portál na zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr
územných samospráv a iných povinných subjektov

Verejný register odberateľských vzťahov

podľa novely zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,

novely Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka - zákony č. 546/2010 a 382/2011 Z.z.

Novinky:
Od októbra 2015 je dostupná nová verzia obľúbenej služby SMS-info.eu určenej najmä pre mestá a obce na...
Spustili sme nový portál na zverejňovanie verejných obstarávaní - eGov Obstarávania!   Reagujeme tak...
Partner projektu eGovZmluvy je 
ÚNIA MIEST SLOVENSKA

Unia miest Slovenska

samosprávny kraj Bratislavský samosprávny kraj
zverejnené dokumenty: 21227
rss
zmluvy
objednávky
faktúry
Dokumenty:
zobraziť na stránke
2015-223-PRA
zmluva
Krivosudská Ivana, Ing., Krištofík Ivan, Ing.
140 000,00 EUR
29.04.2015
Predmet: Predmet zmluvy: Bratislavský samosprávny kraj je podielovým spoluvlastníkom vlastníkom nehnuteľností, vedených Okresným úradom Senec, odborom katastrálnym, v k. ú. Veľký Biel, okres Senec, obec Veľký Biel, evidovaných v registri C KN na - LV č. 702, kaštieľ, súp. č. 508, postavený na parcele č. 306 – národná kultúrna pamiatka v podiele 437/1944 - LV č. 702, parc. č. 306 o výmere 15 617 m2, zastavané plochy a nádvoria – národná kultúrna pamiatka v podiele 437/1944 - LV . 1408, parc. č. 313/2 o výmere 553 m2, vodné plochy – národná kultúrna pamiatka v podiele 437/1944 - LV č. 1396, parc. č. 305/3, o výmere 17 106 m2, orná pôda – národná kultúrna pamiatka v podiele 437/1944, v zmysle § 140 Občianskeho zákonníka. Uvedené nehnuteľnosti boli uznesením Zastupiteľstva BSK č. 62/2010 zo dňa 1.10.2010 určené ako prebytočný majetok samosprávneho kraja.
0208/15/EO
objednávka
SATUR TRAVEL, a.s.
638,34 EUR
28.04.2015
Predmet: Zabezpečenie spiatočných leteniek na trase Viedeň- Florencia-Viedeň pre zamestnancov oddelenia Interact Sekretariát Szabolcsa Csahóka v termíne 18.-24.05.2015 a Mikisa Moselta v termíne 15.-24.5.2015 z dôvodu účasti na zahraničnej pracovnej ceste v Taliansku. Táto suma sa bude čerpať na základe Komisionárskej zmluvy č. 2012/392 uzatvorenej medzi spoločnosťou SATUR TRAVEL, a. s. a Úradom BSK.
0198/15/EO
objednávka
A.G.T.F.-Guides in Florence
170,00 EUR
28.04.2015
Predmet: Zabezpečenie organizovanej prehliadky mesta Florencia, Taliansko so sprievodcom dňa 20.05.2015 pre cca 50 osôb. Ensuring the guided tour in Florence, Italy on May 20th 2015 for app. 50 people.
0181/15/EO
objednávka
Lungarnocollection - Caffe dell´Oro
3 500,00 EUR
22.04.2015
Predmet: Zabezpečenie oficiálnej večere vo Florencii v Taliansku dňa 20.05.2015 pre cca 50 osôb pri príležitosti zasadnutia Monitorovacieho výboru (trojchodová večera, 2 nápoje, káva/čaj). Request for official dinner in Florence in Italy on May 20th 2015 for app. 50 people in relation to Monitoring Committee meeting (3 course menu, 2 beverages, tea/coffee). Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky.
0180/15/EO
objednávka
Cucina Torcicoda
1 280,00 EUR
17.04.2015
Predmet: Zabezpečenie neoficiálnej večere vo Florencii v Taliansku dňa 19.05.2015 pre cca 40 osôb pri príležitosti zasadnutia Monitorovacieho výboru (trojchodová večera, 2 nápoje, káva/čaj). Request for unofficial dinner in Florence in Italy on May 19th 2015 for app. 40 people in relation to Monitoring Committee meeting (3 course menu, 2 beverages, coffee/tea). Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky.
