra
M.O.M.ent production s. r. o.
36723738
11 400,00 EUR
24.07.2012
Predmet: Spolupráca a propagácia BSK - projekt Tanec medzi črepinami
K/0006/11
faktúra
ZJ statik, s.r.o.
36724921
13 500,00 EUR
10.05.2011
Predmet: Vypracovanie projektovej dokumetácie "Zateplenie internátu" Spojená škola - Ivánka pri Dunaji
149/11/EO
objednávka
ZJ statik, s.r.o.
36724921
13 500,00 EUR
22.03.2011
Predmet: Vypracovanie projektovej dokumentácie " Zateplenie internátu Spojená škola Ivanka pri Dunaji"
2013-118-KP
zmluva
iStyle, s.r.o.
36732753
0,00 EUR
03.05.2013
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri ich vzájomnej spolupráci v súvislosti so súťažou „Vyhraj iPad“ organizovanou a realizovanou vyhlasovateľom a špecifikovanou v čl. III. tejto zmluvy nižšie, do ktorej partner bezodplatne poskytne hlavnú výhru špecifikovanú v čl. III. bode 2 tejto zmluvy. Vyhlasovateľ realizuje súťaž za účelom zvýšenia záujmu a informovanosti verejnosti o aktivitách Bratislavského samosprávneho kraja na jeho oficiálnych webových stránkach.
0689/12/EO
objednávka
F.I.R.E. spol. s.r.o.
36735612
828,00 EUR
24.10.2012
Predmet: Zabezpečenie ubytovania v termíne 26. - 30. 11. 2012 v Bacelone pre Kuchárovú Denisu. Plnenie kompetencií v zmysle členstva BSK v Združení "Slovak Convention Bureau".- na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392.
B/1732/12
faktúra
F.I.R.E. spol. s.r.o.
36735612
828,00 EUR
03.12.2012
Predmet: Deratizácia v objektoch Ú BSK
0272/13/EO
objednávka
F.I.R.E. spol. s.r.o.
36735612
1 656,00 EUR
26.04.2013
Predmet: Vykonanie deratizácie na objektoch Úradu BSK v zmysle VZN č. 10/2002 o celoplošnej dearatizácií na území Bratislavy pre rok 2013. (cena je stanovená na vykonanie deratizácie 2 x za rok). Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky.
B/0646/13
faktúra
F.I.R.E spol. s.r.o.
36735612
828,00 EUR
10.06.2013
Predmet: za vykonanie jarnej deratizácie -Ú BSK
B/1734/13
faktúra
F.I.R.E. spol. s.r.o.
36735612
828,00 EUR
19.11.2013
Predmet: Za vykonanie jesennej deratizácie
0422/14/EO
objednávka
F.I.R.E spol. s.r.o.
36735612
900,00 EUR
13.08.2014
Predmet: Deratizácia na objektoch v správe Úradu BSK v zmysle VZN č. 10/2002 o celoplošnej deratizácií na úzení Bratislavy pre rok 2014. Cena je stanovená na vykonanie deratizácie 2 x za rok v celkovej výške 900.- Eur s DPH.
B/1145/14
faktúra
F.I.R.E spol. s.r.o.
36735612
540,00 EUR
22.09.2014
Predmet: Za vykonanie deratizácie-objekty úradu BSK
B/1531/14
faktúra
F.I.R.E. spol. s.r.o.
36735612
360,00 EUR
26.11.2014
Predmet: Za vykonanie deratizácie - objekty úradu BSK.
0168/15/EO
objednávka
F.I.R.E. spol. s.r.o.
36735612
1 176,00 EUR
07.04.2015
Predmet: Zabezpečenie deratizácie na objektoch v správe Úradu BSK v zmysle VZN o celoplošnej deratizácií na území Bratislavy na rok 2015. Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky.
0174/15/EO
objednávka
F.I.R.E. spol. s.r.o.
36735612
1 150,00 EUR
17.04.2015
Predmet: Zabezpečenie služieb spojených s plnením ustanovení vyplývajúcich zo zákona NR SR č. 204/2014 Z.z o ochrane, rozvoji a podpore verejného zdravia v podmienkach Úradu BSK - "Pracovná zdravotná služba - zdravotný dohľad pre 236 zamestnancov Úradu BSK - zadefinovať kategórie; jedná sa o administratívnu prácu; riziko práce - zobrazovacie jednotky u všetkých zamestnancov; niektorí zamestnanci zabezpečujú práce vodiča - referentských vozidiel.
2011-464-KP
zmluva
NEO ART
36736821
2 000,00 EUR
19.05.2011
Predmet: Zmluva o spolupráci a propagácii. Predmetom zmluvy je spolupráca vykonávateľa a objednávateľa na kultúrnom podujatí "Festival nového cirkusu - Cirkul " art 2011"
B/0783/11
faktúra
NEO ART
36736821
2 000,00 EUR
13.07.2011
Predmet: Faktúra za spoluprácu a propagáciu podľa zmluvy - Festival nového cirkusu Cirkul´art 2011