2015-182-INTRCR
zmluva
Lungarno Alberghi Sri
70,00 EUR
15.04.2015
Predmet: Zmluva v súvislosti s večerou 20.5.2015
0159/15/EO
objednávka
Hotel Brunelleschi
592,00 EUR
07.04.2015
Predmet: Zabezpečenie stretnutia koordinačnej skupiny OP INTERACT vo Florencii, Taliansko dňa 19.05.2015 pre cca 8 osôb v predpokladanej cene do 1 500,00 EUR s DPH. Cena zahŕňa: konferenčnú miestnosť, technické vybavenie (projektor, plátno, flipchart, internet. pripojenie (wifi), obed pre 8 osôb a celodenné občerstvenie.
0158/15/EO
objednávka
Hotel Brunelleschi
10 340,00 EUR
07.04.2015
Predmet: Zabezpečenie zasadnutia Monitorovacieho výboru vo Florencii, Taliansko v dňoch 20.-21.05.2015 pre cca 55 účastníkov. Cena zahŕňa: konferenčnú miestnosť, technické vybavenie ( projektor, plátno, počítač, flipchart, komunikačný systém s mikrofónmi, tech. asistenciu, zvukové nahrávanie s technickou asistenciou, internet.pripojenie (wifi), voda v miestnosti, obedy pre 55 ľudí (bufetové stoly), a celodenné občerstvenie. Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky.
2011-778-INTRCT
dodatok
European Commission
0,00 EUR
01.04.2015
Predmet: Dodatok č. 4 k servisnej zmluve č. 2011/275-765
2015-145-INTERCT
zmluva
Hotel Brunelleschi
10 340,00 EUR
01.04.2015
Predmet: Zmluva k zabezpečeniu stretnutia koordinačnej skupiny - hotel Brunelleschi, Florencia
2015-144-INTRCT
zmluva
Hotel Brunelleschi
592,00 EUR
01.04.2015
Predmet: Zmluva k zabezpečeniu stretnutia monitorovacieho výboru OP INTERACT v hoteli Brunelleschi, Florencia
2013-33-SaRP
dodatok
Umweltbundesamt GmbH, Environmentálna agentúra Rakúsko
0,00 EUR
23.03.2015
Predmet: Dohoda o partnerstve - 02 Partnership Agreement for the implementation of the project TRANSDANUBE
0077/15/EO
objednávka
Facebook Ireland Ltd
7 000,00 EUR
26.02.2015
Predmet: Zabezpečenie reklamných služieb, na základe ktorých bude spropagovaná činnosť Úradu BSK medzi ľuďmi, ktorí označili stránku BSK „to se mi líbí“ a medzi ich priateľmi a potenciálnymi záujemcami o informácie z Facebooku BSK, v termíne 23.2. – 31.12.2015. Celková suma za poskytnuté služby nepresiahne sumu 7.000,00EUR s DPH.
2015-90-KUL
zmluva
Katarína Beňová
6 000,00 EUR
09.02.2015
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je vzájomná spolupráca zmluvných strán pri príprave a realizácii výtvarno-edukačného podujatia „Mandaly“ (ďalej aj ako „podujatie“). 2. Predmetom podujatia „Mandaly“ je interaktívne edukačné sprístupnenie a prezentácia archetypálnych dekoratívnych výrazových prostriedkov výtvarného umenia, určené najširšej verejnosti s osobitným zreteľom na stredoškolskú mládež. 3. Podujatie „Mandaly“ je pôvodný autorský projekt organizátora, ktorého súčasťou sú prednášky, ukážka arteterapeutického meditačného cvičenia a výstavy výtvarných diel, v rozsahu a v termínoch špecifikovaných v prílohe č. 1, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy.
B/1907/14
faktúra
Edmund Kele
530,00 EUR
13.01.2015
Predmet: Vypracovanie reštaurátor. zámeru na konzer. historic. nábytku - prvého brat. župana S. Zocha
B/1831/14
faktúra
Ing. arch. Barbora Vorlíčková
350,00 EUR
08.01.2015
Predmet: Vypracovanie zoznamu kostolov na území Bratislavského samosprávneho kraja
B/1741/14
faktúra
Schuman Business Center
1 563,90 EUR
19.12.2014
Predmet: prenájom kancelárie v Bruseli 12/2014
0718/14/EO
objednávka
Edmund Kele
530,00 EUR
19.12.2014
Predmet: Zabezpečenie reštaurátorského zámeru na konzervovanie historického nábytku z pozostalosti Samuela Zocha v sume 530,- € bez DPH.
B/1573/14
faktúra
Stichting Euregio Maas - Rijn
275,00 EUR
11.12.2014
Predmet: Zabezp. služieb-workshop BSK - Open days-7.10.2014-Brusel
B/1637/14
faktúra
Schuman Business Center
1 563,90 EUR
11.12.2014
Predmet: Prenájom kancelárie v Bruseli 11/2014
2014-623-SaRP
zmluva
Dr. h.c. Anton Srholec
0,00 EUR
09.12.2014
Predmet: Príkazník podľa tejto zmluvy vystúpi ako rečník na diskusnom podujatí pri príležitosti 25. výročia Nežnej revolúcie organizovanom Kanceláriou Bratislavského samosprávneho kraja v Bruseli pod záštitou poslanca Európskeho parlamentu Ivana Štefanca. Podujatie sa uskutoční dňa 19.11.2014 v priestoroch Európskeho parlamentu v Bruseli, Belgicko.
0675/14/EO
objednávka
Ing. arch. Barbora Vorlíčková
350,00 EUR
05.12.2014
Predmet: Vypracovanie zoznamu kostolov všetkých denominácií nachádzajúcich sa na území Bratislavského samosprávneho kraja .
´0667/14/EO
objednávka
Shocart,s.r.o.
6 314,65 EUR
05.12.2014
Predmet: Dodanie mapy "Bratislavská cyklistická" M 1:18 000 a 1: 40 000 (ISBN 978-80-7224-756-1,s úpravami pre potreby BSK :layout, grafika - zmena titulky, doplnenie loga (2ks) a piktogramov vybraných turistických atraktivít (cca 10ks), skladanie mapy 105x220, farebnosť 4+4, vrátane dopravy do sídla objednávateľa, počet: 14.450 ks, v celkovej cene 0,38 EUR/ks bez DPH, celkom 5.491,-EUR bez DPH, 0,437 EUR/ks s DPH, celkom 6.314,65 EUR s DPH.
B/1613/14
faktúra
EIPA European Institute of Public Administration
950,00 EUR
04.12.2014
Predmet: Seminár Evaluation and Monitoring of EU Structural and Investment Funds Programmes,23.-24.10/2014-Maastricht(Holansko)pre p.Szabolcs Csahok
B/1610/14
faktúra
Pfleger Reisen GmbH
735,00 EUR
01.12.2014
Predmet: Projekt Family NET- autobusová preprava-St. Polten(Rakúsko) - Bratislava Čuňovo a späť-25.10.2014
2014-619-KUL
zmluva
PhDr. Zora Vanovičová, rodená Mitaľová
0,00 EUR
26.11.2014
Predmet: Predmetom darovacej zmluvy je hnuteľný majetok vo vlastníctve darcu, uvedený v prílohe č. 1 tejto zmluvy, ktorá tvorí jej neoddeliteľnú súčasť. Ide o nábytok z pozostalosti Samuela Zocha, prvého slovenského župana Bratislavskej župy a mesta Bratislavy.
B/1527/14
faktúra
SATUR TRAVEL a.s.
298,00 EUR
12.11.2014
Predmet: 1x ubytovanie -Hotel Du Congress, Brusel,14.10.-16.10.2014 - p. Moselt
B/1524/14
faktúra
SODEXO
4 999,44 EUR
12.11.2014
Predmet: Občerstvenie pre 200 osôb - workshop INTERACT - Výbor regiónov v Bruseli-08.10.2014
B/1497/14
faktúra
EIPA European Institute of Public Administration
950,00 EUR
12.11.2014
Predmet: Seminár - Evaluation and Monitoring of EU Structural Funds - p. Mikis Moselt-23.-24.10.2014-Maastricht
0606/14/EO
objednávka
Hotel Regina
11 442,00 EUR
12.11.2014
Predmet: Organizácia školenia tímu INTERACT vo Viedni, Rakúsko (prenájom konferenčnej miestnosti, catering, technické vybavenie) v termíne 11.-14.11.2014 pre cca 35 ľudí. Venue for the INTERACT Team training in Vienna, Austria (conference rooms rental, catering, technical equipment) on the 11th-14th November 2014 for app. 35 people.
0604/14/EO
objednávka
Trattoria Santo Stefano
1 295,50 EUR
11.11.2014
Predmet: Uvítacia večera vo Viedni, Rakúsko dňa 10.11.2014 pre cca 35 osôb pri príležitosti organizovania školenia tímu INTERACT (trojchodová večera, dva nápoje, káva/čaj). Welcome dinner in Vienna, Austria on November 10th 2014 for app. 35 people in relation to INTERACT Team training (3 course menu, 2 beverages, tea/coffee).
0588/14/EO
objednávka
Pfleger Reisen GmbH
735,00 EUR
11.11.2014
Predmet: Zabezpečenie autobusovej prepravy pre účastníkov podujatia organizovaného v rámci projektu Familynet 25.10.2014 podľa nasledovnej špecifikácie:- Termín: 25.10.2014, - Preprava 50 osôb, - Odchod 9:00 zo St. Polten (Rakúsko) - Bruck an d. Leitha - Bratislava (Areál vodných športov Čunovo), - 16:00 presun z Čunova do centra Bratislavy, potrebné zabezpečiť parkovanie, - 17:30 odchod z Bratislavy, návrat do St. Polten, - Celková vzdialenosť do 350 km. Prosíme o dodanie 3 originálov faktúry s uvedením názvu projektu Familynet.
B/1480/14
faktúra
European Academy for Taxes, Economics@Law
1 176,91 EUR
10.11.2014
Predmet: Seminár - Technical Assistance for European Structural Funds - p. Brinzík-16.-17.10.2014-Berlín
B/1479/14
faktúra
European Academy for Taxes, Economics@Law
1 176,91 EUR
10.11.2014
Predmet: Seminár - Technical Assistance for European Structural Funds - p. Novotná-16.-17.10.2014-Berlín
B/1478/14
faktúra
European Academy for Taxes, Economics@Law
1 176,91 EUR
10.11.2014
Predmet: Seminár - Technical Assistance for European Structural Funds - p. Neczliová-16.-17.10.2014-Berlín
B/1477/14
faktúra
European Academy for Taxes, Economics@Law
1 176,91 EUR
10.11.2014
Predmet: Seminár - Technical Assistance for European Structural Funds- p. Chýlová - 16.-17.10.2014-Berlín
B/1450/14
faktúra
EIPA European Institute of Public Administration
950,00 EUR
10.11.2014
Predmet: Seminár - Financial Management of New ESIF - Maastricht (Holandsko) - Ing. Neczliová - 29.-30.09.2014
B/1435/14
faktúra
Schuman Business Center
1 563,90 EUR
05.11.2014
Predmet: Prenájom kancelárie v Bruseli 10/2014
B/1265/14
faktúra
Hotel Sorrola Palace
8 175,64 EUR
28.10.2014
Predmet: Organizácia stretnutia tímu INTERACT-Valencia, Španielsko-09.-10.09.2014
B/1320/14
faktúra
OZ Dúbravčan
1 000,00 EUR
28.10.2014
Predmet: O pohár BSK 2014-21.9.2014 - propagácia BSK
0557/14/EO
objednávka
ZITHOS
760,00 EUR
17.10.2014
Predmet: Zabezpečenie neoficiálnej večere v Thessalonikách, Grécko dňa 4.11.2014 pre 40 osôb pri príležitosti zasadnutia Monitorovacieho výboru(trojchodová večera, 2 nápoje, káva/čaj). Organization of unofficial dinner in Thessaloniki, Greece on November 4th 2014 for 40 people in relation to Monitoring Committee meeting (3 course menu, 2 beverages, tea/coffee).
0544/14/EO
objednávka
Stichting Euregio Maas - Rijn
275,00 EUR
15.10.2014
Predmet: Zabezpečenie služieb spojených s prípravou jedál počas workshopu BSK v rámci podujatia Open Days 2014. Workshop sa uskutoční dňa 7.10.2014 v priestoroch Zastúpenia holandských provincií v Bruseli.
0546/14/EO
objednávka
Hotel Anatolia
4 525,00 EUR
10.10.2014
Predmet: Zabezpečenie zasadnutia Monitorovacieho výboru v Thessalonikách, Grécko v termíne od 3.11.-7.11.2014 pre cca 50 účastníkov. Cena zahŕňa: konferenčnú miestnosť, technické vybavenie (projektor, plátno, počítač, flipchart, komunikačný systém s mikrofónmi, technická asistencia, zvukové nahrávanie s technickou asistenciou, internetové pripojenie (wifi)), voda v miestnosti, obedy pre 55 ľudí (bufetové stoly) a celodenné občerstvenie. Organization of Monitoring Committee in Thessaloniki, Greece from November 3rd until November 7th for 50 attendees. The amount includes: rental of conference hall, technical assistance (overhead projector, screen, computer, flipchart, discussion system with microphones, technical assistance, audio recording with technical assistance, internet access (wifi)), water in the room, lunch for 55 people (buffet style) and all day coffee break.
B/1220/14
faktúra
Schuman Business Center
1 563,90 EUR
07.10.2014
Predmet: Prenájom kancelárie v Bruseli 09/2014
0520/14/EO
objednávka
SODEXO
4 999,44 EUR
26.09.2014
Predmet: Občerstvenia pre 200 osôb počas workshopu INTREACT v priestoroch Výboru regiónov v Bruseli dňa 08. októbra 2014.
0507/14/EO
objednávka
Pivnica U Pradeda
196,00 EUR
26.09.2014
Predmet: Prehliadka priestorov vinárne - pivnica u Pradeda s výkladom v nemeckom jazyku v rámci programu výmenných pobytov študentov z partnerských škôl v rámci projektu EdTRANS v termíne 1.10.2014 pre 28 osôb. Predmetom služby bude zabezpečenie prehliadky a sprievodcu v nemeckom jazyku. Služba bude hradená z OŠ 965. Prosím o dodanie 3 originálov faktúry s uvedením názvu projektu EdTRANS.
0487/14/EO
objednávka
OZ Dúbravčan
1 000,00 EUR
11.09.2014
Predmet: Objednávame si u vás propagáciu na futbalovom turnaji "O pohár BSK 2014", ktorý sa uskutoční 21.09.2014 na Lipského ulici v Bratislave, a to formou: Umiestnenia baneru BSK v priestoroch konania turnaja, Uvádzanie BSK ako hlavného partnera podujatia, Uvádzanie BSK v informačných a komunikačných výstupoch (rozhlas, správa na webe, plagáty)
0480/14/EO
objednávka
Facebook Ireland Ltd
900,00 EUR
11.09.2014
Predmet: Zabezpečenie reklamných služieb, na základe ktorých bude spropagovaná činnosť Úradu BSK medzi ľuďmi, ktorí označili stránku BSK "to se mi líbí" a medzi ich priateľmi, v termíne 05.09. - 28.09.2014. Presná špecifikácia tvorí prílohu objednávky. Celková suma za poskytnuté služby nepresiahne 900,00 EUR s DPH.
0470/14/EO
objednávka
Hotel Parador de El Saler
14 462,86 EUR
09.09.2014
Predmet: Organizácia stretnutia tímu INTERACT - tím tréning vo Valencii, Španielsko ( prenájom konferenčnej miestnosti, ubytovanie, catering, technické vybavenie) v termíne 10.-12.09.2014 pre cca 35 osôb. Venue for the INTERACT team trainig in Valencia, Spain (conference rooms rental, accommodation, catering, technical equipment) on 10th-12th September 2014 for app. 35 persons.
B/1070/14
faktúra
Schuman Business Center
1 563,90 EUR
03.09.2014
Predmet: Prenájom kancelárie v Bruseli 08/2014
0459/14/EO
objednávka
El Rodamón ó de Russafa
630,00 EUR
28.08.2014
Predmet: Zabezpečenie uvítacej večere dňa 08.09.2014 v rámci tím mítingu celého tímu OP INTERACT II vo Valencii v Španielsku pre cca 35 osôb. Organising a welcome dinner on September 08th 2014 for team meeting in Valencia, Spain for app.35 people.
0453/14/EO
objednávka
European Academy for Taxes, Economics & Law
4 707,64 EUR
28.08.2014
Predmet: Účasť na seminári Technical Assistance for European Structural and Investment Funds, ktorý sa koná 16.-17. októbra 2014 v Berlíne (Nemecko), na ktorom sa zúčastnia Mgr. Ž. Chylová, Ing. L. Neczliová, Ing. A. Novotná, Mgr. M. Brinzík.
2014-516-SaRP
zmluva
Mgr. Dáša Szabóová
0,00 EUR
27.08.2014
Predmet: Príkazník sa podľa tejto zmluvy zúčastní na záverečnej konferencii k projektu TransDanube v dňoch 8.9.-10.9.2014 v Belgrade, Srbsko. Príkazník sa stretnutia zúčastní v rámci úlohy experta a odborného garanta projektu TransDanube pre oblasť trvalo-udržateľnej dopravy a cestovného ruchu.
2014-515-SaRP
zmluva
Manczalová Katarína
0,00 EUR
27.08.2014
Predmet: Príkazník sa podľa tejto zmluvy zúčastní na záverečnej konferencii k projektu TransDanube v dňoch 8.9.-10.9.2014 v Belgrade, Srbsko. Príkazník sa stretnutia zúčastní v rámci úlohy experta a odborného garanta projektu TransDanube pre oblasť trvalo-udržateľnej dopravy a cestovného ruchu.
2014-514-SaRP
zmluva
Ing. Marián Bujna
0,00 EUR
27.08.2014
Predmet: Príkazník sa podľa tejto zmluvy zúčastní na záverečnej konferencii k projektu TransDanube v dňoch 8.9.-10.9.2014 v Belgrade, Srbsko. Príkazník sa stretnutia zúčastní v rámci úlohy experta a odborného garanta projektu TransDanube pre oblasť trvalo-udržateľnej dopravy a cestovného ruchu.
0442/14/EO
objednávka
BCD m&i, BCD Travel Spain, Meetings & Incentives Levante
4 270,00 EUR
20.08.2014
Predmet: Zabezpečenie aktivít spojených so stretnutím tímu INTERACT vo Valencii, Španielsko - team training v termíne 10.-11.09.2014 pre cca 40 ľudí. Ensuring the activities (team training) for the INTERACT Team meeting in Valencia, Spain on 10th-11th September 2014 for app. 40 people.
0436/14/EO
objednávka
EIPA European Institute of Public Administration
1 900,00 EUR
18.08.2014
Predmet: Seminár Evaluation and Monitoring of EU Structural and Investment Funds Programmes, ktorý sa koná 23.-24. októbra 2014 v Maastrichte (Holandsko), na ktorom sa zúčastnia Szabolcs Csahók a Mikis Moselt. V celkovej výške 1900,- EUR s DPH.
B/0876/14
faktúra
ZSE Energia, a.s.
17,30 EUR
15.08.2014
Predmet: el.energia 07/2014 - Dolina Kučišdorfská
2011/665/SaRP
dodatok
Spolková krajina Dolné Rakúsko
0,00 EUR
13.08.2014
Predmet: Predmetom doplnenia je zmena nasledujúcich ustanovení zmluvy zo dňa 31.8.2011 a jej doplnenia č. 1 zo dňa 3.10.2012
2014-436-KP
zmluva
Mestská časť Bratislava - Staré Mesto
8 000,00 EUR
13.08.2014
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Bezpečný vstup a obnova vchodových dverí na pamiatkovo chránenej budove MŠ Kuzmányho, maľovky jedálne a kuchyne na MŠ Kuzmányho a MŠ Myjavská, vybavenie exteriérovými a hracími prvkami pre MŠ Kuzmányho a MŠ Myjavská" (ďalej ako „projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
B/0915/14
faktúra
Schuman Business Center
1 563,09 EUR
31.07.2014
Predmet: Prenájom kancelárie v Bruseli 07/2014
B/0819/14
faktúra
ÄijälänRusti/Paratiisisaaret
9 175,64 EUR
09.07.2014
Predmet: Organizácia stretnutia tímu INTERACT v Turku, Fínsko 17.-18.6.2014
2014-358-INTRCT
zmluva
Ministerstvo práce a hospodárstva Fínska republika
5 953 867,92 EUR
08.07.2014
Predmet: Zmeny v zmluve o poskytnutí príspevku Na základe rozhodnutia Monitorovacieho výboru počas jeho 12. zasadnutia v termíne 6.11.2013, bol upravený rozpočet IP Turku tak, aby pokryl nové schválené pracovné miesta. Tabuľka „Celkové plánované výdavky a rozdelenie na roky (v EUR): TURKU" a „Schválený príspevok ERDF, schválený ex ante príspevok členských krajín EÚ a schválený celkový príspevok'' sa nahrádza nasledovne (viď. príloha)
B/0786/14
faktúra
Schuman Business Center
1 563,90 EUR
07.07.2014
Predmet: Prenájom kancelárie v Bruseli 06/2014+annual index
0359/14/EO
objednávka
EIPA European Institute of Public Administration
950,00 EUR
02.07.2014
Predmet: Účasť na seminári Financial Management of the New ESIF Programmes and Closure of current EU Structural Funds Programmes: Moving from 2007-2013 to 2014-2020, ktorý sa koná 29.-30. Septembra 2014 v Maastrichte (Holandsko), na ktorom sa zúčastní Ing. L. Neczliová
2014-341-INTRCT
zmluva
Dánsky úrad pre podnikanie (Danish Business Authority)
7 013 148,21 EUR
26.06.2014
Predmet: Dodatok č. 2
0342/14/EO
objednávka
Detská florbalová liga DFL Bratislava
500,00 EUR
20.06.2014
Predmet: Zabezpečenie propagačných služieb BSK na podujatí "Detská florbalová liga DFL Bratislava-2.ročník", ktoré sa bude konať 14.06.2014, a to formou umiestnenia banera BSK.
2014-257-INTRCT
zmluva
Vienna City Administration-Magistrát mesta Viedeň
7 866 979,00 EUR
09.06.2014
Predmet: Dodatok č. 2 k zmluve o poskytnutí príspevku na implementáciu INTERACT
2014-256-PRA
zmluva
Maroš Kostka
1,00 EUR
09.06.2014
Predmet: Predávajúci je výlučným vlastníkom nehnuteľností, vedených v katastrálnom odbore Okresného úradu Malacky, v registri C KN, na LV č.437, v k. ú. Stupava, okres Malacky, obec Stupava a to: - pozemok parcela číslo 473/5, o výmere 26 m2, druh pozemku zastavané plochy a nádvoria - pozemok parcela číslo 473/6, o výmere 31 m2, druh pozemku ostatné plochy. Predmet zmluvy: 1. Predávajúci zo svojho vlastníctva predáva a kupujúci do svojho výlučného vlastníctva kupuje nehnuteľnosti uvedené v Čl. I. ods. 1 tejto zmluvy v celosti. 2. Oprávnený z vecného bremena a povinný z vecného bremena sa dohodli, že predmetom tejto zmluvy je okrem kúpy uvedenej v ods.1 tohto Čl. aj zriadenie vecného bremena „in rem“ k nehnuteľnostiam uvedeným v Čl. I. ods. 1 tejto zmluvy. 3. Tento prevod nehnuteľného majetku Bratislavského samosprávneho kraja ako aj zriadenie práva zodpovedajúceho vecnému bremenu boli schválené Uznesením Zastupiteľstva Bratislavského samosprávneho kraja č. 34/2014 zo dňa 11. 04. 2014, v súlade s § 9a ods.8 písm. e) zákona 446/2001 Z. z. o majetku vyšších územných celkov v platnom znení a to z dôvodu osobitného zreteľa.
2014-226-SKO
zmluva
Bratislavský stolnotenisový zväz
2 000,00 EUR
28.05.2014
Predmet: Predmetom tejto zmluvy je poskytnutie dotácie na úhradu časti nákladov na projekt: „Majstrovstvá BA kraja mládeže na rok 2014" (ďalej ako „projekt") v súlade so Všeobecne záväzným nariadením Bratislavského samosprávneho kraja č. 6/2012 o poskytovaní dotácií z rozpočtu Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej len „VZN č. 6/2012").
B/0550/14
faktúra
Schuman Business Center
1 518,36 EUR
22.05.2014
Predmet: Prenájom kancelárie v Bruseli 05/2014
0266/14/EO
objednávka
ÄijälänRusti/Paratiisisaaret
9 175,64 EUR
12.05.2014
Predmet: Organizácia stretnutia tímu INTERACT v Turku, Fínsko (prenájom konferenčnej miestnosti, ubytovanie, catering, technické vybavenie) v termíne 17.-18.06.2014 pre cca 45 ľudí. Venue for the INTERACT Team meeting in Turku, Finland (conference rooms rental, accommodation, catering, technical equipment) on 17th-18th June 2014 for app. 45 people.
0246/14/EO
objednávka
INVERSIONES NARON 2003 SL, Hotel Sorrola Palace
8 175,64 EUR
30.04.2014
Predmet: Organizácia stretnutia tímu INTERACT vo Valencii, Španielsko (prenájom konferenčnej miestnosti, ubytovanie, catering, technické vybavenie) v termíne 09.-10.09.2014 pre cca 45 ľudí. Hotel Sorrola Palace, Avenida de LAs Cortes Valencianas, 58, 46015 Valencia, Španielsko/Spain/ Espana. Venue for the INTERACT Team meeting in Valencia, Spain (conference rooms rental, accommodation, catering, technical equipment) on 09th-10th September 2014 for app. 45 people. Hotel Sorrola Palace, Avenida de LAs Cortes Valencianas, 58, 46015 Valencia, Španielsko/Spain/ Espana.
B/0428/14
faktúra
Schuman Business Center
1 518,36 EUR
30.04.2014
Predmet: Prenájom kancelárie v Bruseli 04/2014
B/0303/14
faktúra
Parallels International GmbH
984,00 EUR
07.04.2014
Predmet: 4 licenciesoftvéru Paralles Virtuozzo pre program INTERACT - na obd. 6 mesiacov
B/0328/14
faktúra
Schuman Business Center
1 518,36 EUR
07.04.2014
Predmet: Prenájom kancelárie v Bruseli 03/2014
2014-129-SaRP
zmluva
Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahú Praha o.p.s.
0,00 EUR
31.03.2014
Predmet: Forma spolupráce sa uskutoční prostredníctvom realizácie uzatvorených Dohôd o absolvovaní odbornej stáže medzi BSK a študentom VŠMVV.
0160/14/EO
objednávka
Holiday Inn Vilnius
375,92 EUR
25.03.2014
Predmet: Zabezpečenie stretnutia a občerstvenia koordinačnej skupiny INTERACT dňa 01.04.2014 vo Vilniuse, Litva. Venue and catering for INTERACT Coordinators Group Meeting on 1st April 2014 in Vilnius, Lithuania.
2014-125-SaRP
zmluva
Mgr. Radovan Geist, PhD.
0,00 EUR
18.03.2014
Predmet: Príkazník sa podľa tejto zmluvy zúčastní na diskusnom podujatí na tému zhodnotenia 10 rokov členstva SR a ČR v Európskej únii organizovanom Kanceláriou Bratislavského samosprávneho kraja v Bruseli v spolupráci so Zastúpením mesta Praha v Bruseli dňa 26.03.2014 v Pražskom dome v Bruseli, Belgicko. Príkazník bude na podujatí spolu s českým novinárom hodnotiť desať rokov členstva oboch štátov v Európskej únii.
0109/14/EO
objednávka
Parallels International GmbH
984,00 EUR
12.03.2014
Predmet: Zabezpečenie 4 licencií softvéru Parallels Virtuozzo pre program INTERACT na obdobie 6 mesiacov. Spoločnosť Parallels International GmbH má výhradné právo na predaj licencií Parallels Virtuozzo.